158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teoretyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej 1.1. Istota tożsamości organizacyjnej 1.2. Uporządkowanie pojęciowe obszaru badawczego 1.3. Czynniki kształtujące tożsamość organizacyjną 1.4. Obszary w zarządzaniu tożsamością organizacyjną 1.5. Rozwój organizacyjny jako proces kształtujący tożsamość Praktyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej – zarządzanie tożsamością organizacyjną 2.1. Istota zarządzania tożsamością organizacyjną 2.2. Modele zarządzania tożsamością organizacyjną 2.3. Proces budowania systemu tożsamości organizacji 2.4. Zarządzanie systemem tożsamości organizacyjnej ugrupowań kapitałowych 2.5. Tożsamość organizacyjna a problemy zarządzania przedsiębiorstwem 2.6. Efekty zarządzania tożsamością organizacyjną 2.6.1. Ilościowe efekty zarządzania tożsamością organizacyjną 2.6.2. Jakościowe efekty zarządzania tożsamością organizacyjną Identyfikacja i pomiar tożsamości organizacyjnej 3.1. Metody identyfikacji i pomiaru stopnia zarządzania tożsamością 3.2. Pomiar efektywności przedsiębiorstwa jako wyznacznik efektów w obszarze zarządzania tożsamością 3.2.1. Klasyczne metody pomiaru efektów zarządzania tożsamością 3.2.2. Systemy wczesnego ostrzegania 3.2.3. Współczesne mierniki efektywności przedsiębiorstwa Koncepcja modelu badawczego 4.1. Model zarządzania tożsamością organizacyjną 4.1.1. Problemy metodologiczne związane z badaniem tożsamości organizacyjnej 4.1.2. Koncepcja tożsamości organizacyjnej i model zarządzania tożsamością organizacyjną w przedsiębiorstwie 4.1.3. Metody pomiaru efektów zarządzania tożsamością organizacyjną 4.1.4. Opis metody i próby badawczej 4.1.5. Narzędzia i techniki obróbki danych 4.2. Tożsamość organizacyjna wybranych polskich spółek giełdowych – wyniki badań 4.2.1. Teza i hipotezy badawcze 1 4.2.2. Wyniki badań w obszarze identyfikacji i zarządzania tożsamością organizacyjną wybranych polskich spółek giełdowych 4.2.3. Wnioski i podsumowanie wyników badań Rozwijanie obszaru zarządzania tożsamością organizacyjną w przedsiębiorstwach – zalecenia 5.1. Tworzenie spójnych strategii działania, w tym działań z zakresu public relations 5.2. Wdrażanie programów związanych z zachowaniami organizacji 5.3. Rozwijanie kompetencji organizacyjnych i kompetencji osobistych pracowników 5.4. Realizowanie skutecznego przywództwa w organizacji 5.5. Kształtowanie spójnych programów zarządzania przez wartości 5.6. Tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania tożsamością organizacyjną Załącznik 1. Nazwy i skróty użyte w badaniach własnych Załącznik 2. Kwestionariusz identyfikacji poziomów tożsamości Załącznik 3. Kwestionariusz diagnostyczny rozwoju organizacyjnego Załącznik 4. Algorytm liczenia EVA Załącznik 5. Szczegółowe wyniki analiz statystycznych
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121599 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [284]-322.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla praktyków zarządzania, wykładowców i studentów kursów zarządzania, oraz dla studentów studiów podyplomowych MBA w zakresie zarządzania firmą.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności