Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Fortuna Paweł
(2)
Łaguna Mariola
(2)
Andrzejczak Aldona
(1)
Daniecki Wojciech (psychologia zarządzania)
(1)
Guryn Halina
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Kowtun Józef
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Rae Leslie
(1)
Żółtak Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Temat
Szkolenie zawodowe
(7)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Nauczanie dorosłych
(2)
Organizacja
(2)
Coaching
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Mentoring
(1)
Miejsce pracy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Planowanie
(1)
Programy międzynarodowe
(1)
Rozwój kompetencji
(1)
Szkolenia zawodowe
(1)
Sztuka kierowania
(1)
Uczenie się
(1)
Zakłady doskonalenia zawodowego
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradniki
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Na okł.: Niezbędnik trenera. Przygotuj skuteczny plan, zainteresuj uczestników, przekazuj wiedzę efektownie, osiagaj sukcesy jako trener.
Dodatkowe materiały pod adresem podanym na s. 7.
Bibliogr. s. 187-[191].
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 130
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5252 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61498 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123427 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [224]-228.
Dla obecnych i przyszłych szkoleniowców oraz dla studentów, którzy przygotowują się do działalności trenerskiej.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 57 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124064 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 259-261. Indeks.
Dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów.
Rozpoznanie i analiza potrzeb Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS) Co to jest RAPS? Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych Po co przeprowadza się RAPS ? Zalety i wady RAPS Kto jest odpowiedzialny za RAPS ? „Kwintet szkoleniowy" Klienci zamawiający RAPS Etapy RAPS Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych Zastosowanie RAPS w praktyce Sposób określania potrzeb szkoleniowych Kto powinien przeprowadzać RAPS? Metody przeprowadzania analizy Etap 1 - określanie wymagań Etap 2 - planowanie RAPS Etap 3 - ocena istniejących potrzeb Normy kwalifikacji zawodowych Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych Etap 4 i 5 - identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Planowanie RAPS Analiza wyników Dalsze działania Etap 6 - określenie celów i treści szkolenia Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego Indywidualne cechy uczącego się Style uczenia się Preferencje dotyczące sposobu uczenia się Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się Model komunikacji Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych Cel szkolenia Przeszkody w procesie uczenia się Rozdział 5. Cele szkolenia Określanie celów szkolenia na piśmie Plan osiągania celów Sprawdzanie listy celów Praktyczne zastosowanie listy celów Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy Planowanie czynności Lista ustalonych celów Grupa uczących się Ustalenie treści programu szkolenia Uwzględnienie norm kwalifikacji w programie Rodzaje metod szkoleniowych Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy Planowanie czynności Cele a grupa uczących się Miejsce zorganizowania szkolenia Ograniczenia czasowe Termin rozpoczęcia i zakończenia Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy Ustalenie treści programu szkolenia Formy szkolenia Strategie szkolenia grupowego Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze Metody szkolenia grupowego Kolejność materiału szkoleniowego Szablon programu szkolenia Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. 1 Cele sesji Metody szkoleniowe Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. II Metody szkoleniowe Opracowanie sesji Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych Ćwiczenia Obserwacja i podsumowanie Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia? Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia? Skutki nieprzeprowadzenia oceny Kto przeprowadza ocenę ? Proces oceny Projektowanie procesu oceny Zaangażowanie menedżerów liniowych Rozdział 12. Ocena przed rozpoczęciem, na początku i w trakcie programu Ocena przed rozpoczęciem lub na początku programu Testy sprawdzające poziom wiedzy Ocena wiedzy lub umiejętności Samoocena wiedzy lub umiejętności Ocena w trakcie szkolenia Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia Podsumowania w kilku słowach Metoda „znaczków" Podsumowanie sesji Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia Efektywna ocena Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym Średnio- i długoterminowe metody oceny Ocena długoterminowa Czy warto przeprowadzać szkolenie? Oszacowanie wartości szkolenia Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 95 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149077 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dodatkowe materiały do książki dostępne w księgarni internetowej wydawnictwa Difin pod adresem podanym na s. 6.
Bibliogr. s. [284]-285.
Dla menedżerów i pracowników działów personalnych firm, a także dla psychologów pracy, którzy chcą pełnić role konsultantów oraz dla studentów psychologii pracy.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 101 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 122
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 138823 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138822 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5146 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Learns : stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy / Marcin Żółtak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : "MT Biznes", 2021. - 488 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 465-475.
Dlaczego szkolenia nie działają: co widać gołym okiem? Jak to jest z tymi szkoleniami - o czym jest ta książka? Zakres LEarNS Trzy bloki i czternaście rozdziałów merytorycznych Dla kogo? Jak książka jest skonstruowana? W jaki sposób czytać i dlaczego w ogóle warto? LEarNS - co to właściwie znaczy? Środowisko uczenia się w miejscu pracy 1. Dlaczego organizacje częściej szkolą, niż realnie uczą? 1.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 1.2.Szkolenie vs. uczenie się LEarNS. Stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy 1.3.Organizacje jako systemy nawyków 1.4.Rutyny i „szalone rutyny" 1.5.System - wprowadzenie 1.6.System - środowisko pracy a uczenie się w organizacji 2.System uczenia się a system pracy - różnice 2.1.System uczenia się a system pracy - wprowadzenie 2.3.Systemy w systemie 2.4.Podsumowanie - to, co najważniejsze 3.Konstrukcja środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 3.2.Składowe i działanie środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.3.Podsumowanie - to, co najważniejsze 4.Uwarunkowania efektywnego uczenia się w miejscu pracy - tworzenie środowiska uczenia się w organizacji 4.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 4.2.Ambiwalencja po zakończeniu szkolenia - pomiędzy motywacją a praktyką działania 4.3.Dlaczego transteoretyczny model zmiany w LEarNS? 4.4.Teoria autodeterminacji (SDT) w procesie uczenia się 4.5.Podsumowanie - to, co najważniejsze 5.Zróżnicowanie złożoności oddziaływań edukacyjnych a środowisko uczenia się w organizacji 5.1.Złożoność oddziaływań (sytuacji) edukacyjnych - założenia 5.2.Złożoność działań (sytuacji) edukacyjnych 5.3.16SU - typologia złożoności sytuacji edukacyjnych 6.Wpływ kultury organizacyjnej na tworzenie się środowiska uczenia się w miejscu pracy 6.1.Czym jest kultura organizacyjna? 6.2.Kultura silna i słaba 6.3.Wpływ założeń kulturowych na strategiczne i edukacyjne działania organizacyjne 6.5.Typy kultur według modelu OCAI (organizationaJ culture assessment instrument) 6.6.Kulturowa zdolność do uczenia się organizacyjnego (organizationaJ learning capacity, OLC) - wpływ kultury organizacyjnej na kształtowanie umiejętności pracowników w czasie Metodyka LEarNS 7.Metodyka LEarNS - motywacja i technologia 7.1.Motywacja i technologia - składowe LEarNS 7.2.Składowe proceduralno-techniczne LEarNS - krótkie wprowadzenie 7.3.Firma C&Q - studium przypadku 8.Metodyka LEarNS - elementy składowe 8.1.Symptomat 8.2.Mikrospekt 8.3.UCN, M-UCN 8.4.Tablica Kokpitu 8.5.Reflektowanie 3R 9.Ludzie w LEarNS 9.1.Diament LEarNS - role 9.2.Diament LEarNS - zadania w procesie realizacji projektu edukacyjnego 9.3.Diament LEarNS - co, jeżeli nie działa? 10.PROMO - badanie gotowości środowiska uczenia się w miejscu pracy 10.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 10.2.Macierz PROMO - założenia 10.3.Macierz PROMO - powtarzalność badania Strategiczne i operacyjne wykorzystanie LEarNS 11.Strategiczne i operacyjne uczenie się w miejscu pracy 11.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 11.2.SPR i OPR - założenia wstępne 11.3.SPR i OPR- relacja 12.Kompetencje w LEarNS 12.2.Grupy kompetencji w LEarNS 12.3.Wpływ kompetencji na realizację LEarNS 13.Szkolenia LEarNS 14.1. Typy i charakterystyka szkoleń LEarNS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150539 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Podstawę metodologiczną prezentowanych analiz stanowi podejście funkcjonalne, które w swej istocie polega na badaniu systemów wytwórczych czy systemów zarządzania z punktu widzenia spełnianych przez nie funkcji. W podejściu tym nadrzędne znaczenie mają zasady i normy użytkowe oraz miary sprawnego działania systemu. W większości zamieszczonych prac odnosi się je w szczególności do funkcji spełnianych w procesie zarządzania aktywami organizacji (J. Ząbek), nowych form organizacji pracy biurowej (A. Taczalska), do czynności składających się na specyficzny rodzaj usług przeładunkowych, jakim jest przeładunek kontenerów (A. Lewiński, R. Sterniński), jak również do modelu systemu finansów oświatowych w Polsce (I. Kowalska). W pozostałych opracowaniach dominują aspekty ergonomiczne. Przedstawiono interesującą refleksję nad funkcjonalnością współczesnej architektury, wskazując przy tym na nieprawidłowości obiektów użyteczności publicznej w oświacie, kulturze czy handlu (K. Krause-Brykalska), dokonano także oceny funkcjonalności aspektu estetycznego w odniesieniu do budownictwa biurowego (M. Złowodzki). Jasne jest przy tym, że podejście funkcjonalne można zastosować do obiektów statycznych, ale też do obiektów dynamicznych, a więc do procesów, procedur, metod i technik, przyjętych sposobów postępowania, działań. W nurcie tym mieszczą się opracowania zawierające wyniki badań nad monitorowaniem transportu drogowego towarów niebezpiecznych (S. Bęczkowska, I. Grabarek), funkcjonalnością warunków pracy personelu pielęgniarskiego w stacjonarnych zakładach opieki długoterminowej (E. Kułagowska, M. Kosińska, I. Karolak), oceną funkcjonalności użytkowania rękawic ochronnych i jej wpływu na sposób wykonywania pracy przy rozbiorze mięsa (T. Tokarski, E. Irzmańska), jak również oceną funkcjonalności warunków pracy w przemyśle motoryzacyjnym (K. Wegner, A. Błaszczyk, M. Zygmańska, M.B. Ogurkowska). Na szczególną uwagę zasługują badania nad oceną funkcjonalności edukacji z zakresu bezpiecznych warunków pracy w kształtowaniu dobrostanu pracowniczego (J.S. Marcinkowski). Rezultaty tych badań pokazują, jak nieprzestrzeganie zasad ergonomii zwiększa ryzyko wypadków i chorób zawodowych, przyczynia się do zmniejszenia dobrostanu pracowniczego, a w ostatecznym rachunku prowadzi do marnotrawienia siły roboczej. W konkluzji wspomnianych prac wskazano kierunki i sposoby niwelowania badanych dysfunkcji.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności