158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I - Organizacja i zarządzanie jako nauka Rozwój organizacji i zarządzania 1.Kierunek naukowego zarządzania 2.Kierunek administracyjny 3.Kierunek human relations 4.Podejście systemowe 5.Podejście sytuacyjne w zarządzaniu 6.„Nowa fala" jako jedna z popularniejszych teorii w latach osiem¬dziesiątych XX wieku 7.Postmodernizm w zarządzaniu. Metafory organizacji 8.Zarządzanie na początku XXI wieku - perspektywy i wyzwania Rozdział II - Organizacja. Podstawowe pojęcia 1.Istota organizacji 2.Organizacja jako system. Modele organizacji 3.Sprawność organizacji i wytyczne sprawnego działania 4.Otoczenie organizacji 4.1.Identyfikacja otoczenia 4.2.Elementy otoczenia organizacji 4.3.Klasyfikacja typów zmienności otoczenia 5.Cykl życia organizacji Rozdział III - Struktura organizacyjna 1.Interpretacja podstawowych pojęć 2.Klasyczne zasady budowy organizacji i budowy stanowisk pracy 3.Rozpiętość i zasięg kierowania 4.Rodzaje struktur organizacyjnych 5.Organizacja sieciowa 6.Wybór właściwej struktury organizacyjnej Rozdział IV - Zarządzanie 1.Funkcje zarządzania 2.Podejmowanie decyzji w zarządzaniu 2.1.Pojęcie decyzji. Typologie decyzji 2.2.Fazy podejmowania decyzji 2.3.Tradycyjne i nowoczesne techniki podejmowania decyzji 2.4.Ograniczenia racjonalności decyzji Rozdział V - Kierowanie ludźmi w organizacjach 1.Przywódca, przywództwo, władza organizacyjna 2.Zachowania ludzi w organizacjach 3.Style kierowania Rozdział VI - Zarządzanie zmianami w organizacjach 1.Zmiany w organizacji 2.Typologia zmian 3.Projektowanie zmian 3.1.Strategie zmian 3.2.Metodyka prowadzenia procesu zmian 3.3.Ludzie a zmiany Rozdział VII - Kultura organizacyjna 1.Pojęcie kultury organizacyjnej 2.Składniki kultury organizacyjnej 3.Funkcje kultury organizacyjnej 4.Typologia kultur organizacji 5.Kształtowanie pożądanej kultury organizacyjnej w przedsiębior¬stwie 6.Zarządzanie międzykulturowe
Sygnatura czytelni BWF: V G 9
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135962, 145910 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4483 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 231-236 i przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków: ekonomia, zarządzanie i marketing, finanse i bankowość, administracja, politologia oraz menedżerów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności