158710
No cover
Book
In basket
1. Praktyczne i teoretyczne aspekty kontaminacji i atomizacji logistyki i informatyki ekonomicznej - Mirosław Chaberek 13 1.1. Płaszczyzny kontaminacji logistyki i informatyki ekonomicznej 15 1.2. Przesłanki i skutki atomizacji logistyki i informatyki 18 2. Ekonomiczne aspekty implementacji systemów telematycznych i informatycznych w transporcie drogowym - Janusz Łacny 25 2.1. Systemy informatyczne i telematyczne szansą rozwoju inteligentnych systemów transportowych 26 2.2. Informatyka i telematyka w służbie internalizacji kosztów zewnętrznych w transporcie oraz globalnego bezpieczeństwa logistycznych łańcuchów dostaw 28 2.3. Wpływ telematyki i informatyki na efektywność ekonomiczną przedsiębiorstw transportu drogowego 32 3. Obszary obsługi informatycznej w kolejowych przewozach regionalnych na przykładzie Kolei Mazowieckich - Bogusław Kowalski 41 3.1. Kolejowe przewozy regionalne w Polsce 42 3.2. Obszary obsługi informatycznej w przedsiębiorstwie kolejowych przewozów regionalnych 43 3.3. Rozwój obsługi informatycznej w Kolejach Mazowieckich Sp. z o.o. w latach 2005-2009 45 3.4. Nowe zadania informatyczne wynikające z projektu ustawy o transporcie zbiorowym 49 4. Informatyczne wspomaganie śledzenia towaru w przedsiębiorstwie w celu spełnienia postulatów traceability w łańcuchu dostaw - Michał Czerwiec 55 4.1. Istota koncepcji traceability 55 4.2. Informatyczne narzędzia śledzenia towaru w przedsiębiorstwie 56 5. Informatyzacja procesu zaopatrzenia na statkach morskich - Alicja Nerć-Pełka, Paweł Pełka 61 5.1. Proces zaopatrzenia 61 5.2. Charakterystyka materiałów zaopatrzeniowych na statkach morskich 63 5.3. Możliwości oprogramowania AMOS 65 6. ARIS jako interfejs między ekonomistą a informatykiem - Leszek Reszka 69 6.1. Architektura zintegrowanych systemów informatycznych 69 6.2. Przykład zastosowania architektury ARIS do modelowania procesu prognostycznego 72 7. Monitoring informatycznych komponentów systemu logistycznego przedsiębiorstwa - Grażyna Karwacka 77 7.1. Logistyczne wsparcie informacyjne 77 7.2. Infrastruktura logistycznego wsparcia informacyjnego 78 7.3. Istota monitoringu systemu informacyjnego 80 8. ECR jako obszar praktycznej i teoretycznej współpracy informatyki, marketingu i logistyki - Jagoda Jakubowska 87 8.1. ECR - efektywna obsługa klienta 87 8.1.1. Charakterystyka koncepcji ECR 87 9. Wybrane problemy informatycznego wsparcia kształtowania bezpieczeństwa procesów logistycznych - Andrzej Jezierski 97 9.1. Bezpieczeństwo łańcuchów dostaw globalnych systemów logistycznych 97 9.2. Kierunki rozwoju koncepcji zapewnienia bezpieczeństwa łańcuchów dostaw 99 9.3. Informatyczne uwarunkowania implementacji koncepcji kształtowania bezpieczeństwa łańcuchów dostaw 101 10. Wpływ informatycznego wsparcia procesów logistycznych na konkurencyjność łańcucha dostaw - Blanka Tundys, Mariusz Sowa 105 10.1. Istota wsparcia informatycznego w logistyce 106 10.2. Zastosowanie narzędzi informatycznych w łańcuchu dostaw 108 10.3. Wsparcie informatyczne procesów logistycznych 111 10.3.1. VMI - Vendor Manager Inventory 113 10.3.2. WMS - Warehouse Management System 115 10.3.3. EDI oraz Internet 116 10.4. Analiza czynników wpływających na przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa wykorzystującego nowoczesne wsparcie informatyczne 118 11. Zintegrowany CRM jako narzędzie tworzenia strategicznych więzi z klientami - Bohdan Pac, Ryszard Miler 123 11.1. Istota zarządzania relacjami z klientem 124 11.2. Kluczowe elementy CRM 126 11.3. Architektura systemu CRM a postępowanie nabywcy 128 12. iGrafx jako instrument modelowania systemów wsparcia logistycznego - Cezary Mańkowski 139 12.1. Miejsce iGrafx w modelowaniu systemów wsparcia logistycznego 139 12.2. Modelowanie systemu wsparcia logistycznego za pomocą iGrafx 143 13. Kierunki i sposoby racjonalizacji działalności ubezpieczeniowej przedsiębiorstw sektora TSL w Polsce - Dariusz Szafrański 151 13.1. Charakterystyka badanych podmiotów 152 13.2. Informacje niezbędne do oceny i kontroli funkcjonowania ubezpieczeń w przedsiębiorstwie branży TSL 153 13.3. Propozycje procedur i narzędzi racjonalizacji działań ubezpieczeniowych w przedsiębiorstwach branży TSL 156 14. Ewolucja koncepcji zarządzania jakością w centrum logistycznym - Andrzej Bujak, Katarzyna Puszko-Machowczyk 161 14.1. Rozwój polskich centrów logistycznych w aspekcie jakości funkcjonowania 161 14.2. Koncepcja ujęcia problematyki zarządzania jakością w centrum logistycznym 165
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 126613, 126614, 126664 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 126612 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Language note
Streszcz. w jęz. ang. i pol. przy rozdz.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności