156789
Książka
W koszyku
Współczesne koncepcje i metody zarządzania / Kazimierz Zimniewicz. - Wydanie III zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009 (2008). - 179 stron : ilustracje ; 21 cm.
BENCHMARKING Pojęcie benchmarkingu Obiekty benchmarkingu Rodzaje benchmarkingu Metodyka Bariery benchmarkingu OUTSOURCING Pojęcie outsourcingu Nowa treść funkcji zaopatrzenia Nowa sytuacja dostawców Lokalizacja źródeł zaopatrzenia — przykład Mercedesa Outsourcing usług Problem kosztów Blaski i cienie outsourcingu LEAN MANAGEMENT Japoński rodowód koncepcji Założenia i komponenty lean management Lean management w świetle badań empirycznych Warunki kulturowe wprowadzania lean management Czym właściwie jest lean management WEWNĘTRZNA KONKURENCJA I KSZTAŁTOWANIE JAKOŚCI Ocena wydajności w japońskich przedsiębiorstwach Mechanizm awansowania System zapewnienia jakości Japońskie koncepcje zarządzania w świetle położenia gospodarczego Japonii TIME BASED MANAGEMENT Czas jako atut strategiczny Podstawy koncepcji skierowanej na czas Główne części składowe tbm ORGANIZACJA OPARTA NA WIEDZY Epoka wiedzy i informacji Pojęcie organizacji opartej na wiedzy Cechy organizacji opartej na wiedzy Warunki niezbędne do osiągnięcia efektów ze zdobytej wiedzy Strategia zdobywania wiedzy WIRTUALNA ORGANIZACJA Ewolucja koncepcji wirtualności Różne zastosowania wirtualnej organizacji Wirtualne przedsiębiorstwo Problem zaufania Konsekwencje dla zarządzania REENGINEERING Geneza reengineeringu Definicja reengineeringu i słowa kluczowe Podstawowe zasady Technologia informacyjna w reengineeringu Główne postacie reengineeringu Wprowadzenie koncepcji w życie Rezultaty wprowadzenia reengineeringu Spory i dyskusje wokół reengineeringu Przyczyny rozczarowania reengineeringiem METODYKA MYŚLENIA SIECIOWEGO Podstawy teoretyczne metodyki Fazy metodyki myślenia sieciowego Ustalanie celów i modelowanie sytuacji problemowej Analiza wzajemnych oddziaływań Ujęcie i interpretacja możliwości zmian sytuacji Objaśnienie możliwości kierowania zmianą Planowanie strategii i działań Wprowadzenie rozwiązania problemu w życie KOMERCJALIZACJA W ZARZĄDZANIU Rynek produktów zarządzania Cechy modnych koncepcji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 825
Sygnatura czytelni BWF: V G 50
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152483 N, 120692, E 3045 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125503 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125504 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Faktyczny rok wydania: 2008.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [174]-175.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów, przedsiębiorców oraz studentów zarządzania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności