Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(778)
Forma i typ
Książki
(775)
Publikacje naukowe
(122)
Publikacje dydaktyczne
(75)
Publikacje fachowe
(57)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(752)
dostępne
(524)
wypożyczone
(36)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(544)
Czytelnia Główna
(3)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(230)
Biblioteka WEiZ
(448)
Biblioteka WWFiF
(89)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Czarny Bogusław (1957- )
(23)
Ehrlich Andrzej
(18)
Nowak Edward (1951- )
(17)
Rapacki Ryszard (1949- )
(17)
Begg David K. H
(16)
Sawicki Jarosław
(16)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(13)
Fischer Stanley (1943- )
(13)
Knosala Ryszard (1949- )
(13)
Buczkowska Anna (nauki ekonomiczne)
(9)
Matkowski Zbigniew
(9)
Sawicki Kazimierz (1926- )
(9)
Czarny Elżbieta
(8)
Fierla Irena (1933- )
(8)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(7)
Garbarski Lechosław
(7)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Obłój Krzysztof (1954- )
(7)
Welfe Aleksander
(7)
Ciesielski Marek (1949- )
(6)
Nowak Alojzy Zbigniew (1956- )
(6)
Rymarczyk Jan (1944- )
(6)
Taylor Mark P. (1958- )
(6)
Trocki Michał (1945- )
(6)
Banaszyk Piotr
(5)
Blaik Piotr (1942- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(5)
Kokoszczyński Ryszard
(5)
Kożusznik Barbara
(5)
Milewska Mariola
(5)
Mruk Henryk
(5)
Najlepszy Eugeniusz (1940- )
(5)
Neider Janusz (1947- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Podgórski Jarosław
(5)
Poskrobko Bazyli
(5)
Romanowska Maria (1947- )
(5)
Stasiak Andrzej
(5)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Włodarczyk Bogdan
(5)
Baran Radosław
(4)
Brigham Eugene F. (1930- )
(4)
Budnikowski Adam (1948- )
(4)
Czubakowska Ksenia
(4)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(4)
Grucza Bartosz
(4)
Jóźwiak Janina (1948- )
(4)
Jędrysiak Tadeusz
(4)
Kempny Danuta
(4)
Mankiw N. Gregory
(4)
Owsiak Stanisław (1946- )
(4)
Pietrzak Tomasz
(4)
Plinta Dariusz
(4)
Rutkowski Ireneusz
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936-2011)
(4)
Skawińska Eulalia (1943- )
(4)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Wrzosek Wojciech
(4)
Zalega Tomasz
(4)
Zimniewicz Kazimierz
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Bardi Edward J. (1943- )
(3)
Bartkowiak Ryszard
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Bednarski Lech (1929-2006)
(3)
Bilski Janusz (1949- )
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Bożyk Paweł (1939- )
(3)
Coyle John Joseph (1935- )
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Duraj Jan (1943- )
(3)
Długosz Jan
(3)
Freeman R. Edward (1951- )
(3)
Gierszewska Grażyna
(3)
Gierulski Wacław
(3)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(3)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(3)
Kall Jacek
(3)
Kassyk-Rokicka Helena (1939- )
(3)
Klosa Edyta
(3)
Kost Gabriel G
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Kowal Edward
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Kucińska-Landwójtowicz Aneta
(3)
Kędzior Zofia
(3)
Langley C. John (1946- )
(3)
Lijewski Teofil (1930-2010)
(3)
Mikułowski Bogdan
(3)
Misala Józef (1950-2011)
(3)
Robbins Stephen P. (1943- )
(3)
Santarek Krzysztof
(3)
Skowronek Czesław
(3)
Sońta-Drączkowska Ewa
(3)
Stępień Beata
(3)
Suszyński Cezary
(3)
Szołtysek Jacek
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(96)
2010 - 2019
(294)
2000 - 2009
(308)
1990 - 1999
(79)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(158)
1945-1989
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(778)
Język
polski
(774)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(69)
Menedżerowie
(23)
Menedżerowie produkcji
(6)
Ekonomiści
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
Logistycy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Hotelarze
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Księgowi
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Rektorzy
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa
(89)
Zarządzanie
(80)
Marketing
(39)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(37)
Logistyka gospodarcza
(36)
Innowacje
(34)
Rachunkowość
(28)
Ekonomia
(20)
Makroekonomia
(20)
Przedsiębiorstwo
(20)
Inżynieria produkcji
(18)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(17)
Turystyka
(17)
Mikroekonomia
(16)
Zarządzanie strategiczne
(16)
Zarządzanie projektami
(15)
Finanse
(14)
Finanse przedsiębiorstwa
(14)
Globalizacja
(14)
Produkcja
(14)
Rachunkowość zarządcza
(14)
Zarządzanie wiedzą
(14)
Łańcuch dostaw
(14)
Badania marketingowe
(13)
Usługi
(13)
Zarządzanie jakością
(13)
Decyzje
(11)
Konsumenci (ekonomia)
(11)
Ochrona środowiska
(11)
Sprawozdawczość finansowa
(11)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(10)
Ekonometria
(10)
Planowanie strategiczne
(10)
Rynek finansowy
(10)
Banki
(9)
Handel zagraniczny
(9)
Hotelarstwo
(9)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(9)
Unia Europejska
(9)
Finanse międzynarodowe
(8)
Organizacje
(8)
Rynek
(8)
Statystyka
(8)
Zarządzanie innowacjami
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Controlling
(7)
Geografia gospodarcza
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Motywacja pracy
(7)
Negocjacje
(7)
Organizacja
(7)
Produktywność (ekonomia)
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(7)
Przemysł
(7)
Rozwój zrównoważony
(7)
Zarządzanie finansami
(7)
Efektywność ekonomiczna
(6)
Finanse publiczne
(6)
Gastronomia
(6)
Handel międzynarodowy
(6)
Inwestycje
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Gospodarka
(5)
Handel
(5)
Informatyzacja
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Kraje rozwijające się
(5)
Logistyka
(5)
Obsługa klienta
(5)
Organizacja pracy
(5)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(5)
Reklama
(5)
Turystyka kulturowa
(5)
Usługi turystyczne
(5)
Zachowanie
(5)
Agroturystyka
(4)
Badania operacyjne
(4)
Ekonomia matematyczna
(4)
Konkurencja
(4)
Konkurencyjność
(4)
Konsumpcja (ekonomia)
(4)
Marketing partnerski
(4)
Organizacje uczące się
(4)
Podatek
(4)
Praca zespołowa
(4)
Procesy przemysłowe
(4)
Prywatyzacja
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Przywództwo
(4)
Rachunek kosztów
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Transport międzynarodowy
(4)
Wzrost gospodarczy
(4)
Analiza finansowa
(3)
Automatyzacja
(3)
Bezrobocie
(3)
Budżety terenowe
(3)
Temat: czas
2001-
(87)
1901-2000
(10)
1989-2000
(7)
2001-0
(6)
1901-
(5)
1945-1989
(2)
1701-
(1)
1801-
(1)
1989-2013
(1)
2000-
(1)
2001
(1)
Temat: miejsce
Polska
(70)
Chiny
(2)
Europa
(2)
Czechy
(1)
Filipiny
(1)
Indie
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wietnam
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(193)
Podręcznik
(91)
Podręczniki
(83)
Monografia
(53)
Opracowanie
(25)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(19)
Materiały pomocnicze
(17)
Poradniki
(16)
Praca zbiorowa
(16)
Materiały konferencyjne
(6)
Ćwiczenia i zadania
(5)
Raport z badań
(4)
Encyklopedie
(3)
Biografia
(2)
Dane statystyczne
(2)
Księga pamiątkowa
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki biograficzne
(2)
Antologia
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół średnich
(1)
Materiały pomocniczne
(1)
Monografie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(105)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(63)
Inżynieria i technika
(16)
Transport i logistyka
(9)
Podróże i turystyka
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Nauka i badania
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Psychologia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
778 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 363-[366].
Sygnatura czytelni BMW: VI I 153 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 98554 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [211]-217.
Dla praktyków zarządzania i studentów kierunków ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 116 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130803, 130802 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130801 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 236-[241].
Sygnatura czytelni BMW: VI H 14 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108673, M 8120 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 108672 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 164-176.
Geneza i rozwój finansów behawioralnych jako współczesnego nurtu nauki finansów 1.1.Rozwój finansów i ich interdyscyplinarność 1.2.Homo oeconomicus jako podmiot klasycznej teorii finansów 1.3.Istota i założenia finansów behawioralnych 1.4.Decyzje inwestycyjne według koncepcji finansów behawioralnych Inwestowanie na rynku kapitałowym w Polsce 2.1.Rynek kapitałowy w Polsce i jego uczestnicy 2.2.Inwestorzy instytucjonalni na rynku kapitałowym w Polsce 2.3.Inwestorzy indywidualni na rynku kapitałowym w Polsce 2.4.Rola informacji w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych na rynku kapitałowym 2.4.1. Źródła informacji w procesie podejmowania decyzji inwestycyjnych 2.4.2.Analiza fundamentalna i techniczna jako metody wspomagania decyzji inwestycyjnych 2.4.3. Asymetria informacji i anomalie na rynku kapitałowym Behawioralne uwarunkowania podejmowania decyzji inwestycyjnych 3.1.Psychologiczne aspekty procesu podejmowania decyzji 3.2.Skłonności poznawcze w procesie przetwarzania informacji 3.3.Wpływ różnic indywidualnych na podejmowanie decyzji 3.4.Wiedza i doświadczenie jako czynniki modyfikujące proces podejmowania decyzji 3.5. Umiejscowienie problemu badawczego na tle dotychczasowych badań Problem badawczy i metodyka badań empirycznych 4.1.Model problemu badawczego, hipotezy i wykorzystane metody 4.2.Indywidualne wywiady pogłębione z ekspertami rynku kapitałowego w procesie badawczym 4.3.Koncepcja i metodyka badań własnych 4.3.1.Narzędzia badawcze 4.3.2.Procedura badań Analiza wpływu czynników behawioralnych na podejmowanie decyzji inwestycyjnych 5.1. Charakterystyka badanej zbiorowości 5.1.1.Struktura próby badawczej 5.1.2.Inwestorzy instytucjonalni 5.1.3.Inwestorzy indywidualni 5.2. Analiza wyników badań empirycznych 5.2.1. Wykorzystane metody statystyczne i sposób kodowania zmiennych 5.2.2.Analiza zależności między rodzajem decyzji a jej behawioralnymi determinantami w tabelach wielodzielczych 5.2.3. Model logitowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152512 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 11
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala Poleca)
Bibliografia, netografia na stronach 267-290. Indeks.
SPECYFIKA ŚRODOWISKA SMART WORLD Koncepcja Smart World Wymagania techniczne i środowiskowe Wyzwania społeczne i organizacyjne ORGANIZACJE W SMART WORLD Organizacja w erze przełomów, zmian i zrównoważonego rozwoju. Inteligencja organizacji – obszary, kierunki i dynamika rozwoju Organizacje przyszłości w teorii i praktyce ery Smart World BUDOWA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW W SMART WORLD Proces budowy konkurencyjności w środowisku Smart World i jego elementy Problemy i bariery procesu kształtowania konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw – przegląd doświadczeń międzynarodowych Źródła i strategie budowy przewagi konkurencyjnej w dobie Przemysłu 4.0 i środowiska Smart World PERSONALIZACJA W ZRÓWNOWAŻONEJ PRODUKCJI I KONSUMPCJI W ŚRODOWISKU SMART WORLD Koncepcja zrównoważonej produkcji i konsumpcji Personalizacja jako efekt oczekiwań współczesnego klienta Serwicyzacja produkcji przemysłowej jako nowa strategia funkcjonowania przedsiębiorstw WYZWANIA DLA MODELI BIZNESU W DOBIE PRZEMYSŁU 4.0 Wiedza i kompetencje inżynierów i menedżerów – diagnoza wymagań Współpraca sieciowa małych i średnich przedsiębiorstw – korzyści i obawy Rozwój nowych modeli biznesu – analiza trendów PROJEKT MODELU BIZNESU Megatrendy Filary technologiczne Architektura modelu biznesu Architektura techniczna Architektura społeczna Procesy PLANOWANIE CYBER-FIZYCZNYCH SIECI PRODUKCYJNYCH DLA MODELI BIZNESU. Implementacja idei Przemysłu 4.0 dla networkingu przedsiębiorstw. Model platformy integracji klienta i producenta Koncepcja metodyki prototypowania sieci przedsiębiorstw INNOWACYJNOŚĆ MODELU BIZNESU Orientacja na proces kreowania innowacji Transformacja biznesu – nowa era innowacji Innowacyjne elementy modelu biznesu na bazie Canvas Zarządzanie talentami jako element architektury społecznej. WARTOŚĆ I KONKURENCYJNOŚĆ MODELU BIZNESU Kreowanie wartości poprzez model biznesu Źródła przewagi konkurencyjnej modelu biznesu Strategiczna karta wyników Kluczowe wskaźniki efektywności . Weryfikacja modelu PRAKTYCZNE ASPEKTY MODELI BIZNESU W ŚRODOWISKU SMART WORLD . Środowisko Smart World Fabryki przyszłości Cyber-fizyczne sieci przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153935 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153936 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla kadry menedżerskiej jednostek organizacyjnych policji oraz dla studentów kierunków zarządzanie lub psychologia w zarządzaniu.
Podejście sytuacyjne we współczesnym zarządzaniu Istota i założenia podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu Koncepcje sytuacyjnych stylów zarządzania pracownikami Model ewolucyjnego przywództwa sytuacyjnego Podejście sytuacyjne w zarządzaniu w świetle zmienności otoczenia organizacji Zaangażowanie pracowników jako przedmiot zarządzania Istota i zróżnicowanie pojęcia zaangażowania pracowników . Zaangażowanie pracowników a wybrane pojęcia pokrewne Główne koncepcje zaangażowania pracowników Znaczenie zaangażowanych pracowników dla organizacji Zarządzanie zaangażowaniem pracowników Czynniki determinujące zaangażowanie w organizację Model zaangażowania w organizację – formy zachowań pracowniczych Strategiczne czynniki zaangażowania w organizację Funkcjonalne czynniki zaangażowania w organizację Miejsce pracy jako źródło czynników zaangażowania w organizację Podejście sytuacyjne w zarządzaniu a zaangażowanie w organizację w świetle dotychczasowych badań empirycznych Metodyka badania związku pomiędzy podejściem sytuacyjnym w zarządzaniu a zaangażowaniem w organizację Związek pomiędzy podejściem sytuacyjnym w zarządzaniu a zaangażowaniem w organizację pracowników policji w świetle badań empirycznych Ocena skuteczności przywództwa sytuacyjnego i zdolności adaptacyjnych menedżerów policji Ocena nasilenia zaangażowania w organizację pracowników policji Diagnoza związku pomiędzy podejściem sytuacyjnym w zarządzaniu a zaangażowaniem w organizację pracowników policji Implikacje dla teorii i praktyki zarządzania
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153847 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153848 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105970, 94652 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1099 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 194 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [191]-194.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105969 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1098 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [224]-228.
Dla obecnych i przyszłych szkoleniowców oraz dla studentów, którzy przygotowują się do działalności trenerskiej.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 57 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124064 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-[212].
Dla studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, szczególnie na kierunku Inżynieria i Zarządzanie Produkcją, a także dla pracowników przedsiębiorstw.
1. Metody optymalizacji i modele systemów produkcyjnych 1.1. Podstawowe narzędzia symulacyjno-optymalizacyjne 1.2. Metody optymalizacji w planowaniu i sterowaniu produkcją 1.2.1. Podstawowe metody optymalizacji 1.2.2. Wybrane algorytmy metaheurystyczne 1.2.2.1. Algorytmy genetyczne 1.2.2.2. Algorytm przeszukiwania z zakazami 1.2.2.3. Algorytm symulowanego wyżarzania 1.2.2.4. Procedura GRASP 1.3. Algorytmy do optymalizacji przepływu produkcji w systemach gniazdowych 1.4. Zastosowanie GRASP do optymalizacji przepływu produkcji 1.5. Zastosowanie algorytmu SA i jego hybryd do optymalizacji produkcji 1.5.1. Klasyfikacja problemów szeregowania zadań i alokacji zasobów 1.5.2. Problem optymalizacji w gniazdach produkcyjnych z maszynami alternatywnymi 1.5.3. Optymalizacja przepływu produkcji w analizowanym systemie produkcyjnym 2. Ocena wpływu czynników procesu produkcji na Cmax – eksperyment komputerowy 2.1. Formy przebiegu procesu produkcyjnego i ich wpływ na wartość Cmax 2.1.1. Formy przebiegu procesu produkcyjnego 2.1.2. Zależność Cmax od formy przebiegu procesu produkcyjnego 2.2. Typy produkcji i ich wpływ na wartość Cmax 2.2.1. Typy produkcji i współczynnik liczby detalooperacji k 2.2.2. Zależność Cmax od współczynnika typu produkcji 2.3. Analiza wpływu wielkości partii produkcyjnej na wartość Cmax 2.3.1. Określenie wielkości partii produkcyjnej 2.3.2. Zależność Cmax od wielkości partii produkcyjnej 2.4. Elastyczność procesu produkcyjnego i jej wpływ na wartość Cmax 2.4.1. Elastyczność procesu produkcyjnego 2.4.2. Zależność Cmax od liczby maszyn równoległych 2.5. Analiza wpływu liczby operacji bez ograniczeń kolejnościowych n a Cmax 2.5.1. Gniazdowo-otwarty problem harmonogramowania 2.5.2. Zależność Cmax od liczby operacji bez ograniczeń kolejnościowych 2.6. Wieloczynnikowa analiza wpływu poziomu „otwartości” operacji, stopnia elastyczności marszruty oraz typu produkcji na wartość Cmax 2.7. Analiza wpływu liczby zadań, wielkości partii produkcyjnej oraz czasów operacji technologicznych i przezbrajania maszyn na wartość Cmax 2.8. Analiza wpływu liczby maszyn i urządzeń transportowych na wartość Cmax 2.9. Analiza wpływu czasów operacji technologicznych, przezbrajania maszyn, transportowania oraz liczby urządzeń transportowych, zadań i wielkości partii na Cmax 2.10. Porównanie wartości Cmax uzyskiwanych przez GRASP+SA i GRASP 2.11. Zastosowanie uczenia maszynowego do wspomagania decyzji przy optymalizacji przepływu produkcji 3. Optymalizacja systemów i procesów produkcyjnych z użyciem metaheurystyk 3.1. Wieloczynnikowa analiza systemów sterowania produkcją 3.2. Ocena strategii produkcyjnych na podstawie wybranych kryteriów 3.3. Analiza wpływu typu struktury systemu produkcyjnego na wartość Cmax 3.3.1. Rodzaje struktur systemu produkcyjnego 3.3.2. Zależność Cmax od typu struktury systemu produkcyjnego 3.4. Optymalizacja projektowania gniazd obróbki z technologią grupową 3.4.1. Formowanie komórek produkcyjnych 3.4.2. Rozmieszczenie maszyn w gniazdach 3.4.3. Optymalizacja przepływu produkcji w gniazdach obróbki grupowej w środowisku dynamicznym 3.5. Optymalizacja przepływu produkcji w systemach rekonfigurowalnych 3.6. Optymalizacja przepływu produkcji z zastosowaniem lean manufacturing
Sygnatura czytelni BMW: VI J 134 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143936 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143935 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [306]-322. Indeks.
Dla studentów zarządzania, uczestników MBA oraz menedżerów i przedsiębiorców.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 860 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137311, 124378, 137310 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137309 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej / Maria Bajak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 184 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 168-179.
Rozdział 1. Rola komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem 1.1.Komunikacja marketingowa - znaczenie i funkcje 1.2.Narzędzia komunikacji marketingowej 1.3.Komunikacja marketingowa jako system zintegrowanych działań 1.4.Nowoczesne formy komunikacji marketingowej Rozdział 2. Beacony jako narzędzie komunikacji marketingowej 2.1.Beacony jako element koncepcji internetu rzeczy 2.2.Możliwości i uwarunkowania implementacji beaconów w przedsiębiorstwie 2.3.Miejsce beaconów w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa 2.4.Funkcje beaconów w komunikacji marketingowej Rozdział 3. Beacony w komunikacji marketingowej - kluczowe szanse i zagrożenia 3.1.Beacony w biznesie społecznie odpowiedzialnym 3.1.1.Miejsce pracy 3.1.2.Rynek 3.1.3.Społeczeństwo 3.1.4.Środowisko naturalne 3.2.Komunikacja marketingowa równych szans a beacony 3.3.Cyberprzestępczość a beacony 3.4.Beacony jako narzędzie inwigilacji 3.5.Pozostałe uwarunkowania wykorzystania beaconów Rozdział 4. Przedmiot, metodyka i zakres badań własnych 4.1.Cele badań i pytania badawcze 4.2.Metodyka zrealizowanych badań 4.2.1.Badanie o charakterze ilościowym 4.2.2.Badanie o charakterze jakościowym 4.3.Charakterystyka próby badawczej 4.3.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 4.3.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji Rozdział 5. Badanie opinii społecznej na temat wykorzystania beaconów w komunikacji marketingowej 5.1.Opinie respondentów dotyczące nowych technologii w świetle wyników badań 5.1.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.1.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.2.Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem beaconów 5.2.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.2.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.3.Atrakcyjność rozwiązań opartych na beaconach 5.3.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.3.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 293 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151079 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6360 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [242]-266.
Dla pracowników naukowych uczelni ekonomicznych i technicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 61
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4458 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [407]-416. Indeks.
Dla pracowników naukowych, doktorantów i wykładowców oraz studentów kierunków ekonomicznych, polityków i pracowników administracji.
Sygnatura czytelni BWZ: IV E 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5220 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Płyta CD zawiera studia przypadku ilustrujące działanie i zastosowanie wybranych zintegrowanych informatycznych systemów zarządzania, słownik terminów oraz wykaz literatury z zakresu omawianej problematyki.
Bibliogr. s. [261]-264. Indeks.
Dla studentów kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 889 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX K 30
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137471, 137470, 137468, 137467 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128984 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3976 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Tradycyjne i nowoczesne postrzeganie logistyki Logistyka w ujęciu koncepcyjnym Logistyka w ujęciu pragmatycznym Współczesne rozumienie paradygmatu Logistyka w ujęciu paradygmatycznym Istota i wymiary dobrostanu Mieć czy być? Zagadnienie filozoficzne Wzrost gospodarczy i produkt krajowy Negatywne skutki ekonomii opartej na wzroście i zalecenie odwzrostowienia Arkadia dobrostanu, czyli od mieć do być Wymiar dostępności: logistyka w tworzeniu użyteczności miejsca i czasu Dostępność produktów jako wyznacznik dobrostanu subiektywnego Rola mobilności w kreowaniu dobrostanu Konsumeryzm czy współdzielenie - co daje szczęście? Wymiar finansowy: rola logistyki Finanse łańcucha dostaw Wpływ finansów łańcucha dostaw na satysfakcję nabywcy i dobrostan subiektywny Sprawne zarządzanie finansami łańcucha dostaw jako kluczowy determinant dobrostanu subiektywnego Logistyka a gospodarka pętli zamkniętej Ekonomia cyrkularna a gospodarka pętli zamkniętej Logistyka a kryzys środowiskowy Logistyka zwrotna w łańcuchach dostaw Użyteczność logistyki zwrotnej w zarządzaniu łańcuchami dostaw Logistyka zwrotna a dobrostan
Sygnatura czytelni BMW: VI I 281 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150985 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [210]-218.
Dla studentów kierunków geograficznych, pracowników naukowych oraz osób zajmnujących się zagadnieniami wsi.
Sygnatura czytelni BWF: XIII D 4
Sygnatura czytelni BWZ: XIV G 26
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113513 N, 127549 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3807 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3625 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [237]-243.
Podręcznik dla studentów kierunków geograficznych uniwersytetów, a także uczelni ekonomicznych i rolniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117559 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [251]-266.
Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne wzorem współczesnych organizacji Etyczny i społeczny wymiar zarządzania współczesnymi organizacjami . Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w ujęciu teoretycznym Modele społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw — w kierunku doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności Instrumenty doskonalenia systemów społecznej odpowiedzialności w kontekście ich integracji Lider procesu społecznej odpowiedzialności kluczowym podmiotem sprawczym tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego w organizacji . Kapitał intelektualny determinantą konstytuowania procesu doskonałości społecznej odpowiedzialności . Rola i atrybuty lidera w organizacjach społecznie odpowiedzialnych Zaufanie jako kluczowy element procesu dochodzenia do doskonałości społecznej odpowiedzialności Compliance instrumentem integrującym systemy społecznej odpowiedzialności w organizacji Compliance — pojęcie, znaczenie i aktualny stan rozwoju System zarządzania compliance w organizacjach społecznie odpowiedzialnych . Kultura i wartości compliance w organizacji Compliance w organizacji bankowej Aktualne problemy metodologiczne nauk o zarządzaniu w kontekście potrzeb badawczych podejmowanych w opracowaniu Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności w świetle badań empirycznych Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności — studium przypadku Przesłanki doboru przypadków do analizy i etapy badań jakościowych Charakterystyka/przebieg i wyniki I etapu badań jakościowych Charakterystyka/przebieg i wyniki II etapu badań jakościowych . Podsumowanie analizowanych przypadków. Dyskusja na temat uzyskanych wyników. Zdefiniowanie obszarów badawczych wraz z hipotezami dla badań ilościowych . Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności — badania ilościowe Model procesu dochodzenia do doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności. Rekomendacje dla praktyki zarządzania Założenia teoretyczne modelu Koncepcja autorskiego Modelu Dochodzenia do Doskonałości Systemów Społecznej Odpowiedzialności Doskonałość strategiczna Doskonałość przywództwa — lidera społecznej odpowiedzialności Doskonałość postaw i zachowań członków organizacji i innych interesariuszy oparta na wiarygodności — zaufaniu Doskonałość struktur organizacyjnych i systemów/instrumentarium zarządzania społeczną odpowiedzialnością
Sygnatura czytelni BMW: VI E 267 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147960 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6013 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności