Zaufanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Książki
(17)
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Branczewska Sylwia
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Coplin Amanda (1981- )
(1)
Gohl Christiane (1958- )
(1)
Goliński Dawid
(1)
Grabowska-Powaga Aleksandra
(1)
Grabowski Piotr
(1)
Groenwald Maria
(1)
Gąsiorowska-Mącznik Edyta
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lipka Anna
(1)
Mika Bartosz (1980- )
(1)
Mokry Grzegorz
(1)
Naruć Wojciech
(1)
Nowak Dominik
(1)
Olek Matylda
(1)
Pell Arthur R
(1)
Perlicki Krzysztof
(1)
Piotrowska-Piątek Agnieszka
(1)
Polak Piotr
(1)
Rudzewicz Adam
(1)
Skąpska Elżbieta
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Stadnik Dorota
(1)
Szykuła Sylwia
(1)
Trębicki Paweł
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Vanderah Glendy
(1)
Witczak-Roszkowska Danuta
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Wyskok Piotr
(1)
Zapotoczna Dominika
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Ekonomiści
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1895)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zaufanie
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1227)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(944)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(915)
Język angielski
(871)
Samochody
(866)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(807)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(758)
Technika
(739)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Piłka nożna
(666)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(611)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(588)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(565)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Materiały budowlane
(530)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(519)
Sterowanie
(519)
Komputery
(517)
Produkcja
(516)
Symulacja
(515)
Materiałoznawstwo
(514)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Logistyka gospodarcza
(479)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Psychologia
(467)
Maszyny elektryczne
(466)
Internet
(464)
Przedsiębiorstwo
(464)
Szkolnictwo wyższe
(464)
Modele matematyczne
(463)
Metale
(460)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(430)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(391)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa
(1)
Nowa Zelandia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Monografia
(6)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Powieść obyczajowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Mongrafia
(1)
Powieść
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
Kultura Fizyczna
(4)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 03.04.2024
Zaufarium / Miłosz Brzeziński ; [ilustracje Piotr Wyskok]. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : 989 - Instytut Kreowania Skuteczności, 2022. - 703, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Książka
W koszyku
Data zmiany: 06.02.2024
Świadomość i nastawienie Pokonywanie narzuconych przez siebie ograniczneń Docenianie róznic Ramy, filtry i to, jak nam przeszkadzają Kompetencje i nawiazywanie kontaktu Inicjowanie i pielęgnowanie relacji Budowanie i przywracanie zaufania Konflikt empatyczne słuchanie Wirtualny kontakt
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 112
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154852 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 23.11.2023
Kapitał społeczny a gospodarowanie : aspekty teoretyczne i empiryczne / Aleksandra Grabowska-Powaga. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 262 strony : ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 241-256.
Rozdział 1 Gospodarowanie a potrzeba i możliwości współdziałania ludzkiego 13 1.1. Podmioty gospodarujące a cele gospodarowania w ujęciu historycznym 13 1.2. Funkcja decyzyjna i jej miejsce w różnych typach własności 28 1.3. Ewolucja form organizacji społecznej i typowych dla nich form własności a decyzje gospodarcze 34 1.4. Instytucje oraz ich wpływ na podmioty gospodarujące 46 1.5. Relacje podmiotów gospodarujących z otoczeniem 64 1.6. Typy relacji, więzi i sieci społeczne w procesie gospodarowania 78 1.6.1. Zapotrzebowanie na współdziałanie jako konsekwencja utrwalania się relacji 78 1.6.2. Możliwości i płaszczyzny współdziałania 86 1.6.3. Współdziałanie podmiotów gospodarujących - motywy i korzyści w ujęciu instytucjonalnym 89 Rozdział 2 Kapitał społeczny a zachowania podmiotów gospodarujących 93 2.1. Kategoria kapitału i możliwości jej zastosowania w konstrukcjach teoretycznych 93 2.2. Kapitał społeczny w procesach gospodarowania 106 2.2.1. Kapitał społeczny jako zasób ekonomiczny - formy, etapy kształtowania, modele 106 2.2.2. Uwarunkowania kształtowania kapitału społecznego 138 2.3. Kapitał społeczny - przejawy i możliwości pomiaru 150 2.4. Implikacje powstawania kapitału społecznego 166 Rozdział 3 Kapitał społeczny i jego praktyczne konsekwencje dla procesów gospodarowania 173 3.1. Kapitał społeczny a racjonalność gospodarowania w świetle badań wtórnych 173 3.1.1. Analiza kapitału społecznego w skali globalnej 175 3.1.2. Analiza przejawów kapitału społecznego w skali regionalnej - przykład Europy 197 3.1.3. Analiza przejawów kapitału społecznego w skali lokalnej - przykład Polski 203 3.2. Kapitał społeczny a realizacja celów gospodarowania 213 3.2.1. Rola kapitału społecznego w funkcjonowaniu podmiotów gospodarujących 213 3.2.2. Kapitał społeczny a realizacja celów gospodarowania w świetle badań pierwotnych 222 3.3. Polityka gospodarcza a możliwości łagodzenia niedoboru kapitału społecznego 231
Sygnatura czytelni BMW: VI U 9 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147298 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 26.09.2023
Racjonalność gospodarowania : perspektywa usług / Elżbieta Skąpska. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 199-210.
Rozdział 1 Racjonalność w interpretacji przedstawicieli ekonomii 23 1.1. Istota i ramy teoretyczne racjonalności 23 1.2. Racjonalność gospodarowania a efektywność 32 1.3. Obszary i znaczenie wykorzystania kategorii racjonalności 36 1.4. Przesłanki redefiniowania racjonalności gospodarowania 40 Rozdział 2 Usługi jako przedmiot odniesienia do racjonalności gospodarowania 55 2.1. Usługi i proces ich świadczenia - charakterystyka pojęć 55 2.2. Cechy i kryteria oceny racjonalności w działalności usługowej 61 2.3. Usługodawcy i usługobiorcy jako strony transakcji handlowej 68 2.4. Źródła nowych rodzajów usług we współczesnej gospodarce 74 2.4.1. Warunki rozwoju usług 74 2.4.2. Rodzaje usług 80 2.4.3. Przyczyny powstawania nowych usług 90 2.5. Wyznaczniki racjonalności w działalności usługowej 99 2.5.1. Czynniki społeczno-gospodarcze 99 2.5.2. Czynniki psychospołeczne 106 Rozdział 3 Racjonalność gospodarowania w działalności usługowej - analiza wyników badań własnych 113 3.1. Zakres i metodyka badań 113 3.2. Badania nad zaufaniem do usługodawcy w działalności usługowej w opinii grup społecznych 120 3.3. Rozumienie racjonalności działań przez studentów studiów ekonomicznych 128 3.4. Rozumienie racjonalności działania przez producentów/usługodawców 137 3.5. Weryfikacja hipotez badawczych na podstawie przeprowadzonych badań 141 3.6. Wnioski z badań empirycznych 166 Rozdział 4 Konceptualizacja racjonalności gospodarowania w działalności usługowej 169 4.1. Nowe podejście do racjonalności gospodarowania 169 4.2. Taksonomia usług 172 4.3. Ład gospodarczy w działalności usługowej 179 4.4. Stopniowanie racjonalności w usługach 183 4.5. Koncepcja modelu 186
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 368 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147356, 147355 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147354 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 15.09.2023
Anatomia zaufania organizacyjnego / Barbara Kożuch. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 154 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 139-152.
Organizacje jako podmioty zaufania 15 1.1. Cele i wartości organizacyjne przedsiębiorstw 15 1.2. Organizacje publiczne w służbie swoich interesariuszy 23 1.3. Wartości organizacji społecznych 29 Zaufanie w naukach społecznych 33 2.1. Zaufanie jako obiekt badań analiz 33 2.2. Zaufanie społeczne w świetle przykładowych badań 36 2.3. Zaufanie w ekonomii i zarządzaniu 43 Zaufanie organizacyjne, jego istota i rodzaje 47 3.1. Rozumienie zaufania organizacyjnego 47 3.2. Rodzaje zaufania organizacyjnego i ich cechy 57 3.3. Współzależność pomiędzy zaufaniem organizacyjnym a ryzykiem 65 Zaufanie organizacyjne jako proces 69 4.1. Wiarygodność organizacyjna i jej źródła 69 4.2. Tworzenie zaufania początkowego 75 4.3. Wzmacnianie i utrzymywanie zaufania organizacyjnego 84 Zaufanie w tworzeniu i pogłębianiu relacji organizacyjnych 89 5.1. Podstawy teoretyczne przewagi kooperacyjnej 89 5.2. Menedżerowie i liderzy a relacje współpracy 97 5.3. Zaufanie organizacyjne - skuteczne przywództwo − współpraca wewnątrz- i międzyorganizacyjna 104 Zaufanie organizacyjne w cyfrowych kontekstach 113 6.1. Zrozumieć erę cyfryzacji 113 6.2. Zaufanie cyfrowe w relacjach organizacyjnych 117 6.3. Modele zaufania cyfrowego 121 Zaufanie organizacyjne − współczesne wyzwania 127 7.1. Zaufanie jako katalizator sprawności organizacyjnej 127 7.2. Ograniczenia i dalsze kierunki badań nad zaufaniem organizacyjnym 134
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 108 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 97
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151083 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6362 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 11.09.2023
Bibliografie przy rozdziałach.
Dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, a także pracowników naukowych i studentów zarządzania oraz socjologii.
Rozdział 1. Zaufanie - Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel 11 1.1. Pojęcie zaufania 11 1.2. Typologia zaufania 16 1.3. Kształtowanie się zaufania 20 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 26 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania 28 Rozdział 2. Przywództwo - Aleksandra Kołodziej 37 2.1. Pojęcie przywództwa 37 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 40 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 44 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 53 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka 55 Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność - Monika Skrzyp 63 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 63 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 67 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 69 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 73 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji 76 Rozdział 4. Praca zespołowa - Michał Jezusek 83 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 83 4.2. Podstawowe typologie zespołów 85 4.3. Role w zespole 86 4.4. Organizacja pracy zespołowej 88 4.5. Praca zespołowa a efektywność 91 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 95 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 96 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku 98 Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę - Aleksandra Świętek-Bysko 103 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 103 5.2. Typologia form zaangażowania 105 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 107 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 120 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 122 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 125 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji 126 Rozdział 6. Satysfakcja z pracy - Kinga Jureczka 135 6.1. Satysfakcja pracownika 135 6.2. Modele satysfakcji pracownika 137 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 140 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 142 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 145 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia 147 Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji - Paulina Gajewska 153 7.1. Kultura w organizacji 153 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 159 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 163 7.3.1. Komunikacja wewnątrz firmy 163 7.3.2. Przywództwo 166 7.3.3. Proces motywowania 168 7.3.4. Budowanie zespołów 170 7.3.5. Symbole, rytuały, mity, tabu i wartości jako przejawy kultury 173 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 174 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej 176
Sygnatura czytelni BMW: VI E 294 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150745 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150744 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 09.01.2023
Po stracie matki i walce z rakiem piersi Joanna wraca do przerwanych studiów i badań nad ptakami. Chce udowodnić światu, że ostatnie trudne przejścia jej nie złamały. Pewnego wieczoru jej rutynę i oswojoną samotność zakłóca tajemnicza dziewczynka. Pojawia się przed jej domem w spodniach od piżamy, bosa i posiniaczona. Ma na imię Ursa. Jak mówi, przybyła z gwiazd, by zrozumieć ludzi i ujrzeć na Ziemi pięć cudów. Joanna pozwala jej zostać, ale tylko do czasu, aż odkryje, kim naprawdę jest mała kosmitka. Nie wierzy przecież w cuda. W rozwikłaniu zagadki pomaga jej Gabriel, młody sąsiad odludek. Im więcej czasu oboje spędzają z uroczą dziewczynką, tym więcej mają pytań. Jak to możliwe, że Ursa nie tylko umie czytać, ale też rozumie Szekspira? Dlaczego w jej obecności przytrafiają im się różne dobre rzeczy? I dlaczego Jo i Gabe przestają w końcu sprawdzać w internecie strony z danymi zaginionych dzieci? Chociaż nawiązała się między nimi głęboka więź, cała trójka wie, że zbliża się czas trudnych decyzji. Kiedy nieubłaganie nadchodzi koniec lata, a Ursa jest już bliska ujrzenia piątego cudu, jej przeszłość ich dogania. Magiczna powieść Glendy Vanderah zachwyca. Jest literacką perełką, przepełnioną nadzieją i miłością, która poruszy serce każdego czytelnika. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152413 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 27.10.2022
Bibliografia na stronach 177-209. Indeks.
Moduł sensoryczny w zarządzaniu kapitałem ludzkim Pojęcie i „warunki brzegowe” stosowania modułu sensorycznego w zarządzaniu kapitałem ludzkim Praktyki personalne wykorzystujące moduł sensoryczny Marketing personalny jako pole oddziaływań sensorycznych Adaptacja pracowników oparta na wykorzystywaniu bodźców sensorycznych Procesy wykonywania pracy – pierwiastki sensoryczne Ocenianie i zwalnianie pracowników – perspektywa oddziaływań sensorycznych Motywowanie do kreatywności wykorzystujące techniki wizualizacji Bodźce sensoryczne a dysfunkcje i patologie oraz dyskomfort w środowisku pracy Słowa „uczulające” jako kategoria modułu sensorycznego – przykłady z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim Przywództwo estetyczne jako wyraz koncentracji na sferze sensualnej Oddziaływanie na kandydatów do pracy i zatrudnionych poprzez moduł emocjonalny Cel zarządzania kapitałem ludzkim z perspektywy modułu emocjonalnego Pojęcie emocji i ich taksonomie w literaturze przedmiotu – odniesienia do sytuacji personalnych Dyfuzja emocji w warunkach bliskości przestrzennej i „zdalności” Uczucie nadziei jako komponent kapitału psychologicznego pracowników Emotywacje Emocje przy pozyskiwaniu, ocenianiu, rozwoju, wynagradzaniu i zwalnianiu pracowników. Wpływ stylu kierowania na emocje Emocje generowane w warunkach diversity management Emocjonalny komponent postaw – przykład lojalności pracowniczej Emocje związane z charakterem pracy – egzemplifikacje Praca twórcza, czyli doświadczanie przepływu (flow) Komercjalizacja emocji personelu, czyli praca emocjonalna Zarażanie afektywne jako praktyka personalna w ramach modułu emocjonalnego Językowo-wizualne narzędzia oddziaływania na emocje w środowisku pracy jako wyraz powiązań modułu emocjonalnego z sensorycznym Organizacje ekspresywne jako organizacje przyszłości Projektowanie emocji dla cyklu życia pracownika w organizacji jako zadanie podmiotów zarządzania kapitałem ludzkim Zastosowanie modułu intelektualnego w przyciąganiu do organizacji pracowników oraz kształtowaniu ich twórczych postaw Procesy poznawcze przy zorientowanym na zadania pracy indywidualnym i organizacyjnym uczeniu się. Dysonans poznawczy Znaczenie modułu intelektualnego dla kreatywnej organizacji Poznawczy komponent postaw – przykład stosunku do czasu pracy Organizacja inteligentnaElastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim jako aktywność wpisana w funkcjonowanie inteligentnej organizacji Decyzje personalne i ich typologia – perspektywa modułu intelektualnego Rola modułu behawioralnego w zarządzaniu kapitałem ludzkim Cele oddziaływań poprzez moduł behawioralny w środowisku pracy Wykorzystywanie czasowników performatywnych w procesach personalnych Behawioralny wymiar procesów wykonywania pracy Adekwatność zachowań do typu kultury organizacyjnej jako wyraz dopasowania w zarządzaniu kapitałem ludzkim Zachowania służące przeprowadzaniu zmian Pracoholizm jako uzależnienie behawioralne Możliwości i bariery projektowania zachowań przez podmioty zarządzania kapitałem ludzkim w kokreacji z pracownikami – przykłady Zachowania służące nabywaniu wiedzy Zachowania modyfikujące treść pracy Zachowania mobilnościowe w ramach organizacji Twórcze zachowania językowe Wyznaczniki zachowań w wielokulturowych organizacjach i zespołach Moduł relacyjny jako narzędzie zorientowane na wartość kierowania ludźmi Teorie stanowiące objaśnienia dla implementacji sensorycznego modułu doświadczeń i przeżyć Społeczny charakter procesu wykonywania pracy i jego implikacje dla procesów personalnych Zaufanie w organizacji jako pożądany stan relacji społecznych Narcyzm a perspektywa wspólnotowa oraz wpływ na wartość doświadczeń Współwystępowanie modułu relacyjnego z innymi modułami doświadczeń i przeżyć – egzemplifikacje. Formułowanie ogłoszeń pracy Kształtowanie przestrzeni pracy Tworzenie multigeneracyjnego środowiska pracy Stosowanie Assessment Centre przy wyborze podmiotów zarządzania kapitałem ludzkim spełniających wymogi odpowiadające rynkowi doznań
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 183
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6495 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 27.10.2022
Komunikowanie organizacji w kryzysie : modele i metody ograniczania ryzyka / Dariusz Tworzydło. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 195, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 184-188. Indeks.
Rozdział 1. Wizerunek, reputacja i kryzys - definicje i kluczowe zależności 1.1.Definiowanie wizerunku i reputacji w kontekście potencjalnych zagrożeń 1.2.Kryzys - analiza definicji 1.3.Podatność organizacji na zdarzenia kryzysowe 1.4.Procesowe podejście do zmian w wizerunku 1.5.Pomiar wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa 1.6.Wpływ sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa Rozdział 2. Przyczyny i skutki zdarzeń kryzysowych 2.1.Przyczyny sytuacji kryzysowych 2.2.Skutki sytuacji kryzysowych 2.2.1.Psychologiczne skutki wynikające z kryzysów wizerunkowych 2.2.2.Stres i jego wpływ na kształtowanie się sytuacji kryzysowych 2.2.3.Ekonomiczne i społeczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych 2.3.Stan bezczynności podczas kryzysu wizerunkowego 2.4.Przesłanki podejmowania ryzyka z uwzględnieniem potencjalnych skutków zdarzeń 2.5.Nauka na błędach jako element budowania doświadczenia 2.6.Zrozumienie problemu jako podstawa w prognozowaniu i podejmowaniu decyzji Rozdział 3. Przygotowanie do reagowania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 3.1.Przygotowanie do wystąpienia potencjalnych kryzysów 3.2.Szkolenia i warsztaty jako element wsparcia w przygotowaniu do kryzysów 3.3.Predyspozycje menedżerów w zakresie radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 3.4.Dobór zespołu i zadania sztabu kryzysowego 3.5.Nauka przez analogie 3.6.Wsparcie zewnętrzne a ograniczenia wewnętrzne 3.7.Prawo do zmiany decyzji w kryzysie jako element pozycji silnej 3.8.Relacje wewnętrzne jako element wsparcia przy podejmowaniu decyzji w kryzysie 3.8.1.Zasady budowania relacji wewnętrznych 3.8.2.Relacje wewnętrzne a narzędzia komunikowania 3.8.3.Komunikowanie do otoczenia wewnętrznego w kryzysach wizerunkowych 3.9.Budowanie zaufania i jego wykorzystanie w sytuacjach kryzysowych Rozdział 4. Reagowanie w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 4.1.Działania podejmowane w sytuacjach kryzysowych 4.2.Czynniki determinujące skuteczność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych 4.3.Reakcje menedżerów podczas sytuacji kryzysowych 4.4.Zaangażowanie podmiotów zewnętrznych w proces rozwiązywania sytuacji kryzysowych 4.5.Kluczowe czynniki determinujące zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 4.6.Aktywne i pasywne strategie zarządzania kryzysem 4.7.Style radzenia sobie ze stresem w kryzysie 4.8.Błędy w sytuacji kryzysowej 4.9.Stopień wpływu wybranych czynników na decyzje podczas kryzysu 4.10.Siły wspierające i hamujące w procesie zarządzania podczas kryzysów Model komunikowania organizacji w kryzysie. Typologia specjalistów public relations Scenariusz wywiadu pogłębionego nt. postaw i zachowań menedżerów zarządzających kryzysami wizerunkowymi Badanie opinii specjalistów public relations - ankieta
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 100
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152375 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 26.05.2021
Zaufanie w zarządzaniu organizacjami / Dominika Latusek-Jurczak. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 224 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 199-224.
Zaufanie w zarządzaniu - podstawy teoretyczne Charakterystyka zaufania Treść zaufania Źródła zaufania Funkcje zaufania Koncepcyjny model zaufania w zarządzaniu Ograniczenia i wyzwania koncepcji zaufania w zarządzaniu Procesualny charakter zaufania Nowe konteksty badań i alternatywne spojrzenia na funkcje Empiryczne badania zaufania Zaufanie - badanie eksploracyjne Zaufanie organizacyjne - instrumentalne studium przypadku Budowanie zaufania w polskich przedsiębiorstwach szybkiego wzrostu - badanie trenowe Wnioski - zakończenie
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6277 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 24.05.2021
Bibliografie, netografie, wykazy norm przy rozdziałach.
Rozdział I. Rozwój sieci teleinformatycznych Rozdział II. Zagrożenia dla sieci teleinformatycznych Rozdział III. Ogólna charakterystyka zaufania Rozdział IV. Zaufanie w środowisku technicznym Rozdział V. Rola zaufania w funkcjonowaniu sieci teleinformatycznych Rozdział VI. Odporność sieci teleinformatycznych Rozdział VII. Bezpieczeństwo sieci teleinformatycznych Rozdział VIII. Kontrola i sterowanie w sieciach teleinformatycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150505 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 08.12.2020
Bibliografia na stronach 00-00
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.09.2020
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska, ISSN 1897-2691 ; M129)
(Nauki o Zarządzaniu i Jakości)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 115-125.
Dla ekonomistów i przedstawicieli nauk o zarządzaniu i jakości.
1.Rola koopetycji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 1.1.Istota i geneza koopetycji 1.2.Teorie ekonomiczne jako punkt wyjścia do koopetycji 1.3.Formy koopetycji 1.4.Przejawy koopetycji w klastrach 1.5.Korzyści i zagrożenia koopetycji 1.6.Koopetycyjne relacje przedsiębiorstw 1.7.Przykłady koopetycji 1.8.Perspektywy badawcze koopetycji 2.Deficyt zaufania społecznego barierą rozwoju innowacyjnej gospodarki w Polsce 2.1.Zaufanie społeczne w ujęciu teorii ekonomicznych i socjologicznych 2.2.Pojęcie zaufania i jego rodzaje 2.3.Zaufanie społeczne. Innowacyjność. Przegląd badań 2.4.Poziom zaufania społecznego a innowacyjność. Polska na tle wybranych państw europejskich 2.5.Sieci powiązań w procesach innowacyjnych — model potrójnej i poczwórnej helisy 2.6.Rozwój i funkcjonowanie narodowego systemu innowacji w Polsce 2.7.Pobudzanie innowacyjności polskiej gospodarki w warunkach deficytu zaufania społecznego — wnioski w kontekście założeń Strategii na rzecz odpowiedzialnego rozwoju i wyników badań własnych 3.Współpraca szkół wyższych z otoczeniem 3.1.Ewolucja misji i zadań szkół wyższych 3.2.Uwarunkowania prawne współpracy szkół wyższych z otoczeniem społeczno-gospodarczym 3.3.Możliwość prowadzenia działalności gospodarczej przez szkoły wyższe 3.4.Udział interesariuszy zewnętrznych w organach zarządzających szkół wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149415 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 23.04.2020
Optymalny poziom zaufania / Paweł Trębicki. W: Eurologistics. 2010, nr 6, s.51. - Suchy Las : Eurologistics s.c., 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
Data zmiany: 08.01.2020
(W krainie białych obłoków / Sarah Lark ; t. 1)
Stanowi cz. 1 cyklu "W krainie białych obłoków".
Na książce pseudonim autora, nazwa: Christiane Gohl.
Streszczenie: Barwna saga rodzinna rozgrywająca się na tle wspaniałych krajobrazów i mało znanej historii Nowej Zelandii. Rok 1852, Londyn. Dwie młode kobiety wyruszają w rejs na odległą i tajemniczą wyspę. Obie rozpoczynają w ten sposób nowe życie. Obie zostaną żonami mężczyzn, których nie znają. Lady Gwyneira jest zaręczona z synem bogatego „owczego barona”, natomiast Helen, młoda guwernantka, odpowiedziała na anons poszukującego żony farmera. Każda z nich związała swój los z krainą, którą wyobraża sobie jako raj. Czy tam, na drugim końcu świata, odnajdą miłość i szczęście? Fascynująca opowieść o miłości i nienawiści, zaufaniu i zdradzie i o dwóch rodzinach, których losy zostały ze sobą splątane na zawsze. [strona wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148338 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 08.01.2020
Zarządzanie poprzez aktywne słuchanie / Sylwia Branczewska. W: Controlling i Zarządzanie. 2017, nr 2, s. 37-38. - 2017
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 27.11.2019
Zaufanie i dyskrecja w pracy / Sylwia Szykuła. W: Personel i Zarządzanie. 2015, nr 5, s.39-41. - Warszawa : INFOR, 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Data zmiany: 07.11.2019
(Seria Kaszmirowa)
Tytuł oryginału: "The orchardist : a novel" 2012.
Streszczenie: Wzruszająca opowieść o bezinteresownej miłości, osadzona w niezwykłej scenerii amerykańskiego Zachodu. Mieszkający na odludziu, u stóp Gór Kaskadowych samotny mężczyzna Talmadge pielęgnuje swój owocowy sad. Jego monotonne, proste życie zmieni się, gdy do jego posiadłości trafią Della i Jane, nastoletnie dziewczyny, które uciekły od stręczyciela. Obie są w ciąży, obie nieufne, przestraszone, głodne. Talmadge postanawia otoczyć je opieką, odkrywa w sobie wielkie pokłady uczuć i empatii, a dziewczęta stopniowo nabierają do niego zaufania - czują, że odnalazły swoje miejsce na ziemi. Wkrótce jednak ktoś brutalnie zakłóci ich szczęście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146175 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności