158660
No cover
Book
In basket
Turystyka biznesowa / Marta Sidorkiewicz. - Warszawa : Difin, 2011. - 244 s. : il. ; 23 cm.
Teoretyczne podstawy turystyki biznesowej 1.1. Miejsce podróży służbowych w turystyce 1.2. Pojęcie i zakres turystyki biznesowej 1.3. Cechy turystyki biznesowej Formy turystyki biznesowej 2.1. Turystyka konferencyjno-kongresowa 2.2. Turystyka motywacyjna i korporacyjna 2.3. Przemysł wystawienniczy 2.4. Zestawienie form turystyki biznesowej Rynek turystyki biznesowej 3.1. Pojęcie i struktura rynku turystyki biznesowej 3.2. Makro- i mikrootoczenie turystyki biznesowej 3.3. Popyt na turystykę biznesową 3.4. Organizatorzy turystyki biznesowej 3.5. Rynek turystyki biznesowej w Polsce Produkt turystyki biznesowej 4.1. Istota i struktura produktu turystycznego 4.2. Struktura produktu turystyki biznesowej 4.2.1. Usługi noclegowe 4.2.2. Usługi gastronomiczne 4.2.3. Usługi dodatkowe 4.3. Promocja produktu turystyki biznesowej Determinanty kreacji i rozwoju produktu turystyki biznesowej 5.1. Uwarunkowania kreacji i rozwoju produktu turystyki biznesowej 5.1.1. Uwarunkowania instytucjonalne 5.1.2. Uwarunkowania kadrowe 5.1.3. Uwarunkowania logistyczno-transportowe 5.1.4. Uwarunkowania finansowe 5.1.5. Uwarunkowania cenowo-walutowe 5.1.6. Uwarunkowania inwestycyjne 5.1.7. Uwarunkowania w zakresie innowacji Studium przypadku - turystyka biznesowa w województwie zachodniopomorskim 6.1. Wybrane elementy atrakcyjności turystycznej województwa zachodniopomorskiego 6.2. Możliwości wykorzystania oferty turystycznej województwa zachodniopomorskiego dla turystyki biznesowej 6.3. Turystyka biznesowa w hotelach i na promach 6.4. Turystyka biznesowa a organizatorzy biznesowych imprez zbiorowych 6.5. Analiza SWOT uwarunkowań województwa zachodniopomorskiego w kontekście kreacji produktu turystyki biznesowej 6.6. Produkt turystyki biznesowej w województwie zachodniopomorskim
Sygnatura czytelni BWF: XII J 72
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 130790 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 6599 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [229]-244.
Target audience note
Dla studentów i doktorantów kształcących się na specjalnościach związanych z turystyką oraz kadry naukowej, przedstawicieli branży turystycznej i samorządu terytorialnego.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności