156772
Brak okładki
Książka
W koszyku
Człowiek w organizacji Charakterystyka zachowania organizacyjnego Modele badawcze zachowań organizacyjnych Globalny aspekt współczesnego zarządzania Globalizacja procesów ekonomicznych Globalizacja procesów kulturowych Jednostkowy poziom zachowań organizacyjnych Czynniki biograficzne i profesjonalne Płeć Status rodzinny i ekonomiczny Wiek Zawód i wykształcenie Stan zdrowia Fizjognomia Chronotyp człowieka Czynniki psychologiczne Percepcja Zmysłowe mechanizmy percepcji Układ wzrokowy Układ słuchowy Abstrakcyjne mechanizmy percepcji Pamięć i procesy poznawcze Myślenie Zdolności i inteligencja Osobowość, temperament, charakter Osobowość Temperament Charakter System potrzeb i motywacja Charakterystyka procesu motywacyjnego Motywacja a zachowanie organizacyjne Grupowe determinanty zachowania organizacyjnego Grupa zadaniowa Pojęcia opisujące grupę zadaniową Style kierowania i autorytet władzy Style kierowania Autorytet władzy Zdolności kierownicze Zwierzchnictwo i władza Komunikacja interpersonalna Sieci komunikacyjne - normalne Formalna sieć komunikacyjna Nieformalna sieć komunikacyjna Sieci komunikacyjne - patologiczne ,,Mur milczenia" Komunikacja wybiórcza Syndrom grupowego myślenia Komunikacja jako perswazja ,,Pranie mózgu'' jako patologiczna totalna perswazja Negocjacje jako częściowa perswazja Reklama jako naiwna perswazja Kultura organizacyjna i cywilizacja techniczna Systemowe wyznaczniki zachowania organizacyjnego Istota organizacji Struktura systemu organizacyjnego Cechy struktury systemu organizacyjnego Modele struktury organizacyjnej Elementy składowe organizacji Dwa podstawowe wzorce struktury systemu organizacyjnego Pięcioelementowy model systemu organizacyjnego H. Mintzberga Model podsystemów organizacyjnych D' Katza i R.L. Khana Polityka organizacyjna i praktyka wykorzystania zasobów ludzkich Analiza zawodów Rekrutacja i selekcja psychologiczna Programy treningu i rozwoju zawodowego Trening psychologiczny w doskonaleniu kadr Metody treningu psychologicznego w doskonaleniu kadr Programy rozwoju karier pracowniczych Systemy oceny szans rozwoju kariery Kultura w zachowaniach organizacyjnych Kultura jako wartość Kultura organizacyjna Rozwój organizacji Oporność wobec zmian organizacyjnych Indywidualne źródła oporności Organizacyjne źródła oporności Procesualne źródła oporności Stres organizacyjny Teoretyczne podstawy stresu Fizjologiczna teoria stresu H. Selye'go Psychologiczne teorie stresu Interakcyjny model stresu G.R. Elliotta i C. Eisdorfera Transakcyjna teoria stresu R. Lazarusa i S. Folkman Koncepcja stresowych zdarzeń życiowych B.S. i B.P. Dohrenwendów Koncepcja stresowych czynników pracy L. Leviego i M. Frankenhauser Koncepcja stresorów organizacyjnych J. Ivancevicha i M.T. Mattesona Koncepcja stresu organizacyjnego R.L. Klana i Ph. Byosiere Model analizy cyklów stresowych J.E. McGratha Reakcje na stres Model reakcji na stres J. Reykowskiego Reakcje bezpośrednie na stres organizacyjny Fizjologiczna teoria zmęczenia E. Grandjeana Reakcje odroczone na chroniczny stres organizacyjny Koncepcje ,,wypalenia się zawodowego'' Wypalenie się zawodowe jako proces w koncepcji Christiny Maslach Koncepcja wypalenia się zawodowego R. Golembiewskiego Model wypalenia się zawodowego C. Noworola i T. Marka Koncepcja skutków wypalenia się zawodowego J. Howarda, D. Cunninghama i P. Rechnitzera Koncepcja Salutogenezy Aarona Antonowsky'ego Sposoby rudzenia sobie ze stresem Odporność na stres Radzenie sobie ze stresem Perspektywy profilaktyki stresu organizacyjnego Wybrane zagadnienia psychologii zarządzania Psychologiczne aspekty działalności kierowniczej Psychologiczne instrumenty zarządzania Zarządzanie przez wzmocnienie pozytywne Zarządzanie przez kształtowanie pozytywnego obrazu (image) firmy Tworzenie stereotypów Spostrzegane społeczne Wpływ czynników sytuacyjnych na percepcję społeczną Facylitacja społeczna Subiektywne szacowanie korzyści i strat Teoria sprawiedliwości dystrybutywnej G.C. Homansa Teoria sprawiedliwej płacy E. Jaues'a Teoria maksymalizacji zysków E. I. G. Walsterów Zarządzanie przez motywacje Wzorce motywacyjne w zarządzaniu wg D. Katza Konformizm wobec norm systemu organizacyjnego Instrumentalne nagrody systemowe Instrumentalne nagrody indywidualne Satysfakcja z pracy Interakcja celów osobistych i systemu wartości z celami i wartościami systemu organizacyjnego Satysfakcja płynąca z przynależności do małych grup roboczych Motywacyjna rola pieniądza Ujęcie behawioralne Ujęcie popędowe Ujęcie psychoanalityczne Ujęcie holistyczne Ujęcie poznawcze Wartościowanie pracy Praktyczne aspekty psychologii zarządzania
Sygnatura czytelni BMW: IX D 14 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97278 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1229 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [281]-290.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla ekonomistów, studentów, kadry kierowniczej różnego szczebla oraz wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi metodami zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności