158660
No cover
Book
In basket
Odpowiedzialność za produkt w przedsiębiorstwie 1. Pojęcia podstawowe 1.2. Przedsiębiorca 1.3. Klient/konsument 1.4. Produkt, produkt niebezpieczny, produkt bezpieczny 1.4.1. Produkt 1.4.2. Produkt niebezpieczny 1.4.3. Produkt bezpieczny 1.5. Szkoda, odszkodowanie 2. Kształtowanie odpowiedzialności za produkt 2.1. Wprowadzenie 2.2. Geneza odpowiedzialności za produkt 2.3. Podejście do bezpieczeństwa ludzi i środowiska 2.3.1. Potrzeba ujednolicenia wymogów i standardów 2.3.2. Obszar regulowany i nieregulowany 2.4. Ujęcie zgodności produktu z wymaganiami 2.4.1. Rozwiązania w obszarze regulowanym 2.4.2. Rozwiązania w obszarze nieregulowanym 3. Ochrona konsumenta wyznacznikiem wytwarzania produktu 3.2. Prawa konsumenta 3.2.1. Prawo do rzetelnej informacji 3.2.2. Prawo do ochrony zdrowia i bezpieczeństwa 3.2.3. Prawo do wyboru 3.2.4. Prawo do wysłuchania głosu konsumenta 3.2.5. Prawo do pozytywnego załatwienia uzasadnionych reklamacji 3.2.6. Prawo do edukacji 3.2.7. Prawo do życia w zdrowym środowisku 3.2.8. Prawo do zaspokojenia podstawowych potrzeb 3.3. Regulacje chroniące prawa konsumenta 3.3.1. Rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa 3.3.2. Reklamacje Innowacje w przedsiębiorstwie w kontekście odpowiedzialności za produkt 4. Innowacje – istota, rozwiązania 4.2. Istota innowacji 4.2.1. Pojęcie innowacji 4.2.2. Źródła innowacji 4.2.3. Rodzaje innowacji 4.2.4. Bariery innowacji 4.3. Rozwiązania innowacyjne w obszarach sprzedaży i zakupów 4.3.1. Niezgodność towaru z umową i rękojmia 4.3.2. Sprzedaż i zakupy on-line 4.4. Odpowiedzialność za produkt i innowacje w standardach jakości 4.4.1. Geneza standardów jakości jako innowacji organizacyjnych 4.4.2. Rozwiązania ukierowane na ład organizacyjny 4.4.3. Rozwiązania dotyczące doskonalenia 4.4.4. Rozwiązania ukierunkowane na spójność, kompatybilność i zwiększenie zadowolenia klienta/konsumenta 4.4.5. Rozwiązania ukierunkowane na integrację systemów zarządzania 4.3.6. Wymagania normy ISO 9001, a kwestia odpowiedzialności za produkt 5. Gwarancja jako szczególny obszar działań innowacyjnych przedsiębiorstwa związany z odpowiedzialnością za produkt 5.2. Gwarancja jakości 5.3. Wybrane obszary innowacji w zakresie gwarancji jakości 5.3.1. Gwarancja przedłużona 5.3.2. Gwarancja rozszerzona 5.3.3. Gwarancja door-too-door 5.3.4. Gwarancja dożywotnia 5.3.5. Gwarancja nadzwyczajna 6. Kierunki rozwoju odpowiedzialności za produkt w przedsiębiorstwie uwzględniające innowacje
Sygnatura czytelni BMW: IX B 89 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5283 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 139652 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [269]-282. Wykaz aktów prawnych s. 279-281. Wykaz norm s. 281-282.
Target audience note
Dla odbiorców zainteresowanych problematyką odpowiedzialności za produkt.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności