Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Biblioteka Międzywydziałowa
(11)
Biblioteka WEiZ
(13)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Kumar Nirmalya
(2)
Steenkamp Jan Benedict E. M
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Carpenter Phil
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Durlik Ireneusz
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Hajdas Monika
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Jasiecki Krzysztof (1960- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Peters Tom
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Rampersad Hubert K. (1957- )
(1)
Ressel Ewa
(1)
Ries Laura
(1)
Rojek Roman
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Schmitt Bernd
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Simonson Alex
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szocki Józef (1931- )
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Ulrich David (1953- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Ziaja Waldemar W
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Żołnierski Aleksander
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Temat
Firma (nazwa)
(26)
Znaki towarowe
(15)
Marketing
(7)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Zarządzanie
(4)
Public relations
(3)
Reklama
(3)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Banki
(1)
Branding (marketing)
(1)
Ciepłownictwo
(1)
Finanse publiczne
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informatyka
(1)
Inwestycje
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mentoring (forma wspomagania rozwoju)
(1)
Miasta
(1)
Modelowanie obiektowe
(1)
Motywacja pracy
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwa internetowe
(1)
Reengineering (metoda)
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Systemy transakcyjne
(1)
Unia Europejska
(1)
Venture capital (forma finansowania)
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Znak towarowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(2)
Poradniki
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 194 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [191]-194.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105969 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1098 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla producentów, detalistów i twórców strategii.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 124 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124848 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124995 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla producentów, detalistów i twórców strategii.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 502 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 13
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136580 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4953 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Bibliogr. s. [149]-151.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110965 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [100].
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 127 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121761 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 129-133. Netogr. s. 132-133.
Dla właścicieli firm hotelarskich, członków zarządów przedsiębiorstw, menedżerów średniego szczebla, kierowników liniowych, pracowników usługowo-wykonawczych różnych sektorów gospodarki, jak i studentów kierunków zarządzanie, ekonomia, marketing, hotelarstwo i turystyka.
Sygnatura czytelni BWF: XII L 72
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6858 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; nr 495)
Bibliogr. s. [215]-219.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103241 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: Authentic Personal Branding: a New Blueprint for Building and Aligning a Powerful Leadership Brand.
Bibliogr. s. 333-335.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 132 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125803 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [252]-257. Indeksy.
Dla menedżerów i klientów w łańcuchu wartości segmentów B2B2C.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 480 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134847 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 119112 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4745 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [181].
Dla studentów uczelni wyższych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 15
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111930 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2135 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Brand Manners. How to Create the Self-Confident Organisation to Live the Brand.
Bibliogr. s. [375]-379. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113997 (1 egz.)
Książka
W koszyku
([Zarządzanie i Marketing])
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [129]-132. Netogr. s. 133. Indeks.
Dla kadry zarządzającej i pracowników marketingu.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 182 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 25
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127274 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3736 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Tyt. oryg. : Marketing Aestetics : The Strategic Management of Brands, Identity, and Image.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 54
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106787 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Zarządzanie i Marketing])
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [421]-431. Wykaz aktów prawnych s. 431-432. Netogr. s. 432-433. Indeks.
Dla kadry zarządzającej różnego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 4043 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczny brand marketing : praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Onepress Exclusive
Co to jest marka? Dlaczego i jak powstała marka? Za co płacimy, kupując markę? Markowe korzyści _ podsumowanie Struktura marki Tożsamość marki z bliska Wartość marki Wartość marki w praktyce rynkowej Finansowa wycena marki Rozwój marki na rynku, czyli od próbowania do przywiązania Konsumenci dojrzałej marki Budowanie marki w grupie konsumentów Granice marki Konieczność dywersyfikacji Sposoby dywersyfikacji _ wąska dywersyfikacja Sposoby dywersyfikacji - szeroka dywersyfikacja Typologia marek Cykl zycia marki Starzenie się marki Promowanie marki w pokoleniu Marka wielow1'rniarowa, marka czasów obecnych Przyczyny obecnej różnorodności potrzeb Marka producenta a marka dystrybutora Marka lokalna, regionalna, globalna Od znaku handlowego do marki I Strategiczny brand marketing Struktura rynku Segmenty cenowe rynku Macierzysty segment cenowy Segmenty emocjonalne rynku Budowanie mapy motywacyjnej kategorii Łamanie schematów motywacyjnych Segmenty konsumenckie odróżnienie marki na rynku. Krok r.: STP i spójny mix odróżnienie marki na rynku. Krok z.: dyferencjacja Nowa formuła komunikacii marki Główne kanały komunikacji (dotarcia) Masa krytyczna sprzedaży Zasięg dystrybucji Koncentracja dystrybucji optymalizowanie dystrybucji Sprzedaż a marketing (sell-in a sell-out) Współpraca, czyli trade marketing Taktyki trade marketingu Cena w kanale dystrybucji Merchandising producenta w sieciach, czyli category management R:OzDztAJL g. MARKOWE INNOWAGIE Co to jest innowacja rynkowa? Adaptacja innowacji Etapy rozprzestrzeniania się innowacji (dyfuzja innowacji) Ekspansja innowacji w pięciu grupach konsumenckich Rozpowszechnianie informacji o innowacji na rynku masowym Wykorzystanie ekosystemu informacyjnego Komunikacja heterofilna i liderzy opinii Kreowanie marek z trendem, rytuałem i stylem życia Częstość upowszechniania się mód i trendów Przewaga pierwszego i czempioni innowacji Rynkowa strategia marki Model biznesowy model myślenia, czyli strategia biznesu Poziomy strategii Cykl planistyczny Strategia marketingu Składowe ogólnej strategii marketingu Plan działań rynkowych (strategia rynku) Model działania, czyli procesy i standardy marketingu Taktyki mixu Nadzór marketingu Skuteczny brand marketing Co to jest brand marketing? Marka to pieniądz Biznes jako marketing Pracownicy firmy zorientowanej marketingowo Marketing jako biznes Inwestycja marketingowa Człowiek marketingu _ człowiek 4P Marketing, który nie jest marketingiem Skuteczny marketing - dekalog Etyka a marketing Rola marketingu w firmie XXI wieku Nowy układ sił w detalu Metamorfoza detalistów Ewolucja dużych producentów Szorstka przyjaźń gigantów Mały producent wobec wielkiego detalisty Świat oczami detalistów Jak detaliści konkurują między sobą? Konkurowanie formatem sklepu Konkurowanie sklepową ceną Konkurowanie asortymentem sklepu Marka własna, czyli najnowszy sposób detalistów na dyferencjację Pięć inkarnacji marki własnej Zalety marki własnej z punktu widzenia detalisty Rodzaje private label (PL) i ich różne zadania w strategii detalisty Docelowy portfel marek własnych detalisty Sytuacja private label (PL) na świecie , Sytuacja privatelabel (PL) w poszczególnych kategoriach produktowych Niejednoznaczna przyszłość marki własnej Marki własne kontra markj niezależne - bolesne doświadczenia detalistów Ile marki własnej w sklepie _ kwestia modelu operacyjnego i strategii Marki niezależne (producentów) w portfelu detalisty Zarządzanie kategorią przez liderów detalu Twoja marka u detalisty Spory na linii detalista - producent i szantaż de-listingiem Strategia obrony marek niezależnych przed ekspansją private label Prawdziwy obraz konkurencji z markami detalistów Strategie współpracy marek niezależnych z detalistami Stosunek markowych firm do produkcji na zlecenie Iluzja a rzeczywistość
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 249 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146788 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5901 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów uczelni wyższych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121532 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118068 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Indeks.
Strategia biznesu Wybór strategii marżowej Generyczna strategia lidera kosztu (ang. cost leadership) dyferencjacji (ang. differentiation) Strategiczna droga do unikalności Strategia a sprawność operacyjna Strategia marki rynku.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 238 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145472 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5820 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U góry okładki: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Silna marka Marka to wizerunek, a nie logo! Strategia marki Budowanie marki: podstawy Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści Czym jest wartość produktu? Czy marka musi być prawdziwa? Ile jest marki w Twojej marce? Przewaga konkurencyjna Czy Twoja marka się wybija? Do którego miejsca przynależy Twoja marka? Rozszerzanie marki: tak, ale z głową Co-branding, czyli łączenie marek Marka korporacyjna Struktura marek w Twojej firmie Strategia komunikacji marki Jak marka nauczyła się mówić Głębia marki Punkty styczności z marką Pozycjonowanie marki O pozycjonowaniu przez przymiotniki Naming. Co musisz wiedzieć? W jaki sposób pisać teksty reklamowe? Jak pisać tekst, który sprzedaje? Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? Sprzedawanie wody w czasie deszczu Klient pośredni i bezpośredni Strategia Księżyca Test Sinatry Emocje w reklamie Rebranding - po co i komu? Identyfikacja wizualna Symbolika logotypu Jak zaprojektować dobre logo? Skuteczna ulotka reklamowa Efektywny folder i broszura reklamowa Kosmetyka dokumentów firmowych Lepsza witryna internetowa Kreatywna wizytówka Spójny wizerunek firmy Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej Projektowanie doświadczenia Relacja klient - marka Czego boją się klienci? Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów O zadowoleniu klientów Koszt zdobycia klienta Nowy marketing Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW Zadbaj o swój newsletter Blog firmowy jako narzędzie marketingowe Blogi wychodzą z komputera O płaceniu za informacje w internecie E-commerce idzie w stronę społeczności? Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? Po co Ci strategia social media? Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki Brandjack, konsument przejmuje markę Brandowanie przyszłości Grywalizacja Case study Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej Rebranding IGAZ Tiry na tory - marka akcji społecznej Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę Marketing mobilny - geolokalizacja
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 242 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 87
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145700 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145699 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5562 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149578 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Netogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce, a także dla menedżerów i szefów marketingu, pracowników agencji reklamowych i public relations.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 197 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134846 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129829 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4744 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności