158660
No cover
Book
In basket
Rola audytu strategicznego w przedsiębiorstwie 13 1.1. Strategiczna komplementarność decyzji inwestycyjnych 13 1.2. Innowacyjność przedsiębiorstwa i strategiczna komplementarność kapitału ludzkiego 17 1.3. Dywersyfikacja korporacyjna przedsiębiorstw 20 1.4. Audyt strategiczny 23 1.4.1. Pojęcie audytu 23 1.4.2. Pojęcie strategii 24 1.4.3. Istota audytu strategicznego 31 1.5. Pozycja konkurencyjna 34 1.5.1. Udział rynkowy 36 1.5.2. Miary przewagi komparatywnej - EVA, RMA, I/C 38 1.5.3. Miary pozycji na rynku kapitałowym 39 1.6. Miękkie zasoby organizacji i przewaga konkurencyjna 41 1.6.1. Inteligencja rynkowa 41 1.6.2. Strategiczne przywództwo 46 1.6.3. Jasność celu i kierunku 48 1.6.4. Strategiczne planowanie 50 1.6.5. Organizacja firmy 53 1.7. Emperia Holding SA - analiza przypadku 55 1.7.1. Trendy występujące w otoczeniu 58 1.8. Jutrzenka SA - analiza przypadku 60 1.9. Swissmed Centrum Zdrowia SA - analiza przypadku 64 Narzędzia i metody audytu strategicznego 75 2.1. Narzędzia audytu strategicznego 75 2.1.1. Analiza SWOT 75 2.1.2. Analiza Pięciu Sił Portera 76 2.2. Metody audytu strategicznego 77 2.2.1. Metoda Albany 77 2.2.2. Metoda Webba 81 2.2.3. Metoda IMI 82 2.2.4. Metoda ABC 84 2.3. Analiza przypadku Arcus SA 88 2.3.1. Opis sytuacji firmy 88 2.3.2. Analiza i rekomendacje dla audytu strategicznego 91 2.4. Analiza przypadku Alchemia SA 92 2.4.1. Opis sytuacji firmy 92 2.4.2. Analiza i rekomendacje dla audytu strategicznego 93 2.5. Analiza przypadku eCard SA 94 2.5.1. Opis sytuacji firmy 94 2.5.2. Analiza i rekomendacje dla audytu strategicznego 95 Audyt strategiczny i zarządzanie ryzykiem 99 3.1. Ryzyko strategiczne 99 3.2. Ryzyko operacyjne i jego związki z audytem strategicznym 102 3.3. Sposoby ograniczania ryzyka operacyjnego 106 3.3.1. The Predictive Operational Risk Management Model 106 3.3.2. The Pre-emptive Operational Risk Management Model 108 3.3.3. Bazylea II a The Sarbanes-Oxley Act 110 3.3.4. Balanced Scorecard 118 3.3.5. Zarządzanie jakością 122 3.4. Analiza przypadku - ryzyko strategiczne w Grupie Hotelowej ORBIS SA 126 3.5. Analiza przypadku fuzji banków BPH i PEKAO - ryzyko strategiczne i zmiana strategiczna 128 3.6. Hipotezy strategiczne i cele strategiczne: Adidas, Nike, Reebok i Puma - analiza przypadku 131 3.7. Zagrożenia operacyjne jako przybliżenie ryzyka strategicznego - analizy przypadków Wielton SA i Tell SA 136 3.8. Kwantyfikacja ryzyka strategicznego przy pomocy metod planowania finansowego - analiza przypadku VisionTech Ltd. 138 Przykład autorskiego audytu strategicznego - badania empiryczne na spółkach giełdowych 155 4.1. Założenia audytu 156 4.2. Wyniki audytu 157 4.3. Rekomendacje na podstawie audytu strategicznego 161 4.3.1. Analiza przypadku BZ WBK 165 4.3.2. Analiza przypadku Grupy Lotos 167 4.3.3. Analiza przypadku PGNiG 170
Sygnatura czytelni BMW: IX I 64 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 3589 (1 egz.)
Notes:
General note
Wyd. 1 pt. "Audyt strategiczny jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy".
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 175-187.
Funding information note
Wydanie publ. dofinansowane przez Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności