158722
No cover
Book
In basket
Key Account Manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : Difin, 2015. - 188, [1] s. : il. ; 23 cm.
Kim jest Kluczowy Klient? Kluczowy Klient, czyli kto? Wybór Kluczowego Klienta Decyzja o wyborze klienta oraz sposobu współpracy Co robić w przypadku, kiedy umowa jest podpisywana po raz pierwszy? Specyfika relacji z Kluczowymi Klientami Praca na stanowisku Key Account Managera Początki zawodu KAM w Polsce Ścieżka kariery Zadania Cykliczność pracy Trochę o zaangażowaniu w pracy Dokumentacja w dziale Kompetencje na stanowisku Key Account Managera Umiejętności, wiedza, odpowiedzialność Manager czy lider? Kreowanie nowego lidera Praca z zespołem KAM-ów. Stawianie celów i rozliczanie Finansowa strona pracy Analiza rentowności promocji Rachunek wyników (P&L) Kaskadowanie rabatów Marża a narzut Marża dostawcy a marża klienta Kontrakty net/net Poprawa warunków – co, kiedy się opłaca? Przesunięcia z „back” na „front” i odwrotnie – co, kiedy się opłaca? Budżetowanie Współpraca z Działem Kontrolingu Dualizm pracy na stanowisku Key Account Managera Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji Grupy robocze, praca zespołowa Zasady dobrej pracy zespołowej Feedback Praca w środowisku międzynarodowym Sprzedaż czy negocjacje? Zrozumieć sposób myślenia kupującego Proces negocjacyjny Negocjacje Negocjacje: indywidualne, w parach, a może grupowe? Negocjacje a sztuki walki – skąd to porównanie? Nastawienie do siebie i do działania Trudny Klient a typy osobowości: od Hipokratesa do Donalda Trumpa. Wpływ osobowości na proces negocjacyjny „No logo” – etykietowanie Stawianie celów, metoda SMART Spotkanie negocjacyjne: etapy Wybrane techniki negocjacyjne Tabela zmiennych Negocjacje: uniwersalne i dobre rady Podobieństwa i różnice w pracy KAM-a i Kupca Perswazja i manipulacja Etyczna perswazja czy zaspokajanie potrzeby bezpieczeństwa? Komunikacja interpersonalna: rola pytań SPIN „łączy” sprzedaż i negocjacje: jeszcze o sztuce zadawania pytań Lingwistyka negocjacyjna Aktywne słuchanie: jak słuchać, aby usłyszeć i zrozumieć? Informacje ukryte w komunikacji niewerbalnej Wartości etyczne w pracy KAM-a Rola emocji w pracy Key Account Managera Emocje w biznesie Kłamstwo w biznesie Praktyczne NLP w pracy Key Account Managera Co to jest NLP? Uniwersalny model komunikacji a filtracja myśli Indywidualne predyspozycje w komunikacji interpersonalnej. Rola predykatów Jeszcze o dopasowaniu do drugiej osoby. Znaczenie metaprogramów Negocjacje handlowe. Przygotowanie do procesu Studium przypadku. Firmy Orion i Cezar
Sygnatura czytelni BMW: IX F 96 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5374 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [186]-188.
Target audience note
Dla studentów, przedstawicieli handlowych, managerów.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności