Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Kuraszko Iwona
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Adamczyk Jadwiga Krystyna
(1)
Augustyniak Szymon
(1)
Buglewicz Ksenia (1978- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Ocieczek Wioletta
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Uziębło Aldona (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(8)
Przedsiębiorstwa
(2)
Finanse
(1)
Odpowiedzialność biznesu społeczna
(1)
Public relations
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(6)
Podręczniki
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [211]-217.
Dla praktyków zarządzania i studentów kierunków ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 116 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130803, 130802 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130801 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [163]-170. Netogr. s. 171.
Dla studentów uczelni wyższych wszystkich kierunków zarządzania oraz pracowników przedsiębiorstw produkcyjnych.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 80 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 25
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128888 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3720 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [232]-241. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 8
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110145 N, 110237 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1911 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [232]-241. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza wydziałów zarządzania i marketingu oraz dla studentów szkół biznesu.
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 31
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130757, 130756 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4191 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [171]-178. Netogr. s. 178-179. Inne źródła s. 179-180.
Dla studentów nauk politycznych, ekonomii, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kadry zarządzającej, pracowników administracji publicznej i organizacji pozarządowych.
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 24
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3693 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN: 978-83-2264-9.
Bibliografia na stronach [169]-186.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii i dziennikarstwa. Może być przydatna dla menedżerów i specjalistów public relations.
Początki dziedziny CSR i jej transformacje Powstanie i ewolucja CSR CSR 1.0, czyli emisja informacji i budowanie świadomości społecznej w sposób pasywny CSR 2.0, czyli początek dialogu i interakcji, z naciskiem na transparentność i uczciwość działań CSR 3.0, czyli budowanie świadomości przy jednoczesnym zwiększeniu prędkości informowania, przekraczaniu granic geograficznych, wiekowych, socjospołecznych oraz angażowaniu interesariuszy Wykorzystanie mediów społecznościowych w realizacji CSR Perspektywy postrzegania dziedziny CSR i jej charakterystyka w kontekście innych instrumentów biznesowych CSR w perspektywie międzynarodowej CSR jako ważny element polityki Unii Europejskiej CSR w kontekście międzykulturowej komunikacji CSR jako Public Social Responsibility — działania CSR w kontekście implementacji w strukturach administracji publicznej Międzynarodowa normalizacja zagadnień Społecznej Odpowiedzialności Biznesu — standaryzacja ISO Społeczna odpowiedzialność jako czynnik zwiększający wartość giełdową i rynkową przedsiębiorstw Raportowanie — ważny element działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności Międzynarodowe wytyczne dotyczące raportowania — Global Reporting Initiative oraz Communication on Progress Global Reporting Initiative Communication on Progress Raport zrównoważonego rozwoju — struktura i zastosowanie Idea tworzenia raportów Funkcje raportu Opracowanie koncepcji raportu Komponenty raportu Analiza badań o stanie wdrażania polityki CSR w Polsce Społeczna odpowiedzialność biznesu w świadomości polskiego społeczeństwa, przedsiębiorców i pracowników CSR w opinii przedsiębiorców CSR zdaniem pracowników Czym dla społeczeństwa jest CSR Implementacja CSR w polskich przedsiębiorstwach Raportowanie CSR w Polsce Ewolucja polskiego CSR na przestrzeni lat 2007–2015 — synteza Wpływ CSR na kształtowanie wizerunku organizacji Zasady budowania wizerunku organizacji Istota spójności wizerunkowej Budowanie i utrwalanie wizerunku, czyli dobre praktyki w obszarze realizowania polityki CSR na przykładzie Grupy Żywiec — studium przypadku Społeczna odpowiedzialność biznesu w opinii polskich internautów — badanie sondażowe Nastawienie konsumentów względem CSR oraz odpowiedzialnego rynku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 838 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144619 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. [259]-268. Indeks.
Dla pracowników naukowych, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych oraz zarzadzania i marketingu, jak również dla praktyków - przedsiębiorców i menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 771 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130701, 130702 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130700 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124231 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 30/2014)
Bibliogr. przy pracach.
Społeczna odpowiedzialność biznesu 1. Społeczna odpowiedzialność we współczesnej gospodarce - Krystyna Dziworska, Anna Górczyńska 1.1. Potrzeba społecznej odpowiedzialności w gospodarowaniu 14 1.2. Kontekst zrównoważonego rozwoju 16 2. Przejawy wdrażania społecznej odpowiedzialności biznesu na polskim rynku finansowym - Marianna Dębniewska, Jarosław Skorwider-Namiotko 21 2.1. Zasady społecznej odpowiedzialności biznesu i ich znaczenie dla funkcjonowania rynku finansowego 22 2.2. Raportowanie pozafinansowe jako przejaw wdrażania CSR 25 2.3. Społecznie odpowiedzialne inwestycje na rynku polskim 28 3. Innowacje w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu - Anna Krzysztofek 35 3.1. Innowacje 36 3.2. Społeczna odpowiedzialność biznesu 38 3.3. Innowacje w kontekście koncepcji CSR 40 3.4. Innowacje wynikające z przyjęcia zasad społecznej odpowiedzialności biznesu 42 3.5. Innowacyjne projekty w obszarze CSR 44 Finanse jednostek samorządu terytorialnego 4. Prawne i ekonomiczne aspekty zaciągania zobowiązań przez jednostki samorządu terytorialnego - Joanna Rogalska 51 4.1. Istota i definicja długu jednostek samorządu terytorialnego 52 4.2. Podstawy prawne zaciągania zobowiązań przez jednostki samorządu terytorialnego 53 4.3. Ekonomiczne aspekty zaciągania zobowiązań 57 4.4. Zadłużenie jednostek samorządu terytorialnego w Polsce 58 5. Finansowanie usług komunalnych z budżetu miasta na przykładzie Łodzi i Kielc - Monika Stachowicz 63 5.1. Gmina jako organizator usług komunalnych 64 5.2. Wydatki na usługi komunalne w budżecie gminy 65 5.3. Sektor usług komunalnych w Łodzi i Kielcach 66 5.4. Wydatki na usługi komunalne w budżetach Łodzi i Kielc w latach 2009-2012 70 6. Kondycja finansowa gmin na przykładzie gmin wiejskich województwa świętokrzyskiego w latach 2007-2012 - Paweł Dziekański 79 6.1. Kondycja finansowa i jej znaczenie dla gospodarki 81 6.2. Budżet gminy jako podstawa oceny kondycji finansowej 82 6.3. Analiza budżetu gminy 83 6.4. Wskaźnik syntetyczny oceny kondycji finansowej 88 Rachunkowość, podatki i mikrofinansowanie 7. Rachunkowość w Polsce - spojrzenie retrospektywne i prospektywne - Agnieszka Lidzbarska, Aldona Uziębło 99 7.1. Rachunkowość w Polsce - ujęcie retrospektywne 100 7.2. Rachunkowość w Polsce - ujęcie prospektywne 104 8. Hybrydyzacja podmiotowości podatkowej w strategiach korporacji międzynarodowych - Małgorzata Magdalena Hybka 111 8.1. Istota hybrydyzacji podmiotowości podatkowej 112 8.2. Modele hybrydyzacji podmiotowości podatkowej 113 8.3. Hybrydyzacja podmiotowości podatkowej w Stanach Zjednoczonych 116 9. Mikrofinansowanie w Indiach - Tomasz Wszeborowski 123 9.1. Pojęcie i geneza mikrofinansowania 123 9.2. Model mikrofinansowania oparty na grupach samopomocowych (SHG) a model Grameen Banku 125 9.3. Instytucje w Indiach zajmujące się mikrofinansowaniem 127 Finanse gospodarstw domowych 10. Zachowania oszczędnościowe wiejskich gospodarstw domowych w Małopolsce - Monika Szafrańska 135 10.1. Materiał i metody 136 10.2. Zachowania wiejskich gospodarstw domowych związane z oszczędzaniem 136 11. Wykorzystanie analizy korespondencji do oceny skłonności mieszkańców do spłaty zadłużeń w mieszkaniach komunalnych w Gdańsku Oruni - Zygmunta Barańska, Ewa Wycinka 147 11.1. Problem zadłużenia mieszkań komunalnych w Gdańsku 147 11.2. Charakterystyka dzielnicy Orunia 150 11.3. Charakterystyka próby 152 11.4. Metody statystyczne zastosowane w badaniu 153 11.5. Wyniki badania kwestionariuszowego 154 12. Datio in Solutum a stosunek prawny zajmowania lokalu bez tytułu prawnego - Michał Wdowiak 159
Sygnatura czytelni BWZ: III A 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5203 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności