158710
Książka
W koszyku
(Skrypty / Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu, ISSN 0137-9755 ; Nr 144)
Społeczno-psychologiczne aspekty obsługi ruchu turystycznego (S. Bosiacki) Potrzeby turystyczne Motywacje i oczekiwania turystów Etyka w turystyce - etyka zawodu Kultura obsługi działalność biur podroży w zakresie organizacji i obsługi ruchu turystycznego (J. Śniadek) Formy działalności biur podróży Organizacja biura podróży Dział obsługi klienta Administracja i finanse Marketing Działalność touroperatorska Określenie idei produktu Opracowanie produktu (imprezy turystycznej) Kreowanie produktu (imprezy turystycznej) w świadomości nabywców Zapewnienie możliwie szerokiej sieci dystrybucji Baza noclegowa i gastronomiczna w obsłudze ruchu turystycznego (J. Śniadek) Klasyfikacja bary noclegowej Organizacja pracy w obiekcie hotelarskim Recepcja Służby parterowe Służba pięter Baza gastronomiczna Inne działy obsługujące gości Transport w turystyce (A. Wartecka-Ważyńska) Pojęcie transportu Podział transportu Transport kolejowy Transport drogowy Transport lotniczy Transport wodny Usługi dodatkowe w transporcie Pilotaż i przewodnictwo (T. Manasterska) Podstawy prawne pilotażu Obowiązki pilota wycieczek Prawa pilota wycieczek Podstawy prawne przewodnictwa turystycznego Prawa i obowiązki przewodnika turystycznego Ubezpieczenia w turystyce (T. Manasterska) Ubezpieczenie kosztów leczenia Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy Ubezpieczenie Assistance Tourist Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Ubezpieczenia komunikacyjne Umowy w turystyce (E. Pawłowska) Pojęcie umowy Zawarcie umowy Umowy zawierane w obsłudze ruchu turystycznego Umowy o pojedyncze świadczenie Umowy o organizację imprez turystycznych Odpowiedzialność biura podróży za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy Odpowiedzialność kontraktowa organizatora turystyki Odpowiedzialność pośrednika Odpowiedzialność agenta turystycznego Odpowiedzialność cywilna hotelarzy za rzeczy wniesione przez gości Dokumenty i przepisy występujące w obsłudze ruchu turystycznego (M. Czajkowski) Paszporty Przekraczanie granicy i przepisy wizowe Prawo dewizowe Przepisy meldunkowe Prawo celne Korespondencja i język handlowy w obsłudze ruchu turystycznego (J. Śniadek) Podstawowe zasady redagowania pism Układ pisma handlowego w języku polskim Rodzaje pism handlowych Jakość w obsłudze ruchu turystycznego (J. Śniadek) Definicje jakości Koncepcja Kompleksowego Zarządzania Jakością (TQM) Nowoczesne technologie informatyczne Obsłudze ruchu turystycznego (K. Majchrzak) Geneza komputerowych systemów rezerwacyjnych (CRS) Funkcje systemów CRS Marketing Online i handel elektroniczny
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 71115, S 71398, S 71399 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 180-182.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla wszystkich pracujących w sektorze turystyki, a także dla tych, którzy dopiero kształcić się będą w zawodach turystycznych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności