Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(35)
Forma i typ
Książki
(34)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(18)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(9)
Biblioteka WEiZ
(13)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Adamik Anna Iwona
(2)
Grabiwoda Barbara
(2)
Raatz Bogusław
(2)
Amen Daniel G
(1)
Armstrong Gary
(1)
Barycz Rafał
(1)
Bielska Aleksandra (ekonomia)
(1)
Biernacki Michał
(1)
Błażkiewicz Sebastian
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Doroszewska Kaja
(1)
Dudley Geoffrey A
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gałczyński Marcin
(1)
Gilga Krystyna
(1)
Hejmej Przemysław
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Jankielewicz Maciej
(1)
Jurek Łukasz
(1)
Kaiser Krzysztof
(1)
Kardaś Aleksandra
(1)
Kaszkur Zuzanna
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kominiak-Michalska Anna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Olga (1960- )
(1)
Kropaczewski Krzysztof
(1)
Macuda Małgorzata
(1)
Malinowski Szymon Piotr
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Mintzberg Henry (1939- )
(1)
Mitoraj Robert
(1)
Patenaude Frédéric
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Popkiewicz Marcin
(1)
Rae Leslie
(1)
Salamak Marek (1965- )
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Siwiec Daniel
(1)
Smółka Paweł
(1)
Socha Agnieszka (ekonomia)
(1)
Sowietow Michaił (1976- )
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Turaliński Kazimierz
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wnuk-Pel Tomasz
(1)
Woronowicz Bohdan Tadeusz
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Ygnasik Adam P
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(34)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(7)
2001
(1)
Inżynierowie środowiska
(1)
Księgowi
(1)
Mechanicy urządzeń klimatyzacyjnych
(1)
Monterzy instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. kontrolingu
(1)
Specjaliści ds. rachunkowości zarządczej
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Technikum
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Zarządzanie
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing
(3)
Organizacja
(3)
Dieta witariańska
(2)
Nastolatki
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Pokolenie Z
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Technologie mobilne
(2)
Zakupy
(2)
Akwizycja
(1)
Alkoholizm
(1)
Architektura polska
(1)
Barycz, Rafał
(1)
Bilans cieplny (geofizyka)
(1)
Blacharstwo karoseryjne
(1)
Branding (marketing)
(1)
Chłodnictwo
(1)
Controlling
(1)
Elektrotechnika
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gazy cieplarniane
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inwestycje
(1)
Joga
(1)
Klimat
(1)
Klimatyzacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Lakiernictwo samochodowe
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Medycyna niekonwencjonalna
(1)
Medytacja
(1)
Mnemotechnika
(1)
Mosty
(1)
Nałóg
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Odżywianie
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Paleoklimatologia
(1)
Pamięć
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Podatek
(1)
Prognozowanie
(1)
Projektowanie badań naukowych
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Saramowicz, Paweł
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Uczenie się
(1)
Usługi
(1)
Wegetarianizm
(1)
Wille
(1)
Wpływ na środowisko
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zdrowe odżywianie
(1)
Zdrowie fizyczne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zdrowy styl życia
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zmiany klimatyczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Śląsk, Dolny (Polska ; region)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradniki
(5)
Poradnik
(4)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Medycyna i zdrowie
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kulinaria
(1)
Religia i duchowość
(1)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cały Ten Mózg)
Tyt. oryg.: Healing ADD.
Dla psychologów i wychowawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128360 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104389 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Alfabet Długowieczności)
Poszukiwanie źródła młodości Ludzie Zachodu poszukują magii i tajemnicy Tybetu Prawdziwe historie o uzdrawianiu i odmładzaniu Tajemnice energii pięciu rytuałów Pięć rytuałów i joga: ćwiczenia, które pomagają być zdrowym i długo żyć Łączenie produktów żywnościowych i inne porady dotyczące żywienia Energia głosu, dźwięku i medytacji Rozmowa z doktorem Robertem Thurmanem Doświadczenia osób wykonujących pięć rytuałów Jak znaleźć odpowiedniego nauczyciela hatha-jogi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151993 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 746 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110024, 109832, 109831 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Technik chłodnictwa i klimatyzacji oraz pomp ciepła : poradnik / Krzysztof Kaiser. - Warszawa : Wydawnictwo Euro-Media, copyright 2022. - 691, [10] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych na stronach 689-691 i przy rozdziałach.
Zagadnienia termodynamiki i wymiany ciepła 1.Podstawy termodynamiki technicznej 2. Obliczenia termodynamiczne II. Elektrotechnika, elektronika i automatyka 1.Podstawy elektrotechniki i elektroniki 2.Miernictwo elektryczne 3.Instalacje elektryczne 4. Maszyny elektryczne 5.Automatyka urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych III.Technologia instalacji i urządzeń chłodniczych 1. Zasady montażu instalacji i urządzeń chłodniczych 2. Zasady eksploatacji urządzeń chłodniczych IV. Technologia instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych 1. Podstawy budownictwa 2. Montaż instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych 3. Eksploatacja instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych V. Pomiary parametrów instalacji i urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych 1. Pomiary parametrów elektrycznych urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych 2. Pomiary parametrów nieelektrycznych urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych VI. Montaż i eksploatacja instalacji i urządzeń chłodniczych 1. Montaż instalacji i urządzeń chłodniczych 2. Eksploatacja instalacji i urządzeń chłodniczych VII. Montaż i eksploatacja instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych 1. Wykonywanie montażu instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych 2. Konserwacja i naprawa instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych
Sygnatura czytelni BMW: XI S 210 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154315 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poradnik blacharza samochodowego / Bogusław Raatz. - [Białe Błota] : Wydawnictwo RG MEDIA, cop. 2011. - 182 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
(Biblioteka Warsztatowca)
Miejsce wyd. wg s. internet. wydaw.
Dla pracowników warsztatów blacharskich.
Sygnatura czytelni BMW: VIII D 120 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 12894 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132695 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poradnik lakiernika samochodowego / Bogusław Raatz. - [Białe Błota] : Wydawnictwo RG MEDIA, cop. 2011. - 339 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
(Biblioteka Warsztatowca)
Miejsce wyd. wg s. internet. wydaw.
Dla pracowników branży blacharsko-lakierniczej.
Sygnatura czytelni BMW: VIII D 122 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 12893 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132694 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Podróż marketingowa: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta Autentyczne doświadczenia w podróży: marketing w działaniu MARKETING: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Proces marketingowy Zrozumienie rynku i potrzeb klientów Potrzeby klientów, pragnienia i popyt Oferta rynkowa: produkty (usługi) i doznania Wartość i satysfakcja klienta Wymiana i relacje Rynki Projektowanie strategii marketingowej zorientowanej na klienta Wybór klientów, którym będziemy służyć Wybór propozycji wartości Ukierunkowanie firmy na rynek (orientacje zarządzania marketingowego) Przygotowanie zintegrowanego planu i programu marketingowego Budowanie relacji z klientem Zarządzanie relacjami z klientem Zmieniający się charakter relacji z klientem Zarządzanie relacjami partnerskimi Pozyskiwanie wartości od klienta Tworzenie lojalności i utrzymanie klientów Rosnący udział w budżecie klienta Budowanie kapitału klientów Zmieniający się krajobraz marketingu Niepewne otoczenie gospodarcze Epoka informacji cyfrowej Przyśpieszająca globalizacja Marketing zrównoważony: potrzeba bardziej etycznych i odpowiedzialnych społecznie działań Wzrost znaczenia marketingu nienastawionego na zysk (not-for-profit) STRATEGIA FIRMY I STRATEGIA MARKETINGOWA: PARTNERSTWO W CELU BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM Planowanie strategiczne firmy: zdefiniowanie roli marketingu Określenie misji zorientowanej na rynek Określenie celów firmy Tworzenie portfela produkcji Planowanie marketingowe: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem Partnerstwo z innymi działami tej samej firmy Partnerstwo z podmiotami systemu marketingowego Strategia marketingowa i marketing mix Strategia marketingowa zorientowana na klienta Tworzenie zintegrowanego marketingu mix Zarządzanie działaniami marketingowymi Analiza marketingowa Planowanie marketingowe Organizacja działu marketingu Kontrola marketingowa Mierzenie zwrotu z inwestycji marketingowych i zarządzanie nim ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW ANALIZA OTOCZENIA MARKETINGOWEGO Mikrootoczenie firmy Firma Dostawcy Pośrednicy marketingowi Konkurenci Interesariusze Klienci Makrootoczenie firmy Otoczenie demograficzne Otoczenie ekonomiczne Środowisko przyrodniczo-naturalne Otoczenie technologiczne Otoczenie polityczne i społeczne Otoczenie kulturowe Reagowanie na otoczenie marketingowe ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ MARKETINGOWĄ W CELU ZROZUMIENIA KLIENTÓW Informacja marketingowa i wiedza o klientach Szacowanie potrzeb w zakresie informacji marketingowej Opracowywanie informacji marketingowej Dane wewnętrzne Wywiad marketingowy Badania marketingowe Opracowanie planu badań Zbieranie danych wtórnych Zbieranie danych pierwotnych Wdrożenie planu badań Interpretacja wyników i sprawozdanie Analiza i zastosowania informacji marketingowej Zarządzanie relacjami z klientem (customer relationship management - CRM) Dystrybucja i zastosowanie informacji marketingowej Inne kwestie związane z informacją marketingową Badania marketingowe w małych firmach i organizacjach non profit Międzynarodowe badania marketingowe Polityka społeczna i etyka w badaniach marketingowych ZROZUMIENIE ZACHOWAŃ KLIENTA INDYWIDUALNEGO I NABYWCY INSTYTUCJONALNEGO Rynki konsumenta i zachowanie zakupowe nabywcy indywidualnego Model zachowania nabywcy indywidualnego Czynniki wpływające na zachowanie nabywcy indywidualnego Proces podejmowania decyzji przez nabywcę Proces podejmowania decyzji przez nabywcę w wypadku nowych produktów Rynki biznesowe i zachowanie zakupowe nabywcy instytucjonalnego Rynki biznesowe Zachowanie nabywcy instytucjonalnego TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA STRATEGIA MARKETINGOWA ZORIENTOWANA NA KLIENTA: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTÓW DOCELOWYCH Segmentacja rynków konsumenta Segmentacja rynku przedsiębiorstw Segmentacja rynków międzynarodowych Wymogi skutecznej segmentacji Wybór rynków docelowych (targeting) Ocena segmentów rynku Wybór docelowych segmentów rynku Społecznie odpowiedzialny marketing ukierunkowany Różnicowanie i pozycjonowanie Mapy percepcji Wybór strategii różnicowania i pozycjonowania Komunikowanie i zyskiwanie wybranej pozycji PRODUKTY (USŁUGI) I MARKI: BUDOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA Produkty (usługi) i doświadczenia Poziomy produktów (usług) Klasyfikacja produktów (usług) Decyzje dotyczące produktów (usług) Decyzje dotyczące pojedynczych produktów (usług) Decyzje dotyczące linii produktów Decyzje dotyczące asortymentu produktów Marketing usług Istota i cechy charakterystyczne usług Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych Strategia marki: budowanie silnej marki Wartość marki Budowanie silnej marki OPRACOWYWANIE NOWYCH PRODUKTÓW I ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRODUKTU Strategia rozwoju nowych produktów Proces opracowywania nowych produktów Poszukiwanie pomysłu Ocena i selekcja pomysłów Opracowywanie i testowanie koncepcji produktu Opracowywanie strategii marketingowej Analiza biznesowa Opracowywanie produktu Testy rynkowe Komercjalizacja Zarządzanie procesem opracowywania nowych produktów Opracowywanie nowych produktów skoncentrowane na kliencie Zespołowe opracowywanie nowych produktów Systematyczne opracowywanie nowych produktów Strategie cyklu życia produktu Faza wprowadzenia Faza wzrostu Faza dojrzałości Faza spadku Dodatkowe kwestie związane z produktami (usługami) Decyzje dotyczące produktów a odpowiedzialność społeczna Międzynarodowy marketing produktów (usług) STRATEGIA CENOWA: ZROZUMIENIE I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Najważniejsze strategie cenowe Ustalanie cen oparte na wartości dla klienta Ustalanie cen oparte na kosztach Ustalanie cen oparte na porównaniu z cenami konkurentów Inne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na decyzję o cenie Całościowa strategia marketingowa, cele oraz marketing mix Uwarunkowania organizacyjne Rynek i popyt Gospodarka
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6511 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Buildera)
Bibliografia na stronach 246-249.
Biała Willa nad Rabą w Gdowie Willa Wielkopokoleniowa w Krakowie Willa w krajobrazie naturalnym w Niepołomicach Zespół domów mieszkalnych w Krakowie na Bielanach Dom z atrium w Piasecznie Kamienna rezydencja w Konstancinie Willa Jurajska w Bolechowicach Willa w dwóch pawilonach w Mielcu Kamienny dom na Woli Justowskiej w Krakowie Willa z betonu architektonicznego i dranicy cedrowej w Krakowie-Libertowie Betonowa rezydencja w Izabelinie Nowoczesny Dwór Polski w Grębynicach Leśna willa w Izabelinie Country-house w Promnej nad Pilicą Willa Krakowiaków zachodnich z Zabierzowie Dom na sprzedaż w Grębynicach Dworek w lesie Konstancinie Rezydencja w Genewie
Sygnatura czytelni BWB: VII E 54
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5082 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 229-234.
Rozdział 1. Definicja wywiadu biznesowego ALEKSANDRA BIELSKA Rozdział 2. Wywiad biznesowy w działalności gospodarczej: podstawowe aspekty, które należy wziąć pod uwagę O tradycyjnym cyklu wywiadowczym Pięć Filarów Procesu Analityczno-Wywiadowczego Filar organizacyjny Filar operacyjny Filar informacyjny Filar technologiczny Filar kognitywny KAZIMIERZ TURALIŃSKI Rozdział 3. Etyczne i prawne aspekty działalności wywiadowczej w kontekście polskiego ustawodawstwa Prawo do usługowego pozyskiwania i przetwarzania informacji Powszechnie dostępne źródła informacji (biały wywiad) Ochrona danych osobowych Tajemnica przedsiębiorstwa i zwalczanie nieuczciwej konkurencji Prawo autorskie Informacja niejawna (dawna tajemnica państwowa) Legalna informacja a udział w cudzym przestępstwie Raport końcowy a odpowiedzialność karna i odszkodowawcza MACIEJ JANKIELEWICZ Rozdział 4. Pozyskiwanie danych: dostępne źródła, ich eksploatacja oraz mocne i słabe strony Dane i informacje Klasyfikacja informacji Źródła informacji Osobowe źródła informacji Otwarte źródła informacji ALEKSANDRA BIELSKA Rozdział 5. Analiza danych: techniki analizy jakościowej Dwa rodzaje analizy Analiza jakościowa Skanowanie Środowiskowe i Analiza PESTLE Analiza Przyczyn Źródłowych Analiza Trendów/Wpływu Analiza Kluczowych Założeń Analiza Konkurencyjnych Hipotez Analiza „Co jeśli" Dodatkowe rekomendacje MARCIN GAŁCZYŃSKI Rozdział 6. Wspieranie procesu decyzyjnego. Prezentacja wniosków i rekomendacji Proces decyzyjny - wprowadzenie Istota procesu decyzyjnego Cechy prezentacji SEBASTIAN BŁAŻKIEWICZ I AGNIESZKA SOCHA Rozdział 7. Outsourcing usług wywiadowczych Outsourcing i usługi wywiadowcze Usługi wywiadowcze Usługi wywiadowcze z różnych punktów widzenia -punkt widzenia zleceniodawcy Usługi wywiadowcze z różnych punktów widzenia -punkt widzenia wykonawcy DR PAWEŁ SMÓŁKA Rozdział 8. Wywiad biznesowy w służbie innowacyjności Migracja wartości, wczesne ostrzeganie/inspirowanie i rola analityka wywiadu OSINT. Wywiad jednoźródłowy HUMINT. Wywiad osobowy Analiza wywiadowcza Metody analizy pomocne w wywiadzie proinnowacyjnym Raportowanie Wywiad proinnowacyjny w różnych kontekstach
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 109 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 98
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151094 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6366 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu / redakcja naukowa Wojciech Czakon. - Wydanie III rozszerzone. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2020. - 459 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeks.
Dla badaczy nauk o zarządzaniu, studentów i doktorantów.
1.Metodologia nauk o zarządzaniu Jerzy Niemczyk 1.1.Rozwój nauki 1.2.Empiryzm i dedukcja w metodologii nauk społecznych 1.3.Podejścia idiograficzne i nomotetyczne w metodologii nauk społecznych 1.4.Badania ilościowe i jakościowe w naukach społecznych 1.5.Polimorfizm w metodologii nauk społecznych 2.Metodologia zarządzania - od fundamentalizmu do pluralizmu Łukasz Sułkowski 2.1.Metodologia i epistemologia zarządzania 2.2.Typy metod stosowanych w zarządzaniu 2.3.„Metoda naukowa" zarządzania? 2.4.Pluralizm metodologiczny zarządzania 2.5.Metodologia paradygmatu dominującego w zarządzaniu 2.6.Metodologia paradygmatu alternatywnego w zarządzaniu 3.Oryginalność w badaniach naukowych w dyscyplinie zarządzania Janusz Strużyna 3.1.Oryginalność badań naukowych oparta na wypełnianiu luki wiedzy 3.2.Deklarowana przewaga problematyzacji nad zapełnianiem luki wiedzy 3.3.Krótkie uzupełnienie typów problematyzowanych założeń 3.4.Społeczne uwarunkowania oceny oryginalności naukowej 4.Rygor metodologiczny Wojciech Czakon 4.1.Istota rygoru metodologicznego 4.2.Znaczenie rygoru w rozwoju nauk o zarządzaniu 4.3.Rygor badań ilościowych - zagadnienie pomiaru 4.4.Rygor badań interpretatywnych - zagadnienie wiarygodności 5.Formułowanie i wartościowanie problemów naukowych Jerzy Niemczyk 5.1.Lokowanie problemów naukowych w naukach o zarządzaniu 5.2.Dochodzenie do problemów naukowych 5.3.Wartościowanie problemu naukowego w naukach o zarządzaniu 6.Metodyka systematycznego przeglądu literatury Wojciech Czakon 6.1.Uwarunkowania badania literatury w naukach o zarządzaniu 6.2.Istota systematycznego przeglądu literatury 6.3.Procedura systematycznego przeglądu literatury 6.4.Ocena przydatności systematycznego przeglądu literatury 7.Metodyka metaanalizy w naukach o zarządzaniu Anna Gondek Karolina Mazur 7.1.Miejsce metaanalizy w badaniach naukowych 7.2.Procedura metaanalizy 7.3.Procedura wnioskowania statystycznego w metodyce metaanalizy 7.4.Metaregresja 7.5.Specyfika metaanalizy stosowanej w naukach o zarządzaniu 8.Wprowadzenie do badań jakościowych w naukach o zarządzaniu Katarzyna Czernek 8.1.Paradygmaty w naukach o zarządzaniu 8.2.Pojęcie i przesłanki stosowania badań jakościowych 8.3.Charakterystyka badań jakościowych na tle badań ilościowych 8.4.Procedura badawcza 9.Zastosowanie studiów przypadku w badaniach nauk o zarządzaniu Wojciech Czakon 9.1.Istota studiów przypadku 9.3.Cele studiowania przypadków 9.4.Procedura prowadzenia studium przypadku 9.5.Ocena przydatności studiowania przypadków 10.Metody eksperymentu i symulacji w naukach o zarządzaniu Ewa Stańczyk-Hugiet 10.1.Metody eksperymentu 10.2.Metody symulacji 11.Triangulacja - łączenie metod badawczych i urzetelnienie badań Sylwia Stańczyk 11.1.Rozwój triangulacji metod 11.2.Typy triangulacji 11.3.Techniki łączone w triangulacji 11.4.Triangulacja w badaniach kultur organizacyjnych 11.5.Uwarunkowania stosowania triangulacji 11.6.Procedura i praktyka triangulacji metod 12.Metodologiczne problemy ujęcia narracyjnego w badaniach nad organizacjami. Dyskurs organizacyjny Bartłomiej J. Gabryś 12.1.Istota procesu powstawania wiedzy teoretycznej 12.2.Założenia teoretyczne modelu procesowego 12.3.Ujęcie narracyjne i jego konsekwencje metodologiczne 12.4.Egzemplifikacja wykorzystania analizy narracji 13.Metody ilościowe w naukach o zarządzaniu - miejsce badań operacyjnych i modelowania ekonometrycznego Tomasz Wachowicz 13.1.Modele badań operacyjnych 13.2.Modelowanie ekonometryczne 14.Ilościowe badanie i operacjonalizacja zjawisk w naukach o zarządzaniu Wojciech Dyduch 14.1.Cel i przebieg badań z wykorzystaniem metod ilościowych 14.2.Od analizy literatury do hipotez badawczych 14.3.Gromadzenie danych 14.4.Przeprowadzenie badań i analiza danych 15.Metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów na rynku Sławomir Smyczek 15.1.Istota i rodzaje modeli zachowań konsumentów 15.2.Podstawy metodyczne budowy modeli rynkowych zachowań konsumentów 16.Zaawansowane testowanie modeli badawczych Justyna Światowiec-Szczepańska 16.1.Podstawowe założenia modelowania strukturalnego 16.2.Procedura modelowania strukturalnego 16.3.Przykład modelowania strukturalnego 17.Analiza sieciowa w naukach o zarządzaniu Patrycja Klimas 17.1.Istota analizy sieciowej 17.2.Procedura przeprowadzania analizy sieciowej 17.3.Zastosowanie analizy sieciowej w naukach o zarządzaniu 18.Metody wielokryterialnej analizy decyzyjnej w ilościowych badaniach naukowych Tomasz Wachowicz 18.1.Charakterystyka wielokrytenalnego problemu decyzyjnego 18.2.Procedura postępowania w procesie rozwiązywania wielokrytenalnego problemu decyzyjnego 18.3.Metody prowadzenia analizy trade-off 19.Paradygmaty i teorie w naukach o zarządzaniu Łukasz Sulkowski 19.1.Rozumienie teorii w zarządzaniu 19.2.Rodzaje teorii w zarządzaniu 19.3.Paradygmat jako podstawa teorii organizacji i zarządzania 19.4.Klasyfikacje paradygmatów zarządzania 19.5.Strategie tworzenia teorii w naukach o zarządzaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152027, 152026 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-261.
Dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw, praktyków gospodarczych oraz menedżerów, przede szystkim średniego szczebla pionu finansowego.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII C 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131089 N, 131090 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4229 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 43
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5917 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2019. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6092 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4887 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 259-261. Indeks.
Dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów.
Rozpoznanie i analiza potrzeb Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS) Co to jest RAPS? Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych Po co przeprowadza się RAPS ? Zalety i wady RAPS Kto jest odpowiedzialny za RAPS ? „Kwintet szkoleniowy" Klienci zamawiający RAPS Etapy RAPS Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych Zastosowanie RAPS w praktyce Sposób określania potrzeb szkoleniowych Kto powinien przeprowadzać RAPS? Metody przeprowadzania analizy Etap 1 - określanie wymagań Etap 2 - planowanie RAPS Etap 3 - ocena istniejących potrzeb Normy kwalifikacji zawodowych Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych Etap 4 i 5 - identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Planowanie RAPS Analiza wyników Dalsze działania Etap 6 - określenie celów i treści szkolenia Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego Indywidualne cechy uczącego się Style uczenia się Preferencje dotyczące sposobu uczenia się Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się Model komunikacji Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych Cel szkolenia Przeszkody w procesie uczenia się Rozdział 5. Cele szkolenia Określanie celów szkolenia na piśmie Plan osiągania celów Sprawdzanie listy celów Praktyczne zastosowanie listy celów Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy Planowanie czynności Lista ustalonych celów Grupa uczących się Ustalenie treści programu szkolenia Uwzględnienie norm kwalifikacji w programie Rodzaje metod szkoleniowych Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy Planowanie czynności Cele a grupa uczących się Miejsce zorganizowania szkolenia Ograniczenia czasowe Termin rozpoczęcia i zakończenia Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy Ustalenie treści programu szkolenia Formy szkolenia Strategie szkolenia grupowego Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze Metody szkolenia grupowego Kolejność materiału szkoleniowego Szablon programu szkolenia Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. 1 Cele sesji Metody szkoleniowe Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. II Metody szkoleniowe Opracowanie sesji Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych Ćwiczenia Obserwacja i podsumowanie Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia? Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia? Skutki nieprzeprowadzenia oceny Kto przeprowadza ocenę ? Proces oceny Projektowanie procesu oceny Zaangażowanie menedżerów liniowych Rozdział 12. Ocena przed rozpoczęciem, na początku i w trakcie programu Ocena przed rozpoczęciem lub na początku programu Testy sprawdzające poziom wiedzy Ocena wiedzy lub umiejętności Samoocena wiedzy lub umiejętności Ocena w trakcie szkolenia Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia Podsumowania w kilku słowach Metoda „znaczków" Podsumowanie sesji Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia Efektywna ocena Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym Średnio- i długoterminowe metody oceny Ocena długoterminowa Czy warto przeprowadzać szkolenie? Oszacowanie wartości szkolenia Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 95 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149077 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach i na stronach 405-421.
Dla studentów politechnik, uczelni ekonomicznych, uniwersytetów i innych szkół wyższych.
1. Wprowadzenie do metod i technik zarządzania Katarzyna Szymańska 1.1. Ewolucja metod i technik zarządzania 1.2. Istota metod i technik zarządzania 1.3. Metody i techniki zarządzania – definicje 1.4. Wybrane klasyfikacje metod i technik zarządzania 2. Audyt Anna Juźwicka 2.1. Audyt w organizacjach gospodarczych 2.2. Funkcje, cele i zadania audytu 2.3. Klasyfikacja audytu 3. Benchmarking Anna Adamik 3.1. Definiowanie benchmarkingu 3.2. Klasyfikacje działań benchmarkingowych 3.3. Korzyści i wady benchmarkingu 3.4. Etapy tworzenia benchmarkingu 4. Brainstorming – burza mózgów Anna Walecka 4.1. Istota, rodzaje i zasady burzy mózgów 4.2. Etapy burzy mózgów 4.3. Zasady warunkujące efektywność sesji burzy mózgów 4.4. Rodzaje burzy mózgów 5. Controlling w organizacjach gospodarczych Anna Juźwicka, Stefan Lachiewicz 5.1. Geneza, istota i zasady controllingu 5.2. Funkcje i rodzaje controllingu 5.3. Miejsce controlingu w strukturze organizacyjnej 6. Diagram Ishikawy i diagram Pareto Sylwia Flaszewska 6.1. Istota, charakterystyka i zastosowanie diagramów Ishikawy i Pareto 7. Just in Time Anna Walecka 7.1. Główne założenia i zastosowanie metody Just in Time w organizacji 7.2. Etapy wprowadzania systemu Just in Time w organizacji 7.3. Czynniki efektywności systemu Just in Time 7.4. Korzyści z zastosowania Just in Time 8. Lean Management Anna Adamik 8.1. Istota Lean Management 8.2. Wdrażanie Lean Management w organizacji 8.3. Lean Management – zalety i wady 9. Macierz BCG Michał Nowicki 9.1. Geneza i istota analizy portfelowej metodą macierzy BCG 9.2. Konstrukcja macierzy i procedura analizy portfelowej metodą BCG 9.3. Analiza portfelowa BCG – przykładowe portfele i przebieg procedury diagnozy portfela badanego obiektu 9.4. Zalety i ułomności klasycznej metody BCG 10. Macierz Hofera Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 10.1. Istota i zastosowanie macierzy Hofera 10.2. Macierz Hofera – budowa 10.3. Wady i zalety macierzy Hofera 11. Macierz McKinseya Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 11.1. Istota, elementy i zastosowanie macierzy McKinseya 11.2. Macierz McKinseya – strategie działania 11.3. Czynniki wpływające na konstrukcję macierzy McKinseya 12. Marketing mix Piotr Sitkiewicz 12.1. Geneza i istota koncepcji marketingu mix 12.2. Podstawowe warianty koncepcji marketing mix 12.3. Etapy wprowadzania koncepcji marketing mix w organizacji 12.4. Wady i zalety koncepcji marketing mix 13. Metoda cyklu życia produktu Sylwia Flaszewska 13.1. Istota cyklu życia produktu 13.2. Cykl życia produktu – etapy 13.3. Cykl życia produktu – zagrożenia 14. Outsourcing Marek Matejun 14.1. Istota i teoretyczne podstawy outsourcingu 14.2. Podstawowe rodzaje outsourcingu 14.3. Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania outsourcingu przez współczesne organizacje 14.4. Proces outsourcingu w praktyce gospodarczej 15. PEST Piotr Sitkiewicz 15.1. Istota metody PEST 15.2. Cechy, funkcje i warianty metody PEST 15.3. Etapy wprowadzania metody PEST do organizacji 15.4. Wady i zalety analizy PEST 16. Pięć sił Portera Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 16.1. Istota, elementy i zastosowanie metody 16.2. Czynniki pięciu sił Portera 16.3. Formy analizy pięciu sił Portera 16.4. Pięć sił Portera – wady i zalety 17. Reengineering Karolina Zofia Kapuścińska 17.1. Reengineering jako metoda procesowa – geneza, charakterystyka 17.2. Cechy, funkcje i rodzaje reengineeringu 17.3. Etapy wprowadzania reengineeringu w organizacji 17.4. Wady i zalety reengineeringu 18. Six Sigma Michał Nowicki 18.1. Geneza, filozofia i istota systemu Six Sigma 18.2. Matematyczne podstawy Six Sigma 18.3. Six Sigma w praktyce – nieustanne usprawnianie procesu 18.4. Determinanty sukcesu oraz walory i ułomności systemu Six Sigma 19. Strategiczna Karta Wyników – Balanced Scorecard Katarzyna Szymańska 19.1. Ogólne założenia, istota i wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników 19.2. Płaszczyzny SKW 19.3. Procedura wdrażania SKW w organizacji 20. SWOT Michał Nowicki 20.1. SWOT – geneza i istota 20.2. Procedura analizy SWOT 20.3. Obszary analizy SWOT 20.4. Przykład analizy SWOT-TOWS – ilustracja procedury diagnostycznej 20.5. Analiza SWOT – rezultaty, ograniczenia i praktyczne wskazówki 21. Time Based Management Anna Adamik 21.1. Geneza i podstawowa charakterystyka Time Based Management 21.2. Główne założenia TBM 22. Total Quality Management – TQM Katarzyna Szymańska 22.1. Geneza, pojęcie, znaczenie i zastosowanie TQM 22.2. Główna idea TQM 22.3. Piramida TQM 22.4. TQM – etapy wdrażania 22.5. Wybrane instrumenty, zasady, metody, narzędzia kompleksowego zarządzania jakością 22.6. TQM w Hewlett Packard 23. Zarządzanie przez delegowanie Anna Walecka 23.1. Charakterystyka i zastosowanie 23.2. Warunki skutecznego delegowania 23.3. Stopnie delegowania 23.4. Delegowanie – etapy 23.5. Delegowanie – wady i zalety
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154798 N, 154799 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling strategiczny / Tomasz Wnuk-Pel. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2023. - 346 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 337-338 i przy rozdziałach.
Rozdział 1. Istota strategicznej rachunkowości zarządczej Rozdział 2. Zarządzanie na podstawie działań 2.3.1. FernitureCo-producent mebli skrzyniowych 2.3.2. SonkyoCo - producent telefonów komórkowych 2.3.3. EConsult - firma tworząca i pozycjonująca strony internetowe 2.3.4. TorchCo - producent latarek - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 2.3.5. TechParts - producent wyrobów elektronicznych - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 3. Budżetowanie według dziatań i rachunek kosztów działań sterowany czasem 3.3.1. FamilyMarket - sieć sklepów spożywczych 3.3.2. InSafe - firma ubezpieczeniowa 3.3.3. TeethClinic - firma oferująca usługi medyczne 3.3.4. InsurCo - firma ubezpieczeniowa 3.3.5. PharmTrade - firma handlowa - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 3.3.6. TaxFin - firma doradztwa finansowego i podatkowego - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 3.3.7. GreenFood - firma handlowa - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 4. Zarządzanie kosztami jakości 4.3.1. ParcelService - firma zajmująca się dostarczaniem przesyłek 4.3.2. CppTraining - firma szkoleniowa 4.3.3. HouseholdAppliances - producent sprzętu gospodarstwa domowego 4.3.4. MeterCo - producent urządzeń pomiarowych 4.3.5. SalesTraining - firma szkoleniowa - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 4.3.6. LogisticServices - firma logistyczna - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 5. Zarządzanie kosztami środowiska 5.3.1. PaintCo-firma zajmująca się farbowaniem tkanin 5.3.2. EcoParts - producent wyrobów z tworzyw sztucznych 5.3.3. FosforyCo - producent nawozów - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 5.3.4. UniFarm - firma z branży chemicznej - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 6. Zarządzanie kosztami w łańcuchu wartości 6.3.1. QualityApple - producent soku jabłkowego 6.3.2. SugarPol - producent cukru 6.3.3. ElectroPro - producent urządzeń elektrycznych 6.3.4. QualityVine - producent win - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 6.3.5. NationalOil - firma z branży paliwowej - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 7. Decyzje w warunkach ryzyka 7.3.1. ItalFashion-firma z branży odzieżowej 7.3.2. PersonalAdvisors - sieć biur doradztwa personalnego i podatkowego 7.3.3. GoPoland - firma handlująca gadżetami piłkarskimi - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 7.3.4. FoodCourt - sieć delikatesów - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 8. Rachunek redukcji kosztów i rachunek kosztów docelowych 8.3.1. TrailerCorp-producent przyczep 8.3.2. EduSpecialists - firma szkoleniowa 8.3.3. LancetCo - producent narzędzi medycznych - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 8.3.4. YourCamera - producent aparatów fotograficznych - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 9. Pomiar dokonań za pomocą mierników finansowych 9.3.1. Famirylcecream - producent lodów 9.3.2. GreenFarm - gospodarstwo rolne 9.3.3. PhoneOp - operator telefonii komórkowej 9.3.4. BlueProperty - firma zarządzająca nieruchomościami 9.3.5. MarketAgents - agencja reklamowa 9.3.6. HealthCo - sieć hurtowni medycznych - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 9.3.7. FinConsuIt - firma świadcząca usługi dla biznesu - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 10. Zrównoważona karta wyników 10.3.1. NewHospital-szpital 10.3.2. QuickMeal - operator barów szybkiej obsługi 10.3.3. BusinessTrain - firma szkoleniowa - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 10.3.4. SilkCarpet - producent dywanów - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 11. Ocena opłacalności inwestycji 11.3.1. CarPark- operator stref płatnego parkowania 11.3.2. NaturMarket - sieć sklepów z kosmetykami 11.3.3. StationeryDepot - firma oferująca usługi poligraficzne 11.3.4. MacTrans-firma przewozowa 11.3.5. FoodPack - producent opakowań - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 11.3.6. FabricCo - producent tkanin - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 12. Szacowanie przepływów pieniężnych i ryzyka inwestycji 12.3.1. MegaLogistic - firma logistyczna 12.3.2. SunResort - sieć hoteli 12.3.3. DrugStore - firma handlująca artykułami drogeryjnymi 12.3.4. FreshCoffee - sieć kawiarni - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 12.3.5. LogiTech - firma logistyczna - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 13. Szczupła rachunkowość zarządcza 13.3.1. WoodFurniture - producent mebli 13.3.2. FurnaceCo - producent wyrobów dla przemysłu motoryzacyjnego 13.3.3. MasterFrame - producent metalowych ramek do zdjęć - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 13.3.4. ProChair - producent krzeseł biurowych - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153709 N, 153708 N (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności