158660
Brak okładki
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111864 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2123 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Market research in practice
Uwaga ogólna
U góry s. tyt. i okł.: Jak wybrać najlepszą metodę i narzędzia badania? Jak zadawać właściwe pytania właściwym ludziom? Jak podejmować dobre decyzje na podstawie wniosków z badania?
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [199]-212. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla osób, które prowadzą lub zamierzają prowadzić badania rynku, a nie są w tej dziedzinie profesjonalistami.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności