Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(298)
IBUK Libra
(16)
Forma i typ
Książki
(252)
Publikacje naukowe
(76)
Artykuły
(45)
Publikacje fachowe
(33)
Publikacje dydaktyczne
(23)
E-booki
(16)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(221)
dostępne
(113)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(125)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(88)
Biblioteka WEiZ
(104)
Biblioteka WWFiF
(6)
Magazyn
(21)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Knosala Ryszard (1949- )
(16)
Dudzik-Lewicka Irena
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Howaniec Honorata
(4)
Pyka Jan (1946- )
(4)
Waszkielewicz Wiesław
(4)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Łunarski Jerzy
(4)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Gawlik Józef
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Michna Anna
(3)
Polak Andrzej
(3)
Potwora Witold
(3)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(3)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(3)
Albigowski Marek
(2)
Aluchna Maria
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Berłowski Paweł
(2)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(2)
Czarnota Jerzy Lech
(2)
Danik Lidia
(2)
Fertsch Marek
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
Kaczmarek Radek
(2)
Kaczmarska Bożena
(2)
Karlik Marcin
(2)
Koch Tomasz
(2)
Koch Tomasz (1956- )
(2)
Kostecka Alicja
(2)
Luecke Richard
(2)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Moczała Aleksander
(2)
Moszkowicz Mieczysław
(2)
Mrówka Rafał
(2)
Ozga Przemysław
(2)
Pawlak Marek (1955- )
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Roth Gérard (1955- )
(2)
Santarek Krzysztof
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Skrzypek Elżbieta
(2)
Sokołowski Dariusz (geografia)
(2)
Sosnowska Alicja
(2)
Szelest Stanisław
(2)
Tomczykowska Paulina
(2)
Trompeteur Małgorzata
(2)
Walczak Wojtek
(2)
Wawak Tadeusz (1946- )
(2)
Wereda Wioletta
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wissema J. G. (1942- )
(2)
Wiśniewski Kryspin
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Acewicz Mirosław
(1)
Adamczak Michał
(1)
Adamczyk Marek
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Anastasi Alessandro
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Antoszkiewicz Jan (1937- )
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Badurek Jarosław
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerzak Adam (ekonomia)
(1)
Barabasz Krystyna
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Barcik Anna
(1)
Bartold Tomasz
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bastian Dietmar
(1)
Beckhard Richard
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Bessant J. R
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielecki Maciej
(1)
Bielski Marcin
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Bieńkiewicz Maciej
(1)
Bijak Sylwia
(1)
Bizon-Górecka Jadwiga
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blażlak Robert
(1)
Boekhorst Peter te (1957- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(58)
2010 - 2019
(162)
2000 - 2009
(78)
1990 - 1999
(13)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(109)
Kraj wydania
Polska
(312)
Kiribati
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(306)
angielski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(19)
Menedżerowie
(15)
Ekonomiści
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Dyrektorzy
(1)
Informatycy
(1)
Inżynierowie
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Innowacje
(195)
Zarządzanie innowacjami
(81)
Zarządzanie
(73)
Przedsiębiorstwa
(60)
Przedsiębiorstwo
(23)
Zarządzanie jakością
(23)
Zarządzanie wiedzą
(22)
Zarządzanie strategiczne
(19)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(18)
Produkcja
(17)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(14)
Przedsiębiorczość (postawa)
(12)
Transfer technologii
(11)
Zarządzanie projektami
(11)
Zarządzanie ryzykiem
(11)
Efektywność ekonomiczna
(8)
Konkurencja
(8)
Organizacja
(8)
Gospodarka
(7)
Informatyzacja
(7)
Inżynieria produkcji
(7)
Kreatywność
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Marketing
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Rozwój zrównoważony
(7)
Ekonomia
(6)
Jakość
(6)
Konkurencyjność
(6)
Myślenie twórcze
(6)
Organizacje
(6)
Produktywność (ekonomia)
(6)
Logistyka gospodarcza
(5)
Model biznesowy
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Pracownicy
(5)
Przywództwo
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(4)
Decyzje
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Innowacje produktowe
(4)
Logistyka
(4)
Menedżerowie
(4)
Nowy produkt
(4)
Praca zespołowa
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(4)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(4)
Ryzyko
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
Start-up
(4)
Strategia marki
(4)
Sukces
(4)
Technologia informacyjna (IT)
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie firmą
(4)
Zarządzanie informacją
(4)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Zarządzanie talentami
(4)
COVID-19
(3)
Design thinking
(3)
Etyka biznesu
(3)
Górnictwo
(3)
Innowacje ekologiczne
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nauka
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja pracy
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Postęp techniczny
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Przemysł motoryzacyjny
(3)
Przemysły wysokiej techniki
(3)
Public relations
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Technologia
(3)
Transfer wiedzy
(3)
Turystyka
(3)
Usługi
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie procesowe
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Automatyzacja
(2)
BHP
(2)
Bezrobocie
(2)
Business Process Management
(2)
Controlling
(2)
Ekoturystyka
(2)
Finanse
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hutnictwo
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje techniczne
(2)
Temat: czas
2001-
(67)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(37)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Korea Południowa
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo (Polska ; region)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skandynawia
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(34)
Praca zbiorowa
(21)
Opracowanie
(19)
Podręcznik
(17)
Materiały konferencyjne
(14)
Podręczniki akademickie
(12)
Artykuł z czasopisma fachowego
(11)
Materiały pomocnicze
(11)
Poradnik
(9)
Raport z badań
(9)
Poradniki
(5)
Podręczniki
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(102)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Inżynieria i technika
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Nauka i badania
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(43)
Kultura Fizyczna
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
314 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zobaczyć pewne okazje (cz.2) / Rafał Mrówka, Mikołaj Pindelski. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 4, s.44-47. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Dla studentów studiów licencjackich i magisterskich na kierunku zarządzanie.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 28 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126808, 128089 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126807 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2682 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Strategia, polityka, odpowiedzialność, cele, zadania, plany, dokumentacja, zapisy, audity, monitorowanie, korygowanie, zapobieganie, doskonalenie, rozwój.
Książka stanowi kontynuację publ. "Zarządzanie innowacjami : podstawy zarządzania innowacjami", pod red. Jerzego Łunarskiego, Rzeszów 2007.
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2858 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Seria Akademicka. Ekonomia])
Na ksiażce wyłącznie znak graficzny serii. Nazwa serii na s. internet. wydaw.
Netogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów oraz osób zajmujących się innowacyjnością w praktyce.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 41 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 60
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 131639 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131638 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4365 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133440 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie / Uniwersytet Jagielloński)
Tyt. oryg. : Managing Transitions : Making the Most of Change.
Indeksy.
Publ. przeznaczona dla menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3067 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł. logo projektu: Klub Innowacyjnych Przedsiębiorstw.
U dołu okł. logo: Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności, PARP [Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości], Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133528 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Lektury Menedżera)
Bibliogr.s. 120 - 123
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106741 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Tyt. oryg.: The New Age of Innovation : Driving Co-created Value through Global Networks.
Indeksy.
Dla kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla, zwłaszcza osób kierujących działami B+R, słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny szeroko rozumianego zarządzania, studentów, doktorantów, kadry akademickiej, przedsiębiorców.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 714 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124364 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 231-237. Indeks.
1. Metody opracowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie 1.1. Istota i uwarunkowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie 1.2. Metody monitorowania otoczenia i rozpoznawania sygnałów do zmian 1.3. Techniki i narzędzia analizy strategicznej 1.4. Projektowanie strategii technologicznej przedsiębiorstwa i wybory strategiczne 1.5. Wdrażanie i doskonalenie strategii technologicznej przedsiębiorstwa 2. Metody i techniki w rozwoju strategii innowacji 2.1. Kanwa strategii a narzędzia i schematy analityczne Strategii Błękitnego Oceanu 2.1.1. Znaczenie świadomości konieczności poszukiwania sygnałów zmian 2.1.2. Ewolucja w przemyśle według Strategii Błękitnego Oceanu 2.1.3. Kanwa strategii 2.1.4. Innowacja wartości 2.1.5. Schemat czterech działań 2.1.6. Trzy cechy dobrej strategii 2.2. Formowanie innowacji według Strategii Błękitnego Oceanu 2.2.1. Sześć podstawowych zasad skutecznego formowania strategii 2.2.2. Rekonstrukcja granic rynku według schematu sześciu dróg 2.2.3. Koncentracja na szerokiej wizji 2.2.4. Zasada sięgania poza istniejący popyt – trzy warstwy klientów 2.2.5. Wybór właściwej sekwencji strategicznej 2.3. Wdrażanie – realizacja Strategii Błękitnego Oceanu 2.3.1. Główne przeszkody organizacyjne 2.3.2. Planowanie wdrażania w strategii 2.4. Projektowanie innowacji w kooperencji 2.4.1. Od kooperacji do kooperencji 2.4.2. Narzędzia analityczne projektowania produktu opartego na kooperencji 2.5. Projektowanie innowacji oparte na tworzeniu modeli biznesowych 2.5.1. Kanwa modelu biznesowego 2.5.2. Kanwa propozycji wartości 2.5.3. Projektowanie propozycji wartości i jej testowanie 3. Zasady i techniki wyboru źródła innowacji 3.1. Pochodzenie i zasady wyboru źródła innowacji 3.2. Charakterystyka opcji źródeł nowych technologii 4. Koncepcje innowacji otwartej 4.1. Istota otwartych innowacji 4.2. Determinanty otwartych innowacji 4.3. Metody projektowania innowacji oparte na koncepcji Open Access 4.4. Ocena dojrzałości zarządzania otwartymi innowacjami w przedsiębiorstwie 5. Popytowe podejście do innowacji 5.1. Koncepcje User-Driven Innovation 5.2. Rola klientów – prosumentów w procesie tworzenia otwartych innowacji i współtworzeniu wartości 5.3. Crowdsourcing, personalizacja i masowa kastomizacja 5.4. Społeczności internetowe w projektowaniu otwartych innowacji 5.5. Rola platform internetowych w projektowaniu innowacji 6. Narzędzia wyboru strategicznego 6.1. Dopasowanie strategii technologicznej do priorytetów firmy 6.2. Macierz produktu/procesu 6.3. Audyt kompetencji 6.4. Analiza rozwoju technologii 6.5. Etap wyboru strategicznego 7. Techniki planowania strategicznego 7.1. Schemat siedmiu etapów produkcji według modelu Stage-Gate 7.2. Innowacja a projektowanie równoległe 7.3. Projektowanie przebiegu innowacyjnego projektu – uwarunkowania harmonogramu, wykres Gantta, zastosowanie techniki sieciowej 7.3.1. Zarządzanie przebiegiem projektu innowacyjnego 7.3.2. Uwarunkowania harmonogramu, wykres Gantta i technika sieciowa 8. Porównywanie technologii 8.1. Analiza technologii otwartych i technologii zamkniętych 8.1.1. Problemy oceny technicznej i ekonomicznej w procesie rozwoju innowacji 8.1.2. Ocena technologii otwartych 8.1.3. Ocena technologii zamkniętych 8.2. Metody zestawieniowe 8.3. Metoda komparatywnej kalkulacji kosztów 8.4. Analiza opłacalności przedsięwzięcia innowacyjnego 8.4.1. Statyczne metody oceny opłacalności 8.4.2. Dynamiczne metody oceny projektów innowacyjnych 9. Metody i techniki projektowania zmian w produkcji 9.1. Projektowanie zmian na podstawie zarządzania wartością (VM) 9.2. Rozwinięcie funkcji jakości (QFD) 9.3. Wybrane metody i techniki projektowania zmian w produkcji 10. Metody uczenia się rozwijania innowacji w produkcji 10.1. Uczenie się zarządzania rozwojem technologii 10.2. Narzędzia etapów uczenia się zarządzania rozwojem technologii 11. Przykłady z praktyki przemysłowej 11.1. Przykłady formułowania Strategii Błękitnego Oceanu 11.2. Przykład projektowania innowacji w kooperencji 11.3. Przykład projektowania otwartych innowacji 11.4. Przykłady prosumentów, crowdsourcingu, personalizacji i masowej kastomizacji 11.5. Przykłady platform internetowych w projektowaniu innowacji 11.6. Przykłady wyboru źródła innowacji i porównywania technologii 11.7. Przykłady zastosowania narzędzi wyboru i planowania strategicznego 11.8. Przykład projektowania zmian w produkcji
Sygnatura czytelni BMW: VI F 163 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150294 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Dla studentów studiów I i II stopnia na uczelniach (wydziałach) ekonomicznych i technicznych, a także dla pracowników naukowych zajmujących się omawianą problematyką oraz dla menedżerów w przedsiębiorstwach i instytucjach badawczych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 840 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136524 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4946 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nowoczesność Przemysłu i Usług ; [t. 1])
Tyt. z dod. s. tyt. : Creativeness and innovation in industry and services modernization.
Instyt. sprawcze na s. red. U góry okł. logo instyt. sprawczych.
Bibliogr. przy art.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123744 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publ. powstała w ramach projektu "Zarządzanie własnością intelektualną w systemie B+R".
U góry s. tyt. i okł. nazwa i logo: Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności, Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego, Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.
U góry s. tyt. i okł.: Człowiek - najlepsza inwestycja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130094 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Age of agile : how smart companies are transforming the way work gets done.
Indeks.
CZĘŚĆ 1. ZWINNE ZARZĄDZANIE 23 1. Więcej wartości, mniej pracy 25 Ramka 1.1. Manifest programowania zwinnego 45 Ramka 1.2. Słowniczek: definicje pojęć Agile, Scrum, DevOps, Kanban, Lean 46 2. Prawo małego zespołu 49 3. Prawo klienta 71 Ramka 3.1. Zmiany paradygmatów w nauce 89 Ramka 3.2. Klienci ostateczni, wewnętrzni i końcowi 90 Ramka 3.3. Praktyki prawa klienta 92 Ramka 3.4. Dostosowanie zarządzania ludźmi do wymagań zarządzania zwinnego 94 4. Prawo sieci 103 Ramka 4.1. Zwinność jako efekt rozwiązań bazujących na rynku 116 Ramka 4.2. Uzyskiwanie działań na wielką skalę za pomocą platform 118 Ramka 4.3. Zmiana w stylu "wielkiego wybuchu": sześć błędów, których nie popełniła firma Salesforce 119 5. Wprowadzanie Agile na wielką skalę - Microsoft 123 Uzyskanie odpowiedniej równowagi między autonomią i dostosowaniem 127 Opanowanie roli zwinnego menedżera 128 Obsługa zależności na poziomie zespołu 128 Korzystanie z ciągłej integracji 129 Ograniczaj dług technologiczny 130 Korzystaj z DevOps i ciągłego dostarczania 131 Ciągle monitoruj postępy 132 Słuchaj, czego chcą klienci, dawaj im to, czego potrzebują 133 Korzystaj ze wskazówek płynących z góry 133 Wykorzystaj samoformujące się zespoły, żeby zwiększyć ich zaangażowanie 134 Zauważ, że to zespół jest produktem 134 Od początku pracuj nad jakością 135 Ostrożnie stosuj szkolenia 135 Zapewnij sobie wsparcie na najwyższym poziomie 136 Ramka 5.1. Spłaszczenie hierarchii nie jest rozwiązaniem 137 6. Od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej 139 Zasady zwinności strategicznej 142 Cztery składowe propozycji wartości otwierających nowe rynki 148 Ramka 6.1. Zacieranie się granic między sektorami 154 Ramka 6.2. Ścieżka od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej 155 7. Zmienianie kultury organizacji 159 Ramka 7.1. "Propozycja wartości NABC" dla Siri w firmie SRI 175 CZĘŚĆ 2. PUŁAPKI 177 8. Pułapka wartości dla udziałowców 183 Ramka 8.1. Niejasna sytuacja prawna wartości dla udziałowców 202 Ramka 8.2. Czym jest prawdziwa wartość dla udziałowców? 202 Ramka 8.3. Adam Smith i filozoficzne początki wartości dla udziałowców 204 Ramka 8.4. Nieprzewidziane ryzyko związane z wartościami dla udziałowców 206 9. Pułapka odkupywania akcji 211 Wyzwanie dla publicznych regulatorów 217 Wyzwanie dla liderów Agile podczas pracy z giełdą papierów wartościowych 218 Wyzwanie dla zwinnych menedżerów w korporacji 220 Ramka 9.1. Obrona operacji odkupywania akcji 221 10. Pułapka redukcji kosztów 223 Przypadek firmy Dell Inc. 224 Pęd do przenoszenia za granicę 227 Trwała utrata wiedzy i doświadczenia 229 Wyjaśnianie zwinnego zarządzania dyrektorowi finansowemu 231 Księgowość przepustowości 232 Ramka 10.1. Dług techniczny, dług prawny i dług marki 234 Ramka 10.2. Produkcja w USA i w Niemczech 236 11. Pułapka strategii analizy przeszłości 239 Ramka 11.1. Strategia "robienia więcej tego samego" 251 Ramka 11.2. Argumenty za opcjami i zarządzanie portfolio 252 12. Nuklearne zimy i złote czasy 257 Ramka 12.1. Historia złotych er i nuklearnych zim 268 Ramka 12.2. Jak wprowadzić zmiany - plan działania 272 Podziękowania 279 Kim jest Steve Denning 283
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 410 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149936 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126248 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131537 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla kadry kierowniczej zarządzajacej innowacjami oraz przedsięwzięciami badawczo-rozwojowymi, jak również studentów wydziałów zarządzania i inżynierii produkcji.
1. Strategie innowacji w przedsiębiorstwie Danuta Rojek 1.1. Istota strategii innowacji 1.2. Podstawowe rodzaje strategii innowacji 1.2.1. Klasyfikacja strategii innowacji według kryterium intensywności badań i rozwoju 1.2.2. Klasyfikacja strategii innowacji według R. Milesa i C. Snowa 1.3. Współczesne koncepcje strategii innowacji 1.3.1. Strategia błękitnego oceanu 1.3.2. Strategia innowacji otwartej 1.3.3. Strategia niszy innowacji 1.4. Tworzenie, wdrażanie i monitoring strategii innowacji w przedsiębiorstwie 1.4.1. Monitoring strategii innowacji 1.5. Czynniki zarządcze innowacyjności – wyniki badań empirycznych 1.5.1. Uzasadnienie podjęcia badań własnych 1.5.2. Opis metodyki badań własnych 1.5.3. Charakterystyka opisowa badanych przedsiębiorstw 1.5.4. Strategiczne czynniki zarządcze innowacyjności przedsiębiorstw 2. Innowacje otwarte a struktura sieciowa – ujęcie teoretyczne Krystyna Lamparska 2.1. Tradycyjne i nowoczesne podejście do innowacji 2.2. Charakterystyka struktury sieciowej 2.3. Realizacja innowacji otwartych w strukturze sieciowej 3. Organizacyjne aspekty zarządzania przedsięwzięciami innowacyjnymi w przedsiębiorstwie Ryszard Żuber 3.1. Manager Innowacji w organizacji – jego cechy i rola 3.2. Planowanie przedsięwzięcia innowacyjnego 3.3. Współpraca i organizacja zespołów w ramach działalności innowacyjnej 3.3.1. Organizacja sieciowa działalności innowacyjnej 3.3.2. Inicjatywa klastrowa 3.3.3. Organizacja zespołów wirtualnych 3.3.4. Transfer technologii 3.3.5. Ochrona własności intelektualnej 3.3.6. Współpraca wewnątrzorganizacyjna 3.4. Źródła finansowania i ekonomiczne aspekty działalności innowacyjnej 4. Inwentyka – tworzenie innowacji od strony metodycznej Marcin Bednarski 4.1. Geneza i charakterystyka inwentyki 4.2. Podział i klasyfikacja metod inwentycznych 4.3. Zasady organizacji i pracy zespołów inwentycznych 4.4. Skuteczność tworzenia innowacji w firmie z wykorzystaniem inwentyki 5. Zastosowanie drzew decyzyjnych i opcji realnych w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii Tomasz Krawczyk 5.1. Zastosowanie drzew decyzyjnych w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi 5.2. Opcje realne w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii 5.3. Modele wyceny opcji 5.3.1. Model Blacka-Scholesa 5.3.2. Model dwumianowy 5.4. Zastosowanie opcji realnych w wycenie patentu 5.5. Zastosowanie opcji realnych w wycenie prac badawczo-rozwojowych 5.6. Dyskusja nad wybranymi modelami 6. Analiza i ocena efektywności i skuteczności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w wybranych krajach UE Tadeusz Kubik 6.1. Podstawa oceny efektywności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w wybranych krajach UE 6.2. Narzędzia wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w Czechach 6.2.1. Zarządzanie innowacjami 6.2.2. Agencja Techniki i Technologii Republiki Czeskiej (TA CR) 6.3. Narzędzia wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w Holandii 6.3.1. Zarządzanie innowacjami 6.3.2. Królewska Holenderska Akademia Sztuki i Nauki (KNAW) 6.3.3. Holenderski Instytut Badań Naukowych (NWO) 6.3.4. Fundacja Technologiczna STW 6.3.5. Agencja NL 6.4. Narzędzia wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w Wielkiej Brytanii 6.4.1. Zarządzanie innowacjami 6.4.2. Departament ds. Biznesu, Innowacji i Umiejętności (BIS) 6.4.3. Rada Strategii ds. Technologii (TSB) 6.4.4. Instytut Wspierania Edukacji Wyższej w Angli (Higher Education Funding Council for England – HEFCE) 6.4.5. Research Councils UK – Rady Badawcze UK 7. Wspieranie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw – narzędzia wewnętrznej komunikacji on-line Anna Kubicka 7.1. Rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie 7.2. Modele przepływu informacji 7.3. Wybrane narzędzia on-line stosowane w komunikacji wewnętrznej.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 69
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5679 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143341, 143340 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143339 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ocena ryzyka wdrażania innowacji / Ryszard Knosala, Anna M. Deptuła. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2018. - 223 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach [207]-216. Indeks.
Dla innowatorów zajmujących się innowacjami produktowymi i procesowymi, osób wdrażających innowacje, a także studentów uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu ryzyka wdrażania innowacji procesowych i produktowych.
Ryzyko w innowacjach 1.1. Ryzyko i jego wpływ na działalność inwestycyjną 1.1.1. Pojęcie ryzyka 1.1.2. Podstawowe klasyfikacje ryzyka 1.2. Charakterystyka projektów innowacyjnych 1.2.1. Pojęcie innowacji 1.2.2. Pojęcie projektu innowacyjnego . 1.2.3. Źródła innowacji 1.3. Uwarunkowania ryzyka innowacyjnego 1.3.1. Analiza ryzyka projektu innowacyjnego 1.3.2. Potencjał intelektualny a ryzyko innowacji 1.3.3. Modele innowacji i strategie zarządzania innowacjami 1.3.4. Warunki podejmowania decyzji inwestycyjnych 1.3.5. Innowacje w procesach i systemach produkcyjnych przedsiębiorstw 2. Wybrane metody i techniki analizy ryzyka 2.1. Podstawowe klasyfikacje metod 2.2. Wybrane standardy w procesie oceny ryzyka 2.3. Metody oceny projektów inwestycyjnych 2.4. Wybrane metody stosowane w ocenie ryzyka innowacji 2.4.1. Drzewa decyzyjne . 2.4.2. Metoda FMEA 2.4.3. Sieć Bayesa 2.4.4. Mapa ryzyka 3. Podstawy teoretyczne metody oceny 3.1. Podstawy metodologiczne 3.2. Ocena orientacyjna 3.3. Selekcja wstępna wariantów rozwiązań 3.4. Metoda klasyczna oceny 4. Eksperci w procesie oceny ryzyka innowacji 4.1. Rola eksperta w procesie decyzyjnym 4.2. Uwarunkowania psychologiczne a decyzje eksperta 4.3. Preferencje eksperta wobec ryzyka 5. Kryteria oceny innowacji 5.1. Rodzaje kryteriów oceny 5.1.1. Racje jako podstawa tworzenia kryteriów 5.1.2. Ogólny podział kryteriów ze względu na rodzaj oceny 5.1.3. Podział kryteriów ze względu na rodzaj informacji 5.1.4. Dobór kryteriów na podstawie listy wymagań 5.1.5. Sposób generowania kryteriów dla procesów wytwarzania i eksploatacji 5.1.6. Analiza wartości użytkowej jako baza identyfikacji kryteriów 5.2. Wybrane metody ustalania wag 5.3. Kryteria oceny ryzyka innowacji technicznych 6. Identyfikacja zagrożeń innowacji 6.1. Rodzaje zagrożeń innowacji 6.2. Bariery innowacji 6.3. Metody identyfikacji zagrożeń 7. Model ogólny oceny ryzyka wdrożenia innowacji 7.1. Etapy oceny 7.2. Zespół oceniający 7.3. Dobór kryteriów 7.4. Analiza ryzyka 7.4.1. Kalkulator wag 7.4.2. Określenie zagrożeń 7.4.3. Przykład identyfikacji 7.4.4. Przykład analizy z wykorzystaniem mapy ryzyka 7.5. Przypadki oceny ryzyka innowacji technicznych 7.5.1. Projekty innowacyjne nietypowe dla branży elektromaszynowej 7.5.2. Projekty innowacyjne typowe dla przemysłu metalowego i maszynowego 7.5.3. Projekty innowacyjne realizowane równolegle z innymi innowacjami 7.6. Zalety metody i jej porównanie z istniejącymi metodami 8. Przykłady obliczeniowe zastosowania metody 8.1. Krótka prezentacja przykładów 8.2. Przykład pierwszy — Zakup innowacyjnej linii technologicznej do obróbki blach 8.3. Przykład drugi — Budowa innowacyjnej linii technologicznej prefabrykacji elementów konstrukcji spawanych 8.4. Przykład trzeci — Zawór hydrauliczny o zwiększonym współczynniku odzyskiwania ciśnienia 8.5. Przykład czwarty – Innowacyjny zawór hydrauliczny
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 106
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5876 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności