Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Artykuły
(1)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Antkowiak Jakub
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
System compliance
(2)
Controlling
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Nowelizacja ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych
(1)
Odpowiedzialność karna
(1)
Podmioty zbiorowe
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Regulacje prawne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [251]-266.
Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne wzorem współczesnych organizacji Etyczny i społeczny wymiar zarządzania współczesnymi organizacjami . Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w ujęciu teoretycznym Modele społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw — w kierunku doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności Instrumenty doskonalenia systemów społecznej odpowiedzialności w kontekście ich integracji Lider procesu społecznej odpowiedzialności kluczowym podmiotem sprawczym tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego w organizacji . Kapitał intelektualny determinantą konstytuowania procesu doskonałości społecznej odpowiedzialności . Rola i atrybuty lidera w organizacjach społecznie odpowiedzialnych Zaufanie jako kluczowy element procesu dochodzenia do doskonałości społecznej odpowiedzialności Compliance instrumentem integrującym systemy społecznej odpowiedzialności w organizacji Compliance — pojęcie, znaczenie i aktualny stan rozwoju System zarządzania compliance w organizacjach społecznie odpowiedzialnych . Kultura i wartości compliance w organizacji Compliance w organizacji bankowej Aktualne problemy metodologiczne nauk o zarządzaniu w kontekście potrzeb badawczych podejmowanych w opracowaniu Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności w świetle badań empirycznych Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności — studium przypadku Przesłanki doboru przypadków do analizy i etapy badań jakościowych Charakterystyka/przebieg i wyniki I etapu badań jakościowych Charakterystyka/przebieg i wyniki II etapu badań jakościowych . Podsumowanie analizowanych przypadków. Dyskusja na temat uzyskanych wyników. Zdefiniowanie obszarów badawczych wraz z hipotezami dla badań ilościowych . Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności — badania ilościowe Model procesu dochodzenia do doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności. Rekomendacje dla praktyki zarządzania Założenia teoretyczne modelu Koncepcja autorskiego Modelu Dochodzenia do Doskonałości Systemów Społecznej Odpowiedzialności Doskonałość strategiczna Doskonałość przywództwa — lidera społecznej odpowiedzialności Doskonałość postaw i zachowań członków organizacji i innych interesariuszy oparta na wiarygodności — zaufaniu Doskonałość struktur organizacyjnych i systemów/instrumentarium zarządzania społeczną odpowiedzialnością
Sygnatura czytelni BMW: VI E 267 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147960 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6013 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności