158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Turystyka i rekreacja 1.1. Aktywność turystyczna i rekreacyjna 1.1.2. Etapy rozwoju turystyki 1.1.3. Proces rozwoju rekreacji 1.1.4. Główne determinanty aktywności turystycznej i rekreacyjnej Współczesne trendy w turystyce i rekreacji 1.2.1. Turystyka zrównoważona jako megatrend rozwojowy 1.2.2. Trendy po stronie popytu 1.2.3. Trendy po stronie podaży Prawne aspekty obsługi ruchu w turystyce i rekreacji 1.3.1. Źródła prawa. Miejsce w systemie prawa 1.3.2. Organizatorzy turystyki 1.3.3. Usługi hotelarskie 1.3.4. Ochrona klienta 1.3.5. Przewodnicy turystyczni i piloci wycieczek Organizacja imprez w turystyce i rekreacji Ruch turystyczny 2.1.1. Typy i formy ruchu turystycznego 2.1.2. Obsługa podczas podróży turystycznej 2.1.3. Organizacja imprez turystycznych Ruch rekreacyjny 2.2.1. Formy, metody i środki rekreacji 2.2.2. Rodzaje imprez rekreacyjnych i formy ich obsługi Bezpieczeństwo podczas imprez turystycznych i rekreacyjnych Główne formy obsługi w turystyce i rekreacji Pilotaż, przewodnictwo i animacja czasu wolnego 3.1.1. Zadania pilota i przewodnika turystycznego 3.1.2. Cechy i zasady funkcjonowania grupy turystycznej 3.1.3. Kwalifikacje i kompetencje pilota i przewodnika turystycznego 3.1.4. Animacja czasu wolnego Transport a turystyka 3.2.1. Wykorzystanie transportu w turystyce 3.2.2. Rodzaj transportu a realizacja imprezy turystycznej 3.2.3. Transport a rekreacja 3.2.4. Transport jako atrakcja turystyczna Obsługa w obiektach bazy noclegowej i żywieniowej 3.3.1. Usługi noclegowe 3.3.2. Usługi gastronomiczne 3.3.3. Usługi rekreacyjne w obiektach noclegowych Poradnictwo, pośrednictwo i informacja 3.4.1. Poradnictwo 3.4.2. Informacja turystyczna 3.4.3. Pośrednictwo Ubezpieczenia w turystyce i rekreacji 3.5.1. Istota i funkcje ubezpieczeń 3.5.2. Typy ochrony ubezpieczeniowej 3.5.3. Produkty ubezpieczeniowe Rynkowe aspekty kształtowania systemu obsługi uczestników turystyki i rekreacji Jakość jako instrument oceny zaspokojenia potrzeb uczestników turystyki i rekreacji 4.1.1. Jakość obsługi uczestników turystyki i rekreacji 4.1.2. Determinanty kształtowania jakości obsługi uczestników turystyki i rekreacji 4.1.3. Sposoby pomiaru jakości systemu obsługi uczestników turystyki i rekreacji System logistyczny obsługi uczestników turystyki i rekreacji 4.2.1. Logistyka obsługi uczestników turystyki i rekreacji 4.2.2. System logistyczny w przedsiębiorstwie turystycznym i rekreacyjnym 4.2.3. Innowacyjne formy obsługi uczestników turystyki i rekreacji E-turystyka w obsłudze uczestników turystyki i rekreacji 4.3.1. Wprowadzenie do e-turystyki 4.3.2. Elektroniczne systemy rezerwacji i sprzedaży usług turystycznych 4.3.3. Internet w obsłudze ruchu turystycznego i rekreacyjnego Specyfika obsługi w wybranych formach oraz segmentach turystyki i rekreacji Obsługa w wybranych formach turystyki i rekreacji 5.1.1. Agroturystyka i turystyka wiejska 5.1.2. Turystyka konferencyjno-kongresowa 5.1.3. Turystyka motywacyjna 5.1.4. Rekreacja ruchowa 5.1.5. Turystyka żeglarska 5.1.6. Turystyka zdrowotna 5.1.7. Turystyka krajoznawcza 5.1.8. Turystyka wypoczynkowa Obsługa wybranych segmentów rynku turystycznego i rekreacyjnego 5.2.1. Osoby niepełnosprawne 5.2.2. Seniorzy 5.2.3. Rodziny z małymi dziećmi 5.2.4. Osoby podróżujące samotnie
Sygnatura czytelni BWF: XII F 38
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141357 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F 7705 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Nazwy aut. na s. red. i s. [354]-356.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [347]-351.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków związanych z turystyką i rekreacją, uczestników kursów pozwalających na zdobycie umiejętności pilota, przewodnika, animatora czy pilota-rezydenta, pracowników branży turystycznej, jak również pracownikow samorządu terytorialnego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności