155362
Brak okładki
Książka
W koszyku
Odpowiedzialność za produkt w przedsiębiorstwie 1. Pojęcia podstawowe 1.2. Przedsiębiorca 1.3. Klient/konsument 1.4. Produkt, produkt niebezpieczny, produkt bezpieczny 1.4.1. Produkt 1.4.2. Produkt niebezpieczny 1.4.3. Produkt bezpieczny 1.5. Szkoda, odszkodowanie 2. Kształtowanie odpowiedzialności za produkt 2.1. Wprowadzenie 2.2. Geneza odpowiedzialności za produkt 2.3. Podejście do bezpieczeństwa ludzi i środowiska 2.3.1. Potrzeba ujednolicenia wymogów i standardów 2.3.2. Obszar regulowany i nieregulowany 2.4. Ujęcie zgodności produktu z wymaganiami 2.4.1. Rozwiązania w obszarze regulowanym 2.4.2. Rozwiązania w obszarze nieregulowanym 3. Ochrona konsumenta wyznacznikiem wytwarzania produktu 3.2. Prawa konsumenta 3.2.1. Prawo do rzetelnej informacji 3.2.2. Prawo do ochrony zdrowia i bezpieczeństwa 3.2.3. Prawo do wyboru 3.2.4. Prawo do wysłuchania głosu konsumenta 3.2.5. Prawo do pozytywnego załatwienia uzasadnionych reklamacji 3.2.6. Prawo do edukacji 3.2.7. Prawo do życia w zdrowym środowisku 3.2.8. Prawo do zaspokojenia podstawowych potrzeb 3.3. Regulacje chroniące prawa konsumenta 3.3.1. Rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa 3.3.2. Reklamacje Innowacje w przedsiębiorstwie w kontekście odpowiedzialności za produkt 4. Innowacje – istota, rozwiązania 4.2. Istota innowacji 4.2.1. Pojęcie innowacji 4.2.2. Źródła innowacji 4.2.3. Rodzaje innowacji 4.2.4. Bariery innowacji 4.3. Rozwiązania innowacyjne w obszarach sprzedaży i zakupów 4.3.1. Niezgodność towaru z umową i rękojmia 4.3.2. Sprzedaż i zakupy on-line 4.4. Odpowiedzialność za produkt i innowacje w standardach jakości 4.4.1. Geneza standardów jakości jako innowacji organizacyjnych 4.4.2. Rozwiązania ukierowane na ład organizacyjny 4.4.3. Rozwiązania dotyczące doskonalenia 4.4.4. Rozwiązania ukierunkowane na spójność, kompatybilność i zwiększenie zadowolenia klienta/konsumenta 4.4.5. Rozwiązania ukierunkowane na integrację systemów zarządzania 4.3.6. Wymagania normy ISO 9001, a kwestia odpowiedzialności za produkt 5. Gwarancja jako szczególny obszar działań innowacyjnych przedsiębiorstwa związany z odpowiedzialnością za produkt 5.2. Gwarancja jakości 5.3. Wybrane obszary innowacji w zakresie gwarancji jakości 5.3.1. Gwarancja przedłużona 5.3.2. Gwarancja rozszerzona 5.3.3. Gwarancja door-too-door 5.3.4. Gwarancja dożywotnia 5.3.5. Gwarancja nadzwyczajna 6. Kierunki rozwoju odpowiedzialności za produkt w przedsiębiorstwie uwzględniające innowacje
Sygnatura czytelni BMW: VI J 63
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 89
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139652 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5283 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [269]-282. Wykaz aktów prawnych s. 279-281. Wykaz norm s. 281-282.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla odbiorców zainteresowanych problematyką odpowiedzialności za produkt.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności