158672
No cover
Book
In basket
Rozdział I - Organizacja i zarządzanie jako nauka. Rozwój organizacji i zarządzania 1. Kierunek naukowego zarządzania 2. Kierunek administracyjny 3. Kierunek human relations 4. Podejście systemowe 5. Podejście sytuacyjne w zarządzaniu 6. "Nowa fala" jako jedna z popularniejszych teorii zarządzania w latach osiemdziesiątych XX wieku 7. Postmodemizm w zarządzaniu. Metafory organizacji 8. Zarządzanie na początku XXI wieku - perspektywy i wyzwania Rozdział II - Organizacja. Podstawowe pojęcia 1. Istota organizacji 2. Organizacja jako system. Modele organizacji 3. Sprawność organizacji i wytyczne sprawnego działania 4. Otoczenie organizacji 4.1. Identyfikacja otoczenia 4.2. Elementy otoczenia organizacji 4.3. Klasyfikacja typów zmienności otoczenia 5. Cykl życia organizacji Rozdział III - Struktura organizacyjna 1. Interpretacja podstawowych pojęć 2. Projektowanie struktur organizacyjnych 3. Rozpiętość i zasięg kierowania 4. Rodzaje struktur organizacyjnych 5. Organizacja sieciowa 6. Wybór właściwej struktury organizacyjnej Rozdział IV - Zarządzanie 1. Funkcje zarządzania 2. Podejmowanie decyzji w zarządzaniu 2.1. Pojęcie decyzji. Typologie decyzji 2.2. Fazy podejmowania decyzji . 2.3. Tradycyjne i nowoczesne techniki podejmowania decyzji 2.4. Ograniczenia racjonalności decyzji 2.5. Wybrane problemy partycypacji w organizacji 2.6. Grupowe decydowanie Rozdział V - Kierowanie ludźmi w organizacjach 1. Przywódca, przywództwo, władza organizacyjna 2. Zachowania ludzi w organizacjach 3. Style kierowania. 4. Przywództwo neocharyzmatyczne Rozdział VI - Zarządzanie zmianami w organizacjach 1. Zmiany w organizacji 2. Typologia zmian . 3. Projektowanie zmian 3.1. Strategie zmian 3.2. Metodyka prowadzenia procesu zmian 3.3. Ludzie a zmiany Rozdział VII - Kultura organizacyjna 1. Pojęcie kultury organizacyjnej . 2. Składniki kultury organizacyjnej 3. Funkcje kultury organizacyjnej 4. Typologia kultur organizacji 5. Kształtowanie pożądanej kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie . 6. Zarządzanie międzykulturowe
Sygnatura czytelni BMW: VII C 7 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152493 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 3516 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 261-269 i przy rozdziałach.
Target audience note
Dla studentów kierunków: ekonomia, zarządzanie i marketing, finanse i bankowość, administracja, politologia oraz menedżerów.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności