158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I - Organizacja i zarządzanie jako nauka. Rozwój organizacji i zarządzania 1. Kierunek naukowego zarządzania 2. Kierunek administracyjny 3. Kierunek human relations 4. Podejście systemowe 5. Podejście sytuacyjne w zarządzaniu 6. "Nowa fala" jako jedna z popularniejszych teorii zarządzania w latach osiemdziesiątych XX wieku 7. Postmodemizm w zarządzaniu. Metafory organizacji 8. Zarządzanie na początku XXI wieku - perspektywy i wyzwania Rozdział II - Organizacja. Podstawowe pojęcia 1. Istota organizacji 2. Organizacja jako system. Modele organizacji 3. Sprawność organizacji i wytyczne sprawnego działania 4. Otoczenie organizacji 4.1. Identyfikacja otoczenia 4.2. Elementy otoczenia organizacji 4.3. Klasyfikacja typów zmienności otoczenia 5. Cykl życia organizacji Rozdział III - Struktura organizacyjna 1. Interpretacja podstawowych pojęć 2. Projektowanie struktur organizacyjnych 3. Rozpiętość i zasięg kierowania 4. Rodzaje struktur organizacyjnych 5. Organizacja sieciowa 6. Wybór właściwej struktury organizacyjnej Rozdział IV - Zarządzanie 1. Funkcje zarządzania 2. Podejmowanie decyzji w zarządzaniu 2.1. Pojęcie decyzji. Typologie decyzji 2.2. Fazy podejmowania decyzji . 2.3. Tradycyjne i nowoczesne techniki podejmowania decyzji 2.4. Ograniczenia racjonalności decyzji 2.5. Wybrane problemy partycypacji w organizacji 2.6. Grupowe decydowanie Rozdział V - Kierowanie ludźmi w organizacjach 1. Przywódca, przywództwo, władza organizacyjna 2. Zachowania ludzi w organizacjach 3. Style kierowania. 4. Przywództwo neocharyzmatyczne Rozdział VI - Zarządzanie zmianami w organizacjach 1. Zmiany w organizacji 2. Typologia zmian . 3. Projektowanie zmian 3.1. Strategie zmian 3.2. Metodyka prowadzenia procesu zmian 3.3. Ludzie a zmiany Rozdział VII - Kultura organizacyjna 1. Pojęcie kultury organizacyjnej . 2. Składniki kultury organizacyjnej 3. Funkcje kultury organizacyjnej 4. Typologia kultur organizacji 5. Kształtowanie pożądanej kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie . 6. Zarządzanie międzykulturowe
Sygnatura czytelni BMW: VII C 7 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152493 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3516 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 261-269 i przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków: ekonomia, zarządzanie i marketing, finanse i bankowość, administracja, politologia oraz menedżerów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności