Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1608)
Forma i typ
Książki
(1314)
Publikacje naukowe
(826)
Publikacje fachowe
(436)
Publikacje dydaktyczne
(337)
Artykuły
(261)
Poradniki i przewodniki
(111)
Publikacje popularnonaukowe
(31)
Czasopisma
(14)
E-booki
(11)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje informacyjne
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1072)
dostępne
(667)
wypożyczone
(132)
nieokreślona
(37)
Placówka
Wypożyczalnia
(768)
Czytelnia Główna
(6)
Biblioteka WB
(9)
Biblioteka Międzywydziałowa
(420)
Biblioteka WEiZ
(591)
Biblioteka WWFiF
(44)
Magazyn
(35)
Biblioteka WEAiI
(34)
Autor
Sałbut Bartosz
(16)
Ludwiński Mariusz
(11)
Pacana Andrzej
(11)
Knosala Ryszard (1949- )
(10)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(10)
Gasper Dorota
(8)
Gutowski Maksymilian
(8)
Kubik Szymon
(8)
Wąsiel Marcin
(8)
Kotler Philip (1931- )
(7)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(7)
Witkowska Magda
(7)
Wołek Łukasz
(7)
Jóźwiak Bożena
(6)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(6)
Lipa Michał
(6)
Mruk Henryk
(6)
Nowak Edward (1951- )
(6)
Pietroń-Pyszczek Agata
(6)
Sadowska Beata
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Wojtaszczyk Justyna
(6)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(6)
Biesok Grzegorz (1976- )
(5)
Branczewska Sylwia
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(5)
Karczewski Leszek
(5)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(5)
Mazurek Grzegorz
(5)
Miller Grzegorz
(5)
Sielicki Leszek
(5)
Stańczyk Izabela
(5)
Antonowicz Paweł
(4)
Dejnaka Agnieszka
(4)
Doroba Anita
(4)
Dziuba Szymon
(4)
Górska Ewa (organizacja i zarządzanie)
(4)
Haberka Paweł
(4)
Hachkevych Oleksandr
(4)
Kaczmarek Radek
(4)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(4)
Kotarbiński Jacek
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Moczydłowska Joanna
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Plinta Dariusz
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Stanik-Besler Anida
(4)
Szczypa Piotr
(4)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(4)
Szymonik Andrzej (1952- )
(4)
Trawka Dominika
(4)
Walczak Wojtek
(4)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(4)
Wołczański Tomasz
(4)
Wright Lizzie
(4)
Świerkocki Marcin
(4)
Żmigrodzki Marcin
(4)
Antosz Katarzyna
(3)
Apitz Monika
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bylok Felicjan (1957- )
(3)
Chaniewska Maria
(3)
Chmiel Sławomir J
(3)
Chojnacki Krzysztof
(3)
Czakon Wojciech
(3)
Dignen Bob
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Dubicka Iwonna
(3)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(3)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gierulski Wacław
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Hogan Mike
(3)
Humble Jez
(3)
Ingaldi Manuela
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Jabłoński Marek Marian (1972- )
(3)
Jakubiec Marcin
(3)
Jedlińska Maja
(3)
Jonek-Kowalska Izabela
(3)
Jones Daniel T
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kalińska-Kula Magdalena
(3)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Koch Tomasz (1956- )
(3)
Koliński Adam
(3)
Kornicki Lucjan
(3)
Kot Janusz
(3)
Kozłowski Waldemar
(3)
Kretek Henryk
(3)
Krwawicz Małgorzata
(3)
Kulińska Ewa
(3)
Kuriata Andrzej
(3)
Kłos Sławomir (1966- )
(3)
Lew Grzegorz
(3)
Lewandowski Jerzy (1948- )
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(650)
2010 - 2019
(875)
2000 - 2009
(62)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1544)
1989-2000
(20)
1901-2000
(11)
1945-1989
(5)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(1580)
Stany Zjednoczone
(18)
Wielka Brytania
(7)
Indie
(2)
Singapur
(1)
Język
polski
(1559)
angielski
(46)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(293)
Menedżerowie
(192)
Przedsiębiorcy
(67)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Doradcy personalni
(12)
Pracownicy naukowi
(9)
Urzędnicy
(9)
Informatycy
(8)
Logistycy
(8)
Dyrektorzy HR
(7)
Ekonomiści
(7)
Pracodawcy
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Inżynierowie
(6)
Księgowi
(6)
Programiści
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Kierownicy projektów
(5)
Coachowie
(4)
Menedżerowie produkcji
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Pracownicy banków
(4)
Specjaliści ds. public relations
(4)
Specjaliści ds. rekrutacji
(4)
Dziennikarze
(3)
Główni księgowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Kontrolerzy jakości
(3)
Nauczyciele
(3)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(3)
Analitycy finansowi
(2)
Analitycy rynku
(2)
Biegli rewidenci
(2)
Doradcy finansowi
(2)
Dyrektorzy finansowi
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Politycy
(2)
Prezesi
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. finansów
(2)
Specjaliści zarządzania informacją
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Archiwiści
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Budowlani
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Farmaceuci
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Lekarze
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Manedżerowie
(1)
Menedżerowie $2 dbn
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Policjanci
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy instytucji finansowych
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy przemysłu
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Prawnicy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rektorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. ochrony danych osobowych
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści ochrony informacji niejawnych
(1)
Specjaliści zarządzania ryzykiem
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(313)
Przedsiębiorstwo
(156)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(106)
Marketing
(104)
Innowacje
(83)
Zarządzanie jakością
(71)
Komunikacja marketingowa
(67)
Zarządzanie projektami
(64)
Przedsiębiorstwa
(50)
Zasoby ludzkie
(47)
Organizacja
(46)
Kultura organizacyjna
(43)
Zarządzanie ryzykiem
(43)
Media społecznościowe
(41)
Strategia marki
(41)
Przywództwo
(40)
Produkcja
(39)
Zarządzanie strategiczne
(38)
Logistyka gospodarcza
(35)
Marketing elektroniczny
(34)
Zarządzanie wiedzą
(34)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(32)
Organizacje
(31)
Inżynieria produkcji
(30)
Logistyka
(29)
Konkurencyjność
(28)
Menedżerowie
(27)
Handel elektroniczny
(26)
Rozwój zrównoważony
(25)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(25)
Efektywność ekonomiczna
(24)
Marketing strategiczny
(24)
Model biznesowy
(23)
Content marketing
(22)
Decyzje
(22)
Rachunkowość zarządcza
(22)
Szczupłe zarządzanie
(22)
Marka (ekonomia)
(21)
Konsumenci (ekonomia)
(20)
Public relations
(20)
Zarządzanie finansami
(20)
Komunikowanie skuteczne
(19)
Marketing cyfrowy
(19)
Łańcuch dostaw
(19)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(18)
Finanse przedsiębiorstwa
(18)
Kreatywność
(18)
Motywacja pracy
(18)
Przedsiębiorczość
(18)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(18)
Sukces
(18)
Zarządzanie innowacjami
(18)
Zarządzanie kryzysowe
(18)
Controlling
(17)
Kampanie reklamowe
(17)
Organizacja pracy
(17)
Planowanie strategiczne
(17)
Przedsiębiorczość (postawa)
(17)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(17)
Zarządzanie treścią
(17)
Coaching
(16)
Komunikacja interpersonalna
(16)
Systemy informatyczne zarządzania
(16)
Zaangażowanie pracowników
(16)
Marketing partnerski
(15)
Badania marketingowe
(14)
Gospodarka oparta na wiedzy
(14)
Kluczowe czynniki sukcesu
(14)
Obsługa klienta
(14)
Projektowanie
(14)
Reklama
(14)
Zarządzanie organizacją
(14)
BHP
(13)
Design thinking
(13)
Praca zespołowa
(13)
Strategia reklamy
(13)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(13)
Branding (marketing)
(12)
Dobre praktyki
(12)
Gospodarka
(12)
Kadry
(12)
Kapitał ludzki
(12)
Marketing społecznościowy
(12)
Modele matematyczne
(12)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(12)
Zarządzanie produktem
(12)
Analiza danych
(11)
Bibliotekarstwo
(11)
Efektywność reklamy
(11)
Etyka biznesu
(11)
Finanse
(11)
Internet
(11)
Jakość
(11)
Praca
(11)
Produktywność (ekonomia)
(11)
Sztuczna inteligencja
(11)
Zachowanie organizacyjne
(11)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(10)
Metodologia
(10)
Rebranding
(10)
Temat: czas
2001-
(480)
1901-2000
(74)
1989-2000
(62)
1945-1989
(23)
1801-1900
(5)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
2001
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(287)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Chiny
(4)
Czechy
(4)
Województwo śląskie (1999- )
(4)
Japonia
(3)
Niemcy
(3)
Województwo małopolskie (1999- )
(3)
Dania
(2)
Korea Południowa
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Szwajcaria
(2)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo lubelskie (1999- )
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(2)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Filipiny
(1)
Finanse
(1)
Francja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Kanada
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Libia
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Sudan
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wietnam
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Monografia
(324)
Podręcznik
(271)
Artykuł z czasopisma fachowego
(261)
Opracowanie
(242)
Poradnik
(158)
Praca zbiorowa
(145)
Materiały pomocnicze
(90)
Raport z badań
(52)
Poradniki
(49)
Case study (studium przypadku)
(22)
Podręczniki akademickie
(13)
Materiały konferencyjne
(11)
Czasopismo polskie
(10)
Normy
(10)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Księga pamiątkowa
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Sprawdziany i testy
(5)
Esej
(2)
Studium przypadku (case study)
(2)
Wytyczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma fachowe polskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Kalendarium
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocniczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Raport
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(3789)
Medycyna i zdrowie
(2536)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2433)
Informatyka i technologie informacyjne
(1720)
Zarządzanie i marketing
(1608)
Nauka i badania
(1530)
Transport i logistyka
(1344)
Kultura fizyczna i sport
(1311)
Architektura i budownictwo
(1059)
Historia
(717)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(508)
Socjologia i społeczeństwo
(362)
Psychologia
(346)
Matematyka
(334)
Podróże i turystyka
(318)
Edukacja i pedagogika
(312)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(308)
Ochrona środowiska
(287)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(268)
Fizyka i astronomia
(267)
Chemia
(200)
Kultura i sztuka
(181)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(161)
Geografia i nauki o Ziemi
(149)
Biologia
(134)
Rozwój osobisty
(124)
Rolnictwo i leśnictwo
(120)
Filozofia i etyka
(104)
Językoznawstwo
(99)
Praca, kariera, pieniądze
(82)
Media i komunikacja społeczna
(80)
Hobby i czas wolny
(49)
Kulinaria
(49)
Religia i duchowość
(48)
Styl życia, moda i uroda
(30)
Etnologia i antropologia kulturowa
(27)
Literaturoznawstwo
(19)
Dom i ogród
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Archeologia
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Architektura i budownictwo4
(1)
Engineering vibrations
(1)
KF1123np
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliowści
(1)
Transport
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(260)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
1608 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 1129-[1132].
Wprowadzenie i statystyka opisowa Praktyczne zastosowanie statystyki Percentyle i kwartyle Miary tendencji centralnej Miary zmienności Grupowanie danych i histogramy Skośność i kurtoza Związek między średnią a odchyleniem standardowym Metody prezentacji danych Wstępna analiza danych Wykorzystanie komputera Podsumowanie i przegląd głównych pojęć Wahania NASDAQ Prawdopodobieństwo Praktyczne zastosowanie statystyki Podstawowe definicje: zdarzenia, przestrzeń prób i prawdopodobieństwa Podstawowe reguły prawdopodobieństwa Prawdopodobieństwo warunkowe Niezależność zdarzeń Zagadnienia z kombinatoryki Prawdopodobieństwo całkowite i twierdzenie Bayesa Tabela prawdopodobieństwa łącznego Podania o pracę Zmienne losowe Praktyczne zastosowanie statystyki Wartość oczekiwana skokowej zmiennej losowej Suma i kombinacje liniowe zmiennych losowych Rozkład zero-jedynkowy Zmienna losowa o rozkładzie dwumianowym Rozkład ujemny dwumianowy Rozkład geometryczny Rozkład hipergeometryczny Rozkład Poissona Zmienne losowe ciągłe Rozkład jednostajny Rozkład wykładniczy Wykorzystanie komputera Studium przypadku 3: Testowanie koncepcji Rozkład normalny Praktyczne zastosowanie statystyki Własności rozkładu normalnego Standardowy (standaryzowany) rozkład normalny Przekształcenia normalnej zmiennej losowej Przekształcenie odwrotne Szablon w arkuszu kalkulacyjnym Rozkład normalny jako przybliżenie rozkładu dwumianorłego Wykorzystanie komputera Studium przypadku 4: Gwoździe do przyjęcia . . Decyzja wielowalutowa Dobór próby i rozkłady statystyk z próby Praktyczne zastosowanie statystyki Statystyki z próby jako estymatoly parametrów populacji Rozkłady statystyk z próby Estymatory i ich własności Stopnie swobody Wykorzystanie komputera Produkcja kołków - dobieranie próby . . . . . Przedziały ufności Praktyczne zastosowanie statystyki Przedział ufności dla średniej z populacji, kiedy znane jest odchylenie standardowe w populacji Przedziały ufności dla p, gdy o jest nieznane Przedziały ufności dla frakcji populacji, gdy próba jest duża Przedziały ufności dla wariancji w populacji Wyznaczanie liczebności próby Szablon w arkuszu kalkulacyjnym Wykorzystanie komputera Sondaż kandydata na prezydenta Problem prywatności Weryfikacja hipotez statystycznych Podstawowe idee związne z weryfikacją hipotez Wyznaczanie wartości p Testy statystyczne Decyzje oparte na testach wstępnych Wykorzystanie komputera Zużyte opony 1 Porównywanie dwóch populacji Porównywanie wyników obserwacji zestawionych w pary Testowanie różnicy między średnimi w dwóch populacjach Na podstawienie zależnych prób losowych Test dla frakcji w dwóch populacjach w przypadku du4ych prób Rozkład f i test dla wariancji w dwóch populacjach Wykorzystanie komputera Analiza wariancji Weryfikacja hipotez w analizie wariancji Teoria i obliczenia ANOVA . .. Tablica ANovA i przykłady Modele, czynniki, układy eksperymentów Dwuczynnikowa (podwójna) analiza wariancji Układ blokowy Ocenianie win Sprawdzanie kas Regresja liniowa prosta i korelacja Praktyczne zastosowanie statystyki Model regresji liniowej prostej Szacowanie (estymacja): metoda najmniejszych kwadratów Wariancja resztowa i błędy standardowe estymatofów regresji , . . . Korelacja Testy hipotez związanych z regresją Na ile dobra jest regresja? Tablica analizy wariancji i test F w modelu regresji Analiza reszt i sprawdzanie poprawności modelu Wykorzystywanie modelu regresji do prognozowania (przewidywania) Wykorzystanie komputera Dźwignia finansowa przedsiębiorstwa a prawa funkcjonariuszy Ryzyko i stopa zwrotu Regresja wieloraka Praktyczne zastosowanie statystyki Model regresji wielorakiej zk zmiennymi objaśniającymi Test F w modelu regresji wielorakiej Na ile dobre jest równanie regresji? Testy istotności poszczególnych zmiennych objaśniających' Sprawdzanie poprawności modelu regresji Zastosowanie modelu regresji wielorakiej w celach prognostycznych Jakościowe zmienne objaśniające Regresja wielomianowa Modele nieliniowe i ich przekształcenia Współliniowość Autokorelacja składnika losowego i test Durbina*Watsona Częściowy test F i metody doboru zmiennych objaśniających Zwroty z kapitału w czterech sektorach Szeregi czasowe, prognozowanie i indeksy Praktyczne zastosowanie statystyki Analiza trendu Sezonowość i cykliczność Metoda średniej ruchomej Metody wygładzania wykładniczego Wskaźniki (indeksy) Prognozowanie sprzedaży części samochodowych Kontrola i poprawa jakości Praktyczne zastosowanie statystyki w. Edwards Deming instruuje Statystyka i jakość Karta kontrolna Karta kontrolna R i karta kontrolna s Karta kontrolna p Karta kontrolna c Karta kontrolna x Wykorzystanie komputera Kontrola i poprawa jakości w Nashua Corporation Metody nieparametryczne i testy chi-kwadrat Praktyczne zastosowanie statystyki Tekst znaków Test serii_test losowości Test U Manna-Whitneya Test rangowanych znaków Wilcoxona Test Kruskala-Wallisa - nieparametryczna alternatywa dla jednokierunkowej ANOvA Test Friedmana dla ulosowionego (zrandomizowanego), zblokowanego planu eksperymentu Współczynnik korelacji rang Spearmana . . Test zgodności chihvadrat Analiza tablic wielodzielczych _ test niezależności cbi-lrwadrat Test równości frakcji (test jednorodności) chi-kwadrat Dziewięć krain Ameryki Północnej Statystyka bayesowska i analiza decyzji Twierdzenie Bayesa dla dyskretnych modeli probabilistycznych Twierdzenie Bayesa dla ciągłych rozkładów prawdopodobieństwa Wyznaczanie subiektywnych prawdopodobieństw Analiza decyzji: przegląd ogólny Drzewa decyzyjne Korzystanie z dodatkowych informacji za pomocą twierdzenia Bayesa Użyteczność wartość informacji ,,Pizzas 'R Us" Opracowanie nowego leku Nielosowy dobór próby i błąd obciążenia Losowanie warstwowe zespołowe Losowanie systematyczne Urząd ds. Przebudowy Bostonu Analiza wielowymiarowa Praktyczne zastosowanie statystyki Wielowymiarowy rozkład normalny Analiza dyskryminacyjna Składowe główne oraz analiza czynnikowa Przewidywanie upadku firmy Tablice statystyczne Wprowadzenie do podstaw Excela.
Sygnatura czytelni BWZ: XII C 3
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5792 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala Poleca)
Bibliografia, netografia na stronach 267-290. Indeks.
SPECYFIKA ŚRODOWISKA SMART WORLD Koncepcja Smart World Wymagania techniczne i środowiskowe Wyzwania społeczne i organizacyjne ORGANIZACJE W SMART WORLD Organizacja w erze przełomów, zmian i zrównoważonego rozwoju. Inteligencja organizacji – obszary, kierunki i dynamika rozwoju Organizacje przyszłości w teorii i praktyce ery Smart World BUDOWA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW W SMART WORLD Proces budowy konkurencyjności w środowisku Smart World i jego elementy Problemy i bariery procesu kształtowania konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw – przegląd doświadczeń międzynarodowych Źródła i strategie budowy przewagi konkurencyjnej w dobie Przemysłu 4.0 i środowiska Smart World PERSONALIZACJA W ZRÓWNOWAŻONEJ PRODUKCJI I KONSUMPCJI W ŚRODOWISKU SMART WORLD Koncepcja zrównoważonej produkcji i konsumpcji Personalizacja jako efekt oczekiwań współczesnego klienta Serwicyzacja produkcji przemysłowej jako nowa strategia funkcjonowania przedsiębiorstw WYZWANIA DLA MODELI BIZNESU W DOBIE PRZEMYSŁU 4.0 Wiedza i kompetencje inżynierów i menedżerów – diagnoza wymagań Współpraca sieciowa małych i średnich przedsiębiorstw – korzyści i obawy Rozwój nowych modeli biznesu – analiza trendów PROJEKT MODELU BIZNESU Megatrendy Filary technologiczne Architektura modelu biznesu Architektura techniczna Architektura społeczna Procesy PLANOWANIE CYBER-FIZYCZNYCH SIECI PRODUKCYJNYCH DLA MODELI BIZNESU. Implementacja idei Przemysłu 4.0 dla networkingu przedsiębiorstw. Model platformy integracji klienta i producenta Koncepcja metodyki prototypowania sieci przedsiębiorstw INNOWACYJNOŚĆ MODELU BIZNESU Orientacja na proces kreowania innowacji Transformacja biznesu – nowa era innowacji Innowacyjne elementy modelu biznesu na bazie Canvas Zarządzanie talentami jako element architektury społecznej. WARTOŚĆ I KONKURENCYJNOŚĆ MODELU BIZNESU Kreowanie wartości poprzez model biznesu Źródła przewagi konkurencyjnej modelu biznesu Strategiczna karta wyników Kluczowe wskaźniki efektywności . Weryfikacja modelu PRAKTYCZNE ASPEKTY MODELI BIZNESU W ŚRODOWISKU SMART WORLD . Środowisko Smart World Fabryki przyszłości Cyber-fizyczne sieci przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153935 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153936 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 475-506. Indeks.
Organizacja w teoriach - ewolucja w sposobach postrzegania organizacji Od specyfiki do tożsamości nauki o organizacji Istota, cechy i współczesne definiowanie organizacji Perspektywy postrzegania współczesnych organizacji Metafory w teorii organizacji Organizacja jako obiekt zarządzania - spektrum form i możliwości Stefan Lachiewicz, Anna Wałecka Typologia organizacji Cechy i formy organizacji gospodarczych Organizacje publiczne i pozarządowe Nowe typy organizacji Organizacja jako obiekt badań - od zbierania danych do analizy wyników Filip Chybalski, Marek Matejun Istota, etapy i zasady procesu badania organizacji Metody ilościowe w procesach badania organizacji Metody jakościowe w procesach badania organizacji Organizacja w otoczeniu - od analizy otoczenia do dynamicznej lokalizacji Marek Matejun, Michał Nowicki Istota, cechy i płaszczyzny otoczenia współczesnych organizacji Charakter relacji organizacji z różnymi płaszczyznami otoczenia Lokalizacja organizacji w otoczeniu Analiza lokalizacji organizacji Znaczenie dynamicznej analizy lokalizacyjnej w rozwoju organizacji Organizacja z perspektywy zasobów - ewolucja w podejściu zasobowym Sylwia Flaszewska, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska Od RBV do R B T Struktura zasobów organizacji Materialne zasoby organizacji Niematerialne zasoby organizacji Metody analizy zasobów organizacji Organizacja w rozwoju - od narodzin do dojrzałości organizacji Katarzyna Szymańska Istota rozwoju organizacji Czynniki rozwoju organizacji Cykl życia organizacji i jego parametry Modele cyklu życia organizacji i ich rola w procesach poznawania organizacji analiza cyklu życia organizacji - procedura, zasady i wnioskowanie Organizacja w procesach zmian - w drodze do elastyczności i innowacyjności Anna Wałecka, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska Istota, rodzaje i źródła zmian organizacyjnych Zmiany wspierające elastyczność organizacji Zmiany wspierające innowacyjność organizacji Przyczyny i metody przełamywania oporów wobec zmian organizacyjnych Organizacja w ujęciu procesowym - od koordynacji funkcjonalnej do procesowej Michał Nowicki, Katarzyna Szymańska Istota i rodzaje procesów organizacyjnych Zarządzanie procesami organizacyjnymi - istota, rola i korzyści Proces ewoluowania organizacji w kierunku zarządzanej procesowo .. Metody i systemy wspierania rozwoju organizacji zarządzanych procesowo Organizacja w środowisku społecznym i przyrodniczym - droga ku odpowiedzialnej organizacji Anna Adamik, Katarzyna Szymańska Zrównoważony rozwój organizacji Zarządzanie środowiskowe w organizacjach - odpowiedź na presję interesariuszy Społeczna odpowiedzialność biznesu - od tworzenia do raportowania Ewolucja kultur organizacyjnych jako przejaw zmian środowiska społecznego organizacji Różnorodność kulturowa - wada czy zaleta współczesnych organizacji , Organizacja w sieciach współpracy - od prostych do złożonych form współpracy międzyorganizacyjnej Anna Adamik, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska . Istota i rola architektury strategicznej organizacji Specyfika, motywy i korzyści współpracy międzyorganizacyjnej . Formy i płaszczyzny współpracy Współpraca z partnerami niekonkurującymi Współpraca z partnerami konkurującymi - koopetycja
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 88 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 78
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147704 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147703 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5991 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji : ujęcie dynamiczne / Anna Adamik. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, 2021. - 525 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 475-506. Indeks.
Organizacja w teoriach - ewolucja w sposobach postrzegania organizacji Od specyfiki do tożsamości nauki o organizacji Istota, cechy i współczesne definiowanie organizacji Perspektywy postrzegania współczesnych organizacji Metafory w teorii organizacji Organizacja jako obiekt zarządzania - spektrum form i możliwości Stefan Lachiewicz, Anna Wałecka Typologia organizacji Cechy i formy organizacji gospodarczych Organizacje publiczne i pozarządowe Nowe typy organizacji Organizacja jako obiekt badań - od zbierania danych do analizy wyników Filip Chybalski, Marek Matejun Istota, etapy i zasady procesu badania organizacji Metody ilościowe w procesach badania organizacji Metody jakościowe w procesach badania organizacji Organizacja w otoczeniu - od analizy otoczenia do dynamicznej lokalizacji Marek Matejun, Michał Nowicki Istota, cechy i płaszczyzny otoczenia współczesnych organizacji Charakter relacji organizacji z różnymi płaszczyznami otoczenia Lokalizacja organizacji w otoczeniu Analiza lokalizacji organizacji Znaczenie dynamicznej analizy lokalizacyjnej w rozwoju organizacji Organizacja z perspektywy zasobów - ewolucja w podejściu zasobowym Sylwia Flaszewska, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska Od RBV do R B T Struktura zasobów organizacji Materialne zasoby organizacji Niematerialne zasoby organizacji Metody analizy zasobów organizacji Organizacja w rozwoju - od narodzin do dojrzałości organizacji Katarzyna Szymańska Istota rozwoju organizacji Czynniki rozwoju organizacji Cykl życia organizacji i jego parametry Modele cyklu życia organizacji i ich rola w procesach poznawania organizacji analiza cyklu życia organizacji - procedura, zasady i wnioskowanie Organizacja w procesach zmian - w drodze do elastyczności i innowacyjności Anna Wałecka, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska Istota, rodzaje i źródła zmian organizacyjnych Zmiany wspierające elastyczność organizacji Zmiany wspierające innowacyjność organizacji Przyczyny i metody przełamywania oporów wobec zmian organizacyjnych Organizacja w ujęciu procesowym - od koordynacji funkcjonalnej do procesowej Michał Nowicki, Katarzyna Szymańska Istota i rodzaje procesów organizacyjnych Zarządzanie procesami organizacyjnymi - istota, rola i korzyści Proces ewoluowania organizacji w kierunku zarządzanej procesowo .. Metody i systemy wspierania rozwoju organizacji zarządzanych procesowo Organizacja w środowisku społecznym i przyrodniczym - droga ku odpowiedzialnej organizacji Anna Adamik, Katarzyna Szymańska Zrównoważony rozwój organizacji Zarządzanie środowiskowe w organizacjach - odpowiedź na presję interesariuszy Społeczna odpowiedzialność biznesu - od tworzenia do raportowania Ewolucja kultur organizacyjnych jako przejaw zmian środowiska społecznego organizacji Różnorodność kulturowa - wada czy zaleta współczesnych organizacji , Organizacja w sieciach współpracy - od prostych do złożonych form współpracy międzyorganizacyjnej Anna Adamik, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska . Istota i rola architektury strategicznej organizacji Specyfika, motywy i korzyści współpracy międzyorganizacyjnej . Formy i płaszczyzny współpracy Współpraca z partnerami niekonkurującymi Współpraca z partnerami konkurującymi - koopetycja
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 113 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 99
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151299 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151338 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 520)
Bibliografia strony 145-161.
Współczesne uwarunkowania rynku Konkurencyjność Globalizacja Konsumpcjonizm i konsumeryzm Przestrzeń wirtualna Rola przedsiębiorstwa w nowej rzeczywistości gospodarczej Podstawy koncepcyjne kapitału intelektualnego Początki identyfikacji kapitału intelektualnego Przegląd definicji Kapitału intelektualnego Interesariusze wiedzy o zasobach niematerialnych Istota zarządzania kapitałem intelektualnym Funkcje zarządzania kapitałem intelektualnym Wpływ zarządzania kapitałem intelektualnym na organizację Kapitał intelektualny w nowoczesnych organizacjach Charakterystyka elementów kapitału intelektualnego Kapitał ludzki Kapitał rynkowy Kapitał klientów Kapitał kontrahentów Kapitał konkurencji Kapitał organizacyjny Kapitał procesów Kapitał innowacji Wybrane metody pomiaru, raportowania i wyceny kapitału intelektualnego Monitor Aktywów Niematerialnych Skandia Nawigator Zrównoważona Karta Wyników Aspekty ekonomiczno-finansowe wyceny kapitału intelektualnego Rozdział 5. Przykład wyceny kapitału intelektualnego Grupy Żywiec S.A Wskaźnik wartości rynkowej do wartości księgowej Współczynnik q-Tobina Wskaźnik skalkulowanej wartości niematerialnej Wskaźnik intelektualnej wartości dodanej
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 116
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148848, 148845, 148846, 148849, 148843, 148847, 148844 (7 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6086 (1 egz.)
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
Książka
W koszyku
Dla kadry menedżerskiej jednostek organizacyjnych policji oraz dla studentów kierunków zarządzanie lub psychologia w zarządzaniu.
Podejście sytuacyjne we współczesnym zarządzaniu Istota i założenia podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu Koncepcje sytuacyjnych stylów zarządzania pracownikami Model ewolucyjnego przywództwa sytuacyjnego Podejście sytuacyjne w zarządzaniu w świetle zmienności otoczenia organizacji Zaangażowanie pracowników jako przedmiot zarządzania Istota i zróżnicowanie pojęcia zaangażowania pracowników . Zaangażowanie pracowników a wybrane pojęcia pokrewne Główne koncepcje zaangażowania pracowników Znaczenie zaangażowanych pracowników dla organizacji Zarządzanie zaangażowaniem pracowników Czynniki determinujące zaangażowanie w organizację Model zaangażowania w organizację – formy zachowań pracowniczych Strategiczne czynniki zaangażowania w organizację Funkcjonalne czynniki zaangażowania w organizację Miejsce pracy jako źródło czynników zaangażowania w organizację Podejście sytuacyjne w zarządzaniu a zaangażowanie w organizację w świetle dotychczasowych badań empirycznych Metodyka badania związku pomiędzy podejściem sytuacyjnym w zarządzaniu a zaangażowaniem w organizację Związek pomiędzy podejściem sytuacyjnym w zarządzaniu a zaangażowaniem w organizację pracowników policji w świetle badań empirycznych Ocena skuteczności przywództwa sytuacyjnego i zdolności adaptacyjnych menedżerów policji Ocena nasilenia zaangażowania w organizację pracowników policji Diagnoza związku pomiędzy podejściem sytuacyjnym w zarządzaniu a zaangażowaniem w organizację pracowników policji Implikacje dla teorii i praktyki zarządzania
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153847 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153848 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Mateusz Żukowski Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook Joanna Kacperska Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego Izabela Wasztyl Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012 Marta Konieczna-Kucharska „LUBIĘ TO" – czyli fanpage szkoły Anna Kurzak Brand 3.0 czyłi kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook Klaudia Aleksandra Koniecko Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu Magdalena Rozenek Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadku Nina Stępnicka, Paulina Wiączek Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i eBay.com Olga Szadkowska „3maj z Żubrem ". O języku w służbie social ads Wioletta Wejngold-Wołodkowicz E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków Agnieszka Magdalena Barwicka „Miliony rzeczy walczy o Twoją uwagę" - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji Małgorzata Ochman Internetowa generacja w Polsce Paweł Pawinski, Adrianna Senczyszyn Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako oferty komercyjnej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 231,2 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144640 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 121-122.
Dla menedżerów i dziennikarzy, a także studentów i wykładowców.
Metoda Oceny Odchyleń (FAM) jako narzędzie w procesie podejmowania decyzji - aspekt teoretyczny 13 1.2. Rola czasu w analizie PERT - perspektywa historyczna 19 1.3. Time Now, czyli stan obecny i inne aspekty czasu rozważane w części eksperymentalnej 20 Zastosowanie metody FAM poprzez wykorzystanie modelu symultanicznego „S" w eksperymentach empirycznych 25 2.1. Rola symultanicznego modelu S w eksperymentach empirycznych 25 2.2. Proces testowania hipotezy poprzez przeprowadzanie eksperymentów z wykorzystaniem modelu S 27 2.3. Wybrane zagadnienia zarządzania remontami w specyficznych warunkach zarządzania procesami produkcji 29 2.4. Oceny realizacji inwestycji mieszkaniowych dla potrzeb kredytowania przedsięwzięć biznesowych 30 2.5. Klasyfikacja wg miary skupień-koncentracji, jako metoda wspomagająca zarządzanie jakością środowiska 32 2.6. Ocena poziomu wydolności pracowników w specyficznym środowisku pracy 33 2.7. Ocena cytokin prozapalnych w ostrym zapaleniu trzustki 36 2.8. Ocena raka narządu rodnego za pomocą FAM 38 2.9. Diagnostyka chłoniaka Hodgkina u dzieci i młodych dorosłych 40 2.10. Uwagi końcowe dotyczące stosowania metod analizy wielowymiarowej w praktyce 40 Zarządzanie za pomocą metody MBF (Management by Failures - zarządzanie przez niepowodzenia). Studium przypadku National Oil Company w Libii 43 3.2. Wprowadzenie do koncepcji zarządzania przez niepowodzenia MBF 45 3.3. Komponenty metody FAM 46 3.4. Prezentacja obiektów zastosowanych w procesie oceny 47 3.5. Praktyczne zastosowanie zaproponowanego systemu 50 3.6. Problem ewaluacji przy pomocy MBF 54 Wsparcie procesu podejmowania decyzji poprzez Management By Controlling (MBC). Studium przypadku 57 4.1. Teoretyczne aspekty oceny oferty handlowej 57 4.2. Co to jest koncepcja Zarządzania Przez Controlling - MBC? 58 4.3. Kryteria rozstrzygające o poziomie rozwoju ofert handlowych 60 4.4. Pomiar, ocena i wybór oferty spełniającej wymogi zamawiających w ramach metody MBC 61 4.5. Pojęcie struktury i procesu z punktu widzenie MBC 62 4.6. Ocena i weryfikacja poziomu rozwoju poszczególnych ofert za pomocą efektu synergicznego 63 System Wsparcia Zarządzania - zastosowania w fotowoltaice oraz w funkcjonowaniu urządzeń elektrycznych w Sudanie 67 5.1. Wprowadzenie do problemu pozyskiwania energii słonecznej w Sudanie 68 5.2. Instalacje fotowoltaiczne i baterie słoneczne 69 5.3. Proponowany system Wsparcia dla Zarządzania Przetwarzaniem Energii Słonecznej w Energię Elektryczną 70 5.4. System PSE - zastosowanie do Zamiany Energii Słonecznej na Elektryczną (System Wsparcia Zarządzania) 72 5.4.1. Populacja zastosowana w systemie 73 5.4.2. Czas stosowania PSE i kryteria oceny 73 5.5. Ocena i klasyfikacja w oparciu o cechy/czynniki 77 5.6. Model symultaniczny S jako fundament zamiany energii słonecznej na elektryczną (PSE) 77 5.7. Rozważania ekonomiczne 79 5.8. Funkcje systemu 80 Wykorzystanie metody FAM do badania i oceny mieszanek różnych rodzajów mąki w systemie FMC-FAM 87 6.1. Wprowadzenie do tematyki opracowania 87 6.2. Uzasadnienie podjęcia problematyki badań 89 6.3. Transponowanie metody szacowania odchyleń FAM do produkcji mąki o żądanych parametrach 91 6.4. Przykład empirycznej weryfikacji omawianego systemu 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150311, 150312, 150310 N (3 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The laptop millionaire: how anyone can escape the 9 to 5 and make money online.
1.E-booki 2.Tworzenie list i marketing e-mailowy 3.Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) 4.YouTube 5.Facebook 6.Twitter 7.Fiverr 8.Podwykonawcy 9.Marketing dla lokalnych biznesów 10.Strony członkowskie 11.Webinaria 12.Reklamy w internecie
Sygnatura czytelni BMW: VI U 224 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149356 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 220-232.
POZYCJONOWANIE STRON JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W INTERNECIE Orientacja przedsiębiorstwa na rynek Pojęcie komunikacji marketingowej Funkcje komunikacji marketingowej Cele komunikacji marketingowej Modele sprzedaży Istota komunikacji marketingowej w internecie Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie Content marketing Social media marketing Performance marketing Pozycjonowanie stron internetowych KLUCZOWE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA POZYCJE STRON W WYSZUKIWARCE Strategia SEO Cele pozycjonowania strony Istota strategii komunikacji marketingowej Słowa kluczowe Parametry techniczne Działania on-site Budowanie witryn dla SEO Pozycjonowanie techniczne Rola marketingu treści Działania off-site. Rola linków i linkowania Wpływ linków z kanałów social mediów (social media marketing) Spam SEO Czynniki behawioralne w pozycjonowaniu stron Metadane UX/UI Jakość witryny Brand Audyt SEO Audyt strony internetowej Analiza rynku i konkurencji Analiza sukcesu ZNACZENIE WYBRANYCH CZYNNIKÓW W POZYCJONOWANIU SERWISÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 73
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152296 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6481 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 364-367.
Dla osób kształcących się w zawodzie technik logistyk.
1. Podstawy ekonomii 1.1. Podstawy ekonomii w telegraficznym skrócie 1.1.1. Wprowadzenie do ekonomii 1.1.2. Rynek, cena, popyt, podaż - podstawowe wiadomości 1.1.3. Działy ekonomii 1.1.4. Podstawowe prawa ekonomiczne 1.1.5. Narzędzia ekonomisty 1.1.6. Metody badań ekonomicznych 1.1.7. Miejsce ekonomii w logistyce 1.2. Mikroekonomia w pigułce 1.2.1. Mikroekonomia i jej miejsce w ekonomii 1.2.2. Rynek jako mechanizm regulacji 1.2.3. Państwo w gospodarce rynkowej 1.2.4. Formy konkurencji rynkowej 1.2.5. Czynniki wpływające na popyt 1.2.6. Prawa i paradoksy rządzące popytem 1.2.7. Krzywa popytu 1.2.8. Elastyczność popytu 1.2.9. Czynniki wpływające na podaż 1.2.10. Prawo podaży 1.2.11. Elastyczność podaży 1.2.12. Popyt i podaż - razem czy osobno? 1.2.13. Pieniądz i jego znaczenie w gospodarce 1.2.14. Funkcje pieniądza w gospodarce 1.2.15. Cena oraz jej rodzaje 1.2.16. Podstawowe funkcje ceny 1.2.17. Zachowania konsumentów na rynku 1.3. Makroekonomia w pigułce 1.3.1. Makroekonomia i jej miejsce w ekonomii 1.3.2. Mikroekonomia a makroekonomia 1.3.3. Podstawowe teorie makroekonomii 1.3.4. Wzrost i rozwój gospodarczy 1.3.5. Bariery wzrostu gospodarczego 1.3.6. Mierniki makroekonomiczne 1.3.7. Ruch okrężny w gospodarce 1.3.8. Cykl koniunkturalny lub cykl gospodarczy 1.3.9. Rola państwa w gospodarce rynkowej 1.3.10. Rynek pracy 1.3.11. Bezrobocie 1.3.12. Inflacja 1.4. Badania statystyczne w procesach logistycznych 1.4.1. Statystyka - wprowadzenie 1.4.2. Podstawowe pojęcia statystyczne 1.4.3. Metody badań statystycznych 1.4.4. Techniki i narzędzia badań statystycznych 1.4.5. Organizacja badań statystycznych 1.4.6. Prezentacja danych statystycznych 1.4.6.1. Szeregi statystyczne 1.4.6.2. Graficzna prezentacja danych statystycznych 1.4.7. Instytucje zajmujące się pozyskiwaniem danych statystycznych 1.4.8. Statystyka opisowa 1.4.8.1. Średnia arytmetyczna 1.4.8.2. Średnia arytmetyczna ważona 1.4.9. Przeciętne pozycyjne 1.4.9.1. Mediana 1.4.9.2. Dominanta 1.4.10. Wnioskowanie statystyczne 1.4.11. Błędy występujące w materiale statystycznym 1.4.12. Programy komputerowe wspomagające wykonywanie obliczeń statystycznych 1.4.13. Zastosowanie statystyki w procesach logistycznych 2. Podstawy działalności gospodarczej 2.1. Podstawy działalności gospodarczej 2.1.1. Podstawowe pojęcia związane z gospodarką rynkową 2.1.2. Formy organizacyjno - prawne przedsiębiorstw 2.1.3. Zalety i wady wybranych form organizacyjno-prawnych przedsiębiorstw 2.1.4. Procedura uruchomienia działalności gospodarczej 2.1.5. Prowadzenie działalności gospodarczej 2.1.6. Procedura zamykania działalności gospodarczej 2.2. Prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej 2.2.1. Prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej-wprowadzenie 2.2.2. Przepisy prawa podatkowego 2.2.3. Przepisy prawa autorskiego 2.2.4. Przepisy kodeksu pracy 2.2.5. Przepisy prawa pracy dotyczące ochrony danych osobowych 2.3. Spotkania służbowe 2.3.1. Spotkania służbowe - wprowadzenie 2.3.2. Zasady obowiązujące w trakcie spotkań służbowych 2.3.3. Zasady organizowania spotkań służbowych 2.3.4. Planowanie spotkania służbowego 2.3.5. Relacje międzyludzkie a zasady spotkań służbowych 2.3.6. Praca w grupie 2.4. Dokumentacja i korespondencja służbowa 2.4.1. Podstawowe wiadomości 2.4.2. Rodzaje pism występujących w korespondencji służbowej 2.4.3. Zasady i standardy redagowania pism występujących w korespondencji służbowej 2.4.4. Zasady przechowywania dokumentów 2.4.5. Przepisy prawa dotyczące przechowywania dokumentów 2.4.6. Przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych oraz tajemnicy służbowej 2.5. Urządzenia wykorzystywane w pracy biurowej 2.5.1. Podstawowe wiadomości 2.5.2. Urządzenia wykorzystywane do tworzenia dokumentacji 2.5.3. Urządzenia wykorzystywane do gromadzenia i archiwizacji dokumentacji 2.5.4. Urządzenia wykorzystywane do przesyłania informacji 2.5.5. Zasady korzystania z urządzeń biurowych 2.5.6 Programy komputerowe wspomagające prowadzenie działalności gospodarczej 2.6. Koszty i przychody w prowadzonej działalności gospodarczej 2.6.1. Koszty i przychody w prowadzonej działalności gospodarczej - wprowadzenie 2.6.2. Koszty w prowadzonej działalności gospodarczej 2.6.3. Przychody w prowadzonej działalności gospodarczej 2.6.4. Sprawozdawczość finansowa 2.6.5. Optymalizacja kosztów w prowadzonej działalności gospodarczej 2.6.6. Optymalizacja przychodów w prowadzonej działalności gospodarczej 2.7. Marketing w działalności gospodarczej 2.7.1. Marketing w działalności gospodarczej - wprowadzenie 2.7.2. Rodzaje działań marketingowych 2.7.3. Podstawowe narzędzia marketingowe oraz ich dobór w działalności gospodarczej 2.7.4. Strategie marketingowe oraz sposoby ich planowania 2.7.5. Analiza wyników prowadzonej działalności gospodarczej 3. BHP w procesach logistycznych 3.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy w procesach logistycznych 3.1.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy BHP - podstawy prawne 3.1.2. Schemat systemu prawnego ochrony środowiska pracy w Polsce 3.1.3. Uregulowania dotyczące BHP zawarte w Kodeksie Pracy 3.1.4. Obowiązki pracodawcy w zakresie BHP 3.1.5. Prawa pracodawcy w zakresie BHP 3.1.6. Obowiązki pracownika w zakresie BHP 3.1.7. Prawa pracownika w zakresie BHP 3.1.8. Szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy 3.1.9. Znaki stosowane w BHP 3.1.10. Instytucje oraz służby działające w zakresie ochrony pracy 3.1.11. Uprawnienia instytucji oraz służb działających w zakresie ochrony pracy 3.1.12. Bezpieczeństwo i higiena pracy BHP w procesach logistycznych - przykłady 3.2. Ergonomia w procesach logistycznych 3.2.1. Ergonomia - wprowadzenie 3.2.2. Główne kierunki działań ergonomii 3.2.3. Układ człowiek - elementy pracy (maszyna) 3.2.4. Czynniki występujące w środowisku pracy 3.2.5. Organizacja stanowiska pracy w ujęciu ergonomicznym 3.2.6. Zastosowanie ergonomii w procesach logistycznych 3.2.7. Test sprawdzający umiejętności i wiedzę 3.3. Ochrona przeciwpożarowa w procesach logistycznych 3.3.1. Ochrona przeciwpożarowa - wprowadzenie 3.3.2. Organizacja ochrony przeciwpożarowej w zakładzie pracy 3.3.3. Prawne aspekty ochrony przeciwpożarowej 3.3.4. Podstawowa wiedza o pożarach 3.3.5. Podstawowe przyczyny powstawania pożarów oraz sposoby działania w przypadku ich powstania 3.3.6. Znaki stosowane w związku z ochroną przeciwpożarową 3.3.7. Test sprawdzający umiejętności i wiedzę 3.4. Czynniki szkodliwe dla zdrowia występujące w środowisku pracy logistyka oraz metody zapobiegania im 3.4.1. Czynniki negatywne dla zdrowia człowieka występujące w środowisku pracy 3.4.2. Metody minimalizowania negatywnych skutków dla zdrowia występujących w środowisku pracy 3.4.3. Środki ochrony zbiorowej oraz zasady ich stosowania 3.4.4. Środki ochrony indywidualnej 3.4.5. Zasady stosowania środków ochrony indywidualnej 3.5. Wypadki przy pracy oraz pierwsza pomoc przedmedyczna 3.5.1. Wypadki przy pracy 3.5.2. Wypadek przy pracy - i co dalej? 3.5.3. Pierwsza pomoc, to obowiązek każdego! 3.5.4. Ogólne zasady udzielania pierwszej pomocy w zależności od sytuacji 3.5.4.1. Zranienia i krwotoki - pierwsza pomoc 3.5.4.2. Zwichnięcia i złamania - pierwsza pomoc 3.5.4.3. Urazy termiczne oraz porażenie prądem elektrycznym - pierwsza pomoc 3.5.4.4. Zatrucia chemiczne oraz urazy oczu - pierwsza pomoc 3.5.5. Brak oddechu u poszkodowanego - jak działać? 3.5.6. Przebieg modelowej akcji ratunkowej
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 31
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136380 N, 151307, 151306 (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4926 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [171]-181. Indeks.
1.Rola bibliotek w społeczeństwie XXI wieku 1.1.Biblioteki w zapisie ustawowym 1.2.Typy współczesnych bibliotek, ich funkcje, zadania i misja 1.3.Nowoczesny design bibliotek odpowiedzią na współczesne oczekiwania czytelników 2.Koncepcja marketingu wewnętrznego na gruncie bibliotecznym: istota i podstawowe założenia 2.1.Marketing wewnętrzny w ujęciu teoretycznym 2.2.Marketing wewnętrzny na gruncie bibliotecznym 2.3.Biblioteczny marketing wewnętrzny jako odpowiedź na współczesne wyzwania stawiane bibliotekom w społeczeństwie informacyjnym 3.Marketing biblioteczny jako przedmiot zainteresowania badaczy 3.1.Marketing biblioteczny w literaturze przedmiotu 3.2.Biblioteczny marketing wewnętrzny w literaturze przedmiotu 3.3.Biblioteczny marketing wewnętrzny w ujęciu statystycznym 4.Marketing wewnętrzny w bibliotekach województwa łódzkiego w świetle wyników badań własnych 4.3.1.Komunikacja wewnętrzna w bibliotece 4.3.2.System motywacyjny w bibliotece 4.3.3.Wybrane aspekty kultury organizacyjnej w bibliotece i ogólne uwarunkowania procesu pracy
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 263 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147953 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Zarządzanie zmianą w warunkach permanentnej zmiany - podejście prospektywne Paweł Antonowicz • Ewa Malinowska • Jędrzej Siciński • Ulyana Zaremba „Nowa Gospodarka”, czyli przemiany ekonomiczno-społeczne we współczesnym świecie Dominik Krzysztof Tama Modele biznesu gospodarki obiegu zamkniętego a potencjał konkurencyjności przedsiębiorstw Kamil Kwiecień Znaczenie innowacji we współczesnych modelach biznesowych Stanisław Kaczyński Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw przy wykorzystaniu nowych technologii Maciej Kędziera Informatyzacja procesów zarządzania projektami w organizacjach pozarządowych w Polsce Ewa Marchwicka • Natalia Caban Innowacyjne rozwiązania technologiczne w procesie wdrażania tłumaczenia maszynowego w sektorze usług Marcin Jaworski Modele e-biznesowe start-upów sektora FinTech w Polsce Natalia Mańkowska Ocena skutków ekonomicznych robotyzacji na przykładzie sklepów samoobsługowych Jacek Winiarski • Zuzanna Borda Wykorzystanie rynku e-commerce i chińskich platform społecznościowych w handlu sztuką Zuzanna Kamykowska Ponowne wykorzystanie baterii pojazdów elektrycznych jako sposób na popularyzację koncepcji gospodarki o obiegu zamkniętym Anna Woźnica PAWEŁANTONOW ED EWA MALINOWSKA" JĘDRZEJ SICIŃSK "’ ULYANA ZAREMBA"" Zarządzanie z w warunkach podejście pro Behawioralne skłonności inwestorów giełdowych na przykładzie indeksu mWIG40 notowanego na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych Alicja Łupińska Sieci pracownicze jako narzędzie wsparcia różnorodności i inkluzji w organizacji . Joanna Korczok Skuteczność różnych technik burzy mózgów w zarządzaniu organizacjami. Paweł Szwiec
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 125
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150522 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6300 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności