Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(52)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Artykuły
(31)
Książki
(20)
Publikacje naukowe
(20)
E-booki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(11)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Karczewski Leszek
(2)
Kretek Henryk
(2)
Ćwik Natalia
(2)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartnik Joanna
(1)
Białoń Hanna
(1)
Bieńkowska Beata (1969- )
(1)
Binczewski Bartosz
(1)
Bojar Matylda
(1)
Błaszkowska Monika
(1)
Cieślik Maciej
(1)
Czech Piotr
(1)
Dymowska Anna
(1)
Dymowski Jacek
(1)
Dzień Mirosław (1965- )
(1)
Gadomska-Dzięcioł Paulina
(1)
Guryn Halina
(1)
Hejny Ludwik
(1)
Holik Urszula
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Ibisz Maria
(1)
Jamroży Agata
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr (medioznawstwo)
(1)
Jędrachowicz Katarzyna
(1)
Kaczmarek Paulina
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Karasek Marta
(1)
Kawacki Marek
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kiliańska Katarzyna
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Klimek-Michno Katarzyna
(1)
Koczar Jakub
(1)
Konieczny Wiktor
(1)
Kołodziej Radosław
(1)
Krechowicz Maria
(1)
Krzysztofek Anna (ekonomia)
(1)
Kuciński Kazimierz (1950- )
(1)
Maj-Waśniowska Katarzyna
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Pichola Irena
(1)
Pietraszkiewicz Krzysztof (1955- )
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rakoca Małgorzata
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rojek-Nowosielska Magdalena
(1)
Sadowska Beata
(1)
Siemiński Marek (ekonomia)
(1)
Sitarz Patrycja
(1)
Siwek Bartłomiej
(1)
Skwiercz Bartosz
(1)
Stabryła-Chudzio Katarzyna
(1)
Strojna Gabriela
(1)
Suder Monika (ekonomistka)
(1)
Szmalec Sylwia
(1)
Szostecka Paulina
(1)
Turoń Katarzyna
(1)
Waczowicz Sylwia
(1)
Waliszewski Krzysztof
(1)
Waściński Tadeusz (1952- )
(1)
Wojnar Dorota
(1)
Wolak-Tuzimek Anna
(1)
Zaleśna Aleksandra
(1)
Zaręba Paulina
(1)
Zmyślony Mateusz
(1)
Zwierz Monika
(1)
Śliwa Joanna (prawnik)
(1)
Żabicki Damian
(1)
Żak Dominika (ekonomistka)
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Żołądkowski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(54)
angielski
(1)
Odbiorca
Doradcy finansowi
(1)
Farmaceuci
(1)
Pracownicy banków
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
CSR
(27)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(22)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(15)
Odpowiedzialność społeczna biznesu
(13)
Zarządzanie
(7)
Corporate Social Responsibility
(5)
Etyka biznesu
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Corporate Social Responsibility (CSR)
(3)
Innowacje
(3)
Odpowiedzialność społeczna firmy
(3)
Wizerunek firmy
(3)
Wolontariat pracowniczy
(3)
Zarządzanie firmą
(3)
Dyrektywy unijne
(2)
Etapy raportowania CSR
(2)
Kapitał intelektualny
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kryzys gospodarczy
(2)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Standard raportowania GRI
(2)
Strategie CSR
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zasoby ludzkie
(2)
Zysk
(2)
Analiza trendu
(1)
BOS
(1)
BSC
(1)
Badania
(1)
Balanced Scorecard
(1)
Bank Zachodni WBK
(1)
Banki
(1)
Bariery
(1)
Biznes Odpowiedzialny Społecznie (BOS)
(1)
Brak wiedzy
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowa strategii
(1)
Budowanie świadomości marki
(1)
CRM
(1)
Certyfikacja systemów zarządzania
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Definicja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyskryminacja pracowników
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Działania CSR
(1)
Działania edukacyjne
(1)
Działania proekologiczne
(1)
Edukacja zawodowa
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Employer branding
(1)
Farmaceuci
(1)
FinTech
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma Henkel
(1)
Firma prospołeczna
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
ISO 26000
(1)
Innowacje produktowe
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Interesariusze
(1)
Kampanie edukacyjne
(1)
Kampanie reklamowe
(1)
Kodeks etyczny
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kryzys
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leki
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
MSP
(1)
Makromarketing
(1)
Marka produktu
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sportowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing wartości
(1)
Menedżerowie
(1)
Model biznesowy
(1)
MŚP
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Norma SA 8000
(1)
Normalizacja
(1)
Nowelizacja ustawy o rachunkowości
(1)
Ochrona klimatu
(1)
Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie organizacji
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Piramida CSR Carolla
(1)
Podatek
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Czechy
(1)
Niemcy
(1)
Ukraina
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(14)
Praca zbiorowa
(7)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Opracowanie
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Normy
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(29)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
Unia Europejska
(1)
55 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Etyczna busola w biznesie / Marcin Żemigała. W: Manager. 2004, nr 4, s.40-43. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
CSR-owa przewaga / Dorota Wojnar. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 1, s.13-15. - Warszawa : INFOR, 2010
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
E-book
W koszyku
Norma Europejska EN ISO 26000:2020 [...] ma status Polskiej Normy.
Norma wprowadza EN ISO 26000:2020, IDT ; ISO 26000:2010, IDT ; zastępuje PN-ISO 26000:2012 ; zatwierdzona 8 marca 2021 r.
Tytuł z ekranu tytułowego.
Bibliografia na stronach 99-106.
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Odpowiedzialność na przyszłość / Irena Pichola, Maria Ibisz. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 3, s.34-36. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wspierać dla zysku (cz.2) W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 12, s.20-23. - Warszawa : INFOR, 2008
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy autorów na stronach 297-298. U góry okładki: Menedżer XXI wieku.
Bibliografia przy pracach.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ W BIZNESIE 1.Definicje społecznej odpowiedzialności 1.1.Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw wybrane aspekty (Matylda 1.2.Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element strategii zarządzania reputacją firm (Marek Szczepański) 1.3.Oczekiwania i zaufanie - w kierunku modelu odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa (Maria Gagacka) 2.Uwarunkowania społecznej odpowiedzialności 2.1.Uwarunkowania społecznej funkcji przedsiębiorstw w gospodarce (Wiesław Janik) 2.2.Społeczny wymiar wybranych rozwiązań stosowanych w polityce gospodarczej (Jacek Witkowski) 2.3.„Wytyczne OECD dla przedsiębiorstw wielonarodowych" oraz „Global Compact" ONZ. Porównanie i próba oceny (Łukasz Nazarko) 2.4.Rozważania o potrzebie pomiaru efektywności organizacyjnej w konsekwencji wprowadzenia zasad CSR i jej pożytkach dla przedsiębiorstw (Aldona Frączkiewicz-Wronka, Sławomir Kantyka) 2.5.Odpowiedzialność biznesu wobec środowiska (Barbara Kozłowska) 2.6.Prawne i etyczne regulacje działalności lobbingowej (Magdalena Czerwińska) 3.Społeczna odpowiedzialność w małych i średnich przedsiębiorstwach 3.1.Społeczna rola i odpowiedzialność małych przedsiębiorstw (Jerzy Czupiał) 3.2.Małe i średnie przedsiębiorstwa - społeczna odpowiedzialność w biznesie (Jan Klimek) 4.Menedżer a społeczna odpowiedzialność 4.1.Dylematy kształtowania pożądanych kompetencji menedżerów współczesnych przedsiębiorstw (Jan Stachowicz) 4.2.Zrównoważony model sukcesu menedżera (Bolesław Rafał Kuc) 4.3.Odpowiedzialny menedżer XXI wieku - nowe wyzwania i odpowiedzi strategiczne (Grażyna Leśniak-Łebkowska) 4.4.Kapitał społeczny a kompetencje menedżerów (Agnieszka Sitko-Lutek) 4.5.Motywowanie społecznie odpowiedzialne (Żaneta Geryk) 4.6.Społeczna odpowiedzialność menedżera w kształtowaniu lokalnych sieci międzyorganizacyjnych (Zbigniew Olesiński, Anna Sabat) 4.7.Wyzwania stojące przed menedżerem XXI wieku - zarządzanie różnorodnością ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania wiekiem (Anna Krejner-Nowecka) 5.Studia przypadków społecznej odpowiedzialności 5.1.Koncepcja społecznej odpowiedzialności na przykładzie przedsiębiorstw województwa lubelskiego (Anna Żelazna-Blicharz) 5.2.Społeczna odpowiedzialność w biznesie - Zakłady Tytoniowe w Lublinie S.A. (Marek Maj, Robert Pietrzyk) 5.3.Społeczna odpowiedzialność producentów żywności ekologicznej (Piotr Bartkowiak, Anna Bartkowiak) 5.4.Czy uczelnia może być społecznie odpowiedzialna? (Marcin Geryk) 5.5.Rola rankingów szkół wyższych w planach edukacyjnych kandydatów a społeczna odpowiedzialność mediów (Andrzej Różański) 5.6.Społeczna rola przedsiębiorstw na przykładzie spółki Computerland S.A. (Artur Paździor) 5.7.Kryzys członkostwa w bankach spółdzielczych w Polsce (Tomasz Siudek) 5.8.Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako przesłanka jego rozwoju - badanie polskich studentów (Bogdan Nogalski, Anna Szpitter) 5.9.Społeczna odpowiedzialność w relacjach Polski z partnerami wschodnimi (Zofia Tomczonek) 5.10.Strategia społecznej odpowiedzialności w kształtowaniu stosunków gospodarczych Polski z wybranymi partnerami wschodnimi {Katarzyna Czerewacz) MENEDŻER XXI WIEKU 6. Menedżer XXI wieku 6.1.Współczesne podejście do zarządzama strategicznego w przedsiębiorstwie (Andrzej Żuk) 6.2.Społeczny wymiar zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie innowacyjnym (Maria Nowicka-Skowron, Marcin Kozak) 6.3.Zarządzanie innowacjami w Polsce w jednostkach badawczo-rozwojowych (Eliza Frejtag-Mika) 6.4.Zasoby niematerialne a strategia firmy (Urszula Skurzyńska-Sikora) 6.5.Społeczne aspekty w gospodarce sieciowej (Piotr Pachura, Felicjan Bylok) 6.6.Terotechnologia - nowoczesne metody zarządzania zasobami trwałymi (Małgorzata Sosińska Wit) 6.7.Partnerstwo nauki i praktyki w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem (Jolanta Staszewska) 6.8.Potencjał kapitałowy spółek pracowniczych (Elżbieta Maria Wrońska, Adam Pietras)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152235 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Aktywny biznes / Halina Guryn. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 1, s.53-56. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Makromarketing / Jacek Kamiński. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 427 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [375]-414. Indeks.
Zakres nauki o marketingu Zakres nauki o marketingu w świetle treści wybranych podręczników Marketing menedżerski Źródła rozwoju marketingu menedżerskiego Istota marketingu menedżerskiego Inne niż podręcznikowe sposoby ujęcia problematyki marketingowej Poziom analizowania zjawisk marketingowych Zróżnicowanie sektorowe Sposób prezentowania zjawisk marketingowych Zakres nauki o marketingu w świetle Modelu Trzech Dychotomii S. Hunta Problem definicji marketingu Szczególna rola definicji marketingu Definicje marketingu AMA Konsekwencje dla przedmiotu i zakresu nauki o marketingu wynikające z aktualnej definicji marketingu AMA Definicja marketingu a problem statusu marketingu jako nauki Negatywne konsekwencje zbyt wąskiego definiowania marketingu Definiowanie marketingu w sposób menedżerski . Główne zagrożenia wynikające z menedżerskiego definiowania marketingu Makromarketing jako subdyscyplina nauki o marketingu Pojęcie makromarketingu Geneza i rozwój makromarketingu Spór o genezę makromarketingu Makromarketing we wczesnym okresie rozwoju nauki o marketingu Przyczyny odejścia nauki o marketingu od zainteresowania problematyką makro Instytucjonalizacja makromarketingu jako subdyscypliny nauki o marketingu Założenia epistemologiczne makromarketingu Zakres makromarketingu Pierwsze próby określenia zakresu makromarketingu Zakres makromarketingu przedstawiony na Konferencji EAARM Taksonomia Hunta-Burnetta Współczesny zakres makromarketingu Szkoły makromarketingu Marketing społeczny Ogólne tło powstania marketingu społecznego Teoretyczne źródła marketingu społecznego Pojęcie marketingu społecznego Niejednoznaczność interpretacji społecznych korzyści Etyczny wymiar marketingu społecznego Ograniczony zakres zainteresowania kwestiami społecznymi Kształtowanie systemowego ujęcia zagadnień marketingowych Wczesne próby systemowego ujęcia marketingu Wkład W. Aldersona Założenia systemowego ujęcia marketingu W. Aldersona Przyczyny ograniczonej popularności koncepcji W. Aldersona Znaczenie dorobku W. Aldersona Ujęcie systemowe przed powstaniem JMM . Zarys teorii systemów marketingowych Pojęcie systemu marketingowego Założenia teorii systemów marketingowych Specjalizacja Środowisko macierzyste (social matrix) Elementy systemu marketingowego Wynik działania systemu marketingowego Różnice interpretacyjne i obszary badawcze systemów marketingowych Funkcje i dysfunkcje marketingu Funkcje marketingu w gospodarce narodowej Marketing a rozwój gospodarczy Funkcje marketingu wobec nabywców . Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu klasycznym Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu funkcjonalnym Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu menedżerskim Funkcje marketingu wobec osób zaangażowanych w marketing Dysfunkcje marketingu Wykorzystanie dorobku makromarketingu w praktyce marketingowej – marketing interesariuszy Geneza i założenia koncepcji interesariuszy Przesłanki ewolucji marketingu w kierunku orientacji na interesariuszy Orientacja rynkowa (MO) a orientacja na interesariuszy (SO) Stakeholder marketing Spór o interesariuszy w definicji marketingu Odmiany marketingu zorientowanego na interesariuszy Postać mikromarketingowa Postać makromarketingowa Wymagane umiejętności Marketing wobec odpowiedzialności środowiskowej – marketing zrównoważony Imperatyw środowiskowy w marketingu Bariery utrudniające skierowanie marketingu na zrównoważoną ścieżkę rozwoju Dominujący paradygmat społeczny Złożoność i wieloaspektowość problematyki środowiskowej Opozycyjny wobec zrównoważenia charakter tradycyjnego marketingu Pozostałe bariery Tradycja zainteresowania marketingu problematyką środowiskową W kierunku zielonego marketingu Dualny charakter zainteresowania marketingu kwestiami środowiskowymi Zrównoważony marketing jako koncepcja makromarketingowa Pojęcie zrównoważonego marketingu Założenia epistemologiczne Zarządzanie marketingowe w zrównoważonym marketingu Zrównoważona orientacja rynkowa Nowy marketing-mix Makromarketingowa interpretacja efektywności marketingu Zainteresowanie efektywnością marketingu we wczesnym okresie rozwoju nauki o marketingu Od efektywności marketingu do efektywności marketingowej przedsiębiorstwa Ewolucja oceny wyników działalności marketingowej przedsiębiorstwa W kierunku poszerzonej interpretacji efektywności marketingu Wybrane nurty rozważań dotyczące makromarketingowej interpretacji efektywności marketingu Wzór efektywności marketingu W. Aldersona i propozycja jego modyfikacji Poszerzenie rozumienia efektywności marketingu poprzez ocenę niezamierzonych efektów zewnętrznych Efektywność marketingu w wymiarze środowiskowym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 265 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147993 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147992 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6018 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia Naukowa / Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej)
Bibliografia przy rozdziale na stronie 98.
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu a Społeczna Gospodarka Rynkowa -ustrojowy i etyczny wymiar relacji: wnioski i rekomendacje Mirosław Dzień Ludwik Hejny Jerzy Winiarski Społeczna inżynieria biznesu - współczesne problemy i wyzwania z perspektywy koncepcji Społecznej Gospodarki Rynkowej: wnioski i rekomendacje Beata Bieńkowska Mirosław Dzień Ludwik Hejny Potrzeba pogłębionej analizy relacji „Społecznej odpowiedzialności biznesu" i „Społecznej inżynierii biznesu" opartej na koncepcji Społecznej Gospodarki Rynkowej i jej teoretycznej podstawy – ordoliberalizmu Historische Schule der Nationalokonomie und Ordoliberalismus - die Quellcn der Sozialen Marktwirtschaft Piotr Pysz Współczesny kryzys ekonomiczny społeczny i duchowy w świetle twórczości Wilhelma Ropke Grzegorz Szulczewski Was lernt uns das Buch? - Horst Friedrich Wiinsche, Ludwig Erhards Soziale Marktwirtschaft. Wissenschaftliche Grundlagen Politische Fehldeutungen" Józefa Famielec W kwestii wolności jednostki - kilka refleksji z perspektywy osobistych doświadczeń Andrzej Kowalski Trzy perspektywy: rynku, instytucjonalna i ordo w nowym podejściu do prowadzenia biznesu Andrzej Szplit „Społeczna odpowiedzialność" i „Społeczna inżynieria biznesu" - wzajemnerelacje z perspektywy koncepcji Społecznej Gospodarki Rynkowej i ordoliberalizmu Ludwik Hejny Problemy ładu społeczno-gospodarczego - współczesne tendencje i wyzwania wobec zjawiska „pomieszania porządków"Etyczny menedżer i wybrane patologie w organizacji Mirosław Dzień Przedsiębiorczość społeczna w Polsce - próba oceny działalności spółdzielni 131 socjalnych Beata Bieńkowska „Spółdzielnie socjalne" - bardziej społeczne niż rynkowe: przykład ”pomieszania porządków" i problem certyfikacji Ludwik Hejny Marcin Sanetra Ordo-poiemische Dienstleistungen Elżbieta Skąpska Die Share Economy (Ökonomie des Teilens) als neuer Trend im heutigen Wirtschafts- und Gesellschaftsleben Eugeniusz Gostomski Folgen des Brexit für die Wirtschaftsordnung in Europa Grażyna Wojtkowska-Lodej Zakończenie - próba syntezy kierunkowej Beata Bieńkowska Mirosław Dzień Ludwik Hejny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145538 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
CSR po polsku - czy działamy wspólnie? / Joanna Bartnik. W: Personel i Zarządzanie. 2015, nr 5, s.16-18. - Warszawa : INFOR, 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Bogactwo zobowiązuje / Wiktor Konieczny. W: Eurologistics. 2012, nr 5, s.18-21. - Suchy Las k/Poznania : Eurologistics s.c., 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nie tylko zysk / Magdalena Rojek-Nowosielska. W: Personel i Zarządzanie. 2002, nr 24, s.8-11. - Warszawa : INFOR, 2002
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności