158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 3953 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128344 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Praca stanowi zmodyfikowaną wersję rozprawy doktorskiej autorki pt. "Temperamentalno-emocjonalne uwarunkowania odbioru reklamy wizualnej" obronionej na Wydziale Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie w 2006 r. - inf. na s. 12 i wg bazy Nauka Polska.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [171]-196.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności