Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(224)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Artykuły
(138)
Książki
(85)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
dostępne
(36)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Biblioteka Międzywydziałowa
(30)
Biblioteka WEiZ
(32)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(5)
Autor
Skorupska Justyna
(6)
Dutko Maciej
(4)
Karwatka Tomasz
(4)
Kotarbiński Jacek
(4)
Kołata Damian
(3)
Lipiec Paweł
(3)
Rutkowski Marcin
(3)
Adamczyk Justyna
(2)
Bednarek Małgorzata
(2)
Bekas Robert
(2)
Burcon Tomasz
(2)
Burzyński Andrzej
(2)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(2)
Cebulski Kamil
(2)
Cengiel Paweł
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichocki Marcin
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cisek Marcin
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czarnecki Tomasz
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dywański Piotr
(2)
Fornalski Paweł
(2)
Froń Karol
(2)
Gaca Daria
(2)
Gamoń Adrian
(2)
Golec Marek
(2)
Gordon Mateusz
(2)
Gorzycki Adrian
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Grzywnowicz Mateusz
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Jeznach Katarzyna
(2)
Kamiennik Łukasz
(2)
Kiełcz Piotr
(2)
Kobryń Maria
(2)
Kolanek Bartosz
(2)
Kornicki Sławomir
(2)
Korycki Paweł
(2)
Kosel Michał
(2)
Krakowski Zbigniew
(2)
Kruk Kamila
(2)
Krynicka-Pieleszek Iga
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lach Michał
(2)
Langa Bartosz
(2)
Lech Mikołaj
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lidzbarski Michał
(2)
Maciejewski Tomasz
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marczewski Łukasz
(2)
Małachowski Andrzej (ekonomia)
(2)
Namieciński Rafał (1973- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Nowicki Zbigniew
(2)
Okulski Robert Adam
(2)
Oracz Piotr
(2)
Osman Marcin
(2)
Ozga Przemysław
(2)
Palak Tomasz
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Pogorzelski Dariusz
(2)
Przetacznik Ilona
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Sadowski Michał (1982- )
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Solga Robert
(2)
Spławski Michał
(2)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(2)
Stępa Maciej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szewczyk Paweł
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Tomczyk Tomek
(2)
Trader21
(2)
Trzupek Justyna
(2)
Trąbski Rafał
(2)
Tubielewicz Andrzej
(2)
Turaj Hubert
(2)
Tybon Tomasz
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wiszowaty Damian
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łuczyńska Dagmara
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Adamczyk Arnold
(1)
Ammous Saifedean (1980- )
(1)
Babis Henryk
(1)
Bachman Dorota
(1)
Baliński Sebastian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(132)
2000 - 2009
(68)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
Kraj wydania
Polska
(226)
Język
polski
(226)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(7)
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(3)
Ekonomiści
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(218)
E-commerce
(107)
Sklepy internetowe
(46)
Sprzedaż online
(34)
Zakupy przez internet
(21)
Proces zakupowy
(19)
Internet
(16)
Marketing elektroniczny
(16)
Konwersja sprzedaży
(15)
Marketing internetowy
(14)
Strategia sprzedaży
(12)
Zachowania konsumenckie
(11)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Decyzje zakupowe
(8)
Reklama internetowa
(8)
Efekt ROPO
(7)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Obsługa klienta
(7)
Projektowanie stron www
(7)
Przedsiębiorstwa internetowe
(7)
Technologie mobilne
(7)
Aplikacje mobilne
(6)
Badanie efektu ROPO
(6)
Badania marketingowe
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Marketing mobilny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Przedsiębiorstwa
(5)
Strony WWW
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Banki internetowe
(4)
Digital marketing
(4)
Electronic Commerce
(4)
Handel detaliczny
(4)
Informatyka
(4)
Mailing
(4)
Marketing
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Outsourcing
(4)
Platformy e-sprzedaży
(4)
Prezentacja produktu
(4)
Promocja sprzedaży
(4)
Serwisy społecznościowe
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Wyszukiwarki internetowe
(4)
Zakupy online
(4)
Zarządzanie
(4)
E-konsumenci
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Lojalność klientów
(3)
Personalizacja
(3)
Platformy RTB
(3)
Prezentacja w internecie
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rekomendacje w marketingu
(3)
Remarketing
(3)
Sprzedaż wielokanałowa
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Targetowanie reklamy
(3)
Technologie cyfrowe
(3)
Telepraca
(3)
Wiedza o kliencie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zwyczaje zakupowe
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Algorytmy genetyczne
(2)
Analiza sprzedaży
(2)
Aplikacje dedykowane
(2)
B2B
(2)
Badania funkcjonalności sklepów
(2)
Badania rynkowe
(2)
Badania rynku
(2)
Badanie użytkowników internetu
(2)
Banki
(2)
Branża modowa
(2)
Branża spożywcza
(2)
Budowanie lojalności internautów
(2)
Błędy marketingowe
(2)
Ciepło
(2)
Controlling sprzedaży
(2)
E-biznes
(2)
E-sklepy
(2)
Efektywna sprzedaż
(2)
Ekonomia
(2)
Elektroniczna Wymiana Danych
(2)
Facebook
(2)
Finanse publiczne
(2)
Gaz ziemny
(2)
Gazownictwo
(2)
Geolokalizacja
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Internet rzeczy
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci seniorzy
(2)
Kraje UE
(2)
Logika rozmyta
(2)
Lojalność klienta
(2)
Temat: czas
2001-
(14)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Białoruś
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Portugalia
(1)
Ukraina
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(17)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(8)
Poradniki
(7)
Podręcznik
(5)
Podręczniki akademickie
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Transport i logistyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(127)
Unia Europejska
(9)
Transport, Spedycja, Logistyka
(2)
226 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126836 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 175-[179]. Netogr. s. [179].
Dla menedżerów, studentów, wydziałów zarządzania, informatyki i słuchaczy szkół handlowych różnego typu.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108815 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1734 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(OnePress)
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 22 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141700 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136811 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4980 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [361]-374.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 7 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 105683 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-biznes : relacje z klientem / Patrycja Kierzkowska. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2008. - 200 s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
U dołu s. tyt. i okł. : Ludzkie relacje w handlu elektronicznym [...].
Bibliogr. s. [195]-196. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 144 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122261 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Business & Computing)
Dla osób profesjonalnie zajmujących się tą tematyką, a także dla managementu i dla służb marketingowych firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110935 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
U dołu s. tyt. i okł. : Projekt graficzny i funkcjonalność sklepu internetowego, promocja sklepu w sieci i budowanie jego wizerunku, logistyka, reklama i aspekty prawne.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122267 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99422 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 302-[314].
Sygnatura czytelni BMW: VI C 68 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120324 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120323 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 107556 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Na grzb. numer kolejny wydawnictw PŁ: 2047
Bibliogr. s. 281-296.
1. Sektor e-commerce na tle rozwoju społecznego. 1.1. Definicja i ewolucja społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Rozwój internetu w społeczeństwie. 1.3. E-commerce, e-biznes i e-gospodarka. 1.4. E-commerce w sektorach B2B, B2C, C2C, C2B, B2G 40. 2. Znaczenie innowacji dla rozwoju społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Pojęcia, cechy i definicje innowacji. 2.2. Źródła innowacji. 2.3. Konkurencyjność w aspekcie innowacji. 2.4. Ewolucja modeli procesu innowacyjnego. 2.5. Innowacje marketingowe na tle ogólnej klasyfikacji. 2.6. Zarządzanie innowacjami marketingowymi. 3. Narzędzia i aktywności proinnowacyjne w sektorze e-commerce. 3.1. Technologia informacyjno-komunikacyjna istotą innowacji w e-handlu. 3.2. Innowacyjne systemy wsparcia firm w handlu internetowym. 3.3. Oprogramowanie platform e-commerce. 3.4. Narzędzia wspomagające handel internetowy. 3.5. Techniki perswazji w działaniach e-commerce. 4. Marketing internetowy w działaniach e-commerce. 4.1. Charakterystyka marketingu internetowego w obszarze innowacji marketingowych. 4.2. Pozycjonowanie stron internetowych - SEO. 4.3. Linki sponsorowane - PPC. 4.4. Reklama kontekstowa - ADkontakt. 4.5. Internetowa grafika reklamowa - display. 4.6. Reklamowa poczta elektroniczna – e-mailing. 4.7. Marketing społecznościowy – Social marketing. 4.8. Innowacje marketingowe w e-commerce – studium przypadków. 4.9. Kierunki rozwoju marketingu internetowego w sektorze e-commerce. 5. Wpływ innowacji marketingowych na handel internetowy. 5.1. Metodyka i organizacja badania. 5.2. Analiza wpływu zarządzania innowacjami marketingowymi na konkurencyjność przedsiębiorstw sektora e-commerce. 5.3. Analiza relacji między popularnością zakupów internetowych w Polsce a wykorzystywaniem innowacji marketingowych przez przedsiębiorstwa e-commerce. 5.4. Wpływ innowacji w sektorze e-commerce na efektywność działań marketingowych. 5.5. Wnioski i podsumowanie. 6. Załączniki. 6.1. Wykaz macierzy zależności do weryfikacji H1. 6.2. Wykaz tabelaryczny stosowanego w literaturze nazewnictwa "społeczeństwa informacyjnego". 6.3. Kalendarium najważniejszych wydarzeń w historii internetu 228 6.4. Kwestionariusz ankiety. 6.5. Kwestionariusz ankiety okresowej.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 33
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5637 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie - Marketing)
Bibliogr. s. [199]-215. Indeks.
Dla badaczy zajmujących się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktyków biznesu z firm consultingowych, prowadzących badania rynkowe, menedżerów działów marketingu, przedsiębiorców, właścicieli firm, wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.
Rozdział 1. Wirtualizacja konsumpcji i charakterystyka e-konsumentów 1.1. Ewolucja wirtualizacji konsumpcji 1.2. Świat technologii mobilnych 1.2.1. Technologie mobilne w Polsce i na świecie 1.2.2. Motywy i bariery korzystania z m-handlu 1.2.3. Specyfika marketingu mobilnego 1.3. Cyfrowe technologie a zmiany w zakresie zachowań konsumentów 1.4. E-konsument w świetle dotychczasowych badań 1.4.1. Cechy e-konsumentów 1.4.2. Preferowane punkty e-handlu 1.4.3. Motywy i bariery robienia zakupów online 1.4.4. Najczęściej kupowane grupy produktów oraz poziom wydatków online Rozdział 2. Marketing doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej 2.1. Specyfika kreowania doświadczeń konsumenta online 2.2. Typologie doświadczeń wirtualnych 2.3. Moduły e-doświadczeń 2.3.1. Moduł sensoryczny 2.3.2. Moduł emocjonalny 2.3.3. Moduł poznawczy 2.3.4. Moduł relacyjny – personel 2.3.5. Moduł relacyjny – inni klienci 2.3.6. Moduł behawioralny 2.3.7. Moduł użytkowy 2.3.8. Moduł eskapistyczny 2.4. Korzyści z marketingu doświadczeń online 2.5. Podsumowanie Rozdział 3. Doświadczenia zakupowe online – oczekiwania polskich konsumentów 3.1. Metodyka badania ilościowego 3.1.1. Problem, pytania i hipotezy badawcze 3.1.2. Narzędzia badawcze 3.1.3. Opis próby badawczej 3.2. Częstotliwość zakupów przez Internet i wydatkowane kwoty 3.3. Postawa wobec zakupów przez Internet 3.4. Oczekiwane doświadczenia zakupowe 3.5. Preferowane doświadczenia zakupowe a postawa wobec zakupów przez Internet 3.6. Profil psychograficzny e-konsumenta w Polsce 3.7. Zakupy z użyciem technologii mobilnych 3.8. Podsumowanie Rozdział 4. Analiza pozytywnych i negatywnych doświadczeń zakupowych online 4.1. Metodyka badania jakościowego 4.1.1. Interpretatywne badania konsumenckie 4.1.2. Teoria ugruntowana i analiza narracji 4.1.3. Procedura badania 4.1.4. Przebieg kodowania 4.2. Pozytywne i negatywne doświadczenia zakupowe online – przesłanki i konsekwencje 4.2.1. Doświadczenia pozytywne 4.2.2. Doświadczenia negatywne 4.3. Typy doświadczeń zakupowych online 4.3.1. Doświadczenia indywidualne hedonistyczne 4.3.2. Doświadczenia indywidualne utylitarne 4.3.3. Doświadczenia relacyjne hedonistyczne 4.3.4. Doświadczenia relacyjne utylitarne Aneks 1. Analiza rzetelności zastosowanych narzędzi badawczych 1.1. Narzędzie do pomiaru preferowanych doświadczeń zakupowych 1.2. Skala do pomiaru postawy wobec zakupów w Internecie oraz skale psychograficzne 2. Analiza czynnikowa – doświadczenia hedonistyczne i utylitarne 3. Zmienne demograficzne a moduły doświadczeń 4. Model strukturalny – typy preferowanych doświadczeń a postawa wobec zakupów przez Internet 5. Model strukturalny – profil psychograficzny konsumenta a postawa wobec zakupów przez Internet 6. Charakterystyki uczestników badania jakościowego.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 36
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Na okł.: Odnieś sukces dzięki urządzeniom mobilnym!
Na s. tyt. i okł. logo wydawcy oryg. Sybex.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 517 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 25
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136817 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4983 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
U góry okł.: Tworzenie sugestywnych ofert, budowanie przewagi konkurencyjnej, sposoby na zdystansowanie rywali w e-bizneie.
Bibliogr. s. [175]. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 78 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124621 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136581 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
WAP w biznesie / Bartosz Spik. W: Manager. 2000, nr 6, s.32,62. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [263]-270.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 177 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140036 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Handel elektroniczny a prawo celne / Wiesław Czyżowicz. W: Europejski Przegląd Gospodarczy. 2001, nr 5, s.54-56. - Warszawa, 2001
Dokument nadrzędny: Europejski Przegląd Gospodarczy.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademickie / Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych ; t. 60)
Bibliogr. s. [117]-118.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 28
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5059 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 235-249.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 5 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 105677 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności