158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola sieci klastrowej na rynku 1.1. Sytuacja na polskim rynku turystycznym a sieciowe powiązania przedsiębiorstw 1.1.1. Kategorie rynku turystycznego 1.1.2. Ruch turystyczny w Polsce na początku XXI wieku 1.1.3. Koncepcje sieciowych powiązań wewnątrz i międzyorganizacyjnych 1.2. Koncepcja klastra, jego identyfikacja, typologia i fazy 1.2.1. Definiowanie koncepcji klastrowej 1.2.2. Identyfikacja klastrów 1.2.3. Fazy rozwoju klastra 1.2.4. Typologia klastrów 1.3. Uwarunkowania i efekty klasteringu 1.3.1. Stymulatory i destymulatory klastrów 1.3.2. Efekty klasteringu 1.3.3. Polityka wspierania klastrów 1.4. Znaczenie klastrów dla rozwoju turystyki 1.4.1. Rozwój turystyki polskiej z wykorzystaniem klastrów 1.4.2. Aktywizowanie przedsiębiorstw turystycznych poprzez klastry 1.4.3. Komunikacja czynnikiem sukcesu klastra Działania klastrowe w świecie 2.1. Najważniejsze klastry w świecie 2.1.1. Identyfikacja klastrów światowych 2.1.2. Model realizacji inicjatyw klastrowych 2.1.3. Przykłady klastrów światowych – studia przypadków 2.2. Działania klastrowe w UE 2.2.1. Modele klastrów europejskich 2.2.2. Doświadczenie w tworzeniu klastrów europejskich 2.2.3. Przykłady klastrów europejskich – studia przypadków 2.3. Koncepcje klastrów turystycznych 2.3.1. Specyfika klastrów turystycznych i przemysłowych 2.3.2. Przykłady klastrów turystycznych w świecie – studia przypadków 2.3.3. Przykłady klastrów turystycznych Europy Budowanie klastrów w Polsce 3.1. Specyfika uwarunkowań i przebieg klastrowania na polskim rynku 3.1.1. Przesłanki wzrostu zainteresowania klastrami w Polsce 3.1.2. Poziom zainteresowania klasteringiem wśród polskich przedsiębiorców 3.1.3. Przebieg klastrowania w Polsce – próba podejścia procesowego 3.2. Rodzaje klastrów w Polsce i skutki klasteringu dla polskich przedsiębiorców 3.2.1. Przypadki klastrów w Polsce 3.2.2. Modelowanie polskiego klastra 3.2.3. Skutki klasteringu dla polskich przedsiębiorstw 3.3. Budowanie klastrów na rynku turystycznym Polski 3.3.1. Przypadki klastrów turystycznych na polskim rynku 3.3.2. Proces klasteringu na polskim rynku turystycznym 3.3.3. Stymulanty i destymulanty klasteringu w turystyce polskiej Klaster turystyczny Beskidzka 5 4.1. Charakterystyka klastra Beskidzka 5 4.1.1. Powstawanie klastra 4.1.2. Struktura klastra Beskidzka 5 4.1.3. Szanse i zagrożenia, słabe i mocne strony klastra Beskidzkiej 5 4.2. Kształtowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw uczestniczących w klastrze Beskidzka 5 4.2.1. Ocena możliwości osiągnięcia przewagi konkurencyjnej 4.2.2. Analiza SWOT/TOWS klastra Beskidzka 5 4.2.3. Określenie strategii dla klastra Beskidzkiej 5 4.3. Możliwości sukcesu klastra turystycznego 4.3.1. Ocena możliwości sukcesu klastra turystycznego Beskidzkiej 5 4.3.2. Algorytm rozwoju klastra turystycznego na podstawie Beskidzkiej 5 4.3.3. Wpływ klastra na sukces przedsiębiorstw turystycznych
Sygnatura czytelni BMW: IV E 72 @
Sygnatura czytelni BWF: XII E 61
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122325, 123422 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122498 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5729 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [139]-145.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla praktyków i teoretyków zarządzania turystyką oraz studentów studiów ekonomicznych ze specjalizacją zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym.
Uwaga dotycząca finansowania
Publ. dotowana ze środków Politechniki Śląskiej.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności