156942
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie 1.1. Pojęcie, cele i ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi 1.2. Modele strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi 1.3. Charakterystyka najważniejszych funkcji zarządzania zasobami ludzkimi 1.4. Diagnoza zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie 1.5. Współczesne kierunki rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi Zarządzanie kompetencjami menedżerskimi w przedsiębiorstwie 2.1. Pojęcie i cechy kompetencji menedżerskich 2.2. Charakterystyka składników struktury kompetencji menedżerskich 2.3. Modele kompetencji menedżerskich 2.4. Przegląd metod oceny kompetencji menedżerskich 2.5. Przegląd metod doskonalenia kompetencji menedżerskich Kapitał ludzki jako podstawowy zasób kształtujący wartość przedsiębiorstwa 3.1. Znaczenie kapitału ludzkiego jako czynnika budującego wartość niematerialną przedsiębiorstwa 3.2. Pojęcie i struktura kapitału ludzkiego 3.3. Modele zarządzania kapitałem ludzkim 3.4. Wybrane metody oceny poziomu kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie 3.5. Pomiar i poziomy oceny wpływu kapitału ludzkiego na cele przedsiębiorstwa Wpływ pracy zespołowej na efektywność przedsiębiorstwa 4.1. Pojęcie i przyczyny tworzenia zespołów w przedsiębiorstwie 4.2. Rodzaje zespołów i ich funkcje 4.3. Determinanty i proces tworzenia zespołu w przedsiębiorstwie 4.4. Czynniki kształtujące poziom efektywności pracy zespołowej 4.5. Miejsce oceny efektywności zespołu w systemowej ocenie efektywności przedsiębiorstwa Kreowanie kultury organizacyjnej 5.1. Pojęcie i rodzaje kultury organizacyjnej 5.2. Wpływ kultury organizacyjnej na jakość kapitału ludzkiego 5.3. Metody diagnozowania kultury organizacyjnej 5.4. Model Doskonalenia Zarządzania Polskiej Nagrody Jakości jako przykład narzędzia wykorzystywanego w procesie kształtowania kultury organizacyjnej i jakości funkcjonowania organizacji 5.5. Kultura organizacyjna, a proces zmian i doskonalenia funkcjonowania organizacji Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej 6.1. Administracja publiczna jako obszar zarządzania 6.2. Cele i uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze publicznym 6.3. Jakość pracy w administracji publicznej 6.4. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi w administracji państwowej 6.5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w samorządzie terytorialnym
Sygnatura czytelni BMW: VI E 226
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 132644, E 4487 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132643 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [229]-240.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów uczelni ekonomicznych, szczególnie na kierunku zarządzanie oraz dla praktyków zarządzających przedsiębiorstwami i instytucjami administracji publicznej.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności