158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Biznes)
Istota i znaczenie odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw Sformułowanie problematyki badawczej Pojęcie odpowiedzialności społecznej biznesu Przesłanki podejmowania przez przedsiębiorstwo działań Odpowiedzialnych społecznie odpowiedzialność społeczna a zyskowność przedsiębiorstwa Pojęcie integralności etycznej Problemy etyczne polskich przedsiębiorstw Postrzeganie przez polskie przedsiębiorstwa koncepcji Odpowiedzialności społecznej biznesu Pomiar odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa Istota pomiaru Standardy odpowiedzialności społecznej Metody pomiaru odpowiedzialności społecznej Analiza metod pomiaru odpowiedzialności społecznej Wyznaczniki odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa obszary odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa Charakterystyka badanych przedsiębiorstw Wnioski zbadań empirycznych i analizy źródeł wtórnych Narzędzie pomiaru poziomu odpowiedzialności Społecznej przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: IX J 63 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134224, E 5909 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146756 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia strony [321]-334.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności