Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(298)
IBUK Libra
(16)
Forma i typ
Książki
(252)
Publikacje naukowe
(76)
Artykuły
(45)
Publikacje fachowe
(33)
Publikacje dydaktyczne
(23)
E-booki
(16)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(221)
dostępne
(113)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(125)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(88)
Biblioteka WEiZ
(104)
Biblioteka WWFiF
(6)
Magazyn
(21)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Knosala Ryszard (1949- )
(16)
Dudzik-Lewicka Irena
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Howaniec Honorata
(4)
Pyka Jan (1946- )
(4)
Waszkielewicz Wiesław
(4)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Łunarski Jerzy
(4)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Gawlik Józef
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Michna Anna
(3)
Polak Andrzej
(3)
Potwora Witold
(3)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(3)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(3)
Albigowski Marek
(2)
Aluchna Maria
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Berłowski Paweł
(2)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(2)
Czarnota Jerzy Lech
(2)
Danik Lidia
(2)
Fertsch Marek
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
Kaczmarek Radek
(2)
Kaczmarska Bożena
(2)
Karlik Marcin
(2)
Koch Tomasz
(2)
Koch Tomasz (1956- )
(2)
Kostecka Alicja
(2)
Luecke Richard
(2)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Moczała Aleksander
(2)
Moszkowicz Mieczysław
(2)
Mrówka Rafał
(2)
Ozga Przemysław
(2)
Pawlak Marek (1955- )
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Roth Gérard (1955- )
(2)
Santarek Krzysztof
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Skrzypek Elżbieta
(2)
Sokołowski Dariusz (geografia)
(2)
Sosnowska Alicja
(2)
Szelest Stanisław
(2)
Tomczykowska Paulina
(2)
Trompeteur Małgorzata
(2)
Walczak Wojtek
(2)
Wawak Tadeusz (1946- )
(2)
Wereda Wioletta
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wissema J. G. (1942- )
(2)
Wiśniewski Kryspin
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Acewicz Mirosław
(1)
Adamczak Michał
(1)
Adamczyk Marek
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Anastasi Alessandro
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Antoszkiewicz Jan (1937- )
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Badurek Jarosław
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerzak Adam (ekonomia)
(1)
Barabasz Krystyna
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Barcik Anna
(1)
Bartold Tomasz
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bastian Dietmar
(1)
Beckhard Richard
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Bessant J. R
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielecki Maciej
(1)
Bielski Marcin
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Bieńkiewicz Maciej
(1)
Bijak Sylwia
(1)
Bizon-Górecka Jadwiga
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blażlak Robert
(1)
Boekhorst Peter te (1957- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(58)
2010 - 2019
(162)
2000 - 2009
(78)
1990 - 1999
(13)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(109)
Kraj wydania
Polska
(312)
Kiribati
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(306)
angielski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(19)
Menedżerowie
(15)
Ekonomiści
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Dyrektorzy
(1)
Informatycy
(1)
Inżynierowie
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Innowacje
(195)
Zarządzanie innowacjami
(81)
Zarządzanie
(73)
Przedsiębiorstwa
(60)
Przedsiębiorstwo
(23)
Zarządzanie jakością
(23)
Zarządzanie wiedzą
(22)
Zarządzanie strategiczne
(19)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(18)
Produkcja
(17)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(14)
Przedsiębiorczość (postawa)
(12)
Transfer technologii
(11)
Zarządzanie projektami
(11)
Zarządzanie ryzykiem
(11)
Efektywność ekonomiczna
(8)
Konkurencja
(8)
Organizacja
(8)
Gospodarka
(7)
Informatyzacja
(7)
Inżynieria produkcji
(7)
Kreatywność
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Marketing
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Rozwój zrównoważony
(7)
Ekonomia
(6)
Jakość
(6)
Konkurencyjność
(6)
Myślenie twórcze
(6)
Organizacje
(6)
Produktywność (ekonomia)
(6)
Logistyka gospodarcza
(5)
Model biznesowy
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Pracownicy
(5)
Przywództwo
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(4)
Decyzje
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Innowacje produktowe
(4)
Logistyka
(4)
Menedżerowie
(4)
Nowy produkt
(4)
Praca zespołowa
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(4)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(4)
Ryzyko
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
Start-up
(4)
Strategia marki
(4)
Sukces
(4)
Technologia informacyjna (IT)
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie firmą
(4)
Zarządzanie informacją
(4)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Zarządzanie talentami
(4)
COVID-19
(3)
Design thinking
(3)
Etyka biznesu
(3)
Górnictwo
(3)
Innowacje ekologiczne
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nauka
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja pracy
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Postęp techniczny
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Przemysł motoryzacyjny
(3)
Przemysły wysokiej techniki
(3)
Public relations
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Technologia
(3)
Transfer wiedzy
(3)
Turystyka
(3)
Usługi
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie procesowe
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Automatyzacja
(2)
BHP
(2)
Bezrobocie
(2)
Business Process Management
(2)
Controlling
(2)
Ekoturystyka
(2)
Finanse
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hutnictwo
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje techniczne
(2)
Temat: czas
2001-
(67)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(37)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Korea Południowa
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo (Polska ; region)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skandynawia
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(34)
Praca zbiorowa
(21)
Opracowanie
(19)
Podręcznik
(17)
Materiały konferencyjne
(14)
Podręczniki akademickie
(12)
Artykuł z czasopisma fachowego
(11)
Materiały pomocnicze
(11)
Poradnik
(9)
Raport z badań
(9)
Poradniki
(5)
Podręczniki
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(102)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Inżynieria i technika
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Nauka i badania
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(43)
Kultura Fizyczna
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
314 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82735, E 15, 107909 L, 82734, 116666, 83615, 81548, 83685 (8 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i menedżerskich, menedzerów.
Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa Robert Nowacki 1.1. Innowacyjność i jej wspieranie jako wyzwanie Strategii Lizbońskiej 1.2. Innowacyjność jako narzędzie kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.3. Skala wdrażania rozwiązań innowacyjnych w badanych przedsiębiorstwach 1.4. Stymulatory i bariery wdrażania rozwiązań innowacyjnych w przedsiębiorstwach Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw Piotr Szczepankowski 2.1. Przedsiębiorstwo innowacyjne i przedsiębiorstwo oparte na wartości 2.2. Możliwości podnoszenia wartości przedsiębiorstwa poprzez innowacje 2.3. Determinanty i pomiar zasobów innowacji na potrzeby analizy wartości przedsiębiorstwa 2.4. Model strategiczny zarządzania innowacjami i zarządzania wartością Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw Stanisław Łobejko 3.1. Przemiany we współczesnej gospodarce 3.2. Nowe podejście do innowacji Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności – przykłady Katarzyna Bachnik 4.1. Otoczenie zewnętrzne a strategia korporacyjna 4.2. Przykłady konkretnych strategii innowacyjnych Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności Marcin Waldemar Staniewski 5.1. Innowacja w organizacji 5.2. Wiedza – podstawa innowacji 5.3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w innowacyjnym przedsiębiorstwie 5.4. System Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji innowacyjnej – perspektywa badawcza 5.5. Innowacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi Innowacyjność w zarządzaniu finansami – charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce Grzegorz Gołębiowski 6.1. Innowacje zarządcze a innowacyjność w zarządzaniu 6.2. Zależność rozwoju przedsiębiorstwa od innowacyjności i jej poziomu 6.3. Potencjał innowacyjności 6.4. Próba identyfikacji innowacyjności w zarządzaniu finansami w przedsiębiorstwach w Polsce Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP Agnieszka Bitkowska 7.1. Istota koncepcji zarządzania wiedzą 7.2. Sektor MSP a innowacje 7.3. Innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect Piotr Szczepankowski 8.1. Znaczenie rynku NewConnect w finansowaniu spółek innowacyjnych 8.2. Wyniki badania stopnia innowacyjności spółek rynku NewConnect 8.3. Charakterystyka działalności liderów innowacyjności z rynku NewConnect
Sygnatura czytelni BMW: VI F 53 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124844 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124992 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Kadr Kierowniczych)
Bibliogr.s. 248 - 252
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65960 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2436 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr.s. 156 - [159]
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 8
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 750 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł. logo projektu: Klub Innowacyjnych Przedsiębiorstw.
U dołu okł. logo: Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności, PARP [Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości], Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.
Bibliogr. s. 206-208.
1. Trend na usługi 1.1. Innowacyjne usługi - istota i cechy - cechy usługi odróżniające ją od produktu materialnego 1.1.1. Innowacje w twojej firmie? 1.1.2. Sektor usług - szanse na dobry biznes 1.1.3. Cechy usług jako produktów rynkowych: 1.1.4. Czym są innowacje w usługach? 1.1.5. Ochrona patentowa innowacji w usługach 1.1.6. Gdzie poszukiwać innowacji w mojej firmie usługowej? 1.1.7. Jak mierzyć innowacyjność w usługach? 1.2. Kompetencje i umiejętności pracowników w innowacyjnych firmach 1.2.1. Czym są kompetencje zawodowe? 1.2.2. Dopasowanie kompetencji i umiejętności do innowacji 1.2.3. Kreatywność pracowników 1.2.4. Zarządzanie kreatywnymi pracownikami 1.2.5. Zdolność do zmiany własnych schematów myślowych 1.2.6. Szkolenia pracowników w innowacyjnych firmach usługowych 1.2.7. Osobowość pracownika czy szkolenia? 1.3. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie usługowym 1.3.1. Wiedza - zasób strategiczny innowacyjnej firmy usługowej 1.3.2. Wiedza o kliencie w przedsiębiorstwie usługowym 1.3.3. Pomiar kapitału intelektualnego w małej firmie 1.3.4. Przeładowanie informacyjne 2. Jak budować innowacyjną ofertę rynkową? 2.1. Źródła współczesnych innowacji w MSP 2.2. Zarządzanie doświadczeniem 2.2.1. Gospodarka doznań (experience economy) 2.3. Innowacyjne społeczeństwo 2.3.1. Pokolenie Y 2.3.2. Sektory kreatywne i klasa kreatywna 2.3.3. Systemy Wysoce Efektywnej Pracy (High Performance Work Systems) 2.3.4. Rola kultury i sztuki w kreowaniu innowacji 2.4. Stymulowanie kreatywności poprzez design - design w zarządzaniu usługami, przykłady firm usługowych odnoszących sukcesy dzięki designowi 2.5. Klienci jako współtwórcy innowacji 3. Studia przypadków 3.1. Stymulowanie powstawania innowacji z pomocą konkursów i nagród. Skąd współczesne zainteresowanie konkursami w tworzeniu innowacji? 3.2. Program „Bon na innowacje” 3.3. Przykłady wykorzystania innowacyjności w sektorze usług 3.3.1. Program Innowacje w usługach (Innovation in services) w Niemczech 3.3.2. Innowacje w branży usług rekreacyjnych 3.3.3. Zamówienia publiczne przyjazne dla środowiska naturalnego, Wielka Brytania (przykład innowacji społecznych) 3.3.4. Innowacyjność w call centre obsługującym klientów zainteresowanych zarządzaniem finansami osobistymi, Wielka Brytania 3.3.5. „Zwinny jak gazela” - studium przypadku firmy konsultingowej z Finlandii 3.3.6. Platformy informatyczne wspierające rozwój biznesu 3.3.7. Wykorzystanie przedstawicieli handlowych do tworzenia innowacji w firmie branży usługowej 3.3.8. „SMS ratujący życie” 3.3.9. Pomiar kapitału intelektualnego w instytucie badawczym (Austria) 3.3.10. Zarządzanie wiedzą za pomocą metody After Action Review (ARR) - innowacje społeczne 3.3.11. Rozwój źródeł energii odnawialnej - szansa dla innowacyjnych firm usługowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133525 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera materiały XVIII Konferencji "Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji", Zakopane, 1-3 marca 2015 r. - inf. na s. internet. org.
Bibliogr. przy pracach. Netogr., wykaz norm przy niektórych pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140094 L N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera materiały XVIII Konferencji "Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji", Zakopane, 1-3 marca 2015 r. - inf. na s. internet. org.
Bibliogr. przy pracach. Netogr., wykaz norm przy niektórych pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140095 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Firma pierwszego wyboru / Anna Włudarczyk. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 3, s.30-33. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
Bibliogr. s. 215-217.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania oraz kierowniczych kadr przedsiębiorstw.
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106484, 106483 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Nowe technologie, biznes.
Co to znaczy być innowacyjnym? Pomiędzy zmysłami a technologią Od emotikonów do awatarów Od gier komputerowych do wirtualnej ekonomii Co to jest metaverse? Którędy do metaverse? Co potrafi wirtualna rzeczywistość? Co potrafi rozszerzona rzeczywistość? Jak dotknąć tego, co wirtualne? Technologie haptyczne i hybrydowe symulatory VR Przyszłość technologii immersyjnych VR/AR Jak powstaje metaverse? Potęga wizualizacji, czyli o roli Al w tworzeniu cyfrowego świata Połączone rzeczywistości Nowe możliwości dla biznesu. Przykłady Jak zacząć? Jak przygotować własny projekt VR/AR/metaverse? Specjalizacja przyszłości.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154385 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154386 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [329]-333.
Dla studentów kierunków zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, inżynieria produkcji.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5578 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera mat. z XVII Konferencji "Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji", Zakopane, 23-25 lutego 2014 r. - inf. na s. internet. org.
Bibliogr. przy pracach. Netogr., wykaz norm przy niektórych pracach.
Sygnatura czytelni BWB: X M 104,1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 137680 L
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 4489 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera mat. z XVII Konferencji "Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji", Zakopane, 23-25 lutego 2014 r. - inf. na s. internet. org.
Bibliogr. przy pracach. Netogr., wykaz norm przy niektórych pracach.
Sygnatura czytelni BWB: X M 104,2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 137681 L
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 4490 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu okł.: Zasady działania, warunki sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97995 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Zarządzanie i Marketing])
Nazwa serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [325]-336. Indeks.
Dla studentów szkół ekonomicznych oraz konsultantów zmian i ich klientów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 51
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 109444 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3995 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63388 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia na stronach [235]-247. Indeks.
1. Podstawowe pojęcia i klasyfikacje innowacji 1.1. Rozwój koncepcji innowacji 1.2. Przegląd definicji 1.3. Wynikowe i procesowe ujęcia innowacji 1.4. Typy innowacji i ich znaczenie ekonomiczne 1.4.1. Klasyfikacja innowacji ze względu na kryterium przedmiotowe 1.4.2. Typy innowacji ze względu stopień nowatorstwa i kryterium wiedzy 1.4.3. Nowe typy i rodzaje innowacji 2. Proces innowacyjny w aspekcie zarządzania 2.1. Jak się rodzą innowacje? 2.2. Pojęcie oraz uczestnicy, elementy i cechy procesu innowacji 2.3. Modele procesu innowacyjnego 2.4. Wieloprocesowy model innowacji 2.5. Łańcuch wartości innowacji 3. Organizacyjne aspekty procesów innowacyjnych 3.1. Systemy innowacji: narodowy, regionalny, sektorowy i technologiczny 3.1.1. Narodowy system innowacji 3.1.2. Regionalny system innowacji 3.1.3. Sektorowy system innowacji 3.1.4. Technologiczny system innowacji 3.2. Scena innowacji, wspólnoty wiedzy i innowacji, rynek innowacji 3.2.1. Scena innowacji 3.2.2. Wspólnoty wiedzy i innowacji 3.2.3. Rynek innowacji 3.3. Trzy poziomy zarządzania procesami innowacyjnymi 4. Polityka innowacyjna państwa 4.1. Podstawy współczesnej polityki innowacyjnej 4.2. Instrumenty polityki innowacyjnej 4.3. Polityka innowacyjna w Polsce 5. Zarządzanie rozwojem innowacji w regionie 5.1. Region jako organizm gospodarczy 5.2. Regionalny system innowacji — podstawowe pojęcia i elementy 5.3. Strategia innowacyjna regionu jako narzędzie zarządzania 6. Organizacja i zarządzanie w sektorze B+R 6.1. Pojęcie i struktura sektora badań i rozwoju 6.2. Instrumenty zarządzania sektorem B+R 6.3. Ekonomika działalności jednostek sektora B+R 6.3.1. Składowe działalności podmiotów sektora B+R 6.3.2. Uwarunkowania finansowe sektora B+R 6.4. Sektor B+R a przepływy wiedzy 7. Innowacyjne przedsiębiorstwo i jego działalność 7.1. Efektywność działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w kontekście jego konkurencyjności 7.1.1. Zależność pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością 7.1.2. Ocena efektywności działalności innowacyjnej 7.2. Cechy innowacyjnej firmy i determinanty jej działalności 7.2.1. Co wyróżnia innowacyjną firmę? 7.2.2. Co wpływa na działalność innowacyjną firmy? 7.3. Potencjał innowacyjny przedsiębiorstwa 7.4. Realizacja procesów innowacji w sieciach i klastrach 7.5. Zarządzanie projektami innowacyjnymi 7.6. Strategia innowacyjna przedsiębiorstwa 8. Zarządzanie innowacjami w korporacji 8.1. Wyzwania zarządzania procesami innowacji w korporacji 8.2. Przedsiębiorczość korporacyjna 8.3. Rola menedżerów-liderów w zarządzaniu procesami innowacyjnymi 8.4. Wybrane metody i narzędzia zarządzania innowacjami w korporacji 8.4.1. Planowanie rozwoju technologicznego 8.4.2. Model Stage-Gate w organizacji przebiegu procesu innowacji 9. Zarządzanie małą firmą innowacyjną 9.1. Tworzenie innowacji w ramach małej firmy 9.1.1. Mocne i słabe strony MŚP w obszarze innowacji 9.1.2. Potencjał innowacyjny małych firm 9.1.3. Zróżnicowanie innowacyjności MŚP 9.1.4. Zdolność absorpcji 9.2. Interakcja z otoczeniem podczas budowania potencjału innowacyjnego 9.3. Współpraca z otoczeniem 9.3.1. Dostawcy wiedzy i technologii 9.3.2. Partnerzy rynkowi 9.3.3. Pośrednicy 9.3.4. Narzędzia polityki innowacyjnej 9.4. Nowe firmy powstające na bazie innowacji 10. Innowacje w zakresie modeli biznesowych 10.1. Model biznesowy jako sposób postrzegania działania firmy 10.2. Dylematy konfiguracji modelu biznesowego firmy innowacyjnej 10.3. Modele biznesowe w e-biznesie 10.4. Modele biznesowe w ramach platform rynkowych 11. Wsparcie marketingowe procesów innowacyjnych 11.1. Marketing a procesy innowacyjne 11.2. Założenia marketingu innowacji 11.3. Komercjalizacja innowacji: Podejście marketingowe 12. Wsparcie informatyczne procesów innowacyjnych 12.1. Charakterystyka narzędzi IT wspierających procesy innowacyjne 12.2. Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie procesami innowacji 12.3. Technologie semantyczne w zarządzaniu innowacjami 12.4. Big Data jako źródło innowacji 13. Praktyka innowacji w Polsce. Studia przypadków 13.1. Sen na Jawie (w warunkach globalizacji) 13.2. Przykład wykorzystania modelu Stage-Gate w organizacji procesów innowacji 13.3. Start nowej firmy — poprawianie innowacji w interakcji z partnerami
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 367 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 108
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147352, 147353 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147351 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5967 (1 egz.)
Książka
W koszyku
([Seria Akademicka. Ekonomia])
Nazwa serii wg. s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [197]-206. Netogr. s. 206. Indeks.
Dla studentów, jak i profesjonalistów na co dzień zajmujących się zarządzaniem innowacyjnością oraz systemami zarządzania jakością.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 64 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 47
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134598, 134601, 134599, 134600 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124052 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3812 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności