156983
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozwój i integracja łańcuchów dostaw 1.1. Łańcuchy i sieci dostaw 1.2. Zarządzanie łańcuchami dostaw Tworzenie wartości w łańcuchu dostaw 2.1. Cele łańcuchów dostaw 2.2. Łańcuch tworzenia wartości dodanej 2.3. Orientacja łańcucha dostaw na finalnego klienta 2.4. Obsługa klienta w łańcuchu dostaw 2.5. Partnerstwo w łańcuchu dostaw warunkiem tworzenia wartości Strategie łańcuchów i sieci dostaw 3.1. Strategie przedsiębiorstw a strategie łańcuchów dostaw 3.2. Strategie na poziomie sieci 3.3. Efektywna obsługa konsumenta — ECR 3.4. Rozwiązania strategiczne na przykładzie marki Zara firmy Inditex 3.4.1. Charakterystyka branży odzieżowej 3.4.2. Inditex i jej marka Zara 3.4.3. Model biznesowy Inditexu Operatorzy branży TSL w obsłudze łańcuchów dostaw 4.1. Obsługa łańcucha dostaw przez zewnętrznych usługodawców — przesłanki rozwoju 4.2. Strategie w logistyce kontraktowej 4.3. Współpraca usługodawców logistycznych z klientami Metody konfigurowania łańcuchów dostaw w sieci przedsiębiorstw 5.1. Istota konfigurowania łańcucha dostaw 5.2. Modele konfigurowania łańcucha dostaw 5.3. Metodyka konfigurowania łańcucha dostaw 5.3.1. Mapowanie sieci przedsiębiorstw 5.3.2. Usprawnianie procesów 5.3.3. Projektowanie i budowanie architektury informatycznej 5.3.4. Identyfikowanie kosztu i czasu przepływu rzeczy w sieci przedsiębiorstw 5.3.5. Dobieranie partnerów do łańcucha dostaw 5.3.6. Kryteria i sposoby oceny dostawców Instrumenty zarządzania łańcuchami dostaw 6.1. Quick Response 6.2. VMI — zarządzanie zapasami przez dostawcę 6.3. SCOR — optymalizacja łańcucha dostaw 6.4. Podstawowe metody zarządzania zapasami 6.4.1. Metoda stałej wielkości zamówienia 6.4.2. Metoda stałego cyklu zamawiania 6.5. Just in Time 6.6. Kanban Instrumenty internetowe 7.1. Kierunki rozwoju internetu 7.1.1. Orientacja na użytkownika — Web 2.0 . 7.1.2. Przyszłość internetu — mobilny biznes i Web 3.0. 7.2. Sieciowe repozytoria informacji 7.2.1. Bazy i hurtownie danych 7.2.2. Techniki OLAP i Business Intellicence 7.3. Wybrane serwisy internetowe 7.3.1. Uniwersalne serwisy biznesowe 7.3.2. Specjalistyczne serwisy logistyczne Zarządzanie projektami w łańcuchach dostaw 8.1. Obszary wiedzy w zarządzaniu projektami 8.1.1. Zarządzanie integracją projektu 8.1.2. Zarządzanie zakresem projektu 8.1.3. Zarządzanie czasem w projekcie 8.1.4. Zarządzanie kosztami projektu 8.1.5. Zarządzanie jakością w projekcie 8.1.6. Zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie 8.1.7. Zarządzanie komunikacją w projekcie 8.1.8. Zarządzanie ryzykiem w projekcie 8.1.9. Zarządzanie zamówieniami w projekcie 8.2. Charakterystyka i efektywność projektów usprawniających łańcuchy dostaw 8.2.1. Wybrane istotne obszary wiedzy w projektach łańcuchów dostaw 8.2.2. Metody prowadzenia projektów 8.2.3. Wskaźniki efektywności projektów 8.2.4. Dobór wskaźników a cele strategiczne organizacji Najlepsze praktyki 9.1. Dell — wirtualna integracja 9.1.1. Klienci Della 9.1.2. Dostawcy i proces tworzenia produktu 9.1.3. Wirtualna integracja Della — sieć partnerska 9.2. Optymalizacja łańcucha dostaw w koncernie globalnym Nike 9.2.1. Czy otwartość jest zagrożeniem? 9.2.2. Transformacja łańcucha dostaw 9.3. Orkiestracja sieci według Li & Fung Ltd .
Sygnatura czytelni BMW: VI H 47
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134464, 134467, 134466, 134465 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129038 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [184]-189. Netogr. s. 189-190.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów zarządzania, logistyki, transportu, a także dla menedżerów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności