Zarządzanie projektami
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(294)
Forma i typ
Książki
(208)
Artykuły
(83)
Publikacje fachowe
(29)
Publikacje naukowe
(26)
Publikacje dydaktyczne
(19)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(194)
dostępne
(100)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(108)
Biblioteka WB
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(82)
Biblioteka WEiZ
(88)
Biblioteka WWFiF
(4)
Egzemplarz lektoryjny
(1)
Magazyn
(7)
Biblioteka WEAiI
(12)
Autor
Gmerski Marek
(10)
Jakubiec Izabela
(9)
Trocki Michał (1945- )
(6)
Wrzesiewski Tomasz
(6)
Brandenburg Henryk
(5)
Grucza Bartosz
(5)
Holik Urszula
(5)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(5)
Niedbała Bogusław
(4)
Ogonek Krzysztof
(4)
Pawlak Marek (1955- )
(4)
Spałek Seweryn
(4)
Wirkus Marek
(4)
Witkowska Magda
(4)
Żmigrodzki Marcin
(4)
Badurek Jarosław
(3)
Korsak Wojciech
(3)
Kozarkiewicz-Chlebowska Alina
(3)
Kurzyna Maja
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Sadkowska Joanna
(3)
Sońta-Drączkowska Ewa
(3)
Szyjewski Zdzisław
(3)
Werewka Jan
(3)
Wyrozębski Paweł
(3)
Wysocki Robert K. (1941- )
(3)
Adamczuk Ewelina
(2)
Adamska Małgorzata
(2)
Bodych Maciej
(2)
Bukłaha Emil
(2)
Błaszczyk Tomasz
(2)
Dohnalik Marek
(2)
Dzieniszewski Sławomir
(2)
Dąbrowski Paweł
(2)
Grocholiński Piotr
(2)
Grzeszczyk Tadeusz Adam
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Głodziński Eryk
(2)
Juchniewicz Mateusz
(2)
Kandefer-Winter Katarzyna
(2)
Karbownik Andrzej (1947- )
(2)
Kerzner Harold (1940- )
(2)
Kopczewski Michał
(2)
Markowski Paweł
(2)
Metelski Witalij
(2)
Michalska-Dominiak Beata
(2)
Musioł-Urbańczyk Anna
(2)
Nadskakuła Olga (organizacja i zarządzanie)
(2)
Pietras Paweł (1970- )
(2)
Pilch Piotr
(2)
Pokataev Mikhail
(2)
Sorychta-Wojsczyk Barbara
(2)
Stankiewicz-Mróz Anna
(2)
Sumiński Mariusz
(2)
Szczepańczyk Maciej
(2)
Szolc Michał
(2)
Szpitter Agnieszka A
(2)
Tondos Kamil
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Walczak Renata Marta
(2)
Wojtysiak-Kotlarski Marcin (1975- )
(2)
Zawadzka Ludmiła
(2)
Łada Monika
(2)
Żarnowska Katarzyna
(2)
Adamczyk Lesław
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bakłaha Emil
(1)
Ballmoos Roland
(1)
Banfield Richard
(1)
Barabasz Adela
(1)
Barczak Beata
(1)
Barczyk Sigmund
(1)
Barker Stephen (1964- )
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bennett Nigel
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Białowąs Piotr
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Biniek Zenon
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Bogucki Dariusz (nauki techniczne)
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borucki Tomasz
(1)
Broniecka-Klim Justyna
(1)
Buczyńska Renata
(1)
Buczyński Stanisław
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Buklaha Emil
(1)
Burton Celia
(1)
Butra Jan
(1)
Buttrick Robert
(1)
Bućko Józef
(1)
Bykowski Jacek
(1)
Bąk Adam
(1)
Cabała Paweł
(1)
Carboni Joel
(1)
Celej Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(46)
2010 - 2019
(142)
2000 - 2009
(103)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(91)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(292)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(280)
angielski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Menedżerowie
(6)
Programiści
(4)
Kierownicy projektów
(3)
Ekonomiści
(2)
Informatycy
(2)
Inżynierowie
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Kierownicy budowy
(1)
Menedżerowie $2 dbn
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1895)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Zarządzanie projektami
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1227)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(944)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(915)
Język angielski
(871)
Samochody
(866)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(807)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(758)
Technika
(739)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Piłka nożna
(666)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(588)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(565)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Materiały budowlane
(531)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(519)
Sterowanie
(519)
Komputery
(517)
Produkcja
(516)
Materiałoznawstwo
(515)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Psychologia
(467)
Maszyny elektryczne
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Szkolnictwo wyższe
(464)
Modele matematyczne
(463)
Metale
(461)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(430)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(27)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Poraj (Polska ; region)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(41)
Artykuł z czasopisma fachowego
(20)
Podręczniki akademickie
(19)
Poradnik
(13)
Poradniki
(13)
Podręczniki
(11)
Monografia
(9)
Materiały konferencyjne
(6)
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Publicystyka polska
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(64)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(26)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Architektura i budownictwo
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Psychologia
(2)
Transport i logistyka
(2)
Chemia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(82)
Kultura Fizyczna
(1)
294 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Od organizacji funkcjonalnej do macierzowej / Lesław Adamczyk, Katarzyna Modrzejewska. W: Personel i Zarządzanie. 2006, nr 11, s.32-38. - Warszawa : INFOR, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 108046
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1423 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Paweł Antonowicz, Joanna Próchniak, Joanna Sadkowska Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami – diagnoza i perspektywa przyszłości Alicja Antonowicz Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie Mariusz Chmielewski, Renata Płoska Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie Paweł Antonowicz, Jędrzej Siciński Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami – typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw Małgorzata Szymańska-Brałkowska Lean management w przedsiębiorstwie Marzenna Czerwińska Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości Paulina Nogal-Meger Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku Błażej Lepczyński, Joanna Próchniak Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce Joanna Sadkowska Zarządzanie projektami – perspektywa sukcesu Marzenna Czerwińska, Joanna Sadkowska Zarządzanie projektami europejskimi – perspektywa interesariuszy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150387 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118615 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów starszych lat, kierunków technicznych i ekonomicznych, doktorantów oraz praktyków zatrudnionych w róznych działach gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128334 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117038 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Najważniejszy jest skuteczny lider / Roland Ballmoos. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 19, s.32-34. - Warszawa : INFOR, 2003
mk
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tytuł oryginału: Product leadership : how top product managers launch awesome products and build successful teams.
Indeks.
Pełnia odpowiedzialności bez krztyny władzy? Co decyduje o niepowtarzalności przywództwa produktowego? Idealny styl przywództwa produktowego na danym etapie produktu Przywództwo w młodych firmach Naucz się budować i trenować zespół Implementowanie procesu i kierunku zorientowanego na realizację celów Naucz się oceniać sukces Twojej pracy Część I Lider produktu Rozdział 1. Czym jest zarządzanie produktem? Rola zarządzania produktem Historia zarządzania produktem Narodziny zarządzania produktem Zarządzanie produktem łączy się z technologią Zarządzanie produktem staje się zwinne Zarządzanie produktem zajmuje miejsce w pierwszym rzędzie Jaka jest przyszłość zarządzania produktem? Rozdział 2. Dlaczego przywództwo produktowe jest tak istotne? Wpływ lidera produktu Rozwijająca się organizacja Zespół Twórcy Wyzwania specyficzne dla przywództwa produktowego: nie tylko miejsce przy stole Czym nie jest przywództwo produktowe? Strategiczność przywództwa produktowego Dlaczego liderzy produktu nie mogą spać po nocach? Priorytetyzowanie pomysłów, funkcji i projektów Skuteczna i produktywna współpraca Szkolenie i rozwój zespołu produktowego Zarządzanie w górę i na zewnątrz Dostosowywanie i nakierowywanie organizacji Rozdział 3. Sztuka bycia wielkim liderem produktu Wyznaczanie zasad produktu Wyznaczanie wizji produktu Przejście od wizji do strategii Przejście od strategii do planu rozwoju produktu Koncentrowanie uwagi na problemach klienta Priorytetyzowanie celów i działań strategicznych Zarządzanie nieznanym Małe zakłady Duże zakłady Umieszczanie niejednoznaczności w ramach czasowych Produkt jest dyscypliną drużynową Projektowanie zespołu produktowego Różnorodność Przekrojowość Wieczny optymizm Tworzenie talentów w zespole produktowym i projektowanie karier Tworzenie ścieżki kariery w kierunku wizji Rozpoczynanie rozmowy o karierze z myślą o ogólnej perspektywie Wznoszenie się ponad trendy i technologię Rozwijanie kompetencji twardych Rozwijanie kompetencji miękkich Równowaga między odkrywaniem a dostarczaniem Tradycja a nowatorstwo Włączanie odkrywania do procesu Procesu w sam raz Komunikacja i ograniczenia Wyjaśnienie kwestii władzy Zarządzanie polityką Rozdział 4. Czy istnieje recepta na sukces? Jak wygląda sukces przywództwa produktowego? Mierzenie sukcesu Mierzenie sukcesu jako umiejętność rozwiązywania problemów Cechy wspólne skutecznych zespołów produktowych Jak rozpoznawać liderów produktu? Rozdział 5. Zatrudnianie lidera produktu Zatrudnianie i wdrażanie lidera produktu Wybór czasu na rekrutację Wybór czasu w organizacjach prowadzonych przez założyciela Wybór czasu zatrudniania we wschodzących lub szybko rozwijających się firmach Wybór czasu zatrudniania w środowiskach korporacyjnych Praktykanci tworzenie własnych liderów produktu W jaki sposób programy praktyk mogą wspierać przywództwo produktowe? Tworzenie programu praktyk Przypadek długofalowego zaangażowania się wobec ludzi i zespołów Stać się liderem produktu Część II Właściwy lider we właściwym czasie Rozdział 6. Nowo powstała organizacja Liderzy produktu w nowej firmie Największe wyzwania Rozwiązywanie właściwego problemu Równowaga pomiędzy wewnętrznymi a zewnętrznymi motywatorami Poznaj swojego klienta Zarządzanie oczekiwaniami zespołu Poznaj siebie Styl przywództwa produktowego w młodej firmie Powiązanie wizji produktu ze strategią i taktyką Odwzorowywanie wizji Ciągła komunikacja Odgrywanie roli klienta w celu odkrycia podstawowych wartości Nie pomijaj badań Badania, dane i testowanie Udostępnianie badań Priorytetyzowanie celów Równoważenie priorytetów i radzenie sobie z napięciami Jeszcze o wyborze priorytetyzowanych elementów Badania i ponowne ustalanie priorytetów Założyciel a pierwszy zatrudniony lider produktu Zespoły produktowe w młodej firmie Pełnienie różnych funkcji w małych zespołach Zarządzanie dynamiką zespołu Dobieranie osobowości i filozofii Dopasowywanie członków zespołu Dopasowywanie stylu przywództwa do stylu zespołu Ukierunkowanie na użytkowników Rozwijanie talentu Rozdział 7. Organizacja dojrzewająca Największe wyzwania stojące przed liderami w organizacjach dojrzewających Utrzymywanie koncentracji na użytkowniku Kontrola ego Podróż od eksperta technicznego do lidera ludzi Kojarzenie faktów Wspieranie liderów na ścieżce zmian Zapobieganie przerwaniu komunikacji Porada praktyczna dla liderów na ścieżce zmian Realizacja weryfikuje wizję Budowanie zespołów Rekrutowanie odpowiednich ludzi do zespołu Rozdział 8. Organizacja dojrzała korporacja Największe wyzwania korporacyjnych liderów produktu Unikanie samozadowolenia po odniesieniu sukcesu Zachowanie dyscypliny po odniesieniu sukcesu Zachowywanie koncentracji w czasie skalowania Dostarczanie strategii wejścia na rynek zorientowanej na klienta Skuteczna komunikacja i współpraca Unikanie ugrzecznionych danych Mierzenie właściwych czynników Praca a kultura firmy Przywództwo w korporacji Komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami Promowanie współpracy Zmiana kultury korporacyjnej Czyny, nie słowa Utrzymywanie wyrazistości wizji Wdrożenie strategii portfela produktów Myślenie na małą skalę, skutki na wielką Twórz, zanim zajmiesz się tworzeniem Część IIIPraca z klientami, agencjami, partnerami i zewnętrznymi interesariuszami Rozdział 9. Odwzorowywanie środowiska partnerskiego Skuteczne odwzorowywanie Poszukiwanie wspólnej wartości Zaufanie jest spoiwem Wartość danych dostarczanych przez klienta Kiedy i dlaczego należy zatrudniać konsultantów? Uzupełnianie braków doświadczenia i taktycznych Zarządzanie zmianą Dołączanie pomocy z zewnątrz do zespołu Zarządzanie problemami Agencje, firmy projektowe i studia projektowe Przykładowe scenariusze Punkt widzenia lidera produktu Nierozsądny argument: projektowanie produktu jest strategiczne Wolni strzelcy/wykonawcy Partnerzy strategiczni Wielopłaszczyznowi ludzie i rozwiązania partnerskie Wiele strategii zatrudniania przepisem na sukces Konkluzje na temat partnerstwa Twórz w sposób wartościowy, realny i użyteczny Zachowaj mentalność ucznia Myśl nieszablonowo Nie uciekaj przed zmianami Skromność jest cnotą
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 253 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147418 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla menedżerów, przedsiębiorców, kierowników różnych szczebli oraz studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125511 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na książce błędny ISBN.
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr. s. 70-72.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143665 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy redaktorów na stronie XVI.
Bibliografia, netografia na stronach 366-367. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 8902 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Algorytm postępu / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 11, s.50-53. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Informatyka w Badaniach Operacyjnych)
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 731 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118170 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 119-120.
Dla studentów studiów informatycznych lub studentów innych studiów o rozbudowanym programie informatyki ekonomicznej lub informatyki w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124582 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Studium wykonalności : poradnik / Dariusz Bogucki. - Stan prawny na 1 grudnia 2015 r. - Wrocław : Presscom, 2016. - 453 s., [3] k. tabl. kolor. złoż. luz. (w tym 2 dwustr.) : il. ; 22 cm.
(Administracja Publiczna Biblioteka)
Książka zawiera arkusze graficzne ze schematami.
Bibliogr. s. 443-447. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [247]-250. Wykaz aktów prawnych strony 250-251. Netografia strony 251.
Dla studentów kierunków inżynierskich i związanych z naukami naturalnymi oraz ekonomistów, wynalazców, pracowników naukowych i przedsiębiorców.
Wdrożenie jako transfer wiedzy w kontekście komercjalizacji innowacji Przedsiębiorstwa wdrażające innowacje Przyczyny realizacji projektów wdrożeniowych Transfer wiedzy w kontekście komercjalizacji Modele komercjalizacji innowacji Modele wprowadzania na rynek innowacyjnych produktów Typy innowacyjnych przedsiębiorstw i ich przykłady 3M Microsoft Toyota Motor Corporation Deloitte Zarządzanie projektami Projekty wdrożenia i komercjalizacji Obszary zarządzania projektami Fazy w projekcie Faza uruchomienia projektu Planowanie projektu Optymalizacja w projekcie Metoda ścieżki krytycznej Metoda Gantta Realizacja i kontrola w projekcie Zarządzanie wartością zarobioną – przykład Zmiany i zakończenie projektu Menedżer projektu i zespół projektowy Zarządzanie jakością w projekcie Zarządzanie ryzykiem w projekcie Finansowanie projektów wdrożeniowych Finansowanie projektów na rynku kapitałowym Tradycyjne źródła finansowania projektów Kredyt bankowy Emisja obligacji i akcji Fundusze venture capital Leasing Fundusze europejskie Historia związana z funduszami UE Rodzaje funduszy UE Przygotowanie wniosku o dotacje Pomiar efektów realizowanych projektów Efekty realizacji projektu Analiza pozycji finansowej Finansowa analiza wskaźnikowa Metody oceny projektów inwestycyjnych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 733 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX L 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140425 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6483 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa)
Nazwy aut. na s. [369] - 370.
Publikacja oparta jest o badania, których wyniki przedstawione zostały na konferencji pt. „Projekty regionalne i lokalne - interesariusze projektów” zorganizowanej w 2016 r.
Bibliogr., netogr., wykaz aktów prawnych przy rozdz.
Dla studentów szkół ekonomicznych i technicznych oraz praktyków-menedżerów, przedstawicieli władz samorządowych lokalnych i regionalnych, pracowników sektora nauki, odpowiedzialnych za planowanie i realizację lokalnych i regionalnych projektów rozwojowych.
Małgorzata Adamska, Marzena Szewczuk-Stępień, Brygida Klemens Kapitał ludzki – zasoby wiedzy, umiejętności i kompetencji – oczekiwania interesariuszy projektu Małgorzata Adamska Zastosowanie Monitora Aktywów Niematerialnych w analizie kapitału ludzkiego Jan Betta, Agnieszka Skomra Wpływ interesariuszy projektu i zarządzania nimi na jego sukces Henryk Brandenburg, Katarzyna Ficek-Wojciuch, Marek Magdoń Znaczenie konsultacji społecznych – rola samorządów lokalnych Jan Czempas Controlling projektów – cele i funkcje Grażyna Dębicka-Ozorkiewicz Samorząd gospodarczy rzemiosła Opolszczyzny jako interesariusz projektów unijnych w latach 2004-2015 Arkadiusz Halama Ocena wpływu zaangażowania interesariuszy na realizację celów planu gospodarki niskoemisyjnej Gminy Czechowice-Dziedzice Agnieszka Jania Wpływ projektu osiedle Bulwary Rawy na rewitalizację dzielnicy Zawodzie w Katowicach Dorota Jegorow Przedsiębiorczość zależna jako celowy model biznesowy wpisany w bezzwrotne transfery finansowe Nataliia Konstantiuk Higher Education as Important Investment Project for State and Local Levels Joanna Kowalik, Katarzyna Hawran Szanse rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego w polskim sektorze ochrony zdrowia Barbara Kryk, Beata Skubiak Specjalne Strefy Włączenia – wyzwania rozwojowe a interwencje w ramach RPO WZP 2014-2020 Piotr Krzak Jednorazowe odprawy pieniężne bezwarunkowe jako instrument restrukturyzacyjny na wybranym przykładzie Jerzy Ładysz, Joanna Polewiak Planowanie partycypacyjne rozmieszczenia elektrowni wiatrowych na przykładzie powiatu wieluńskiego Iwona Łapuńka, Iwona Pisz Wielowymiarowy i wielopoziomowy kontekst efektywności w zarządzaniu projektami Krzysztof Marcinek, Jan Czempas Interesariusze projektów inwestycyjnych – wybrane kwestie zaufania i etyki Dariusz Meiser, Rafał Doniec Projekty wytwórcze a ryzyko Olena Panukhnyk Mainstreaming of Information and Communication Technologies’ Application as Precondition for Successful Implementation of Ukrainian Micro-Regions Public Projects: Scientific Approach Janusz Pfaff Projekty rozwoju infrastruktury drogowej w rejonie beskidzkiego Trójstyku zrealizowane w ramach programu operacyjnego współpracy transgranicznej Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2007-2013 Iwona Pisz, Iwona Łapuńka Istota i znaczenie zarządzania relacjami z interesariuszami projektu Joanna Próchniak, Wioletta Dryl, Anna Dziadkiewicz, Mariusz Chmielewski, Tomasz Dryl Identyfikacja interesariuszy w projektach infrastrukturalnych Mateusz Skowroński Sektor nowoczesnych usług biznesowych – czynniki lokalizacji i efekty inwestycji w kontekście lokalnej gospodarki Marzena Szewczuk-Stępień, Małgorzata Adamska, Brygida Klemens Strategie oddziaływania na interesariuszy rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Małgorzata Twardzik, Piotr Gustof Centrum Handlowe Europa Centralna w Gliwicach – komercyjny projekt regionalny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144426 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa)
Nazwy aut. na s. [172].
Bibliogr. s. [159]-170. Wykaz aktów prawnych s. 170. Netogr. s 171.
Sygnatura czytelni BWZ: IV I 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139949 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności