152098
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 343, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Zarządzanie zmianą strategiczną - perspektywa teoretyczna Zmiana - definicja i ewolucja zmiany w organizacji Zarządzanie zmianą - pojęcie, teorie i modele Zmiana strategiczna - determinanty i znaczenie Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji - czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji Rebranding w świetle teorii zarządzania i marketingu Marka korporacyjna w procesie brandingowym Definicje i formy rebrandingu Przesłanki rebrandingu Wewnętrzne motywy rebrandingu Zewnętrzne motywy rebrandingu Proces i modele rebrandingu Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu Skuteczność rebrandingu - pojęcie i pomiar Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu Komunikacja marketingowa w rebrandingu Koordynacja interesariuszy procesu rebrandingu Rebranding na polskim rynku w świetle badań jakościowych Opis badań i charakterystyka respondentów Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych przez respondentów Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw Rebranding i jego uwarunkowania . Motywy rebrandingu . Proces rebrandingu - przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu Koordynacja interesariuszy i styl zarządzania w procesie rebrandingu Wyniki badań jakościowych - próba syntezy . Rebranding w świetle badań ilościowych Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego Charakterystyka metody i próby badawczej Charakterystyka modelu pomiarowego Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi Ogólne cechy rebrandingu Poziom wiedzy o rynku Integracja komunikacji marketingowej Partycypacyjny wymiar zarządzania Rynkowe skutki rebrandingu Bieżące relatywne wyniki firm Weryfikacja skal pomiarowych Współzależności pomiędzy konstruktami Załącznik I - Przypadki rebrandingu wybranych marek ZOO Wrocław InPost Nest Bank Mamut W a r ta Cyfrowy Polsat Port Lotniczy Wrocław Tygodnik „Polityka” TIM Work Service mBank Załącznik 2 - Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego Załącznik 3 - Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 262 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 54
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147965 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147964 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6015 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 311-341.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności