158660
Book
In basket
Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa Robert Nowacki 1.1. Innowacyjność i jej wspieranie jako wyzwanie Strategii Lizbońskiej 1.2. Innowacyjność jako narzędzie kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.3. Skala wdrażania rozwiązań innowacyjnych w badanych przedsiębiorstwach 1.4. Stymulatory i bariery wdrażania rozwiązań innowacyjnych w przedsiębiorstwach Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw Piotr Szczepankowski 2.1. Przedsiębiorstwo innowacyjne i przedsiębiorstwo oparte na wartości 2.2. Możliwości podnoszenia wartości przedsiębiorstwa poprzez innowacje 2.3. Determinanty i pomiar zasobów innowacji na potrzeby analizy wartości przedsiębiorstwa 2.4. Model strategiczny zarządzania innowacjami i zarządzania wartością Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw Stanisław Łobejko 3.1. Przemiany we współczesnej gospodarce 3.2. Nowe podejście do innowacji Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności – przykłady Katarzyna Bachnik 4.1. Otoczenie zewnętrzne a strategia korporacyjna 4.2. Przykłady konkretnych strategii innowacyjnych Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności Marcin Waldemar Staniewski 5.1. Innowacja w organizacji 5.2. Wiedza – podstawa innowacji 5.3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w innowacyjnym przedsiębiorstwie 5.4. System Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji innowacyjnej – perspektywa badawcza 5.5. Innowacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi Innowacyjność w zarządzaniu finansami – charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce Grzegorz Gołębiowski 6.1. Innowacje zarządcze a innowacyjność w zarządzaniu 6.2. Zależność rozwoju przedsiębiorstwa od innowacyjności i jej poziomu 6.3. Potencjał innowacyjności 6.4. Próba identyfikacji innowacyjności w zarządzaniu finansami w przedsiębiorstwach w Polsce Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP Agnieszka Bitkowska 7.1. Istota koncepcji zarządzania wiedzą 7.2. Sektor MSP a innowacje 7.3. Innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect Piotr Szczepankowski 8.1. Znaczenie rynku NewConnect w finansowaniu spółek innowacyjnych 8.2. Wyniki badania stopnia innowacyjności spółek rynku NewConnect 8.3. Charakterystyka działalności liderów innowacyjności z rynku NewConnect
Sygnatura czytelni BMW: VI F 53
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 124844, 155222 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 124992 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy artykułach.
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomicznych i menedżerskich, menedzerów.
Language note
Streszczenia w języku angielskim i polskim przy artykułach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności