158660
No cover
Book
In basket
Zastosowanie technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych 1.1. Rozwój technologii informatycznych i ich zastosowanie w dystrybucji usług 1.1.1. Fazy rozwoju technologii informatycznych 1.1.2. Podstawowe pojęcia związane z Internetem 1.1.3. Pojęcia elektronicznych kanałów dystrybucji i ich elementy 1.2. Przesłanki wykorzystywania Internetu i technologii internetowych w dystrybucji produktów turystycznych 1.2.1. Przesłanki po stronie konsumentów 1.2.2. Przesłanki po stronie producentów podstawowych usług turystycznych 1.2.3. Przesłanki po stronie pośredników Ewolucja zastosowania technologii informatycznych w systemach dystrybucji usług turystycznych 2.1. Komputerowe systemy rezerwacyjne 2.2. Komputerowe systemy dystrybucji 2.3. Globalne systemy dystrybucji 2.4. Rozwój internetowych systemów dystrybucji w turystyce Internet a zachowania nabywcze konsumentów produktów turystycznych 3.1. Czynniki wpływające na korzystanie z Internetu przez konsumentów 3.1.1. Użyteczność Internetu w procesie selekcji i zakupu produktu turystycznego 3.1.2. Dostęp do Internetu 3.1.3. Uwarunkowania prawne i bezpieczeństwo transakcji internetowych 3.2. Gotowość do użytkowania Internetu („E-readiness”) 3.3. Wykorzystanie Internetu w dystrybucji produktów turystycznych 3.3.1. Wykorzystanie internetowych kanałów dystrybucji dla pozyskiwania informacji 3.3.2. Wykorzystanie Internetu w rezerwacjach produktu turystycznego i płatnościach Wykorzystanie Internetu w dystrybucji produktu turystycznego przez producentów usług turystycznych 4.1. Rynek linii lotniczych 4.1.1. Ekonomiczne aspekty wykorzystania Internetu w dystrybucji w sektorze linii lotniczych 4.1.2. Wykorzystanie internetowych kanałów dystrybucji w sektorze linii lotniczych 4.2. Rynek hotelowy 4.2.1. Ekonomiczne aspekty dystrybucji w sektorze hotelowym 4.2.2. Wykorzystanie internetowych kanałów dystrybucji w sektorze hotelowym Wykorzystanie internetowych systemów dystrybucji przez pośredników w turystyce 5.1. Rynek touroperatorów 5.1.1. Ekonomiczne aspekty dystrybucji w działalności touroperatorów 5.1.2. Wykorzystanie internetowych systemów dystrybucji przez touroperatorów 5.2. Rynek agencji turystycznych 5.2.1. Tradycyjne agencje turystyczne 5.2.2. Internetowe biura podróży 5.3. Globalne systemy dystrybucji (GDS) 5.3.1. Charakterystyka działalności GDS 5.3.2. Prawne i ekonomiczne aspekty działalności GDS Wpływ Internetu na rynek turystyczny 6.1. Analiza sektora touroperatorów 6.2. Analiza sektora tradycyjnych agencji turystycznych 6.3. Analiza sektora globalnych systemów dystrybucji 6.4. Analiza sektora pośredników nowego typu
Sygnatura czytelni BWF: XII E 64
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 124185 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 5848 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [149]-151. Netogr. s. 151-152.
Target audience note
Dla studentów kierunku turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się problematyką zarządzania marketingowego w turystyce.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności