158660
No cover
Book
In basket
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Biznes)
ROZDZIAŁ I. Wstęp do negocjacji 1.1.BATNA. Od niej wszystko się zaczyna 1.1.Przygotowania do biznesowego dialogu 1.2.Proces negocjacji 1.4.Style negocjacji ROZDZIAŁ II. Negocjator 2.1.Dobry i zły negocjator 2.2.Negocjacje grupowe czyli gramy razem 2.3.Ja czyli moja oferta... Jak mówić, jak asertywnie przekonywać, jak się odwoływać? 2.4.Bariery komunikacyjne w negocjacjach ROZDZIAŁ III. Negocjujemy. Prowadzimy mediacje. Uczymy się. Pokonujemy emocje 3.1.Techniki negocjacyjne 3.2.Gdy nie można już rozmawiać 0roli mediatora i mediacji 3.3.Trener biznesu jako nauczyciel negocjacji 3.4.Stres i trema ROZDZIAŁ IV. O roli NLP, inteligencji emocjonalnej i kreatywnego myślenia 4.1.Negocjacje w oparciu o NLP. Innowacja czy manipulacja? 4.2.Rola inteligencji emocjonalnej w przebiegu procesu pertraktacji 4.3.Znaczenie kreatywnego myślenia w negocjacjach indywidualnych i grupowych
Sygnatura czytelni BMW: IX F 75 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 136158 N, 146757 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 4910 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 103-107.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności