158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziesięć głównych zasad ekonomii Myśleć jak ekonomista Współzależność i korzyści z handlu Siły rynkowe, czyli podaż i popyt Elastyczność i jej zastosowania Podaż i popyt i polityka państwa Konsumenci, producenci i efektywność rynków Koszt opodatkowania Handel międzynarodowy Efekty zewnętrzne Dobra publiczne i współne zasady System podatkowy Koszty produkcji Przedsiębiorstwa na rynkach konkurencyjnych Monopol Oligopol Konkurencja monopolistyczna Rynki czynników produkcji Płace i dyskryminacja na rynku pracy Nierówności dochodowe i ubóstwo Teoria podejmowania decyzji przez konsumenta Kierunki rozwoju mikroekonomii.
Sygnatura czytelni BMW: I D 11(2) @
Sygnatura czytelni BWF: V C 51
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136292, 136291, 122500 N (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3277 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125498 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Economics
Uwaga ogólna
Podstawą przekładu pierwsza część (rozdz. 1-7) podręcznika: Economics / N. Gregory Mankiw and Mark P. Taylor (London, Thomson, 2006).
Zaw. słownik pojęć z zakresu ekonomii oraz zadania.
Uwaga dotycząca bibliografii
Netogr. przy rozdz. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów szkół ekonomicznych.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. pol. przy rozdz.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności