158660
No cover
Book
In basket
Prawo i etyka reklamy / Robert Grochowski. - Wydanie 1. - Opole : Wydawnictwo Naukowe Scriptorium, 2013. - 548 stron : ilustracje ; 21 cm.
Etyka w Reklamie - Papieska Rada ds. środków Społecznego Przekazu Karta Etyczna Mediów Deklaracja Zasad Międzynarodowej Federacji Dziennikarzy Dziennikarski Kodeks Obyczajowy Stowarzyszenia Dziennikarzy RP Kodeks Etyki Dziennikarskiej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Kodeks Etyki Lekarskiej Kodeks Etyki Farmaceuty - Aptekarza Kodeksy etyczne odnoszące się do działalności finansowej i gospodarczej Kodeks Etyki Adwokackiej Rezolucja 1003 Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy Granice norm prawnych i etycznych reklamy Zakaz reklamy sprzecznej z przepisami prawa Dobra osobiste w reklamie Ograniczenia i zakazy reklamy naruszającej dobre obyczaje i uchybiającej godności człowieka Reklama wprowadzająca w błąd jako czyn zakazany Niekonwencjonalne formy reklamy nierzeczowej Prawno-moralne ograniczenia reklamy ukrytej Formy i zakazy reklamy uciążliwej Granice dopuszczalności reklamy porównawczej Prawa człowieka a wolność reklamy
Sygnatura czytelni BMW: VI C 85 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 137342 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5910 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, wykaz aktów prawnych, wykaz orzecznictw strony [515]-548.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności