Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(25)
Forma i typ
Książki
(24)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Biblioteka Międzywydziałowa
(9)
Biblioteka WEiZ
(15)
Biblioteka WWFiF
(4)
Autor
Dziewońska Dorota
(2)
Kumar Nirmalya
(2)
Mruk Henryk
(2)
Prochera-Smykała Ilona
(2)
Steenkamp Jan Benedict E. M
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Carpenter Phil
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Olins Wally
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Pringle Hamish
(1)
Rampersad Hubert K. (1957- )
(1)
Ressel Ewa
(1)
Ries Laura
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Skonieczko Grzegorz
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szulce Halina
(1)
Szuman Monika
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Ulrich David (1953- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Ziaja Waldemar W
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Znaki towarowe
(22)
Firma (nazwa)
(16)
Marketing
(8)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Marketing narodowy
(3)
Zarządzanie
(3)
Znak towarowy
(3)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Reklama
(2)
Branding (marketing)
(1)
Cykl życia produktu
(1)
Ekonomia
(1)
Firmy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing sportowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Rynek
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Sytuacja gospodarcza
(1)
Towary markowe
(1)
Turystyka
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(3)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 194 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [191]-194.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105969 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1098 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla producentów, detalistów i twórców strategii.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 124 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124848 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124995 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla producentów, detalistów i twórców strategii.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 502 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 13
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136580 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4953 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek. Gospodarka pod Własną Banderą)
Tyt. oryg. : Wally Olins on Brand.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109100 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5574 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 129-133. Netogr. s. 132-133.
Dla właścicieli firm hotelarskich, członków zarządów przedsiębiorstw, menedżerów średniego szczebla, kierowników liniowych, pracowników usługowo-wykonawczych różnych sektorów gospodarki, jak i studentów kierunków zarządzanie, ekonomia, marketing, hotelarstwo i turystyka.
Sygnatura czytelni BWF: XII L 72
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6858 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Dla specjalistów z zakresu marketingu sportowego oraz dla studentów specjalności marketing w sporcie.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: Authentic Personal Branding: a New Blueprint for Building and Aligning a Powerful Leadership Brand.
Bibliogr. s. 333-335.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 132 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125803 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 129-[131].
Dla studentów wszystkich kierunków ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 8
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116558 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [252]-257. Indeksy.
Dla menedżerów i klientów w łańcuchu wartości segmentów B2B2C.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 480 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134847 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 119112 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4745 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [181].
Dla studentów uczelni wyższych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 15
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111930 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2135 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Brand Manners. How to Create the Self-Confident Organisation to Live the Brand.
Bibliogr. s. [375]-379. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113997 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 796 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 42
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137395 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5052 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
([Zarządzanie i Marketing])
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [129]-132. Netogr. s. 133. Indeks.
Dla kadry zarządzającej i pracowników marketingu.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 182 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 25
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127274 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Indeks.
Strategia biznesu Wybór strategii marżowej Generyczna strategia lidera kosztu (ang. cost leadership) dyferencjacji (ang. differentiation) Strategiczna droga do unikalności Strategia a sprawność operacyjna Strategia marki rynku.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 238 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145472 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5820 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U góry okładki: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Silna marka Marka to wizerunek, a nie logo! Strategia marki Budowanie marki: podstawy Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści Czym jest wartość produktu? Czy marka musi być prawdziwa? Ile jest marki w Twojej marce? Przewaga konkurencyjna Czy Twoja marka się wybija? Do którego miejsca przynależy Twoja marka? Rozszerzanie marki: tak, ale z głową Co-branding, czyli łączenie marek Marka korporacyjna Struktura marek w Twojej firmie Strategia komunikacji marki Jak marka nauczyła się mówić Głębia marki Punkty styczności z marką Pozycjonowanie marki O pozycjonowaniu przez przymiotniki Naming. Co musisz wiedzieć? W jaki sposób pisać teksty reklamowe? Jak pisać tekst, który sprzedaje? Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? Sprzedawanie wody w czasie deszczu Klient pośredni i bezpośredni Strategia Księżyca Test Sinatry Emocje w reklamie Rebranding - po co i komu? Identyfikacja wizualna Symbolika logotypu Jak zaprojektować dobre logo? Skuteczna ulotka reklamowa Efektywny folder i broszura reklamowa Kosmetyka dokumentów firmowych Lepsza witryna internetowa Kreatywna wizytówka Spójny wizerunek firmy Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej Projektowanie doświadczenia Relacja klient - marka Czego boją się klienci? Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów O zadowoleniu klientów Koszt zdobycia klienta Nowy marketing Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW Zadbaj o swój newsletter Blog firmowy jako narzędzie marketingowe Blogi wychodzą z komputera O płaceniu za informacje w internecie E-commerce idzie w stronę społeczności? Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? Po co Ci strategia social media? Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki Brandjack, konsument przejmuje markę Brandowanie przyszłości Grywalizacja Case study Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej Rebranding IGAZ Tiry na tory - marka akcji społecznej Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę Marketing mobilny - geolokalizacja
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 242 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 87
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145700 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145699 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5562 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149578 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Zarządzanie i Marketing])
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [421]-431. Wykaz aktów prawnych s. 431-432. Netogr. s. 432-433. Indeks.
Dla kadry zarządzającej różnego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 4043 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Visual hammer : nail your brand into the mind with the emotional power of a visual.
1 WIZUALNY MŁOTEK Jego zadziwiająca moc 2 GWÓŹDŹ Ostateczny cel 3 KSZTAŁT Im prostszy, tym lepszy 4 KOLOR Musisz wyróżnić się odmiennością 5 PRODUKT Idealny młotek 6 OPAKOWANIE Zrób to inaczej 7 AKCJA Skuteczniejsza niż nieruchomy obraz 8 ZAŁOŻYCIEL Naturalny wizualny młotek 9 SYMBOL Wizualizacja niewidzialnego 10 CELEBRYTA Gwiazda w wizerunku marki wady i zalety 11 ZWIERZĘTA Animizacja się sprawdza 12 DZIEDZICTWO Czerpanie z bogactw historii 13 TWÓJ WŁASNY MŁOTEK Jak go znaleźć?
Sygnatura czytelni BWF: V G 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149576 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149577 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział I. Silna marka (9) Marka to wizerunek, a nie logo! (10) Strategia marki (14) Budowanie marki: podstawy (18) Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21) Czym jest wartość produktu? (24) Czy marka musi być prawdziwa? (27) Ile jest marki w Twojej marce? (29) Przewaga konkurencyjna (32) Czy Twoja marka się wybija? (34) Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37) Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40) Co-branding, czyli łączenie marek (43) Marka korporacyjna (46) Struktura marek w Twojej firmie (49) Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53) Jak marka nauczyła się mówić (54) Głębia marki (57) Punkty styczności z marką (59) Pozycjonowanie marki (61) O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64) Naming. Co musisz wiedzieć? (66) W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71) Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75) Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80) Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82) Klient pośredni i bezpośredni (86) Strategia Księżyca (89) Test Sinatry (91) Emocje w reklamie (94) Rebranding - po co i komu? (96) Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99) Symbolika logotypu (100) Jak zaprojektować dobre logo? (104) Skuteczna ulotka reklamowa (108) Efektywny folder i broszura reklamowa (111) Kosmetyka dokumentów firmowych (115) Lepsza witryna internetowa (118) Kreatywna wizytówka (120) Spójny wizerunek firmy (123) Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125) Projektowanie doświadczenia (127) Rozdział IV. Relacja klient - marka (129) Czego boją się klienci? (130) Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132) Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136) Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139) O zadowoleniu klientów (142) Koszt zdobycia klienta (145) Rozdział V. Nowy marketing (147) Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148) Zadbaj o swój newsletter (151) Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155) Blogi wychodzą z komputera (158) O płaceniu za informacje w internecie (160) E-commerce idzie w stronę społeczności? (163) Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165) Po co Ci strategia social media? (168) Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172) Brandjack, konsument przejmuje markę (175) Brandowanie przyszłości (179) Grywalizacja (184) Rozdział VI. Case study (191) Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192) Rebranding IGAZ (194) Tiry na tory - marka akcji społecznej (197) Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200) Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204) Marketing mobilny - geolokalizacja (209)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152385 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności