Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(10)
Dostępność
tylko na miejscu
(55)
dostępne
(21)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Biblioteka Międzywydziałowa
(23)
Biblioteka WEiZ
(32)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(1)
Autor
Brzeziński Marek (1949- )
(3)
Knosala Ryszard (1949- )
(3)
Roth Gérard (1955- )
(2)
Sosnowska Alicja
(2)
Weresa Marzenna
(2)
Łunarski Jerzy
(2)
Acewicz Mirosław
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Bartczak Krzysztof
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bessant J. R
(1)
Białoń Lidia
(1)
Boguski Jan
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Butra Jan
(1)
Clarke Liz (1946- )
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czerwińska Ewa (ekonomistka)
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Deptuła Anna Małgorzata
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Durlik Ireneusz (1931- )
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Długosz Jan
(1)
Gostowska-Drzewicka Teresa
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Głodek Paweł
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Jasiński Andrzej H
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jurczyk-Bunkowska Magdalena
(1)
Kapczyński Adrian
(1)
Kobylińska Urszula
(1)
Korban Zygmunt
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Krzyżkiewicz Zbigniew
(1)
Kucińska-Landwójtowicz Aneta
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Marciniak Stanisław
(1)
Moch Wojciech
(1)
Nahotko Marek
(1)
Nowacki Robert
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Panfil Łukasz
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Prystrom Joanna Ewa
(1)
Przybyła Henryk
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Staniewski Marcin W
(1)
Stawiarska Ewa
(1)
Stańkowski Klemens
(1)
Stupałkowski Marek
(1)
Szatkowski Kazimierz
(1)
Szostak Józef
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tidd Joseph (1960- )
(1)
Wasilewska Barbara (inżynieria produkcji)
(1)
Werner Emilia
(1)
Wolny Maciej
(1)
Wyrzykowski Radosław
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Świtalski Władysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Menedżerowie
(3)
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Innowacje
(37)
Zarządzanie innowacjami
(15)
Przedsiębiorstwa
(9)
Zarządzanie
(7)
Przedsiębiorstwo
(5)
Zarządzanie zmianą
(3)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Ryzyko
(2)
Technologia
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Banki
(1)
Business Process Management
(1)
Computer Integrated Manufacturing (system)
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Ekonometria
(1)
Enterprise Resource Planning (system)
(1)
Geologia poszukiwawcza
(1)
Globalne zarządzanie utrzymaniem ruchu (TPM)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Górnictwo
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Kaizen
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreatywność
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Manufacturing Resources Planning II (system)
(1)
Metawersum
(1)
Model biznesowy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwa handlowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Rachunek ekonomiczny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Ryzyko przemysłowe
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sport
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
TRIZ
(1)
Teoria gier
(1)
Transfer technologii
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(24)
Podręczniki akademickie
(15)
Podręczniki
(6)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Seria Akademicka. Ekonomia])
Na ksiażce wyłącznie znak graficzny serii. Nazwa serii na s. internet. wydaw.
Netogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów oraz osób zajmujących się innowacyjnością w praktyce.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 41 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 60
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 131639 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131638 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4365 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 857 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 16
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 104395 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 933 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu okł.: Zasady działania, warunki sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97995 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. data cop. 2005, data ustalona na podst. ISBN.
Bibliogr. s. [220]-235. Indeks.
Dla teoretyków i praktyków ekonomii, kadry dydaktycznej wyższych uczelni, przedstawicieli nauk technicznych oraz studentów ekonomii.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 38 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 54
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130114 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4127 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-[173].
Dla studentów ekonomii i zarządzania, menedżerów, przedsiębiorców oraz pracowników administracji.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4128 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2682 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Strategia, polityka, odpowiedzialność, cele, zadania, plany, dokumentacja, zapisy, audity, monitorowanie, korygowanie, zapobieganie, doskonalenie, rozwój.
Książka stanowi kontynuację publ. "Zarządzanie innowacjami : podstawy zarządzania innowacjami", pod red. Jerzego Łunarskiego, Rzeszów 2007.
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2858 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla inwestorów, pracowników różnych instytucji finansowych, zajmujących się oceną projektów inwestycyjnych, jak i dla studentów uczelni ekonomicznych, uniwersytetów i politechnik.
Sygnatura czytelni BWZ: IV D 1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91884 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 91885 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Zawiera Słownik ważniejszych pojęć.
Bibliogr., netogr. s. [357]-366. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 835 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 79
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137036, 137587, 137442, 137585, 137445, 137446, 137588, 137444, 137586, 137033, 137034, 137443 (12 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136418 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4934 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [184].
Bibliogr. przy pracach.
Dla pracowników naukowych, praktyków zarządzania oraz studentów kierunków ekonomicznych.
Proces kształtowania wizerunku samorządów lokalnych w Polsce Urszula Kobylińska 1.1. Miejsce marketingu terytorialnego wśród koncepcji zarządzania w sektorze publicznym 1.2. Pojęcia związane z wizerunkiem miasta 1.3. Wyróżniki tożsamości polskich miast w świetle wyników badań 1.4. Proces kształtowania wizerunku miasta 1.5. Przyszłość koncepcji zarządzania wizerunkiem miasta 2. Wymiary myślenia wizerunkowego o marce jednostki terytorialnej Mirosław Acewicz 2.1. Tożsamość i wizerunek marki 2.2. Marka terytorialna 2.3. Wymiary image 3. Nowa jakość w zarządzaniu finansami publicznymi Bożena Pleczeluk 3.1. Zarządzanie jakością w jednostkach sektora finansów publicznych 3.2. Standardy kontroli zarządczej 3.3. Istota ryzyka 3.4. Zarządzanie ryzykiem 3.5. Polityka zarządzania ryzykiem 3.6. Model wdrożenia zarządzania ryzykiem 4. Zarządzanie wiedzą w procesach kształcenia kadr dla gospodarki Iwona Flajszok, Agata Pradela 4.1. Istota edukacji w gospodarce opartej na wiedzy 4.2. Kształcenie kadr dla potrzeb rynku pracy 4.3. Edukacja na potrzeby rynku pracy – edukacją dla gospodarki opartej na wiedzy 5. Customer behaviour and confidence in economics Viktor Voronov, Vladimir Krasko 5.1. Methods of the research 5.2. Consumer behaviour and its types 5.3. Factor analysis of consumers’ confidence 5.4. Correlation of income and income level to the type of consumer behaviour 5.5. The influence of Latvian taxation system to the possibilities of intensification of domestic demand 6. Znaczenie komunikacji w zarządzaniu organizacjami Agnieszka Kowalczewska 6.1. Komunikacja jako instrument zarządzania 6.2. Skuteczność komunikowania się w organizacji 6.3. Kanały komunikacyjne w organizacji 1. Konkurencyjność i metody jej pomiaru na przykładzie Polski na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej Monika Kozub-Idźkowska 1.1. Pojęcie konkurencyjności państw i regionów oraz jej czynniki 1.2. Konkurencyjność w wymiarze makroekonomicznym 1.3. Konkurencyjność regionalna 1.4. Ocena konkurencyjności Polski na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej z wykorzystaniem międzynarodowych wskaźników konkurencyjności 1.5. Konkurencyjność Polski na poziomie regionalnym na tle Europy Środkowo-Wschodniej 2. Finansowanie działalności innowacyjnej jako element otoczenia instytucjonalnego determinującego zdolność innowacyjną na przykładzie gospodarki szwedzkiej Joanna Prystrom 2.1. Proces i źródła finansowania działalności innowacyjnej 2.2. Finansowanie działalności innowacyjnej w Szwecji 3. Koncepcje strategii orientacji na klienta jako czynnik stymulujący innowacyjność i konkurencyjność organizacji XXI wieku Iwona Ewa Tomaszewska 3.1. Satysfakcja klientów a lojalność 3.2. Budowanie i utrzymywanie lojalności 3.3. Koncepcje strategii orientacji na klienta 3.4. Modele satysfakcji klienta 4. Stosunek podlaskich przedsiębiorstw przemysłu spożywczego do idei tworzenia klastrów transgranicznych Anna Wasiluk, Andrzej Daniluk 4.1. Przemysł spożywczy w województwie podlaskim 4.2. Struktura przebadanych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego 4.3. Analiza przynależności przedsiębiorstw do inicjatyw klastrowych w branży spożywczej 4.4. Postrzeganie przez przedsiębiorstwa branży spożywczej idei utworzenia klastrów o zasięgu międzynarodowym 5. Individual valuation of residential property in Latvia Viktor Voronov, Oksana Ruża 5.1. Choice and motivation of the methods to value the object 5.2. Key factors, which influence buyer’’s choice 5.3. The method of comparative transactions
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 824 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131885 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Innowacyjność polskich przedsiębiorstw / Ewa Stawiarska, Piotr Dzikowski, Krzysztof Bartczak. - Warszawa : Texter, copyright 2017. - 134 stron : tabele, rysunki, wykresy ; 24 cm.
(Monografia)
Bibliografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 121-131.
Innowacyjność czynnikiem wpływającym na konkurencyjność polskich przedsiębiorstw Istota innowacyjności i rodzaje innowacji Konkurencyjność i przewaga konkurencyjna oraz ich podstawowe determinanty Koncepcje i teorie dotyczące miejsca innowacyjności wśród źródeł konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w Polsce Rodzaje innowacji wdrażanych przez polskie przedsiębiorstwa i nakłady ponoszone na nie Bariery działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce Determinanty działalności innowacyjnej w przemyśle średnio-wysokiej techniki w Polsce Istota i systematyka uwarunkowań Uwarunkowania endogenicze i egzogeniczne Źródła informacji' bariery i efekty innowacji Działalność innowacyjna przemysłu średnio-wysokiej techniki Metodyka gromadzenia danych Działalność innowacyjna przemysłu średnio-wysokiej techniki w Polsce w latach 2008-2013Analiza źródeł informacji dla innowacji Analiza wpływu efektów działalności innowacyjnej analiza wpływu barier działalności innowacyjnej Audyt innowacyjności organizacji (cele audytu, plan audytu) Analiza struktury polskich przedsiębiorstw rozwijających produkty w modeIu otwartej i zamkniętej innowacji Audyt technologii w otwartym modelu innowacji Proces rozwoju innowacji produktowej powstającej w modelu otwartym Audyt procesu rozwoju innowacji powstającej w modelu otwartym wraz z rekomendacjami rozwiązań usprawniających etapy procesu Poszukiwanie i gromadzenie pomysłów - pierwszy etap rozwoju innowacji Selekcja pomysłów - drugi etap rozwoju innowacji Opracowanie i testowanie koncepcji produktu - trzeci etap rozwoju innowacji Opracowanie strategii konkurencyjnej, marketingowej oraz modelu biznesu - czwarty etap rozwoju innowacji Analiza ekonomiczno-finansowa - etap piąty rozwoju innowacji opracowanie prototypu i jego rozwój techniczny - etap szósty rozwoju innowacji ochrona własności intelektualnej i ochrona znaków towarowych - siódmy etap rozwoju innowacji Test marketingowy - ósmy etap rozwoju innowacji Komercjalizacja produktu Działania mające na celu utrzymanie produktu na rynku.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 145 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 97
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145035 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5754 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [146]-154.
Dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 29 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128665 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3971 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Age of agile : how smart companies are transforming the way work gets done.
Indeks.
CZĘŚĆ 1. ZWINNE ZARZĄDZANIE 23 1. Więcej wartości, mniej pracy 25 Ramka 1.1. Manifest programowania zwinnego 45 Ramka 1.2. Słowniczek: definicje pojęć Agile, Scrum, DevOps, Kanban, Lean 46 2. Prawo małego zespołu 49 3. Prawo klienta 71 Ramka 3.1. Zmiany paradygmatów w nauce 89 Ramka 3.2. Klienci ostateczni, wewnętrzni i końcowi 90 Ramka 3.3. Praktyki prawa klienta 92 Ramka 3.4. Dostosowanie zarządzania ludźmi do wymagań zarządzania zwinnego 94 4. Prawo sieci 103 Ramka 4.1. Zwinność jako efekt rozwiązań bazujących na rynku 116 Ramka 4.2. Uzyskiwanie działań na wielką skalę za pomocą platform 118 Ramka 4.3. Zmiana w stylu "wielkiego wybuchu": sześć błędów, których nie popełniła firma Salesforce 119 5. Wprowadzanie Agile na wielką skalę - Microsoft 123 Uzyskanie odpowiedniej równowagi między autonomią i dostosowaniem 127 Opanowanie roli zwinnego menedżera 128 Obsługa zależności na poziomie zespołu 128 Korzystanie z ciągłej integracji 129 Ograniczaj dług technologiczny 130 Korzystaj z DevOps i ciągłego dostarczania 131 Ciągle monitoruj postępy 132 Słuchaj, czego chcą klienci, dawaj im to, czego potrzebują 133 Korzystaj ze wskazówek płynących z góry 133 Wykorzystaj samoformujące się zespoły, żeby zwiększyć ich zaangażowanie 134 Zauważ, że to zespół jest produktem 134 Od początku pracuj nad jakością 135 Ostrożnie stosuj szkolenia 135 Zapewnij sobie wsparcie na najwyższym poziomie 136 Ramka 5.1. Spłaszczenie hierarchii nie jest rozwiązaniem 137 6. Od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej 139 Zasady zwinności strategicznej 142 Cztery składowe propozycji wartości otwierających nowe rynki 148 Ramka 6.1. Zacieranie się granic między sektorami 154 Ramka 6.2. Ścieżka od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej 155 7. Zmienianie kultury organizacji 159 Ramka 7.1. "Propozycja wartości NABC" dla Siri w firmie SRI 175 CZĘŚĆ 2. PUŁAPKI 177 8. Pułapka wartości dla udziałowców 183 Ramka 8.1. Niejasna sytuacja prawna wartości dla udziałowców 202 Ramka 8.2. Czym jest prawdziwa wartość dla udziałowców? 202 Ramka 8.3. Adam Smith i filozoficzne początki wartości dla udziałowców 204 Ramka 8.4. Nieprzewidziane ryzyko związane z wartościami dla udziałowców 206 9. Pułapka odkupywania akcji 211 Wyzwanie dla publicznych regulatorów 217 Wyzwanie dla liderów Agile podczas pracy z giełdą papierów wartościowych 218 Wyzwanie dla zwinnych menedżerów w korporacji 220 Ramka 9.1. Obrona operacji odkupywania akcji 221 10. Pułapka redukcji kosztów 223 Przypadek firmy Dell Inc. 224 Pęd do przenoszenia za granicę 227 Trwała utrata wiedzy i doświadczenia 229 Wyjaśnianie zwinnego zarządzania dyrektorowi finansowemu 231 Księgowość przepustowości 232 Ramka 10.1. Dług techniczny, dług prawny i dług marki 234 Ramka 10.2. Produkcja w USA i w Niemczech 236 11. Pułapka strategii analizy przeszłości 239 Ramka 11.1. Strategia "robienia więcej tego samego" 251 Ramka 11.2. Argumenty za opcjami i zarządzanie portfolio 252 12. Nuklearne zimy i złote czasy 257 Ramka 12.1. Historia złotych er i nuklearnych zim 268 Ramka 12.2. Jak wprowadzić zmiany - plan działania 272 Podziękowania 279 Kim jest Steve Denning 283
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 410 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149936 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ocena ryzyka wdrażania innowacji / Ryszard Knosala, Anna M. Deptuła. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2018. - 223 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach [207]-216. Indeks.
Dla innowatorów zajmujących się innowacjami produktowymi i procesowymi, osób wdrażających innowacje, a także studentów uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu ryzyka wdrażania innowacji procesowych i produktowych.
Ryzyko w innowacjach 1.1. Ryzyko i jego wpływ na działalność inwestycyjną 1.1.1. Pojęcie ryzyka 1.1.2. Podstawowe klasyfikacje ryzyka 1.2. Charakterystyka projektów innowacyjnych 1.2.1. Pojęcie innowacji 1.2.2. Pojęcie projektu innowacyjnego . 1.2.3. Źródła innowacji 1.3. Uwarunkowania ryzyka innowacyjnego 1.3.1. Analiza ryzyka projektu innowacyjnego 1.3.2. Potencjał intelektualny a ryzyko innowacji 1.3.3. Modele innowacji i strategie zarządzania innowacjami 1.3.4. Warunki podejmowania decyzji inwestycyjnych 1.3.5. Innowacje w procesach i systemach produkcyjnych przedsiębiorstw 2. Wybrane metody i techniki analizy ryzyka 2.1. Podstawowe klasyfikacje metod 2.2. Wybrane standardy w procesie oceny ryzyka 2.3. Metody oceny projektów inwestycyjnych 2.4. Wybrane metody stosowane w ocenie ryzyka innowacji 2.4.1. Drzewa decyzyjne . 2.4.2. Metoda FMEA 2.4.3. Sieć Bayesa 2.4.4. Mapa ryzyka 3. Podstawy teoretyczne metody oceny 3.1. Podstawy metodologiczne 3.2. Ocena orientacyjna 3.3. Selekcja wstępna wariantów rozwiązań 3.4. Metoda klasyczna oceny 4. Eksperci w procesie oceny ryzyka innowacji 4.1. Rola eksperta w procesie decyzyjnym 4.2. Uwarunkowania psychologiczne a decyzje eksperta 4.3. Preferencje eksperta wobec ryzyka 5. Kryteria oceny innowacji 5.1. Rodzaje kryteriów oceny 5.1.1. Racje jako podstawa tworzenia kryteriów 5.1.2. Ogólny podział kryteriów ze względu na rodzaj oceny 5.1.3. Podział kryteriów ze względu na rodzaj informacji 5.1.4. Dobór kryteriów na podstawie listy wymagań 5.1.5. Sposób generowania kryteriów dla procesów wytwarzania i eksploatacji 5.1.6. Analiza wartości użytkowej jako baza identyfikacji kryteriów 5.2. Wybrane metody ustalania wag 5.3. Kryteria oceny ryzyka innowacji technicznych 6. Identyfikacja zagrożeń innowacji 6.1. Rodzaje zagrożeń innowacji 6.2. Bariery innowacji 6.3. Metody identyfikacji zagrożeń 7. Model ogólny oceny ryzyka wdrożenia innowacji 7.1. Etapy oceny 7.2. Zespół oceniający 7.3. Dobór kryteriów 7.4. Analiza ryzyka 7.4.1. Kalkulator wag 7.4.2. Określenie zagrożeń 7.4.3. Przykład identyfikacji 7.4.4. Przykład analizy z wykorzystaniem mapy ryzyka 7.5. Przypadki oceny ryzyka innowacji technicznych 7.5.1. Projekty innowacyjne nietypowe dla branży elektromaszynowej 7.5.2. Projekty innowacyjne typowe dla przemysłu metalowego i maszynowego 7.5.3. Projekty innowacyjne realizowane równolegle z innymi innowacjami 7.6. Zalety metody i jej porównanie z istniejącymi metodami 8. Przykłady obliczeniowe zastosowania metody 8.1. Krótka prezentacja przykładów 8.2. Przykład pierwszy — Zakup innowacyjnej linii technologicznej do obróbki blach 8.3. Przykład drugi — Budowa innowacyjnej linii technologicznej prefabrykacji elementów konstrukcji spawanych 8.4. Przykład trzeci — Zawór hydrauliczny o zwiększonym współczynniku odzyskiwania ciśnienia 8.5. Przykład czwarty – Innowacyjny zawór hydrauliczny
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 106
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5876 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia na stronach 236-251. Indeks.
Dla menedżerów, pracowników uczelni, doktorantów i studentów.
1. Cele, metody i kierunki doskonalenia współczesnych organizacji 1.1. Istota doskonalenia organizacji i jego obszary 1.1.1. Pojęcie i cele doskonalenia organizacji 1.1.2. Czynniki wymuszające zmiany 1.1.3. Obszary doskonalenia organizacji 1.2. Procesy doskonalenia organizacji w różnych ujęciach 1.2.1. Klasyczne podejście 1.2.2. Doskonalenie organizacji jako proces zmian 1.2.3. Kreowanie i wdrażanie innowacji 1.2.4. Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa 2. Zarządzanie procesowe w doskonaleniu organizacji 2.1. Procesowe zarządzanie organizacją 2.1.1. Geneza i rola podejścia procesowego w rozwoju organizacji 2.1.2. Podstawowe zasady zarządzania procesowego 2.1.3. Kultura organizacyjna i zasoby ludzkie w zarządzaniu procesowym 2.2. Zarządzanie procesami w organizacji 2.2.1. Istota zarządzania procesami 2.2.2. Definiowanie i klasyfikacja procesów 2.2.3. Mapowanie procesów 2.2.4. Standaryzowanie procesów 2.3. System pomiaru, monitorowania i oceny procesów 2.3.1. Pomiar wyników procesu 2.3.2. Wskaźniki monitorujące procesy 2.3.3. Ocena i analiza działania procesów 2.4. Doskonalenie procesów w organizacji 2.4.1. Rola ciągłego doskonalenia procesów 2.4.2. Metodyki doskonalenia procesów 2.4.3. Dojrzałość procesowa organizacji 3. Symulacje w doskonaleniu procesów i organizacji 3.1. Rola modelowania symulacyjnego 3.2. Wybrane metody modelowania symulacyjnego 3.2.1. Metoda Monte Carlo 3.2.2. Dynamika systemów 3.2.3. Modelowanie i symulacje zdarzeń dyskretnych 3.2.4. Modelowanie i symulacje agentowe 3.2.5. Modelowanie i symulacje hybrydowe 3.2.6. Wybrane techniki modelowania i symulacji procesów biznesowych 3.3. Oprogramowanie do symulacji procesów 4. Zarządzanie technologiami 4.1. Rola technologii i zarządzania technologiami w organizacji 4.2. Wybrane metody stosowane w zarządzaniu technologiami 4.2.1. Identyfikacja technologii – audyt technologiczny 4.2.2. Prognozowanie rozwoju technologii – mapa technologii, ekstrapolacja trendu, krzywe S 4.2.3. Selekcja technologii – metody portfelowe 5. Doskonalenie zarządzania jako proces innowacyjny 5.1. Pojęcie i cechy innowacji menedżerskich 5.2. Generowanie i wdrażanie innowacji menedżerskich jako doskonalenie zarzą¬dzania 5.3. Współczesne koncepcje i metody zarządzania jako narzędzia doskonalenia organizacji i zarządzania 5.4. Źródła i procesy dyfuzji koncepcji i metod zarządzania 6. Koncepcje i metody stałego doskonalenia organizacji 6.1. Koncepcja kaizen / continuous improvement (CI) 6.1.1. Geneza i istota ciągłego doskonalenia organizacji 6.1.2. Zasady koncepcji ciągłego doskonalenia organizacji 6.2. Doskonalenie przedsiębiorstwa poprzez lean management 6.2.1. Zasady lean management 6.2.2. Metody i techniki lean management 6.3. Doskonalenie organizacji poprzez zarządzanie jakością 6.3.1. Koncepcja Total Quality Management 6.3.2. Six sigma i lean six sigma 6.3.3. Modele samooceny przedsiębiorstw w zakresie doskonałości 6.4. Zastosowanie benchmarkingu w doskonaleniu funkcjonowania przedsię¬biorstw 6.4.1. Benchmarking jako metoda uczenia się od innych 6.4.2. Typy i formy benchmarkingu 6.4.3. Metodyka benchmarkingu – zalety i ograniczenia 7. Wykorzystanie zarządzania projektami w doskonaleniu organizacji 7.1. Pojęcie zarządzania projektami i rodzaje projektów 7.1.1. Rola zarządzania projektami w działaniach doskonalących 7.1.2. Klasyfikacja i rodzaje projektów 7.2. Zarządzanie projektami doskonalącymi 7.2.1. Charakterystyka projektów doskonalących 7.2.2. Planowanie i organizowanie projektów doskonalących 7.2.3. Narzędzia i metody wykorzystywane w projektach doskonalących 8. Niektóre współczesne kierunki doskonalenia zarządzania i struktur organizacyjnych 8.1. Koncepcja innowacji strategicznych 8.1.1. Pojęcie i modele tworzenia innowacji strategicznych 8.1.2. Zmiany modelu biznesu jako przykład innowacji strategicznych 8.2. Zmiany w strukturach organizacyjnych - w kierunku organizacji sieciowych i wirtualnych 8.2.1. Cechy struktur sieciowych 8.2.2. Wirtualizacja działalności gospodarczej – korzyści i zagrożenia 9. Praktyka doskonalenia organizacji i wdrażania innowacji 9.1. Organizacja działalności doskonalącej na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego 9.1.1. Wprowadzenie 9.1.2. Charakterystyka procesu doskonalenia 9.1.3. Opis projektu „Doskonalimy firmę” 9.1.4. Realizacja projektów doskonalących 9.1.5. Podsumowanie 9.2. Symulacja prac działu B+R metodą Monte Carlo 9.2.1. Dane wejściowe 9.2.2. Obliczenia kosztów nadgodzin i niedociążenia konstruktorów działu B+R 9.3. Symulacja procesu wdrażania i upowszechniania innowacyjnej technologii RFID w polskich bibliotekach – dynamika systemów i modelowanie agento¬we 9.3.1. Dyfuzja innowacji według teorii Rogersa i modelu Bass’a 9.3.2. Model Bass’a dla dyfuzji technologii RFID w polskich bibliotekach 9.3.3. Wyniki symulacji dyfuzji technologii RFID w polskich bibliotekach 9.4. Symulacje procesów biznesowych w oparciu o notację BPMN 9.4.1. Wybór notacji i oprogramowania oraz podstawowe pojęcia 9.4.2. Modele procesów biznesowych – stan obecny 9.4.3. Modele procesów biznesowych – stan docelowy 9.4.4. Określenie oczekiwanych korzyści 9.5. Źródła, proces i efekty innowacji organizacyjnych w wybranym przedsię¬biorstwie 9.5.1. Krótka charakterystyka przedsiębiorstwa 9.5.2. Źródła innowacji 9.5.3. Proces usprawnienia funkcjonowania działu transportu 9.5.4. Przebieg procesu opracowania i wdrożenia innowacji 9.5.5. Przykłady wdrożonych innowacji i ich efekty
Sygnatura czytelni BMW: VI F 162 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149033 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr., wykaz aktów prawnych s. [119]-128.
Dla studentów I i II stopnia studiów wyższych, studiów doktoranckich i podyplomowych: ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, socjologii oraz dla praktyków zarządzania, przedstawicieli polityki i administracji.
Sygnatura czytelni BWZ: IV A 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134801 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [236]-250.
Dla studentów uczelni ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: IV A 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5204 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Dla studentów studiów licencjackich i magisterskich na kierunku zarządzanie.
Zręby teorii innowacji 1.1.Pojęcie innowacji 1.2.Proces innowacyjny 1.3.Źródła innowacji 1.4.Łańcuch tworzenia wartości innowacji Potencjał działalności innowacyjnej 2.1.Pojęcie potencjału działalności innowacyjnej 2.2.Elementy potencjału działalności innowacyjnej 2.3.Pomiar potencjału działalności innowacyjnej Systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy 3.1.Makrosystem innowacji w UNESCO i UNIDO 3.2.Systemy i makrosystemy innowacji w USA 3.3.Systemy zarządzania wiedzą i innowacjami w Japonii 3.4.System zarządzania wiedzą i innowacjami w Unii Europejskiej (UE) 3.5.Strategia Lizbońska UE 3.6.Narodowe systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy 3.7.Narodowy makrosystem innowacji opartej na wiedzy w Polsce 3.8.1.Strategia Rozwoju Kraju (SRK) 3.8.2.Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia (NSRO) a Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka (PO IG) 3.8.3.Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Regionalne Systemy Innowacji 4.1.Istota Regionalnego Systemu Innowacji i zasady jego budowy 4.2.Parki technologiczne i grona 4.3.Regionalne Systemy Innowacji a Regionalne Strategie Innowacji 4.4.Wdrażanie Regionalnych Systemów Innowacji 4.5.Doświadczenie polskich regionów w budowie Regionalnych Systemów Innowacji Firma innowacyjna 5.1.Istota i cechy firmy innowacyjnej 5.2.Aktywność innowacyjna firm 5.3.Mierniki aktywności innowacyjnej firm 5.4.Elementy zarządzania działalnością innowacyjną 5.5.Psychologiczne aspekty działań innowacyjnych Strategie innowacji 6.1.Strategie innowacji w ogólnych strategiach firmy 6.2.Diagnoza uwarunkowań działalności innowacyjnej firmy 6.3.Audyt technologiczny 6.4.Rodzaje strategii innowacji 6.5.Możliwość zastosowania Strategicznej Karty Wyników (SKW) w sporządzaniu i realizacji strategii innowacji 6.6. Baza informacyjna dla strategii działalności innowacyjnej Korzyści i koszty działalności innowacyjnej 7.1.Interpretacja korzyści i kosztów działalności innowacyjnej 7.2.Problem efektywności działalności innowacyjnej 7.3.Metody szacowania kosztów i korzyści oraz efektywności działalności innowacyjnej 7.4.Wartość firmy a innowacje Finansowanie projektów innowacji 8.1.Projekt innowacji 8.2.Potencjalne źródła finansowania projektów innowacji 8.3.Uwarunkowania wyboru źródła finansowania projektu innowacji 8.4.Procedury przygotowania projektu innowacji do wystąpienia o uzyskanie środków finansowych na jego realizację 8.6.Propozycje rozwiązań finansowych dla wdrożeń projektów innowacji stanowiących rezultaty badań naukowych programu wieloletniego Marketingowe wsparcie procesów innowacyjnych 9.1.Ogólna charakterystyka marketingowego wsparcia procesów innowacyjnych 9.2.Rynek innowacji i jego uczestnicy 9.3.Marketing w instytucjach generujących pomysły nowych rozwiązań innowacyjnych 9.4.Marketing w jednostkach sfery nauki 9.5.Marketingowy kontekst procesu innowacyjnego na poziomie przedsiębiorstw Interakcje między wizerunkiem, tożsamością i reputacją firmy a działalnością innowacyjną 10.1.Tożsamość, wizerunek i reputacja w kontekście działalności innowacyjnej 10.2.Innowacyjny wizerunek firmy w gospodarce opartej na wiedzy 10.3.Tożsamość i audyt tożsamości w kontekście działalności innowacyjnej 10.4.Wizerunek w kontekście działalności innowacyjnej 10.5.Reputacja w kontekście działalności innowacyjnej Świadomość innowacyjna społeczeństwa 11.1.Drogi rozwoju świadomości innowacyjnej 11.2.Organizacje pozarządowe - innowacja społeczna powstała w wyniku zmiany świadomości społecznej w latach 1989-2008 11.3.Podnoszenie innowacyjności gospodarki w programach wyborczych partii politycznych
Sygnatura czytelni BMW: VI D 28 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126808, 155260 N, 128089 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126807 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wdrażanie innowacji technologicznych / Marek Brzeziński. - Warszawa : Difin, 2015. - 213 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [193]-198.
Dla pracowników naukowych i studentów kierunków: zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji oraz logistyka w uczelniach ekonomicznych i menedżerskich, na politechnikach i uniwersytetach przyrodniczych, a także dla praktyków przemysłowych, tj. ekspertów firm doradczych i projektowych oraz kadry menedżerskiej.
Działalność innowacyjna 1.1. Proces innowacyjny i powiązania w działalności innowacyjnej 1.2. Od kreatywności do innowacji 1.3. Procesy i subprocesy kreatywności i innowacji 1.4. Wdrażanie innowacji jako pomost między teorią a praktyką działalności innowacyjnej Działalność wdrożeniowa 2.1. Przedsiębiorstwo i systemy produkcyjne jako podstawowe ogniwa działalności wdrożeniowej 2.2. Działalność wdrożeniowa jako proces i podprocesy oraz ich uwarunkowania organizacyjne Diagnozowanie działalności innowacyjno-wdrożeniowej 3.1. Badanie innowacyjności w systemach przemysłowych i w regionach 3.1.1. Założenia i opis metody badawczej 3.1.2. Wyniki i wnioski badawcze 3.2. Badanie wdrażania nowej produkcji w przedsiębiorstwach przemysłowych 3.2.1. Założenia i opis metody badawczej 3.2.2. Wyniki i wnioski badawczej Podstawy organizacji przygotowania działalności innowacyjno-wdrożeniowej 4.1. Metodyczne przygotowanie działalności innowacyjno-wdrożeniowej 4.2. Organizacja przygotowania prac badawczo-rozwojowych 4.3. Organizacja przygotowania prac wdrożeniowych Organizacja pracy zespołowej w działalności innowacyjno-wdrożeniowej 5.1. Architektura zespołowej działalności innowacyjno-wdrożeniowej według idei organizacji kreatywnej 5.2. Zespoły i tylko zespoły Projektowanie wdrożenia i rozruchu produkcji innowacji 6.1. Metodyka projektowania organizacji wdrażania i rozruchu nowej produkcji 6.2. Organizacyjne aspekty wdrażania nowej produkcji 6.2.1. Warunki i strategie wdrożeniowe 6.2.2. Problemy projektowania i wdrażania rozruchu produkcji w bieżącej eksploatacji komórek produkcyjnych Podstawy zarządzania działalnością innowacyjno-wdrożeniową 7.1. Koordynacja łańcucha tworzenia i wdrażania innowacji 7.2. Twórcze zarządzanie działalnością innowacyjno-wdrożeniową 7.2.1. Organizacja kreatywna jako fundament zarządzania działalnością innowacyjno-wdrożeniową 7.2.2. Zarządzanie działalnością innowacyjno-wdrożeniową jako rozwinięcie kreatywnego kierowania zespołami 7.3. Integracja zarządzania innowacjami w organizacjach przyszłości Zarządzanie siecią działalności innowacyjno-wdrożeniowej 8.1. Sieciowy proces tworzenia i wdrażania innowacji 8.2. Integracja przedmiotowo-podmiotowa w sieci innowacyjno- -wdrożeniowej 8.3. Kierowanie kapitałem ludzkim w sieci działalności innowacyjno- -wdrożeniowej Stabilizowanie zmian innowacyjnych 9.1. Cykl życia zmiany 9.2. Psychospołeczny obraz organizacji - istotny wymiar zmian 9.3. Ugruntowywanie zmian
Sygnatura czytelni BMW: VI J 67 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII E 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145576 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140638 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5760 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [249]-252. Netogr. s. 252-253.
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 87
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125694 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3313 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności