Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Artykuły
(3)
E-booki
(2)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Praca zbiorowa
(2)
Adamczyk Marek
(1)
Freedman George
(1)
Giersz Zuzanna
(1)
Leoński Wojciech
(1)
Pasek Krzysztof
(1)
Tylżanowski Roman
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Agencje rozwoju regionalnego
(1)
Anioły biznesu
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Centra handlowe
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Galerie handlowe
(1)
INNOWACJE TECHNOLOGICZNE
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje technologiczne
(1)
Instytucje otoczenia biznesu
(1)
Intralogistyka
(1)
Izby gospodarcze
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Optymalizacja procesów magazynowych
(1)
Ośrodki innowacji i przedsiębiorczości
(1)
Parki technologiczne
(1)
Postęp technologiczny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Strategia konkurencji
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Technologie informatyczne
(1)
Transport wewnętrzny
(1)
Venture capital
(1)
Workflow
(1)
Wsparcie technologiczne
(1)
Zarządzanie magazynem
(1)
Zarządzanie procesowe
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(3)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. Z 8056 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Instytucje otoczenia biznesu we współczesnej gospodarce / Wojciech Leoński, Roman Tylżanowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 143 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla osób planujących założenie działalności gospodarczej, przedsiębiorców, menadżerów oraz nauczycieli akademickich, a także studentów nauk o zarządzaniu i jakości.
Pojęcie i rola instytucji otoczenia biznesu Definicja instytucji otoczenia biznesu Obszary i rodzaje usług świadczonych przez IOB Uwarunkowania rozwoju i bariery ograniczające rozwój IOB Klastry przemysłowe Uwarunkowania rozwoju klastrów Wpływ klastrów na przedsiębiorstwa i region Centra innowacji i transferu technologii Innowacje i ich znaczenie we współczesnej gospodarce Rola transferu technologii we wspieraniu przedsiębiorstw Centra innowacji i transferu technologii jako instytucje wspierające innowacyjność Parki technologiczne i akademickie inkubatory przedsiębiorczości Park technologiczny jako podmiot wspierający rozwój polskiej gospodarki Akademickie inkubatory przedsiębiorczości i ich znaczenie dla początkujących przedsiębiorców Porównanie usług parków technologicznych, inkubatorów technologicznych oraz inkubatorów przedsiębiorczości Sieci aniołów biznesu i fundusze venture capital Pojęcie anioła biznesu Fundusze venture capital jako instytucje otoczenia biznesu Różnice między aniołem biznesu a funduszem venture capital Pozostałe instytucje wspierające działalność gospodarczą Agencje rozwoju regionalnego. Izby gospodarcze Stowarzyszenia i fundacje Instytucje otoczenia biznesu na Pomorzu Zachodnim w świetle badań empirycznych
Sygnatura czytelni BWZ: VIII B 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152956 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6529 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Przedsiębiorczość to jedno z najstarszych pojęć nauk o zarządzaniu. Nierozerwalnie łączy się ze sprawnym i skutecznym działaniem przedsiębiorców i ich zachowania¬mi. Współcześnie – w dobie realiów społecznej odpowiedzialności biznesu – przedsiębiorczość nabiera swoistych cech. Autorzy niniejszego opracowania postanowili powrócić do korzeni przedsiębiorczości, spojrzeć na nią z perspektywy współczesnych paradygmatów, odnaleźć w niej szczególny paradoks racjonalności menedżera i przedsiębiorczości menedżera właściciela. Dodatkowo, w wielu artykułach, poruszono wątek zachowań menedżera i przedsiębiorcy we wspomnianych realiach społecznej odpowiedzialności biznesu. Badania omówione w zamieszczonych w tym zeszycie opracowaniach wskazują na to, że u podstaw współczesnej przedsiębiorczości leży chęć pokonywania konkurencji oraz coraz lepszego zaspokajania potrzeb klientów dzięki: • rozwojowi aktywności innowacyjnej, • skłonności do podejmowania ryzyka i wykorzystywania okazji, • umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmiennych warunków otoczenia, ale i kreowaniu w otoczeniu zmian, które będą korzystne dla przedsiębiorstwa. Nowoczesna przedsiębiorczość to różne aspekty działań przedsiębiorczych. Autorzy zwrócili szczególną uwagę na takie jej wymiary, jak: • integracja przedsiębiorczości i zarządzana strategicznego, • przedsiębiorczość w aspekcie krajowym i międzynarodowym, • przedsiębiorczość organizacji niekomercyjnych, • przedsiębiorczość technologiczna, • przedsiębiorczość intelektualna, • przedsiębiorczość a społeczna odpowiedzialność biznesu, • strategie przedsiębiorczego CSR Artykuły zebrane w niniejszym zbiorze są efektem nie tylko analiz empirycznych, ale też badań o charakterze dedukcji, bazujących na solidnej kwerendzie literatury przedmiotu. Zachęcamy do ich lektury. Jerzy Niemczyk, Katarzyna Olejczyk-Kita
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Przedsiębiorczość to jedno z najstarszych pojęć nauk o zarządzaniu. Nierozerwalnie łączy się ze sprawnym i skutecznym działaniem przedsiębiorców i ich zachowania¬mi. Współcześnie – w dobie realiów społecznej odpowiedzialności biznesu – przed-siębiorczość nabiera swoistych cech. Autorzy niniejszego opracowania postanowili powrócić do korzeni przedsiębior¬czości, spojrzeć na nią z perspektywy współczesnych paradygmatów, odnaleźć w niej szczególny paradoks racjonalności menedżera i przedsiębiorczości menedżera¬-właściciela. Dodatkowo, w wielu artykułach, poruszono wątek zachowań menedżera i przedsiębiorcy we wspomnianych realiach społecznej odpowiedzialności biznesu. Badania omówione w zamieszczonych w tym zeszycie opracowaniach wskazują na to, że u podstaw współczesnej przedsiębiorczości leży chęć pokonywania konku¬rencji oraz coraz lepszego zaspokajania potrzeb klientów dzięki: • rozwojowi aktywności innowacyjnej, • skłonności do podejmowania ryzyka i wykorzystywania okazji, • umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmiennych warunków otoczenia, ale i kreowaniu w otoczeniu zmian, które będą korzystne dla przedsiębiorstwa. Nowoczesna przedsiębiorczość to różne aspekty działań przedsiębiorczych. Au¬torzy zwrócili szczególną uwagę na takie jej wymiary, jak: • integracja przedsiębiorczości i zarządzana strategicznego, • przedsiębiorczość w aspekcie krajowym i międzynarodowym, • przedsiębiorczość organizacji niekomercyjnych, • przedsiębiorczość technologiczna, • przedsiębiorczość intelektualna, • przedsiębiorczość a społeczna odpowiedzialność biznesu, • strategie przedsiębiorczego CSR Artykuły zebrane w niniejszym zbiorze są efektem nie tylko analiz empirycznych, ale też badań o charakterze dedukcji, bazujących na solidnej kwerendzie literatury przedmiotu. Zachęcamy do ich lektury. Jerzy Niemczyk, Katarzyna Olejczyk-Kita
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności