158660
Książka
W koszyku
Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa Robert Nowacki 1.1. Innowacyjność i jej wspieranie jako wyzwanie Strategii Lizbońskiej 1.2. Innowacyjność jako narzędzie kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.3. Skala wdrażania rozwiązań innowacyjnych w badanych przedsiębiorstwach 1.4. Stymulatory i bariery wdrażania rozwiązań innowacyjnych w przedsiębiorstwach Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw Piotr Szczepankowski 2.1. Przedsiębiorstwo innowacyjne i przedsiębiorstwo oparte na wartości 2.2. Możliwości podnoszenia wartości przedsiębiorstwa poprzez innowacje 2.3. Determinanty i pomiar zasobów innowacji na potrzeby analizy wartości przedsiębiorstwa 2.4. Model strategiczny zarządzania innowacjami i zarządzania wartością Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw Stanisław Łobejko 3.1. Przemiany we współczesnej gospodarce 3.2. Nowe podejście do innowacji Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności – przykłady Katarzyna Bachnik 4.1. Otoczenie zewnętrzne a strategia korporacyjna 4.2. Przykłady konkretnych strategii innowacyjnych Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności Marcin Waldemar Staniewski 5.1. Innowacja w organizacji 5.2. Wiedza – podstawa innowacji 5.3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w innowacyjnym przedsiębiorstwie 5.4. System Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji innowacyjnej – perspektywa badawcza 5.5. Innowacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi Innowacyjność w zarządzaniu finansami – charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce Grzegorz Gołębiowski 6.1. Innowacje zarządcze a innowacyjność w zarządzaniu 6.2. Zależność rozwoju przedsiębiorstwa od innowacyjności i jej poziomu 6.3. Potencjał innowacyjności 6.4. Próba identyfikacji innowacyjności w zarządzaniu finansami w przedsiębiorstwach w Polsce Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP Agnieszka Bitkowska 7.1. Istota koncepcji zarządzania wiedzą 7.2. Sektor MSP a innowacje 7.3. Innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect Piotr Szczepankowski 8.1. Znaczenie rynku NewConnect w finansowaniu spółek innowacyjnych 8.2. Wyniki badania stopnia innowacyjności spółek rynku NewConnect 8.3. Charakterystyka działalności liderów innowacyjności z rynku NewConnect
Sygnatura czytelni BMW: VI F 53
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124844, 155222 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124992 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy artykułach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków ekonomicznych i menedżerskich, menedzerów.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenia w języku angielskim i polskim przy artykułach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności