154583
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie relacjami z klientem na rynku B2B 1.1. Relacje partnerskie na rynku B2B 1.2. Marketing partnerski pomiędzy dostawcami a klientami 1.3. Marketing relacji a koncepcja CRM na rynku B2B 1.4. Wykorzystanie segmentacji w zarządzaniu relacjami z klientami na rynku B2B 1.5. Zarządzanie relacjami z interesariuszami (SRM - Stakeholders Relationship Management) Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B 2.1. Współpraca handlowa partnerów na rynku B2B 2.2. Negocjacje handlowe pomiędzy partnerami 2.3. Uwarunkowania rynkowe a pozycja konkurencyjna w transakcjach na rynku B2B 2.4. Proces decyzyjny i sytuacje zakupu na rynku B2B 2.5. Rola uczestników centrum zakupu w procesie decyzyjnym zakupu na rynku B2B Działania promocyjne na rynku B2B 3.1. Rola komunikacji na rynku B2B 3.2. Istota promotion-mix na rynku B2B 3.3. Sprzedaż bezpośrednia na rynku B2B 3.4. Reklama na rynku B2B 3.5. Promocja sprzedaży na rynku B2B 3.6. Public relations na rynku B2B Zarządzanie produktem na rynku B2B 4.1. Złożoność produktów oferowanych na rynku B2B 4.2. Zarządzanie produktem w marketingu B2B 4.3. Jakość techniczna produktu 4.4. Innowacje produktowe na rynku B2B 4.5. Strategie innowacji produktowych 4.6. Strategie wprowadzania na rynek B2B produktów wysokiej techniki Marka na rynku B2B 5.1. Rola marki i kształtowania jej wizerunku na rynku B2B 5.2. Wartość marki na rynku B2B 5.3. Strategie marki na rynku B2B 5.4. Rola marki w podejmowaniu decyzji przez nabywcę na rynku B2B Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B 6.1. Zakres działań związanych z dystrybucją na rynku B2B 6.2. Uczestnicy kanałów dystrybucji na rynku B2B 6.3. Determinanty wyboru kanałów dystrybucji 6.4. Działania serwisowe dystrybutorów 6.5. Zarządzanie logistyczne w kanałach dystrybucji na rynku B2B Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B 7.1. Rola ceny na rynku B2B 7.2. Strategie cenowe 7.3. Kształtowanie cen na rynkach zorganizowanych 7.4. Formy finansowania transakcji wykorzystywane na rynku B2B Studia przypadków - przykłady działań marketingowych firm na rynku B2B w Polsce 8.1. Aqua Polska spółka z o.o. 8.2. Hutmen SA 8.3. Huta im T. Sendzimira SA 8.4. MAWOS i NIBCO Inc. 8.5. VAILLANT SA
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 40
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128585, 128586, 131001, 131002 (4 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4211 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [293]-302.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla słuchaczy wydziałów ekonomicznych i zarządzania wszystkich typów studiów (dziennych, wieczorowych, zaocznych, podyplomowych, MBA) szkół wyższych oraz praktyków gospodarczych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności