Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(25)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Artykuły
(15)
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(4)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(3)
Magazyn
(1)
Autor
Urbaniak Maciej
(2)
Arwaj Aneta
(1)
Broquier Justyna
(1)
Bucki Piotr
(1)
Frątczak-Rudnicka Barbara
(1)
Greń Dolores
(1)
Grudniewska Barbara
(1)
Grębska Aleksandra
(1)
Hadryjańska Barbara
(1)
Jankowski Ryszard
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Karwowska Joanna
(1)
Koncewicz Mateusz
(1)
Kotowicz Bartek
(1)
Kryk Barbara
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pichlak Magdalena
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Puciato Natalia
(1)
Sieńkowska Ewa
(1)
Skowerski Sławomir
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Storch Borys
(1)
Studencka
(1)
Suchecki Bartosz
(1)
Wielgórka Dariusz
(1)
Wróbel Robert
(1)
Wójcik-Mazur Agnieszka
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Łukomska-Szarek Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing ekologiczny
(18)
Produkty ekologiczne
(10)
Ekotrendy
(9)
Zachowania proekologiczne
(8)
Działania proekologiczne
(6)
Rozwój zrównoważony
(4)
Innowacje ekologiczne
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Nieuczciwe praktyki rynkowe
(3)
Strategia firmy
(3)
Wizerunek firmy
(3)
Ekodesign
(2)
Kampanie reklamowe
(2)
Marketing
(2)
Marketing przemysłowy
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie środowiskowe
(2)
Agenda 30
(1)
Akcje marketingowe
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Artykuły żywnościowe
(1)
BIZNES
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania konsumenckie
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania trackingowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo produktów
(1)
Bezpieczeństwo żywności i żywienia
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
COVID-19
(1)
Data Envelopment Analysis
(1)
Decyzje zakupowe
(1)
Ekobranding
(1)
Ekologia
(1)
Etyka w marketingu
(1)
Factoring (usługa finansowa)
(1)
Franchising
(1)
Gopodarka
(1)
Gospodarka
(1)
ISO 14001 (norma)
(1)
Kampanie promocyjne
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Marka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Opakowania
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Podmioty publiczne
(1)
Polityka ochrony środowiska Unii Europejskiej
(1)
Promocja produktów
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Recykling
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rynek pracy
(1)
Rynek produktów spożywczych
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Strategia marki
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Surowce
(1)
Służba zdrowia
(1)
Transformacja gospodarcza
(1)
Transport
(1)
Usługi
(1)
Venture capital (forma finansowania)
(1)
Wizerunek marki
(1)
Zarządzanie ekologiczne
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zasobami naturalnymi
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Skandynawia
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Ochrona środowiska
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(15)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [249]-253. Indeks.
Dla studentów kierunków związanych z marketingiem, rolnictwem ekologicznym i gospodarką żywnościową, praktyków działających w sferze rolnictwa ekologicznego, przetwarzania tej żywności i obrotem ekożywnością.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 126 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125353 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [190]-195. Netogr. s. 195-196.
Dla studentów jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 112
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4505 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(E-Marketing)
Dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 563 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140539 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
"Zielony " marketing / Maciej Urbaniak. W: Manager. 2001, nr 2, s.49-50. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ekomobile / Aleksandra Grębska. W: Marketing w Praktyce. 2014, nr 8, s. 44-45. - Warszawa, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Opakowanie zgodne z kryteriami środowiskowymi w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw / Joanna Karwowska. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 139, [6] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [131]-139.
Opakowanie a marketing i komunikacja marketingowa Istota, funkcje i typy opakowania Ewolucja opakowania i jego roli wobec rozwoju modelu handlu i promocji Opakowanie a budowanie marki Istota współczesnej komunikacji marketingowej Rola opakowania w komunikacji marketingowej Ochrona środowiska a kształtowanie opakowania w aspekcie marketingowym Komunikowanie zgodności opakowania z kryteriami środowiskowymi Ochrona środowiska jako trend w marketingu Ekomarketing Etyczne aspekty wykorzystania cech opakowania związanych z ochroną środowiska w komunikacji marketingowej Oksydegradowalność. Modele opakowań zgodnych z kryteriami środowiskowymi w świetle komunikacji marketingowej. Elementy wizualne opakowania komunikujące zgodność z kryteriami środowiskowymi Modele kształtowania opakowania produktu zgodnego z kryteriami środowiskowymi Recykling Kompostowalność Biotworzywa Upcycling Poziom świadomości konsumentów w odniesieniu do różnych typów opakowań zgodnych z kryteriami środowiskowymi i postawy wobec tych opakowań
Sygnatura czytelni BMW: VI I 29 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152988 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152989 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nakłady na ekoinnowacje a konkurencyjność gospodarki na przykładzie krajów skandynawskich / Justyna Broquier. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 170 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia i wykaz aktów prawnych na stronach 159-166.
Teoretyczne aspekty ekoinnowacyjności i konkurencyjności gospodarki 11 1.1. Definicja i uwarunkowania ekoinnowacji oraz nakładów na nie 11 1.2. Źródła wspierania ekoinnowacji 22 1.3. Pojęcie i charakterystyka międzynarodowej konkurencyjności gospodarki 31 1.4. Determinanty konkurencyjności gospodarki 43 1.5. Narzędzia polityki wspierania konkurencyjności 52 Metody oceny wpływu ekoinnowacyjności na międzynarodową konkurencyjność gospodarek 61 2.1. Sposoby pomiaru ekoinnowacyjności 61 2.2. Mierniki i metody analizy kształtowania się konkurencyjności 69 2.3. Wybrane metody badania powiązań pomiędzy ekoinnowacyjnością a międzynarodową konkurencyjnością gospodarki 78 Ekoinnowacyjność gospodarek krajów skandynawskich 83 3.1. Charakterystyka sytuacji makroekonomicznej, systemu politycznego i uwarunkowań ekonomiczno-społecznych 83 3.2. Formy wspierania ekoinnowacyjności w badanych krajach 103 3.3. Przykłady ekoinnowacyjnych rozwiązań w Skandynawii 112 Analiza związku między nakładami na ekoinnowacje a konkurencyjnością gospodarek 123 4.1. Kraje skandynawskie w świetle rankingów ekoinnowacyjności i konkurencyjności 123 4.2. Zależności pomiędzy wskaźnikami nakładów na ekoinnowacje a wybranymi wskaźnikami międzynarodowej konkurencyjności gospodarczej 136 4.3. Porównanie krajów skandynawskich z krajami Unii Europejskiej pod kątem wielkości nakładów na ekoinnowacje oraz miar międzynarodowej konkurencyjności gospodarczej 140
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149636 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności