158660
No cover
Book
In basket
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Biznes)
Istota i znaczenie odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw Sformułowanie problematyki badawczej Pojęcie odpowiedzialności społecznej biznesu Przesłanki podejmowania przez przedsiębiorstwo działań Odpowiedzialnych społecznie odpowiedzialność społeczna a zyskowność przedsiębiorstwa Pojęcie integralności etycznej Problemy etyczne polskich przedsiębiorstw Postrzeganie przez polskie przedsiębiorstwa koncepcji Odpowiedzialności społecznej biznesu Pomiar odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa Istota pomiaru Standardy odpowiedzialności społecznej Metody pomiaru odpowiedzialności społecznej Analiza metod pomiaru odpowiedzialności społecznej Wyznaczniki odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa obszary odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa Charakterystyka badanych przedsiębiorstw Wnioski zbadań empirycznych i analizy źródeł wtórnych Narzędzie pomiaru poziomu odpowiedzialności Społecznej przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: IX J 63 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 134224, E 5909 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 146756 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia strony [321]-334.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności