Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(202)
Forma i typ
Artykuły
(153)
Książki
(49)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(19)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Biblioteka Międzywydziałowa
(22)
Biblioteka WEiZ
(28)
Biblioteka WWFiF
(9)
Autor
Cyganek Mariusz
(5)
Veselka Martin
(4)
Wódkowski Arkadiusz
(4)
Ławicki Jacek St
(4)
Bociąg Joanna
(3)
Grygielski Marcin
(3)
Kotarbiński Jacek
(3)
Lotko Aleksander
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Duda Joanna
(2)
Dudka Bartłomiej
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kałucki Krzysztof
(2)
Krzywda Sebastian
(2)
Mróz Rafał
(2)
Nawrat Beata
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Paśnik Jerzy
(2)
Polak Piotr
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Smyk Stanisław
(2)
Stanusch Maciej
(2)
Stępniak Beata C
(2)
Swatowska Katarzyna
(2)
Synoradzka Monika
(2)
Wiak Krzysztof
(2)
Wojciechowski Piotr
(2)
Wojtaszczyk Justyna
(2)
Ahmed Mohi
(1)
Augustynowicz Krzysztof
(1)
Babińska Anna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barcik Anna
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bejgier Aneta
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Biliński Witold
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Branecki Tomasz
(1)
Brown Stenley A. (1946- )
(1)
Bryła-Gozdyra Marta
(1)
Brzozowska Iwona
(1)
Brzozowska Iwona Marta
(1)
Bródkowski Krzysztof
(1)
Całczyński Andrzej
(1)
Chojnacki Wojciech
(1)
Christensen Clayton M. (1952- )
(1)
Cieśla Maria (1980- )
(1)
Cisek-Dąbrowska Joanna
(1)
Czarnecka Róża
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
De Kouchkovsky Nicolas
(1)
DeLisi Rick
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Dziedzic Anna
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Eidsvik Bruce
(1)
Fabianowicz Bartosz
(1)
Fazlagić Amir
(1)
Furman Katarzyna
(1)
Futrell Charles
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Goliński Jan
(1)
Grzesik Wiesław
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Grzywocz Teresa
(1)
Grądek Dariusz
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hancewicz Radosław
(1)
Hat-Garncarz Grażyna
(1)
Hayden Wes
(1)
Heinen Joe
(1)
Hickley Kristin
(1)
Hirsz-Kropińska Joanna
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jawień Robert
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kachaniewska Magdalena
(1)
Kaczmarek Radosław
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kobiela Konrad
(1)
Kociszewski Kamil
(1)
Koliński Adam
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Kouchovsky Nicolas
(1)
Kowalczyk Artur
(1)
Kowalik Grzegorz
(1)
Kowalska-Musioł Magdalena
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(106)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(202)
Język
polski
(201)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Klienci banków
(1)
Logistycy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1895)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Obsługa klienta
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1227)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(944)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(915)
Język angielski
(871)
Samochody
(866)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(807)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(758)
Technika
(739)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Piłka nożna
(666)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(611)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(588)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(565)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Materiały budowlane
(530)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(519)
Sterowanie
(519)
Komputery
(517)
Produkcja
(516)
Symulacja
(515)
Materiałoznawstwo
(514)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Psychologia
(467)
Maszyny elektryczne
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Szkolnictwo wyższe
(464)
Modele matematyczne
(463)
Metale
(460)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(430)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(9)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(10)
Materiały pomocnicze
(5)
Monografia
(4)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Poradniki
(4)
Raport z badań
(4)
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Transport i logistyka
(5)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(152)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
202 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Bibliogr. s. 241-257.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 145 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 46
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 111611 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2088 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5271 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szkolenia nie tylko na start w Grupie HDS Polska / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2014, nr 4, s.48-50. - Warszawa : INFOR, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Najważniejsze zasady znakomitej obsługi klientów Żelazna zasada: dla klientów to ty jesteś firmą Czym jest znakomita obsługa klientów Znakomitaobsługa klientów to skuteczność Znakomitaobsługa klientów to upewnianie i uspokajanie Znakomitaobsługa klientów to prezentowanie się ... Znakomitaobsługa klientów to empatia Znakomitaobsługa klientów to reakcja Klient ma zawsze... być klientem Znakomita obsługa klientów - jak to robić Jedynym wyjściem jest szczerość Reguły są po to, aby od nich odstępować (także ta).. Zdobywanie zaufania Weź sprawy w swoje ręce Zamień się w słuch Zadawaj inteligentne pytania Przydatne słowa i zdania Komunikacja niewerbalna w kontaktach osobistych Prowadzenie rozmów telefonicznych Globalna wioska. Różnice kulturowe a obsługa klientów Różnice pokoleniowe: obsługa klientów w różnym wieku Komunikacja w ramach znakomitej obsługi klientów Współpracownicy jako partnerzy: komunikacja wewnętrzna Diabeł tkwi w szczegółach Dobra sprzedaż to dobra obsługa - dobra obsługa to dobra sprzedaż Komunikacja z klientami w erze cyfrowej Sztuka pisania e-maili Pozytywna reakcja na negatywne opinie Zawsze doceniaj wartość szczerego podziękowania Rozwiązywanie problemów Bądź świetnym ratownikiem Zasady ratowania sytuacji Naucz się przepraszać Zmień klientów na lepsze Uczciwie rozwiąż problem Rozwiązywanie problemów w erze cyfrowej Ratowanie sytuacji: styl mediów społecznościowych Klienci z piekła rodem są również klientami Klienci z piekielnego panteonu niesławy Zadbaj o siebie, żebyś mógł sprawnie obsługiwać klientów Opanuj sztukę zachowania spokoju Zawsze bądź profesjonalistą Pierwsza zasada zawodowca: nigdy nie przestawaj się uczyć Nagradzanie siebie Ćwiczenia umiejętności w zakresie obsługi klientów
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 51
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6152 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [313]-337.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 483 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 36
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124737 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3539 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dalej od szosy, ale czy nowocześniej? / Tomasz Branecki. W: Eurologistics. 2008, nr 4, s.35-37. - Suchy Las : Eurologistics s.c., 2008
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [357]-361.
Dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych, a także dla praktyków gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113313 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wierność wspomagana / Iwona Brzozowska. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 1, s.38-41. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Bankowy CRM / Iwona Marta Brzozowska. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 11, s.39-41. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The innovator's solution.
Na obwolucie: Harvard Business School Press.
Indeks.
Imperatyw wzrostu Jak pokonać najpotężniejszych konkurentów? Jakie produkty zechcą kupować klienci? Kim są najlepsi klienci dla naszych produktów? Prawidłowy dobór zakresu działalności Jak unikać utowarowienia Czy twoje przedsiębiorstwo ma możliwości osiagania wzrostu dzięki przełomowej innowacji? Zarządzanie procesem rozwoju strategii Dobre i złe pieniądze Rola dyrekcji w kierowaniu nowym wzrostem Epilog - Przekazanie pałeczki
Sygnatura czytelni BWZ: 148633
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148633 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw PŚ: 2569.
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Dla studentów i wykładowców na kierunkach logistyka, transport i zarządzanie.
Logistyka zaopatrzenia w łańcuchach dostaw (opracowała M. Cieśla) 1.1. Podstawowe pojęcia związane z zaopatrzeniem i jego miejsce w systemie logistycznym przedsiębiorstwa 1.2. strategiczna rola zaopatrzenia i zakupów 1.2.1. Klasyfikacja strategii zakupowych 1.2.2. Narzędzia analizy strategii zakupów 1.3. organizacja zakupów zaopatrzeniowych 1.4. Marketing zakupów 1.5. Proces zaopatrzenia 1.5.1. Proces zakupu 1.5.2. Proces obsługi dostaw 1.5.3. Analiza Make or Buy 1.5.4. Ocena i wybór dostawcy 1.6. Kontrola procesu zaopatrzenia 1.6.1. Controlling logistyczny zaopatrzenia 1.5.2. odpowiedzialność za procesy zaopatrzeniowe w przedsiębiorstwie 1.6.3. Utrzymywanie kontaktów i partnerstwo z dostawcami Logistyka dystrybucji w łańcuchach dostaw (opracowała G. Hat-Garncarz) 2.2.Zadanialogistykidystrybucjiorazjejfunkcje 2.2.1. Funkcje dystrybucji 2.2.2. Mierniki stopnia intensywności dystrybucji 2.3. Kanały dystrybucji 2.3.1. Klasyfikacja kanałów 2.3.2 Kryteria wyboru pośredników dystrybucji 2.3'3. Projektowanie kanałów dystrybucji 2.3.4. Audyt dystrybucji 2.4. Prognozowanie i DRP 2.4.1. Rodzaje prognoz, prawa prognozowania 2.4.2.Wybór metody prognozowania 2.4.3. Planowanie potrzeb dystrybucji- DRP 2.5. Logistyczna obsługa klienta 2.5.1. obsługa klienta jako czynność 2.5.2. obsługa klienta jako standardy 2.5.3. obsługa klienta jako filozofia działania 2.5.4. Elementy programu obsługi klienta 2.5.5. Budowa strategii obsługi klienta 2.5.6. Błędy W strategii obsługi klienta 2.5.7. Skargi 2.6. Koncepcja efektywnej obsługi konsumenta (EcR) 2.6.1 ogólna charakterystyka koncepcji EcR 2.7. Dystrybucja w marketingu Opakowania i nowoczesne technologie transportowe (opracował T. Opasiak) 3.1. System jednostek ładunkowych W transporcie intermodalnym i multimodalnym 3.1.1 Ładunki, opakowania i jednostki ładunkowe 3.1.2 Łańcuch wymiarowy opakowań transportowych 3.1.3 Paletowa jednostka ładunkowa 3.1.4. Kontenerowa jednostka ładunkowa 3.1.5. Nadwozia wymienne 3.1.6. Drogowe naczepy samochodowe 3.2. Technologie przeładunku w transporcie intermodalnym i multimodalnym 3.21. Technologia przeładunku pionowego jednostek ładunkowych 3.2.2. Technologia przeładunku poziomego jednostek ładunkowych 3.2.2. Technologia transportu nadwozi wymiennych 3.2.2 Technologie przeładunkowe i transportu naczep drogowych 3.3. Technologie transportu zespołu pojazdów drogowych 3.3.1. systemy wagonów rynnowych (Ro-La) 3.3.2. System Flexiwaggon 3.3.3. System Railtruck 2020 3'4. operatorzy transportu intermodalnego i multimodalnego Zastosowane systemów informacyjnych w identyfikacji towarów ładunków w łańcuchach dostaw (opracował P. Nowakowski) 4.1. Systemy elektronicznej wymiany informacji - EDI 4.1.1. Komunikaty w transakcjach handlowych i transportowych 4.1.2. Studium przypadku - wdrożenie systemu opartego o EDl w spółce Orlen Oil 4.2. systemy automatycznej identyfikacji towarów i ładunków 4.2.1. Kody kreskowe i ich zastosowania w identyfikacji 4.2'2' obszary zastosowania kodów kreskowych 4.2.3' Zastosowanie kodu GS1 128 w łańcuchach dostaw 4.2.4. Kody 2D jako alternatywa dla kodów kreskowych 4'3. Systemy radiowej identyfikacji w łańcuchach dostaw - budowa i zasada działania 4.3.1. Wykorzystywane częstotliwości i podział identyfikatorów radiowych 4.3.2. Elementy infrastruktury w systemach RFID 4.3.3. Charakterystyka zastosowań systemów RFID 4'3.4.Założenia systemowe EPC - Elektronicznego Kodu Produktu 4.3.5. Wdrożenia systemów RFlD w łańcuchach dostaw - studium przypadku 4.4. Satelitarne systemy nawigacyjne stosowane w transporcie i logistyce 4.4.1. Budowa i działanie systemu 4.4.2.Wykorzystanie systemów lokalizacji w zarządzaniu flotą pojazdów 4.4.3. Usługa track and trace 4.4.4. System Lokalizacji i ldentyfikacji Czasu Rzeczywistego (RTLS)
Sygnatura czytelni BMW: VI I 51 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144335 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Profesjonalna obsługa przede wszystkim / Joanna Cisek-Dąbrowska. W: Komunikacja Publiczna. 2016, nr 4 (65), s. 44 - 49. - 2016
Dokument nadrzędny: Komunikacja Publiczna.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dobra prognoza dla call center / Mariusz Cyganek. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 2, s.66. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Lojalny, bo dobrze obsłużony / Mariusz Cyganek. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 7, s.49-50. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności