158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 Popytowe podejście do tworzenia innowacji – informacje podstawowe 1.2 Typy innowacji 1.3 Innowacyjność przedsiębiorstw w Polsce 1.4 Innowacje popytowe 2 Nowe koncepcje i trendy tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach 2.2 Nowe koncepcje związane z innowacjami popytowymi 2.2.1 Nowe koncepcje na gruncie nauk o zarządzaniu i marketingu 2.2.2 Nowe koncepcje na gruncie nauk ekonomicznych 2.2.3 Nowe ujęcia na gruncie nauk socjologicznych 2.3 Korzyści i bariery dla firm związane z wdrażaniem innowacji popytowych 2.4 Strategie rozwoju firm a innowacje popytowe 2.4.1 Rola klienta w procesie innowacyjnym 2.4.2 Strategia rozwoju firmy 2.4.3 Współtworzenie wartości 3 Instrumenty i metody ułatwiające wdrażanie innowacji popytowych 3.2 Potrzeby informacyjne 3.3 Metody i techniki badań społecznych 3.3.1 Badania ilościowe 3.3.2 Badania jakościowe 3.3.3 Schemat prowadzenia badań oraz metody analizy danych 3.4 Internet jako narzędzie wspierające proces powstawania innowacji popytowych 3.4.1 Nowe zasady marketingu 3.4.2 Media społecznościowe 3.4.3 Narzędzia internetowe wspierające procesy pozyskiwania wiedzy i informacji 3.5 Praktyczny wymiar wdrażania innowacji popytowych w firmach – przydatne techniki i narzędzia 3.5.1 Techniki i narzędzia ułatwiające definiowanie szans rozwojowych 3.5.2 Techniki i narzędzia ułatwiające generowanie pomysłów 3.5.3 Techniki i narzędzia służące projektowaniu rozwiązań 3.5.4 Techniki i narzędzia ułatwiające wdrażanie innowacji 4 Przykłady zastosowania popytowego podejścia do innowacji 4.2 Przykłady zastosowania popytowego podejścia do innowacji w działalności przedsiębiorstw 4.2.1 Przykłady stron internetowych i kampanii polskich przedsiębiorstw 4.2.2 Przykłady stron internetowych i kampanii zagranicznych przedsiębiorstw 4.2.3 Przykłady stron i kampanii w mediach społecznościowych 5 Wnioski i rekomendacje dla przedsiębiorstw 6.1 Lista narzędzi wspomagających tworzenie ankiet 6.2 Strony udostępniające możliwość prowadzenie darmowych blogów 6.3 Przykładowe narzędzia badawcze
Status dostępności:
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133526 E (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U góry okł. logo projektu: Klub Innowacyjnych Przedsiębiorstw.
U dołu okł. logo: Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności, PARP [Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości], Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 188-[192]. Netogr. s. 193-194.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Dokument dostępny także w wersji elektronicznej.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności