158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo i etyka reklamy / Robert Grochowski. - Wydanie 1. - Opole : Wydawnictwo Naukowe Scriptorium, 2013. - 548 stron : ilustracje ; 21 cm.
Etyka w Reklamie - Papieska Rada ds. środków Społecznego Przekazu Karta Etyczna Mediów Deklaracja Zasad Międzynarodowej Federacji Dziennikarzy Dziennikarski Kodeks Obyczajowy Stowarzyszenia Dziennikarzy RP Kodeks Etyki Dziennikarskiej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Kodeks Etyki Lekarskiej Kodeks Etyki Farmaceuty - Aptekarza Kodeksy etyczne odnoszące się do działalności finansowej i gospodarczej Kodeks Etyki Adwokackiej Rezolucja 1003 Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy Granice norm prawnych i etycznych reklamy Zakaz reklamy sprzecznej z przepisami prawa Dobra osobiste w reklamie Ograniczenia i zakazy reklamy naruszającej dobre obyczaje i uchybiającej godności człowieka Reklama wprowadzająca w błąd jako czyn zakazany Niekonwencjonalne formy reklamy nierzeczowej Prawno-moralne ograniczenia reklamy ukrytej Formy i zakazy reklamy uciążliwej Granice dopuszczalności reklamy porównawczej Prawa człowieka a wolność reklamy
Sygnatura czytelni BMW: VI C 85 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137342 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5910 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, wykaz aktów prawnych, wykaz orzecznictw strony [515]-548.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności