158660
No cover
Book
In basket
Rozwój i integracja łańcuchów dostaw 1.1. Łańcuchy i sieci dostaw 1.2. Zarządzanie łańcuchami dostaw Tworzenie wartości w łańcuchu dostaw 2.1. Cele łańcuchów dostaw 2.2. Łańcuch tworzenia wartości dodanej 2.3. Orientacja łańcucha dostaw na finalnego klienta 2.4. Obsługa klienta w łańcuchu dostaw 2.5. Partnerstwo w łańcuchu dostaw warunkiem tworzenia wartości Strategie łańcuchów i sieci dostaw 3.1. Strategie przedsiębiorstw a strategie łańcuchów dostaw 3.2. Strategie na poziomie sieci 3.3. Efektywna obsługa konsumenta — ECR 3.4. Rozwiązania strategiczne na przykładzie marki Zara firmy Inditex 3.4.1. Charakterystyka branży odzieżowej 3.4.2. Inditex i jej marka Zara 3.4.3. Model biznesowy Inditexu Operatorzy branży TSL w obsłudze łańcuchów dostaw 4.1. Obsługa łańcucha dostaw przez zewnętrznych usługodawców — przesłanki rozwoju 4.2. Strategie w logistyce kontraktowej 4.3. Współpraca usługodawców logistycznych z klientami Metody konfigurowania łańcuchów dostaw w sieci przedsiębiorstw 5.1. Istota konfigurowania łańcucha dostaw 5.2. Modele konfigurowania łańcucha dostaw 5.3. Metodyka konfigurowania łańcucha dostaw 5.3.1. Mapowanie sieci przedsiębiorstw 5.3.2. Usprawnianie procesów 5.3.3. Projektowanie i budowanie architektury informatycznej 5.3.4. Identyfikowanie kosztu i czasu przepływu rzeczy w sieci przedsiębiorstw 5.3.5. Dobieranie partnerów do łańcucha dostaw 5.3.6. Kryteria i sposoby oceny dostawców Instrumenty zarządzania łańcuchami dostaw 6.1. Quick Response 6.2. VMI — zarządzanie zapasami przez dostawcę 6.3. SCOR — optymalizacja łańcucha dostaw 6.4. Podstawowe metody zarządzania zapasami 6.4.1. Metoda stałej wielkości zamówienia 6.4.2. Metoda stałego cyklu zamawiania 6.5. Just in Time 6.6. Kanban Instrumenty internetowe 7.1. Kierunki rozwoju internetu 7.1.1. Orientacja na użytkownika — Web 2.0 . 7.1.2. Przyszłość internetu — mobilny biznes i Web 3.0. 7.2. Sieciowe repozytoria informacji 7.2.1. Bazy i hurtownie danych 7.2.2. Techniki OLAP i Business Intellicence 7.3. Wybrane serwisy internetowe 7.3.1. Uniwersalne serwisy biznesowe 7.3.2. Specjalistyczne serwisy logistyczne Zarządzanie projektami w łańcuchach dostaw 8.1. Obszary wiedzy w zarządzaniu projektami 8.1.1. Zarządzanie integracją projektu 8.1.2. Zarządzanie zakresem projektu 8.1.3. Zarządzanie czasem w projekcie 8.1.4. Zarządzanie kosztami projektu 8.1.5. Zarządzanie jakością w projekcie 8.1.6. Zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie 8.1.7. Zarządzanie komunikacją w projekcie 8.1.8. Zarządzanie ryzykiem w projekcie 8.1.9. Zarządzanie zamówieniami w projekcie 8.2. Charakterystyka i efektywność projektów usprawniających łańcuchy dostaw 8.2.1. Wybrane istotne obszary wiedzy w projektach łańcuchów dostaw 8.2.2. Metody prowadzenia projektów 8.2.3. Wskaźniki efektywności projektów 8.2.4. Dobór wskaźników a cele strategiczne organizacji Najlepsze praktyki 9.1. Dell — wirtualna integracja 9.1.1. Klienci Della 9.1.2. Dostawcy i proces tworzenia produktu 9.1.3. Wirtualna integracja Della — sieć partnerska 9.2. Optymalizacja łańcucha dostaw w koncernie globalnym Nike 9.2.1. Czy otwartość jest zagrożeniem? 9.2.2. Transformacja łańcucha dostaw 9.3. Orkiestracja sieci według Li & Fung Ltd .
Sygnatura czytelni BMW: VI H 47
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 134464, 134467, 134466, 134465 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 129038 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [184]-189. Netogr. s. 189-190.
Target audience note
Dla studentów zarządzania, logistyki, transportu, a także dla menedżerów.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności